Ei sun tarvitse maksaa yhtään mitään. Jos tuotteita ei tullut tilausvahvistuksessa mainittuja määriä, niin lähtökohtaisesti DNA:n pitäisi toimittaa puuttuvat tuotteet.
DNA:n ei tarvitse lähettää yhtään mitään jos hintavirhe on sellainen että kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olleen hintavirhe, ja tähän sä voit halutessasi pyytää ratkaisua kuluttajariitalautakunnasta, jos kuluttajaneuvonta ei ole pystynyt ratkaisemaan asiaa.
Tässä kai selkeää että hintavirhe, jos tuotteita sai ilman, eli 100% alennusta, eli ainakin täytyy monet prosenti rajat.
Kuluttaja ilmoitti myyjälle hintavirheestä, eli ostaja oli sen virheen myös huomannut.
Vähän sekevaa mitä toimitettu, mutta eri viestin perusteella hän siis tilaisi ilmaisia tuotteita useamman ja osan niistä sai.
Jos silleen hyvällä hengellä, niin myyjä tarjoutuisi hyvittään asiallisesti asiakkaan kulut ja vaiavn. (tai tekisi kunnon tarjouksen jos asiakas pitäisi tuotteet)
Se jäi vähän epäselväksi miten se palautus oli ajatelut, tuleeko joku kuriiri hakeen etätöitätekevältä tuotteet, vai oliko ajatus että asiakas kiikuttaa niitä johonkin ärrälle ja vielä paketoi. Onhan tuosta vaivaa, jos vielä kettuilevat, niin tulkoon hakeen kotoa jos haluavat.
Iso talo myyjänä, niin ei tarvi miettiä että joku omilla rahoilla toimiva yrittäjä siellä puurtaa, vaan taustalla konserni joka pistää rahaa markkinointiin ja verkkokauppaan, jotta tavaraa menisi hyvällä hinnaööa, ja sitten kikailussa mokataan.
sai hetkellisesti tuotetta x ja y ilmaiseksi ja niitä muutaman itsekin tilasin, kun olin muutenkin sitä hankkimassa.
Ilmoitin kummastakin asiasta asiakaspalveluun, että heillä oli hintavirhe verkkokaupassa ja että tuotetta x puuttui paketista.
kylkiäisinä tulleet tuotteet takaisin,
Edellä siis oletus että aidosti ilmaisesti virheen takia saatu tilattua.
DNA:lta typerää muutenkin pyytää parin kympin käytettyä tuotetta takaisin
Edit: Oletus että samaa asiaa kommentoi.
Jos tuo parikymppiä on käypä hinta tuotteista, niin nyt menee vähän kettuiluksi, jos siis lähettävä kuriirin hakemaan kotoa, niin alkaa se käsitteöy ylittää noiden arvon, ja jos pistää asiakkaan kiikuttaan ärrälle, niin jotain siitäkin hyvittää, + ne rahdit ja käsittelyt. Jos jo yksikin tuote painaa 400g.
Jossain viestissä mainittiin kylkiäisiä, oliko ilmaisten tuotteisiin tarjottu jotain kylkiäisiäkin. Mitä ihmettä oikein on ostettu ?