• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

jepulis65

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.11.2021
Viestejä
117
Saahan kuka tahansa kuittia vastaan sen lahjakortinkin? Eli onko KKVssä maininta että vain alkuperäisellä maksuvälineellä palautus tai sitten lahjakortti? Ei vaikuta muhun kun maksan kaiken käteisellä.
Rahanpesu ja muu perseily nyt on vaan helpompaa jos saa käteisenä. Lahjakortti nyt vähän sitä hankaloittaa ja jos rahanteko on ajatuksena, niin ärsyttäähän se jo ei tule käteisenä.

Ihan näin muutenkin, niin jos palauttaa tavaraa niin paljon helpommalla pääsee kun ottaa vaan rohkeasti sen maksukortin mukaan. Ihme first world problems nyt taas.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 289
Saahan kuka tahansa kuittia vastaan sen lahjakortinkin? Eli onko KKVssä maininta että vain alkuperäisellä maksuvälineellä palautus tai sitten lahjakortti? Ei vaikuta muhun kun maksan kaiken käteisellä. Ja miksi ne rahat pitäisi alkuperäiselle ostajalle siis mennä, kyllähän tavara on voinut jo päivässä parissa vaihtaa omistajaa?
KKV:n ohjeissakin (etämyynnille, koska kivijalkakaupalle tällaisia ohjeita ei erikseen ole) lähtökohtana on palautus samalle maksuvälineelle millä maksu on suoritettu, tosin tämän ohjeen lähtökohta on ennemminkin se, ettei yritys yritä tarjota hyvitystä lahjakorttina palautusoikeutta käyttävälle asiakkaalle.

Yrityksen on palautettava maksut samalla maksutavalla, jota kuluttaja on käyttänyt. Maksun palauttamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle kustannuksia. Palautus voidaan tehdä muulla tavoin, kuten lahjakortilla, vain kuluttajan suostumuksella.
Kivijalkakaupassa yleensäkin palautusoikeus on täysin myyjän myöntämä lisäetu jonka ehdot he voivat määritellä vapaasti, koska mitään lakiin perustuvaa velvollisuutta ottaa liikkeestä ostettuja tuotteita takaisin ei ole. Eli jos myyjän tarjoama palautus samalle maksuvälineelle tai lahjakorttina ei kelpaa niin sitten tuote jää palauttamatta.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
491
Palautin TV:n verkkokauppa.comiin ja käsittelevät vihdoin yli 2 viikon päästä palautuksen. Sanoo että palautusoikeus ummessa. Tuotteen palautusprosessi aloitettu ihan palautusoikeuden aikana. Lähettivät huoltoon. Mitähän pitäisi tehdä? Ja sanovat että ohjekirja puuttuu, mutta olen varma että laitoin mukaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 184
Palautin TV:n verkkokauppa.comiin ja käsittelevät vihdoin yli 2 viikon päästä palautuksen. Sanoo että palautusoikeus ummessa. Tuotteen palautusprosessi aloitettu ihan palautusoikeuden aikana. Lähettivät huoltoon. Mitähän pitäisi tehdä? Ja sanovat että ohjekirja puuttuu, mutta olen varma että laitoin mukaan.
Miksi se on lähetetty huoltoon?
Jos löytyy sähköpostit tai muut kuittaukset palautuksesta se on sitten selvä.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
491
Miksi se on lähetetty huoltoon?
Jos löytyy sähköpostit tai muut kuittaukset palautuksesta se on sitten selvä.
En tiedä, lähettivät jostain syystä sinne? Kirjoitin lappuun erikseen että palautus. Verkkokaupan chatissa pitäisi näkyä kun pyysin noutoa telkkarille. Jos verkkis ei suostu yhteistyöhön, kehen otan yhteyttä? Iso raha 700€ kiinni telkkarissa jonka palautin aikoja sitten
 

jepulis65

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.11.2021
Viestejä
117
En tiedä, lähettivät jostain syystä sinne? Kirjoitin lappuun erikseen että palautus. Verkkokaupan chatissa pitäisi näkyä kun pyysin noutoa telkkarille. Jos verkkis ei suostu yhteistyöhön, kehen otan yhteyttä? Iso raha 700€ kiinni telkkarissa jonka palautin aikoja sitten
Ehkä siellä on joku asiakaspalvelija joka ei osaa lukea tai laskea.

Koska ostit telkkarin ja koska palautit? Sillähän se selviää.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
491
Ehkä siellä on joku asiakaspalvelija joka ei osaa lukea tai laskea.

Koska ostit telkkarin ja koska palautit? Sillähän se selviää.
Oli siinä vielä sen verkkiksen oma 30pv palautusoikeus. Näky tilitiedoista ja kun tein palautuksen oli 7 pv jäljellä vielä. Posti haki saman viikon torstaina, jolloin oli myös palautusoikeutta jäljellä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 184
Oli siinä vielä sen verkkiksen oma 30pv palautusoikeus. Näky tilitiedoista ja kun tein palautuksen oli 7 pv jäljellä vielä. Posti haki saman viikon torstaina, jolloin oli myös palautusoikeutta jäljellä.
Onko tuosta Postista mitään kuittia tai vastaavaa?
Koska sillä voit todistaa, että tämä on palautus. Pitääkö noihin vielä laittaa se palautuslomake mukaan?
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
491
Onko tuosta Postista mitään kuittia tai vastaavaa?
Koska sillä voit todistaa, että tämä on palautus. Pitääkö noihin vielä laittaa se palautuslomake mukaan?
Postilta en saanut mitään kuittia. Mutta eiköhän voi saada jos kysyy? Verkkokauppa tilasi sen noudon minulle, niin luulisi että niillä näkyy. Mutta ei taida näkyä kun juuri tällä viikolla kysyin palautuksen tilannetta ja eivät auttaneet koska ei seurantakoodia. Tai ei jaksanut etsiä.

Pakkaukseen piti teippaa paperi onko palautus vai huolto, jos palautus niin tilinro ja yhteystiedot.

Kysyn huomenna chatissa apua, kyllä tosi paska maku jää että viivästellään palautuksen käsittelyssä ja lähetetään huoltoon. En ole voinut ostaa uutta telkkaria koska rahat kiinni.

Jos verkkis ei suostu yhteistyöhön, voikohan KKV auttaa tässä koska kaupan oma palautusoikeus eikä lain määräämä?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 184
Postilta en saanut mitään kuittia. Mutta eiköhän voi saada jos kysyy? Verkkokauppa tilasi sen noudon minulle, niin luulisi että niillä näkyy. Mutta ei taida näkyä kun juuri tällä viikolla kysyin palautuksen tilannetta ja eivät auttaneet koska ei seurantakoodia. Tai ei jaksanut etsiä.

Pakkaukseen piti teippaa paperi onko palautus vai huolto, jos palautus niin tilinro ja yhteystiedot.

Kysyn huomenna chatissa apua, kyllä tosi paska maku jää että viivästellään palautuksen käsittelyssä ja lähetetään huoltoon. En ole voinut ostaa uutta telkkaria koska rahat kiinni.

Jos verkkis ei suostu yhteistyöhön, voikohan KKV auttaa tässä koska kaupan oma palautusoikeus eikä lain määräämä?
Tuliko Posti siis kotoa noutamaan tämän paketin? Eivätkä antaneet kuittia tai mitään?
Olitko jonkin chatin kautta verkkokauppaan yhteydessä vaiko sähköpostin?
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
491
Tuliko Posti siis kotoa noutamaan tämän paketin? Eivätkä antaneet kuittia tai mitään?
Olitko jonkin chatin kautta verkkokauppaan yhteydessä vaiko sähköpostin?
Kotoa tuli noutamaan koska 55" TV. Verkkiksen chatissa sovittiin
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 184
Kotoa tuli noutamaan koska 55" TV. Verkkiksen chatissa sovittiin
Joo, jos ei mitään ole olemassa, niin sitten vaan Postiin kyselyä kun tiedät päivän ja ajan, niin saisiko kuitin, että nouto tehty.
Ja sitten vaan vääntämään.
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Minulla on alunperin Turun CM Länsikeskuksesta ostettu Switch konsoli, joka sanoi sopimuksensa irti. Olin heihin yhteydessä huollon osalta ja ilmoittivat että ainoa tapa laittaa laite takuuseen on tuoda se henkilökohtaisesti paikanpäälle kuitin kera - kuulemma vaikka olisin Ivalosta asti ja paikanpäällä tarkastetaan sitten lähetetäänkö tuote takuuseen vai vaihdetaanko se uuteen. Ei onnistunut millään selvittää tätäkään etukäteen. Kuitti toki löytyy.

Minua ei oikeastaan kiinnosta ajella yli sataa kilometriä, kun tuon saisi helpommin postilla hoidettua, tai mikäli voisivat sen verran vaivautua että voin lähettää tuon suoraan esim. huoltoon, vaikka omalla kustannuksella.

Mutta jos nyt ainoa tapa on kuljettaa henkilökohtaisesti paikalle niin mitä voin silloin vaatia korvausta, kun takuun pitäisi olla maksuton? 44c/km + aika? :confused:
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 852
Mutta jos nyt ainoa tapa on kuljettaa henkilökohtaisesti paikalle niin mitä voin silloin vaatia korvausta, kun takuun pitäisi olla maksuton? 44c/km + aika? :confused:
Toi korvaus muistaakseni lasketaan halvimman julkisen liikenteen mukaan, eli tapauksesta riippuen esimerkiksi paikallisliikenteen kertalippu. Sulla on matkaa sen verran että kannattaa ainakin netistä katsoa miten halvalla omat julkiset kulkee vai onko niitä edes saatavilla.
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Ensisijaisesti kaupan ehdoilla, mutta voit lähettää myös suoraan huoltoon lomakkeen ja kuittikopion kera:
Toki niin ja menemme myös kuluttajansuojan ehdoilla, eli kaikki takuumenettelystä koituneet kulut on korvattava. Jos kauppa haluaa että Ivalosta asti kuljetetaan henkilökohtaisesti tuotteita myymälään niin olkoon se niin. Heidän olisi vain korvattava ehdoistaan koituneet kustannukset, mutta en löytänyt selvitystä minkä mukaan nuo kustannukset on korvattava mm. omalla autolla matkustaessa.

Minkään muun liikkeen en ole aiemmin havainnut tuollaista takuumenettelyä käyttävän, koska se on kallista, haitallista ja hidasta. :hmm:
 

jepulis65

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.11.2021
Viestejä
117
Ei näköjään kannata ostaa mitään Citymarketista. Jos muutat tai et ole muuten paikkakuntalainen, niin turhan vaikeaksi tehty.
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Toi korvaus muistaakseni lasketaan halvimman julkisen liikenteen mukaan, eli tapauksesta riippuen esimerkiksi paikallisliikenteen kertalippu. Sulla on matkaa sen verran että kannattaa ainakin netistä katsoa miten halvalla omat julkiset kulkee vai onko niitä edes saatavilla.
Ei ole saatavilla, eli oma auto olisi käytännössä se ainoa mahdollinen vaihtoehto. Mielestäni myös voidaan puhua kohtuuttomasta vaivasta jos takuumenettelyssä kestäisi useita tunteja hoitaa. :hmm:

Haluan tällä vain pienen vipuvarren kauppaa kohtaan, jos tiedän mitä voin vaatia, jotta tämäkin takuuasia saadaan menemään järkevästi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 324
Onhan tuo vähän outoa, että pitää henkilökohtaisesti viedä laite takuuhuoltoon (tarkastukseen), eihän sitä uskalla ostaa käytettynä mitään CM hankittua tuolloin. Pitääköhän olla sama CM kaikenlisäksi, mistä ostettu vai käykö kaikki marketit?
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 852
-> https://www.nintendo.fi/images/_downloads/service_documents/garanti_fi.pdf

Jos ei nappaa tapella kaupan kanssa postikuluista, niin voit toki käyttää Nintendon virallista huoltoa suoraan. Ohjeet on tuossa printattavassa pdf:ssä.

Samaan paikkaan ne sieltä kaupan neuvontatiskiltä sen lähettäisivät, suoraan lähettämällä säästät monta päivää omaa aikaa.
 
Liittynyt
09.10.2021
Viestejä
202
mikäli voisivat sen verran vaivautua että voin lähettää tuon suoraan esim. huoltoon, vaikka omalla kustannuksella.
Haluan tällä vain pienen vipuvarren kauppaa kohtaan, jos tiedän mitä voin vaatia, jotta tämäkin takuuasia saadaan menemään järkevästi.
Niin haluatko nyt vain hoitaa takuun vai vängätä kaupan kanssa? Lomakkeessa on ohjeet tuolle itsekin ehdottamalle tavalle.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 010
Käsittääkseni myyjä vastaa toimituskuluista, jos he ovat lähettäneet tuotteen sinulle. Mikäli se on ostettu cm myymälästä, niin eihän se voi olla myyjän vastuulla maksaa sitä, että tuote palautetaan myymälään :wtf:?
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Niin haluatko nyt vain hoitaa takuun vai vängätä kaupan kanssa? Lomakkeessa on ohjeet tuolle itsekin ehdottamalle tavalle.
Haluan vängätä tottakai kaupan kanssa! En kai muuten olisi tähän ketjuun postannut. :confused:

Ylläoleva sisältää sarkasmia. Lähetän tuotteen toki tuonne, mutta ei tämä CM takuukäytäntö taida tavoittaa aivan laissa määriteltyä polkua ja alkuperäiseen kysymykseen ei ole vastattu: Eli miten matkakulut pitäisi määritellä, jos myyjä ei anna muuta vaihtoehtoa?

Käsittääkseni myyjä vastaa toimituskuluista, jos he ovat lähettäneet tuotteen sinulle. Mikäli se on ostettu cm myymälästä, niin eihän se voi olla myyjän vastuulla maksaa sitä, että tuote palautetaan myymälään :wtf:?
Ei. Takuun pitäisi olla ostajalle maksuton. Myyjä voisi myös osoittaa tässä kohtaa korjaavan liikkeen, mutta olivat täysin haluttomia tekemään yhtään mitään muuta, jos ei tuo tuotetta paikanpäälle. Kyseessä on valmistajan myöntämä takuu, josta myyjä eli CM vastaa.
 

jepulis65

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.11.2021
Viestejä
117
Käsittääkseni myyjä vastaa toimituskuluista, jos he ovat lähettäneet tuotteen sinulle. Mikäli se on ostettu cm myymälästä, niin eihän se voi olla myyjän vastuulla maksaa sitä, että tuote palautetaan myymälään :wtf:?
Takuusta kyse. Ei mistään random palautuksesta. Nämä asiat voi tehdä helposti tai vaikeasti. CM näyttää haluavan tehdä vaikeimman kautta.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 852
Siellä ollaan totuttu että tavara myydään kassan kautta ja kannetaan takaisin neuvonnan tiskille kun jotain hajoaa. Sitten kun tulee vakiosta poikkeava tapaus, kukaan ei enää muista mitä pitäis tehdä.

Verkkokauppamyyntiä tekevissä firmoissa nää onkin yleensä paremmin hallussa.
 

jepulis65

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.11.2021
Viestejä
117
Siellä ollaan totuttu että tavara myydään kassan kautta ja kannetaan takaisin neuvonnan tiskille kun jotain hajoaa. Sitten kun tulee vakiosta poikkeava tapaus, kukaan ei enää muista mitä pitäis tehdä.

Verkkokauppamyyntiä tekevissä firmoissa nää onkin yleensä paremmin hallussa.
Myykö Citymarketit vielä telkkareita? Tuskin kukaan tuo sen 65 tuumasen telkkarin fillarin kyydissä sinne tiskille kun se hajoaa. :lol:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 550
Myykö Citymarketit vielä telkkareita? Tuskin kukaan tuo sen 65 tuumasen telkkarin fillarin kyydissä sinne tiskille kun se hajoaa. :lol:
Ainakin Samsungilla tuo firma vaatii GDPR-syistä, että asiakas on itse suoraan yhteydessä heihin jos tarvitsee huoltoa TV:lle. Ja olikohan yli 55" tuumaiset huolletaan aina kotona tai sitten haetaan huoltoon kotoa, kuuluu normitakuuseen tuo. Ellei sitten käytännöt ole muuttuneet. LG:llä taisi olla myös niin, että haettiin kotoa 55" ja isommat.
 

jepulis65

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.11.2021
Viestejä
117
Ainakin Samsungilla tuo firma vaatii GDPR-syistä, että asiakas on itse suoraan yhteydessä heihin jos tarvitsee huoltoa TV:lle. Ja olikohan yli 55" tuumaiset huolletaan aina kotona tai sitten haetaan huoltoon kotoa, kuuluu normitakuuseen tuo. Ellei sitten käytännöt ole muuttuneet. LG:llä taisi olla myös niin, että haettiin kotoa 55" ja isommat.
Pointtina se että ei kai se nyt ole mikään uusi homma Citarille noi huoltokeikat vaikka useimmat tavarat varmaan videäänkin sinne paikan päälle infotiskille.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 852
Myykö Citymarketit vielä telkkareita? Tuskin kukaan tuo sen 65 tuumasen telkkarin fillarin kyydissä sinne tiskille kun se hajoaa. :lol:
Isoilla telkkarivalmistajilla (eli ei joku turkkilainen nimetön) on ihan omat huolto-organisaatiot suomessa jotka hoitaa takuuasiat eikä myyjäliikettä tarvitse ottaa sinne väliin sotkemaan kuvioita ollenkaan.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 151
Minulla on alunperin Turun CM Länsikeskuksesta ostettu Switch konsoli, joka sanoi sopimuksensa irti. Olin heihin yhteydessä huollon osalta ja ilmoittivat että ainoa tapa laittaa laite takuuseen on tuoda se henkilökohtaisesti paikanpäälle kuitin kera - kuulemma vaikka olisin Ivalosta asti ja paikanpäällä tarkastetaan sitten lähetetäänkö tuote takuuseen vai vaihdetaanko se uuteen. Ei onnistunut millään selvittää tätäkään etukäteen. Kuitti toki löytyy.

Minua ei oikeastaan kiinnosta ajella yli sataa kilometriä, kun tuon saisi helpommin postilla hoidettua, tai mikäli voisivat sen verran vaivautua että voin lähettää tuon suoraan esim. huoltoon, vaikka omalla kustannuksella.

Mutta jos nyt ainoa tapa on kuljettaa henkilökohtaisesti paikalle niin mitä voin silloin vaatia korvausta, kun takuun pitäisi olla maksuton? 44c/km + aika? :confused:
Pointtina se että ei kai se nyt ole mikään uusi homma Citarille noi huoltokeikat vaikka useimmat tavarat varmaan videäänkin sinne paikan päälle infotiskille.
@Nom
Todennäköisemmin tuo on kauppiaan tai osastovastaavan omaa säätöä.
Ota yhteyttä takuuhuolto@citymarket.fi tai soita 01053 50205 (ma-pe 10-13, 8,35 snt/puhelu + 12,09 snt/min) niin saat valtakunnallista takuuneuvontaa.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 988
Todennäköisemmin tuo on kauppiaan tai osastovastaavan omaa säätöä.
Ota yhteyttä takuuhuolto@citymarket.fi tai soita 01053 50205 (ma-pe 10-13, 8,35 snt/puhelu + 12,09 snt/min) niin saat valtakunnallista takuuneuvontaa.
Noin sen pitäisi onnistua. Joskus joutunut infotiskillä asioimaan ja tuntunut että se taitaa olla paikka jonne uusi henkilökunta laitetaan harjoittelemaan ennen kuin lasketaan kassalle töihin eli vastaukset voi olla ihan mutu-heittoja. CM:n omat ohjeet kivijalkaostosten vaihtoihin ja palautuksiin eivät vaadi asiointia samassa liikkeessä joten outoa jos takuuasia vaatisi https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-citymarket/vaihto-ja-palautus Verkkokauppaostoista IMHO oudohkot ehdot mutta ilmeisesti voi ostaa tietystä myymälästä verkosta muutakin kuin ruokaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 110
Minulla on alunperin Turun CM Länsikeskuksesta ostettu Switch konsoli, joka sanoi sopimuksensa irti. Olin heihin yhteydessä huollon osalta ja ilmoittivat että ainoa tapa laittaa laite takuuseen on tuoda se henkilökohtaisesti paikanpäälle kuitin kera - kuulemma vaikka olisin Ivalosta asti ja paikanpäällä tarkastetaan sitten lähetetäänkö tuote takuuseen vai vaihdetaanko se uuteen. Ei onnistunut millään selvittää tätäkään etukäteen. Kuitti toki löytyy.

Minua ei oikeastaan kiinnosta ajella yli sataa kilometriä, kun tuon saisi helpommin postilla hoidettua, tai mikäli voisivat sen verran vaivautua että voin lähettää tuon suoraan esim. huoltoon, vaikka omalla kustannuksella.

Mutta jos nyt ainoa tapa on kuljettaa henkilökohtaisesti paikalle niin mitä voin silloin vaatia korvausta, kun takuun pitäisi olla maksuton? 44c/km + aika? :confused:
Cittarit hoitavat takuuhommat riippumatta siitä, mistä Cittarista laite on ostettu ja missä itse asut.

Voit siis viedä Switchin lähimpään Cittariin, he toimittavat sen sieltä huoltoon. Toki voit sen toimittaa itsekin huoltoon, se tietohan löytyy ohjeista: https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-citymarket/huolto-ja-takuu

T: Citymarketissa 11 vuotta vapaa-aika ja viihde -osastolla työskennelleenä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
64
Mikähän tämä Kärkkäisen palautusperiaate on? Tilasin fm-lähettimen, jonka totesin testissä täysin tehottomaksi vastaavan rinnalla. Asiakaspalvelusta vastattiin, että tuote käytetty, ei palatusoikeutta. Tuotteessa kaikki alkuperäinen sulkutarroineen ym. mukana. Pakkaus täysin kunnossa ja tuote uutta vastaava. Pyysivät kuvia tuotteesta ja pakkauksesta Vaatteita voi kotona sovitella ja lähettää takaisin ja varmaan tv:n kytkeä päälle ja palauttaa, mutta tämä lähetin on asakaspalvelun mukaan käytetty ja palautuskelvoton. Hmm...en ymmärrä
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Cittarit hoitavat takuuhommat riippumatta siitä, mistä Cittarista laite on ostettu ja missä itse asut.

Voit siis viedä Switchin lähimpään Cittariin, he toimittavat sen sieltä huoltoon. Toki voit sen toimittaa itsekin huoltoon, se tietohan löytyy ohjeista: https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-citymarket/huolto-ja-takuu

T: Citymarketissa 11 vuotta vapaa-aika ja viihde -osastolla työskennelleenä.
Kiitos, tämä on hyvä tietää. Tässä siis ilmeisesti ei asiakaspalvelija ollut oikein ajan tasalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
384
Mikähän tämä Kärkkäisen palautusperiaate on? Tilasin fm-lähettimen, jonka totesin testissä täysin tehottomaksi vastaavan rinnalla. Asiakaspalvelusta vastattiin, että tuote käytetty, ei palatusoikeutta. Tuotteessa kaikki alkuperäinen sulkutarroineen ym. mukana. Pakkaus täysin kunnossa ja tuote uutta vastaava. Pyysivät kuvia tuotteesta ja pakkauksesta Vaatteita voi kotona sovitella ja lähettää takaisin ja varmaan tv:n kytkeä päälle ja palauttaa, mutta tämä lähetin on asakaspalvelun mukaan käytetty ja palautuskelvoton. Hmm...en ymmärrä
Jaa mielenkiintoista kun palautusohjeissa on tuolta osin mielestäni vähän eriävä mitä yleisen 14vrk peruutusoikeuden ehdot, mutta yleisissä ehdoissa sanovat että rajaukset ovat kuluttajansuojalain mukaiset. Ja jos ehdot ovat heikommat kuin lakisääteisen 14vrk osalta niin tästä lakisääteisestä peruutusoikeudestahan pitäisi olla erikseen ohjeistus...

Yrittäisin varmaan vedota tuohon yleisten ehtojen muotoiluun. Jos tuote ei ole erikseen rajattujen joukossa, pitäisi siihen olla ns. tutustumisoikeus. Tietysti jos olet mennyt sanomaan heille käyttäneesi laitetta aktiivisesti, siis enemmän kuin tutustumistarkoituksessa, niin ei voi varmaankaan enää tehdä mitään.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
724
Ei nyt hintavirhe tai kiistatilanne mutta eilen ostettiin puolisolle Powerilta Samsungin true wireless-nappikuulokkeet ja tänään hintaa pudotettu 20€, onkohan mitään mahdollisuutta saada hintaeroa vielä kompensoitua? Nuo napit taidetaan laskea hygieniatuotteeksi niin ei voi "uhkailla" palautuksellakaan
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 616
Ei nyt hintavirhe tai kiistatilanne mutta eilen ostettiin puolisolle Powerilta Samsungin true wireless-nappikuulokkeet ja tänään hintaa pudotettu 20€, onkohan mitään mahdollisuutta saada hintaeroa vielä kompensoitua? Nuo napit taidetaan laskea hygieniatuotteeksi niin ei voi "uhkailla" palautuksellakaan
Onko paketti avaamaton? Ovatko käyttämättömiä? Jos kyllä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
 

Hanzibal

NahkaKeisari
Tukijäsen
Liittynyt
22.04.2019
Viestejä
558
Ei nyt hintavirhe tai kiistatilanne mutta eilen ostettiin puolisolle Powerilta Samsungin true wireless-nappikuulokkeet ja tänään hintaa pudotettu 20€, onkohan mitään mahdollisuutta saada hintaeroa vielä kompensoitua? Nuo napit taidetaan laskea hygieniatuotteeksi niin ei voi "uhkailla" palautuksellakaan
Laita niille viestiä, on kuulemma hintatakuu. Itellä hyvitti tulostimesta lennosta 20e ku oli muutaman päivän jälkeen ostosta alessa.

Edit: oikea quote
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 010
Ei nyt hintavirhe tai kiistatilanne mutta eilen ostettiin puolisolle Powerilta Samsungin true wireless-nappikuulokkeet ja tänään hintaa pudotettu 20€, onkohan mitään mahdollisuutta saada hintaeroa vielä kompensoitua? Nuo napit taidetaan laskea hygieniatuotteeksi niin ei voi "uhkailla" palautuksellakaan
Jos ei muuten onnistu, niin osta toiset ja palauta alkuperäisten kuitilla. Noissa ei ole sarjanumeroita yleensä tietokoneella, niin eivät tiedä että kummat on ostettu kumpanakin päivänä. Uskoisin kyllä selviävän asian ihan soittamalla tai chstissa - ainakin jos lahjakorttihyvitys kelpaa
 
Liittynyt
15.08.2018
Viestejä
21
Saahan kuka tahansa kuittia vastaan sen lahjakortinkin? Eli onko KKVssä maininta että vain alkuperäisellä maksuvälineellä palautus tai sitten lahjakortti? Ei vaikuta muhun kun maksan kaiken käteisellä. Ja miksi ne rahat pitäisi alkuperäiselle ostajalle siis mennä, kyllähän tavara on voinut jo päivässä parissa vaihtaa omistajaa?
Jengi ostais luottokortilla tuotteen, palauttas sen ja nostas käteiseks
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 151
Joku sai kohtuuhintaan virtalähteitä:

Corsair HX1200 hintaan 70€/kpl. Vuosi oli 2019, että näissä asioissa voi kestää..
Olisiko ollut iotekkiläinen @jobbus ?
 
Liittynyt
16.08.2018
Viestejä
360
Joku sai kohtuuhintaan virtalähteitä:

Corsair HX1200 hintaan 70€/kpl. Vuosi oli 2019, että näissä asioissa voi kestää..
Tosiaan! Täälläkin tuli tilattua, oli sama jo toisessa koneessa (noin satasella ostettu pari kk aikaisemmin Amazonista). Eivät lähteneet keskustelemaan, vaan peruivat kaupan :rolleyes:

Hei,
Tämä viesti on lähetetty Teille koskien viikonloppuna tekemää tilaustanne.

Perjantaina alkaneen Corsairin kevätkampanjan yhteydessä on tapahtunut inhimillinen hinnoitteluvirhe, jossa kahden virtalähdemallin hinnoista on jäänyt numero yksi pois hinnan alkuosasta. Virhe huomattiin sunnuntaina ja se korjattiin niin pian kuin mahdollista. Viikonlopun aikana tekemänne tilauksenne sisältää tuotteen [Corsair 1200W HX1200 täysmodulaarinen ATX-virtalähde], joissa on tämä virhe. Vedoten takuu- ja toimitusehtoihimme pidätämme oikeutemme muuttaa tuota virheellistä hintaa ja tiedustelemme vahvistustanne tuolle hintamuutokselle 169.90€:oon ennen tilauksen toimitusta?

Voitte ilmoittaa suostuvanne tuohon muutokseen vastaamalla tähän viestiin. Vaihtoehtoisesti voitte myös perua tilausenne jolloin jo mahdollisesti ennakkoon maksamanne tuote hyvitetään takaisin käyttämällenne maksutavalle.
Pahoittelemme virheestä aiheutunutta sekaannusta.

Ystävällisesti / Best regards,

Asiakaspalvelu
Customer Service
Jimm’s PC-Store Oy
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Nyt kun tuosta on mustaa valkoisella niin eikös jokainen tilauksen tehnyt ole oikeutettu saamaan tuotteen tuohon hintaan?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 081
Viestejä
4 298 414
Jäsenet
71 771
Uusin jäsen
Juakko

Hinta.fi

Ylös Bottom