• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

  • Hyvää joulua!

    Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>

    SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Onko aktiivisuusrannekkeen ranneke tosiaan ns. kuluva osa jonka takuu saa olla lyhyempi kuin itse laitteen kuluttajaviranomaistenkin mielestä? Xiaomin ranneke kestänyt vuottakaan ja Dna ilmoitti ettei takuu kata kuluvaa osaa mutta sen sijaan voivat kyllä myydä uuden hintaan 10 e + 5 e toimitus.
 
Onko aktiivisuusrannekkeen ranneke tosiaan ns. kuluva osa jonka takuu saa olla lyhyempi kuin itse laitteen kuluttajaviranomaistenkin mielestä? Xiaomin ranneke kestänyt vuottakaan ja Dna ilmoitti ettei takuu kata kuluvaa osaa mutta sen sijaan voivat kyllä myydä uuden hintaan 10 e + 5 e toimitus.

On kuluvaosa. Silikonirannekkeet menee vielä helposti rikki. Riittää, että saa pienen viillon jostain. Jotkin valmistajat lähettävät asiakkaalle uuden suoraan. Valmistajalta kannattaa aina kysyä. Jos on joku pieni/mitätön osa muutenkin, niin monet firmat tekee tota hyvän asiakaspalvelun nimessä. Myyjäliikkeiltä on ihan turha kysyä mitään. Niillä harvemmin on mitään tarvikkeita/varaosia.
 
Ottaisin itse ne rahat takaisin ja ostaisin toisen halutunlaisen telkkarin, takuupäiväyskin päivittyisi myöhäisempään samalla
 
Tuo kyseinen tarjous nyt vaan sattui olemaan luokkaa paras hetkeen, vastaavat maksaa yli kahta tonnia.
tehtäisiin kuitenkin sille myyjäliikkeelle selväksi, että rahat eivät jää heidän kassaan ilman vähintään yhtä hyvää televisiota, tarjouksia tulee kuitenkin lisää
 
tehtäisiin kuitenkin sille myyjäliikkeelle selväksi, että rahat eivät jää heidän kassaan ilman vähintään yhtä hyvää televisiota, tarjouksia tulee kuitenkin lisää
Varmasti tulee tarjouksia, mutta ensimmäinen kerta, kun näin noin hyvän tarjouksen 75" televisiosta. Eli todennäköisesti yhtä hyvää tarjousta saa odottaa vuoden, jos tulee koskaan. Ja vaikka tulisi puolen vuoden päästä, mitä se lohduttaa, jos tarvitsee nyt uutta televisiota.
 
Jos power ei noita maahantuojalta enää saa, niin ne voi pyyhkiä kätensä ja tarjota kaupan purkamista vaihtoehdoksi. Power myös halutessaan saa tarjota jotain korvaavaa samantasoista tuotetta, mutta mitään vaatimusta ei ole joka heidät niin pakottaisi toimimaan.
Onko tuote loppunut muistakin liikkeistä ?




Tilasin hobbyltä telkkarin ja nyt ilmoittivat että eivät sitä toimita. Miten tähän pitäisi suhtautua?

"Tilaamasi LG 55'' 4K Ultra HD OLED televisio OLED55C11LB on valitettavasti loppuunmyyty. Ilmoitamme asiasta Avardalle.
Pahoittelemme tapahtunutta!
Terveisin Hobby Hall"

Unohdat koko asian. Hobby Hallia ei kiinnosta, vaikka itkisit kuluttajaneuvonnan kaikki portaat läpi.
Jos kysytään niin voisi melkein kannattaa ajatusta että Hobby Hallin kaltaisten firmojen tarjouksia ei julkaistaisi palstalla.

Kommentoitujen lisäksi firma harrastaa harhaanjohtavaa tarjousmarkkinointia.
 
Jos kysytään niin voisi melkein kannattaa ajatusta että Hobby Hallin kaltaisten firmojen tarjouksia ei julkaistaisi palstalla.

Kommentoitujen lisäksi firma harrastaa harhaanjohtavaa tarjousmarkkinointia.

@Code535 Sitä sinun tilaamaasi OLED55C11LB:ta on HH sivuilla saatavilla ja toimitus 2-5d. Itse pyytäisin ystävälisesti toimittamaan tuotteen kun sitä kerran on.

Yleisesti HH tarjoukset voisi tosiaan kieltää tältä palstalta, tai vähintään joku disclaimer-ketjulinkki joka tarjoukseen, jossa selitetään HH ongelmat.
 
Kysyin aspasta että voisivatko toimittaa tuotteen kun sitä on edelleen tilattavissa. Positiiviseksi yllätyksekseni sain vastauksen, jossa sanottiin
"Kiitos viestistäsi.
Minulla ei kuvaa tuotetta verkkokaupassa. Vahvistan, että tuote on loppuunmyyty ja tuotetta ei ole saatavilla.
Pahoittelemme tapahtunutta.
Mukavaa päivää.
Ystävällisin terveisin Asiakaspalvelu Hobby Hall Suomi Oy"
TIlasin uteliaisuuttani uudestaan.
 
Varmasti tulee tarjouksia, mutta ensimmäinen kerta, kun näin noin hyvän tarjouksen 75" televisiosta. Eli todennäköisesti yhtä hyvää tarjousta saa odottaa vuoden, jos tulee koskaan.
No totta kai tulee koskaan. Vielä toistaiseksi kehitys ei ole lähtenyt ottamaan takapakkia. Kaksi vuotta sitten pidettiin 75" Q70 tarjousta poskettoman hyvänä, joka ei tule toistumaan, kun sen sai kahteen tonniin 500 euron luurin kanssa. Mutta joo, pahimmassa tapauksessa saa odottaa vajaan vuoden, mutta todennäköisesti ei tarvitse odottaa BF:ää pidemmälle.
 
Motonetistä on jo ollut jonkun verran asiaa täällä (kahlasin läpi outlet-keissii vuodelta 2020). Tilasin viime iltana tws kuulokkeet myymälään noudettavaksi. Tilaushetkellä oli myymälän saldo 2 kpl. Tänä aamuna tuli tälläinen viesti:

Tilauksenne Nedis TWS langattomat 95-01795 ei valitettavasti löytyneet. Voimme tilata toisesta liikkeestä lisää, toimituskulut ovat 6,90, jotka lisätään tilaukseen.

Tilaammeko tuotteen?

Hyvä kun ilmoittivat asiasta ja esitti ratkaisua. Mutta onko se ihan asianmukaista vaatia melkein kuulokkeiden arvoisia toimituskuluja :oops:
 
Motonetistä on jo ollut jonkun verran asiaa täällä (kahlasin läpi outlet-keissii vuodelta 2020). Tilasin viime iltana tws kuulokkeet myymälään noudettavaksi. Tilaushetkellä oli myymälän saldo 2 kpl. Tänä aamuna tuli tälläinen viesti:



Hyvä kun ilmoittivat asiasta ja esitti ratkaisua. Mutta onko se ihan asianmukaista vaatia melkein kuulokkeiden arvoisia toimituskuluja :oops:
Toimituskulut voi olla suuremmat kuin tuotteen hinta.

No tuossa ei kai se juttu, vaan se että olit tilannut tuotteen toimituskuluineen tiettyyn kokonaishintaan ja nyt haluavat nostaa hintaa joidenkin toimituskulujen verran. Eli kuluttajan selalinen lokiikka että tuote on loppunut ja myyjä ilmoittaa että voivat hommata halutun tuotteen mutta kokonaishinta pomsahti 6,9€
 
Ei kyllä ole kuluttajan ongelma jos ei saldot pidä paikkansa. Ihme että edes kehtaavat pyytää 6,90€ lisää omasta mokastaan. Nämä on näitä pikkujuttuja joilla saadaan mahdollisesti pitkäaikainen asiakas karkotettua kilpailijoille.
 
Itse tilasin tuolta tavaraa viimeviikon maanantaina. Nopea toimitus (mitä nyt posti hukkasi päiväksi paketin jonnekin) ja tavarat oli sitä mitä pitikin ja hinta oli kohdillaan. Kai minulla kävi hyvä tuuri tilaukseni kanssa sitten.
Nämä vedätysfirmat toimii niin pitkään kun niiltä jotkut tilaa, tuollaisille lähetety rahat on pois asiallisesti toimivilta firmoilta.

Jos tuota ei saa kuriin viranomaiset, niin se jää meidän kuluttajien tehtäväksi.

Sama pätee toki noihin huonekalu huijareille.
 
Onko visioita miten kannattaisi edetä pariston vaihdon yhteydessä vahingoitetun kellon kanssa? Vein viikko sitten erääseen tunnetun koruketjun liikkeeseen mustan anodisoidun kellon pariston vaihtoon. Paikan päällä myyjä 1 sanoi että pariston vaihdossa menee noin 15min. Palasin saman päivän aikana jolloin sama myyjä ilmoitti että kellon takalevy on niin tiukassa ettei hän sitä halua lähteä irroittamaan väkivoimin jottei se naarmuunnu ja laittaisi sen kellosepälle. Samassa yhteydessä myyjä 1 vielä näytti kelloa.

Loppuviikosta kun palasin paikalle, myymälässä oli myyjä 2 joka luovutti kellon. Ylläripylläri kellon taustalevyssä ja rungossa yhdessä nurkassa kunnon naarmut todennäköisesti livenneestä työkalusta. Kysyin että mistä nämä naarmut on tullut kun ei niitä siinä aiemmin ollut. Myyjä 2:n reaktio oli ainoastaan yksi ja sama kommentti että heidän kellosepällä on 15 vuoden kokemus eikä voi tehdä tämmöisiä virheitä.... Rupes V-käyrä nousemaan kun myyjä jankkasi ja väitti että heillä ei tehdä virheitä ja se on todennäköisesti tullut tuollaisena sinne. Käskin pistämään kellon takaisin sinne mistä se on tullutkin ja selvittämään että mistä naarmut on peräisin. Kieltäydyin maksamasta ennen kuin asia on ratkennut. Myyjä sanoi että kelloseppä soittaa takaisin tällä viikolla. Eipä ole vielä soittoa kuulunut.

Miten tällaisessa tilanteessa kannattaa edetä - kun palvelun tuottaja vahingoittaa huoltoon vietyä tuotetta eikä suostu kantamaan vastuuta? Haasteenahan tässä on että tilanne on käytännössä sana sanaa vastaan. Myyjällä ei ole kunnon todisteita siitä että kello olisi tullut naarmuttomana liikkeeseen ja myyjä 1 on ainoa lähiajalta joka voisi todentaa että kello olisi tullut naarmuttomana kun hän sen otti vastaan. Myyjä 1:stä en ole saanut kiinni tai nähnyt myymälässä.

Samoin mitään kommunikaatiota takaisin päin ei ole kuulunut. Tekisi mieli jatkaa toimintaa kirjallisesti jotta suullinen väittely jää välistä ja jää mustaa valkoiselle, mutta sinällään hankala kun palvelu on asioitu myymälässä. Nythän tilanne on mennyt siihen että se naarmu ei ole se isoin ärsyke vaan liikkeen asenne.

Palvelun arvohan on käytännössä parikymppiä ja kello ei onneksi ole useampaa satasta kalliimpi, mutta tunnearvo on aina tunnearvo. Korut eivät ikinä ole järki ostos vaan pikemminkin tunneperäinen ostos, ja on varsin erikoista että tunnealan firmalla ei ole mitään tajua asiakaspalvelusta ongelmatilanteissa... Kyllä pitäisi pystyä luottamaan siihen että esimerkiksi autoakaan ei tarvitse valokuvata huoltoon viedessä jos siihen sattuisi jakari putoamaan konepellille...
 
Onko visioita miten kannattaisi edetä pariston vaihdon yhteydessä vahingoitetun kellon kanssa? Vein viikko sitten erääseen tunnetun koruketjun liikkeeseen mustan anodisoidun kellon pariston vaihtoon. Paikan päällä myyjä 1 sanoi että pariston vaihdossa menee noin 15min. Palasin saman päivän aikana jolloin sama myyjä ilmoitti että kellon takalevy on niin tiukassa ettei hän sitä halua lähteä irroittamaan väkivoimin jottei se naarmuunnu ja laittaisi sen kellosepälle. Samassa yhteydessä myyjä 1 vielä näytti kelloa.

Loppuviikosta kun palasin paikalle, myymälässä oli myyjä 2 joka luovutti kellon. Ylläripylläri kellon taustalevyssä ja rungossa yhdessä nurkassa kunnon naarmut todennäköisesti livenneestä työkalusta. Kysyin että mistä nämä naarmut on tullut kun ei niitä siinä aiemmin ollut. Myyjä 2:n reaktio oli ainoastaan yksi ja sama kommentti että heidän kellosepällä on 15 vuoden kokemus eikä voi tehdä tämmöisiä virheitä.... Rupes V-käyrä nousemaan kun myyjä jankkasi ja väitti että heillä ei tehdä virheitä ja se on todennäköisesti tullut tuollaisena sinne. Käskin pistämään kellon takaisin sinne mistä se on tullutkin ja selvittämään että mistä naarmut on peräisin. Kieltäydyin maksamasta ennen kuin asia on ratkennut. Myyjä sanoi että kelloseppä soittaa takaisin tällä viikolla. Eipä ole vielä soittoa kuulunut.

Miten tällaisessa tilanteessa kannattaa edetä - kun palvelun tuottaja vahingoittaa huoltoon vietyä tuotetta eikä suostu kantamaan vastuuta? Haasteenahan tässä on että tilanne on käytännössä sana sanaa vastaan. Myyjällä ei ole kunnon todisteita siitä että kello olisi tullut naarmuttomana liikkeeseen ja myyjä 1 on ainoa lähiajalta joka voisi todentaa että kello olisi tullut naarmuttomana kun hän sen otti vastaan. Myyjä 1:stä en ole saanut kiinni tai nähnyt myymälässä.

Samoin mitään kommunikaatiota takaisin päin ei ole kuulunut. Tekisi mieli jatkaa toimintaa kirjallisesti jotta suullinen väittely jää välistä ja jää mustaa valkoiselle, mutta sinällään hankala kun palvelu on asioitu myymälässä. Nythän tilanne on mennyt siihen että se naarmu ei ole se isoin ärsyke vaan liikkeen asenne.

Palvelun arvohan on käytännössä parikymppiä ja kello ei onneksi ole useampaa satasta kalliimpi, mutta tunnearvo on aina tunnearvo. Korut eivät ikinä ole järki ostos vaan pikemminkin tunneperäinen ostos, ja on varsin erikoista että tunnealan firmalla ei ole mitään tajua asiakaspalvelusta ongelmatilanteissa... Kyllä pitäisi pystyä luottamaan siihen että esimerkiksi autoakaan ei tarvitse valokuvata huoltoon viedessä jos siihen sattuisi jakari putoamaan konepellille...
Soita kkv asiamiehelle ja kysy neuvoa
 
Kysyn tällä mitäs herrat sanoo ny ostamisesta hobbihallilta?
Go? Nogo?
Ainakin kaikki tilaamani tuotteet ovat tullut perille, ja vaikka laskettu toimitusaika joillekin tuotteille oli 2 viikkoa koko tilaus saapui perille viikossa. Ei ole kokemusta heidän asiakaspalveluksesta
 
Eivät kuulema noudata kuluttajariitalautakunnan päätöksiä, joten tästä syystä en tilaisi.
Ei toimi kännykällä tuo sivu, mutta kannattaa tarkistaa fakta. Ei taida olla ko. firma tällä listalla

Itse sain hobbyhallin kanssa sovittua polkupyörän vaihtajan korjaamisen, eli sain kuittia vastaan hyvityksen. Pyörä itsessään tuli 2 viikkoa myöhemmin kuin oli luvattu. Kokonaisuutena ihan ok siis itsellä kokemukset, vaikkei mikään paras mahdollinen (viivästyksen takia)
 
Ei toimi kännykällä tuo sivu, mutta kannattaa tarkistaa fakta. Ei taida olla ko. firma tällä listalla

Itse sain hobbyhallin kanssa sovittua polkupyörän vaihtajan korjaamisen, eli sain kuittia vastaan hyvityksen. Pyörä itsessään tuli 2 viikkoa myöhemmin kuin oli luvattu. Kokonaisuutena ihan ok siis itsellä kokemukset, vaikkei mikään paras mahdollinen (viivästyksen takia)
Tässä vähän toisenlainen tapaus:

Hobby Hall menee mustalle listalle. Kuluttajariitalautakunta antoi huhtikuussa suosituksen tapaukseen, jota Hobby Hall ei ole halukas noudattamaan. Alkuun he vastasivat sähköposteihin erilaisiin tekosyihin vedoten, etteivät voi toimittaa tilausta, koska tavaraa ei ole saatavilla eli yritivät tehdä kaikkensa kierrelläkseen omaa vastuutaan. Yrittivät vain pitkittää ratkaisua ja saada minua luovuttamaan. Nyt viimeiseen kolmeen viikkoon eivät ole vastannut sähköposteihin ollenkaan ja viimeisimpänä tänään katkaisivat puhelun sanomatta mitään heti kun olin kertonut mitä asiani koskee.

Suosittelen pysymään kaukana Hobby Hall:sta, koska ainakaan Suomen lakeja tämä firma ei halua noudattaa.
 
Tämä siis Lenovo Legion 5:sta.

Tilausvahvistus on tullut ja tilauksen tila on "käsittelyssä".

Sitten vaan kuluttajaneuvojaan yhteyttä, jos ei tule. Jos Lenovo ei senkään jälkeen lähetä, niin asia menee Kuluttajariitalautakuntaan. Sieltä tulee todennäköisesti sinulle myönteinen päätös, mutta voi mennä ensi vuoden puolelle.


Ja tästä on hyvä ottaa talteen sivu kanssa. Eli myyntihetkellä varastoa oli ja myynnissä toisessa maassa tuohon hintaan.

--

Jos ei konetta saa, niin kyllä tästä mehukkaan jutun saa aikaiseksi ja Lenovo kyllä tulee noudattamaan Kuluttajariitalautakunnan suosituksia. Asiasta voi joutua vääntämään - tai sitten tuo on vaan varaston loppuunmyynti ja kaikki saavat tuotteensa ilman mutinoita.
 
Tuo sivu antaa 404.

Anteron ranskanlenovo? Minulle antaa tällaista
1632574585846.png
 
OQUOTE="hsalonen, post: 9505550, member: 2074"]
Hups, en huomannut tuommoista. Vielä on oma ostoskorissa ja checkout menossa - mutta en ole varma, ostanko.
[/QUOTE]
Osta pois ja jos läpyskä tulee ja tarvetta ei ole niin myy parisataa kalliimmalla torissa
 
Nyt myynnissä olevat on vain gen6. Ehkä myivät vanhaa varastoa pois uuden tieltä?
 
Niin onko tuossa nyt jotain epäselvää kenellekään, että tuon parhaan prosessorin hinta on tuossa tasan nolla jonkun virheen takia?
 
Niin onko tuossa nyt jotain epäselvää kenellekään, että tuon parhaan prosessorin hinta on tuossa tasan nolla jonkun virheen takia?

Ei ole. Mutta aika moni tulee valehtelemaan viranomaisille esim. kuluttajasellaisille että heillä ei ollut mitään tietoa siitä että kyseessä olisi ollut virhehinnoittelu.
 
Niin onko tuossa nyt jotain epäselvää kenellekään, että tuon parhaan prosessorin hinta on tuossa tasan nolla jonkun virheen takia?
Kaikkien oletuksena valittujen komponenttien hinta oli ns. nolla, "VALITTU". Että sinänsä prossuista tietämätön ei huomaisi mitään outoa.
E: Minä en siis esimerkiksi tajunnut prossusta mitään, katsoin vain että näyttis on hintaan nähden ok.
 
Tämä kannattaa nyt ihmisten lukea:
 
Jäädään nyt täälläkin jännittämään mitä tekevät, mutta ainakin itsellä lukee sähköpostissa, että "Tilaus vastaanotettu" ja että tilausvahvistus tulee 24 tunnin sisällä, eli liekkö tuollainen porsaanreikä heillä, että siellä vielä ehditään tilaukset perua? Mutta asiakkaan kannalta tilaus kuitenkin maksettu ja lainvoimainen mielestäni.

Hinnaksi tuli omalla kohdalla 557e, ku vaihdoin valmiiksi 512Gb SSD, ku varmasti riittävä peruskäyttöön, johon tuo menossa...
 
Jäädään nyt täälläkin jännittämään mitä tekevät, mutta ainakin itsellä lukee sähköpostissa, että "Tilaus vastaanotettu" ja että tilausvahvistus tulee 24 tunnin sisällä, eli liekkö tuollainen porsaanreikä heillä, että siellä vielä ehditään tilaukset perua? Mutta asiakkaan kannalta tilaus kuitenkin maksettu ja lainvoimainen mielestäni.

Hinnaksi tuli omalla kohdalla 557e, ku vaihdoin valmiiksi 512Gb SSD, ku varmasti riittävä peruskäyttöön, johon tuo menossa...
Itse sain jo tilausvahvistuksen, tai ainakin mielestäni tämä on tilausvahvistus:
 

Liitteet

  • SmartSelect_20210925-163551_Outlook.jpg
    SmartSelect_20210925-163551_Outlook.jpg
    86,6 KB · Luettu: 72
Jäädään nyt täälläkin jännittämään mitä tekevät, mutta ainakin itsellä lukee sähköpostissa, että "Tilaus vastaanotettu" ja että tilausvahvistus tulee 24 tunnin sisällä, eli liekkö tuollainen porsaanreikä heillä, että siellä vielä ehditään tilaukset perua? Mutta asiakkaan kannalta tilaus kuitenkin maksettu ja lainvoimainen mielestäni.

Hinnaksi tuli omalla kohdalla 557e, ku vaihdoin valmiiksi 512Gb SSD, ku varmasti riittävä peruskäyttöön, johon tuo menossa...

Mitä sinulla lukee sähköpostissa?

1632577021182.png


Tämä tuli otsikolla "Lenovo - Order Confirmation (#tilausnumero)"
 
Minulla lukee että "Tilauksesi on vastaanotettu" ja että "tilaustasi käsitellään parhaillaan. Saat seuraavien 24 tunnin sisällä toisen sähköpostin, jossa tilauksesi tila vahvistetaan". Otsikkona on taase "Lenovo - Order submitted (#tilausnumba)". Posti saapunut klo 16.22 lootaan.

Mielenkiintoista että eri muodossa tulee viestejä, lähettäjä on sama osoite? Tilasin käyttämällä Klarna laskutusta, maksa myöhemmin (30pv), joka oli valittavissa.
 
Laitetaan lainaukset tänne oikeampaan ketjuun:

Siis miten tämä olisi hintavirhe? Hyvä tarjous muttei mikään uskomaton.

Tämähän nimenomaan on aivan selkeä hintavirhe, koska yhtä vaihdettavissa olevaa komponenttia ei ole hinnoiteltu. Se on sitten eri asia pitäisikö kuluttajan se ymmärtää ja tajuta että sen yhden komponentin ei tulisi olla niin halpa. Oikea hinta kyseiselle komponentille olisi jotain 1000 euron luokkaa, nyt se on 0 euroa, mutta laskurihan ei näytä sitä varsinaista hintaa vaan hinnan suhteessa muihin valittavissa oleviin vaihtoehtoihin.

Ja tuo 1000 euron komponentti on siis Intel i7-10870H, muut vaihtoehdot laskurissa olivat joku i5, joka oli muistaakseni +650 euroa ja i7-10750H ja siitä tuli joku +850 €.

Ja siis tuo 1000 euroa on laskurihinta, ei reaalihinta. Intelin kappalehinta lienee jossain 400 € paikkeilla.

Luulisin, että tilaukset voivat lopulta toteutuakin, sillä laskurin yksityiskohtien ja kannettavan tietokoneen yksittäisten komponenttien hinnat suhteessa toisiinsa eivät oikein kuulu asioihin joissa ostajan tulisi ehdottomasti huomata virheen tapahtuneen.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo prosessori samantehoinen tai huonompi kuin 5600-5800H joita ollut alle 1k€ koneissa. Ei tämä mikään hintavirhe ole jos Intel yrittää vetää törkeää katetta prossasta.
 
Jäädään nyt täälläkin jännittämään mitä tekevät, mutta ainakin itsellä lukee sähköpostissa, että "Tilaus vastaanotettu" ja että tilausvahvistus tulee 24 tunnin sisällä, eli liekkö tuollainen porsaanreikä heillä, että siellä vielä ehditään tilaukset perua? Mutta asiakkaan kannalta tilaus kuitenkin maksettu ja lainvoimainen mielestäni.

Hinnaksi tuli omalla kohdalla 557e, ku vaihdoin valmiiksi 512Gb SSD, ku varmasti riittävä peruskäyttöön, johon tuo menossa...

Minulla lukee että "Tilauksesi on vastaanotettu" ja että "tilaustasi käsitellään parhaillaan. Saat seuraavien 24 tunnin sisällä toisen sähköpostin, jossa tilauksesi tila vahvistetaan". Otsikkona on taase "Lenovo - Order submitted (#tilausnumba)".

Mielenkiintoista että eri muodossa tulee viestejä, lähettäjä on sama osoite? Tilasin käyttämällä Klarna laskutusta, maksa myöhemmin (30pv), joka oli valittavissa.

Täällä tuli ihan vaan vahvistus spostiin:

1632577531124.png


Seurantasivulla sitten:
Tilauksen tila
Tilausta käsitellään
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 909
Viestejä
4 560 542
Jäsenet
75 062
Uusin jäsen
P3rtsa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom