Taidanpa tehdä disputen, kauppa tuskin muuttaa mieltään ja kestää aina 4 päivää vastata. Antaa lisäksi aivan ristiriitaisia tietoja noiden asiakaspalvelu. Lisäksi postnordin sivuilla lukee näin "Mikäli et ole suoraan PostNordin asiakas, tulee korvausvaade osoittaa sille taholle, jolta olet tuotteen tai palvelun ostanut". Silti kauppa on sitä mieltä, että minun pitäisi heihin olla yhteydessä.
E: annoin vielä mahdollisuuden noiden aspalle, mutta näyttäisi olevan ikuinen limbo tehdä noiden kanssa yhtään mitään:
e2: Sain vielä postnordiltakin materiaalia disputea varten, että ei ole kauppa ihan kaikkien sääntöjen mukaan pelaillut.
e3: Meni nyt reklamaatio paypalin kautta, homma sulkeutuu 17.12., koska olisi siis hyvä painaa tuota "Escalate issue to PayPal"?