• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 515
Porukka saa jotain parinsadan euron tuotteita Clasulta ja minulle ei luovutettu työkalua joka oli 10 euroa Clasun halvinta hintaa halvempi (hinta.fi historian mukaan)...:grumpy::shifty:
Ei mitään linjaa näissä klasun hommissa, taitaa paikalliset pikkupomot saada päättää asiasta,eikä ole mitään liikkeenjohdon yleistä linjaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
364
Nyt näyttänyt Clasun tilaus liikahtaneen oikeen kunnolla. Monta päivää meni, ettei mitään tapahtunut mutta nyt on saapunut yöllä Turkuun ja sieltä jo Helsingin Matkahuoltoon. Ehkä tilauksen vielä tällä viikolla saa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Nyt näyttänyt Clasun tilaus liikahtaneen oikeen kunnolla. Monta päivää meni, ettei mitään tapahtunut mutta nyt on saapunut yöllä Turkuun ja sieltä jo Helsingin Matkahuoltoon. Ehkä tilauksen vielä tällä viikolla saa.
Sama täällä. Turku on ilmeisesti ensimmäinen rekisteröintipiste Postnordin paketeilla, ruotsistako ne sitten tulevat. Kerrassaan hienoa että clasu toimittaa nämä postimyyntijutut.

Harmi kuitenkin, että porukka joutuu vääntämään myymälänoutojen kanssa -voimia niiden kanssa taisteleville
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
31
Tampereen Ratinasta sai Moccamasterin noudolla (paketti tuli keskusvarastolta) ilman ongelmia ja hyvällä asiakaspalvelulla. Pisteet sinne.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
907
Kyllä se "ehdotus" Elisalta oli 14" vivobook tai 50€ alennus jostain muusta.
Muita vaihtoehtoja ei kuulemma ole.
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
204
Tuntuu, että nyt menee sekaisin kaksi asiaa. Myymälänouto tavarasta joka on valmiiksi ollutkin myymälässä -- ei luovuteta / perutaan ja keskusvarastolta lähtevät tuotteet mitkä pitää noutaa myymälästä / tulevat kotiin -- ilmeisesti kaikki luovutetaan.

Helpottaisi varmaan ihmisten ymmärrystä, jos clasun pakettien saajat kertoisivat mikä oli toimitustapa, oliko tavara keskusvarastolta vai ei, toimitus kotiin / myymälään etc ja miten loppujen lopuksi kävi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 386
Itselleni Clasun kaikki tavarat on tullut Ruotsin kautta Suomeen postnordilla kotiin, Alejen keran ilman ongelmia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
35
Noniin tunti sitten tuli noutoilmoitus txt viestinä mavic ministä. Menin samantien myymälään ja sain noudettua. Keskusteltiin siinä asioista ja sanoivat että ne jotka tilasivat varastolta myymälään noudettavaksi, saavat tilauksensa. Kävi myös ilmi että kun sillon hain sen rinkan jonka jälkeen tuli 020 alkuisen numeron puhelu, kyseessä oli Clas ohlson. He peruivat sen rinkkatilauksen suurinpiirtein samalla minuutilla kun hain sen myymälästä, eli tuurilla sain sen pitää. Klarnalta tuli rahojen palautuspyyntö rinkkatilauksesta mihin en ole laittanut tietoja koska eihän se oikein ole että ilmaiseksi saan pitää. Tehtiin niin että maksoin sen rinkan alehinnan myymälässä kortilla ja nyt voin tehdä tuon Klarnan palautushomman loppuun. Eli jos tilasit myymälästä haettavaksi jotain mitä oli suoraan myymälässä, niin niitä koittivat perua kun ehtivät.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Kolmas vaihtoehto on joku uskomaton diili, mutta pakotetaan allekirjoittamaan salassapitosopimus sen sisällöstä. @omenanraato
En ole allekirjoittanut yhtään mitään, eikä Elisalta ole tullut yhtään mitään pyyntöä edes olla hiljaa. Ihan oma ratkaisu oli sen vuoksi että itse ehdotin ratkaisua, eikä idea ollut laisinkaan Elisan, ja ehdotus eli sen mukaan mihin Elisa oli suostuvainen. Jokainen voi itse ehdotella Elisalle tapoja hoitaa tuo fiksusti ja koittaa neuvotella siitä sit joku kultainen keskitie.
Olen itse ollut toisen operaattorin hommissa reklamaatioita käsittelemässä ja sen vuoksi mulla on jotain lojaalisuutta kanssa veljiä ja sisaria kohtaan.
Sanonpa vaan, että älkää suostunu vivobookkiin koska se ei ole korvaava laite, älkääkä varsinkaan 50e alennukseen. Jos ette jaksa itse vääntää Elisalle, niin sit vain KKV kautta asia eteenpäin ja odottelette et ne hoitaa.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Huomautus - Nollapostaus, jätä tällaiset kokonaan kirjoittamatta jos ei ole mitään muuta sanottavaa
En ole allekirjoittanut yhtään mitään, eikä Elisalta ole tullut yhtään mitään pyyntöä edes olla hiljaa. Ihan oma ratkaisu oli sen vuoksi että itse ehdotin ratkaisua, eikä idea ollut laisinkaan Elisan, ja ehdotus eli sen mukaan mihin Elisa oli suostuvainen. Jokainen voi itse ehdotella Elisalle tapoja hoitaa tuo fiksusti ja koittaa neuvotella siitä sit joku kultainen keskitie.
Olen itse ollut toisen operaattorin hommissa reklamaatioita käsittelemässä ja sen vuoksi mulla on jotain lojaalisuutta kanssa veljiä ja sisaria kohtaan.
Sanonpa vaan, että älkää suostunu vivobookkiin koska se ei ole korvaava laite, älkääkä varsinkaan 50e alennukseen. Jos ette jaksa itse vääntää Elisalle, niin sit vain KKV kautta asia eteenpäin ja odottelette et ne hoitaa.
Hihityttääkö kun pääsit kirjoittamaan jo viidennen viestin samasta aiheesta täyttä puutaheinää?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
337
Tuntuu, että nyt menee sekaisin kaksi asiaa. Myymälänouto tavarasta joka on valmiiksi ollutkin myymälässä -- ei luovuteta / perutaan ja keskusvarastolta lähtevät tuotteet mitkä pitää noutaa myymälästä / tulevat kotiin -- ilmeisesti kaikki luovutetaan.

Helpottaisi varmaan ihmisten ymmärrystä, jos clasun pakettien saajat kertoisivat mikä oli toimitustapa, oliko tavara keskusvarastolta vai ei, toimitus kotiin / myymälään etc ja miten loppujen lopuksi kävi.
Eikös @Silence81 kertonut, että "Lähetetty" -tilaus, eikä paketti lähtenyt mukaan
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Juu nimenomaan tuosta kyse, mun tuote oli suoraan myymälän hyllystä keräilty ja sitä ei sit anneta, varastolta sai ilmeisesti kamat. Fair play ja sillee..

Tilauksenne oli keräilty myymälästä suoraan hyllystä, ei
keskusvarastoltamme, ja meitä oli ohjeistettu tuolloin peruuttamaan kaikki
nämä tilaukset, joissa oli käytetty enemmän kuin yhtä alennuskoodia.
Noutoviestejä oli jostain syystä lähtenyt asiakkaille edelleen, pahoittelut
siitä

no säästypähän rahat, ei nää kamat ollu mitää must have settiä.

Sitä en tiedä miks sivuilla lukee lähetetty jos se o suoraa myymälästä ja noudolla. Ja miksi sitä statusta ei vielkää oo muutettu peruutetuksi.
 
Liittynyt
18.12.2019
Viestejä
2
Yksi uusi asusgatetapaus ilmoittautuu. Tilasin M509:n BF-yönä yhden jälkeen, kun varastotilanteen mukaan koneet loppuneet, mutta pystyi vielä lisäämään ostoskoriin. Sain tilausvahvistuksen, maksun otin laskulla. 3.12. tilaus peruttiin tekstiviestillä, 4.12. Oma Elisassa. Reklamoin Oma Elisassa 3.12. enkä saanut vastausta, joten reklamoin myös chatin kautta 4.12. Chatissa eivät muuta kuin pahoitelleet, ei minkäänlaista vastatarjousta. Otin yhteyttä myös kuluttajaneuvojaan 4.12. Elisalta soitettiin 9.12., en päässyt vastaamaan, mutta laittoivat Oma Elisassa 50e alennustarjouksen. Kieltäydyin, vastaus oli että 50e on ainoa tarjous. KKV:sta soitettiin myös samana päivänä (9.12.), selitin uudet käänteet ja kehottivat laittamaan jatkoilmoituksen netissä. Laitoin mutta en jäänyt odottelemaan suuria ja olin jo valmis unohtamaan koko asian. Soittivat KKV:sta taas maanantaina (16.12.) ja sanoivat olevansa Elisaan yhteydessä, koska asiassa ei oltu päästy yhteisymmärrykseen.

Tänään sitten sain soiton Elisalta, ja erittäin ymmärtäväinen asiakaspalvelija tarjosi tilalle joko tuota Vivobook 15 samaan hintaan tai Asus M570 hintaan 449e (749e). Sanoin miettiväni, ja palasimme muutaman tunnin päästä asiaan. Kysyin olisiko mistään muusta laitteesta saatavilla tarjousta, esim. Lenovo S540 CMX (samantasoinen ja sama hintaluokka). Asia tarkistettiin osastopäälliköltä tms., ja vastauksena oli että vaihtoehdot ovat ainoastaan nuo kaksi Asusta. Tartuin sitten tuohon M570:aan, mutta ihan varma en ole tulenko laitetta pitämään. Täytynee käydä vertailemassa sitä varsinkin Lenovoihin, jollaisen olisin ensisijaisesti ottanut tämän nykyiseni alkaessa vedellä viimeisiään. Tuota M570:aa on ilmeisesti nyt tarjottu monille, koska sanoivat, että asialla alkaa olla kiire ja ovat loppumassa varastosta. Nekin. Kuinkahan niiden loputtua käykään..?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Itselle tuli tänään clasun JBL flip 5 ja hinta oli kuitissa puolet niinkuin kuuluukin, toivoa siis on :tup:
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Sunnuntaina lähtenyt keskusvarastolta myymälään mun tilaus. Seurantakoodi ei sano mitään postnordin sivulla. Kyselin asiakaspalvelusta niin vastaus oli:

"Hei, kyllä, kaikki tilaukset jotka ovat lähetetty matkaan ennen 16.12 ehtivät jouluksi"

"Myymälätilauksia ei voi seurata mistään"
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
73
Kauankohan kkv:lle menee vielä vastata?

Näillä näkymin oma asiakassuhde clasun kanssa oli tässä, sen verran epätasa-arvoista ja asiatonta kohtelua
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Sunnuntaina lähtenyt keskusvarastolta myymälään mun tilaus. Seurantakoodi ei sano mitään postnordin sivulla. Kyselin asiakaspalvelusta niin vastaus oli:

"Hei, kyllä, kaikki tilaukset jotka ovat lähetetty matkaan ennen 16.12 ehtivät jouluksi"

"Myymälätilauksia ei voi seurata mistään"
Itellä tuli kaikki merkinnät tänään sinne, ja tuli myös noudettavaksi
 

Hampsteri

Kukkuu pulut
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 000
Tilasin tuosta "bugikampanjasta" bluetooth-kuulokkeet, ne sain haettua ilman mitään mutinaa Palokasta heti seuraavana päivänä. Myöhemmin samana iltana sain tilattua vielä Flip3-kajarin, sitä näytti olevan myös myymälän hyllyssä, mutta siitä ei koskaan tullut noutoviestiä. Nyt maanantaina tuli viesti että tilaus on lähetetty, mukana myös seurantakoodi mutta eihän myymälään tilattavia voi mistään seurata. Ihmettelin tänään Clasun chättiin että minkähän takia sitä ei ole siitä myymälän hyllystä poimittu mutta eihän sieltä mitään selvää vastausta herunut. Sanoivat että lähetetty myymälään ja viesti tulee kun on noudettavissa. :shifty:

On kyllä ollu uskomaton sekoilu tältä firmalta tän koko koodi-ceissin kanssa :rage:
 
Liittynyt
17.12.2019
Viestejä
8
Tuota M570:aa on ilmeisesti nyt tarjottu monille, koska sanoivat, että asialla alkaa olla kiire ja ovat loppumassa varastosta. Nekin. Kuinkahan niiden loputtua käykään..?
Itse seurailin tuota läppäritilannetta viimeiset pari viikkoa ja M570:t olivat "loppumisuhan" alla jo ennen kuin niitä alettiin tarjoamaan korvaavina tuotteina, joten tässä saa kiittää onneaan, että tuota on tarjottu. Ja kun tässä tein kevyen päässälaskun, niin vaikka tuo euromääräinen ale on suurempi kuin Elisan alunperin aikoman M509:n (eli 68T:n, vaikka itse mokasivatkin ruhtinaallisesti tuotekuvauksissa) kohdalla, se on prosenttimääräisesti sama 40% alennus, mikä toki oli mukava yllätys, kun olisin ollut valmis maksamaan M570:stä sen 550-600€. Ja kun tuosta Lenovosta puhuit, niin siinä on aivan umpisurkea näytönohjain - M570:n mobiili-1050 on ainakin neljä kertaa tehokkaampi kuin Intelin 620 UHD ja jopa M509:n mobiili -Vega 8 on tilannekohtaisesti 60-100% tehokkaampi - ja Intelin 10210U on käyttötilanteesta riippuen vajaasta kymmenyksestä noin neljännekseen tehokkaampi kuin Ryzen 3500U, niin kannattaa tosiaan pitää kokonaissuorituskyvyn puolesta tuo tarjottu Asus.

Paitsi tietty jos näyttiksen suorituskyvylle ei ole ollenkaan tarvetta, mutta tehomielessä tuo Lenovo ei kokonaisuutena missään nimessä vastaa hintaansa näihin Asusin vehkeisiin verrattuna.

***

Ja tosiaan jos tätä omaa tapahtumaketjua avaisi ihan siitä, kuinka itse käytännössä toimin:

1) M509 tilattu mustana perjantaina vähän puolenyön jälkeen
2) tilausvahvistus luuriin klo. 0:24 ja s-postiin klo. 0:30
3) 3.12. tekstiviestinä loppuunmyynti-ilmoitus
4) tyttöystävä soitti Elisalle, korjausliikkeet eivät vielä tiedossa ja lupasivat soittaa takaisin (eivät soittaneet)
5) 4.12. toinen perumisilmoitus tekstiviestillä
6) varasin soittoajan seuraavalle päivälle klo. 18:30-19:00 -väliselle ajalle
7) 5.12., soittoa ei kuulu sovitulla aikavälillä - klo. 19:27 puhelimen näyttö herää Elisalta tulevan soiton merkiksi, muttei ehdi pihahtaakaan ennen kuin soitto katkeaa
8) menen OmaElisan kautta AsPan pakeille, tarjosivat 50€ alennusta ja kieltäydyin kohteliaasti, koska minun oli kuitenkin tarkoitus saada 200€ alennus alunperin tilaamastani tuotteesta
9) ilmoitus/neuvontapyyntö KKV:lle asianmukaisin liittein (vastausta sieltä ei ole vieläkään tullut, ehkä suuntasivat suoraan Elisan kimppuun, jos sitäkään?)
10) 12.12. soitto Elisalta (en ehtinyt vastata ensimmäiseen, toinen n. 3h myöhemmin), josta tuli Vivobook 14 -tarjous ja sovittiin, että tutkin/harkitsen asiaa
11) 17.12. soitto kohdan 10 henkilöltä, tein aiemmassa viestissä mainitsemani toteamukset koneen suorituskyvystä ja millaiset tarpeet koneelle on, jolloin minulle tarjottiin M570-mallia. Oletettu/toivottu saapumisaika 20.12 tai 23.12.

Ei tarvinnut edes raivota AsPalle, vaikka sisällä toki ahdistusta ja kiehuntaa koinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
364
Hain juuri Clasun paketin. Keskusvarastolta tuli, haku Post-Nordin pisteestä ja Klarnaan lasku. Yksi tuote (Oral-b harjat) puuttui lähetyksestä mutta se oli huomioitu jo laskussa. Laskussa lukee kyllä "Toimitusta odottavat tuotteet -11.47€" että onkohan sieltä mukamas vielä jotain tulossa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 500
Yksi uusi asusgatetapaus ilmoittautuu. Tilasin M509:n BF-yönä yhden jälkeen, kun varastotilanteen mukaan koneet loppuneet, mutta pystyi vielä lisäämään ostoskoriin. Sain tilausvahvistuksen, maksun otin laskulla. 3.12. tilaus peruttiin tekstiviestillä, 4.12. Oma Elisassa. Reklamoin Oma Elisassa 3.12. enkä saanut vastausta, joten reklamoin myös chatin kautta 4.12.
Olenko ainoa, jonka mielestä tämmöinen nillitys ja hyväksikäyttö on puhtaasti perseestä? Tilataan loppunutta tuotetta laskulla, jonka jälkeen aletaan vaatimaan hinnanalennusta, vaikka ei ole aiheutunut mitään kuluja tai vaivaa.

:sfacepalm:

Uusista tunnuksista päätellen tänne on päätynyt täysin luokatonta jengiä.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
680
Kaksi Clasun tilausta noudettu, molemmat lähetettiin keskusvarastolta eikä sisältäny mitään lahjakortteja yms. Nätisti kassalta sai ilman mitään säätöä kunhan jaksoi vain jonottaa muiden ihmisten kanssa.
 
Liittynyt
18.12.2019
Viestejä
2
Olenko ainoa, jonka mielestä tämmöinen nillitys ja hyväksikäyttö on puhtaasti perseestä? Tilataan loppunutta tuotetta laskulla, jonka jälkeen aletaan vaatimaan hinnanalennusta, vaikka ei ole aiheutunut mitään kuluja tai vaivaa.
Ei kai maksutavalla ole mitään merkitystä sen suhteen, mikä lopputulos asiassa pitäisi olla? Eikä varastosaldosta voi päätellä, onko laitetta vielä kenties myöhemmin tulossa lisää. Jos tuotteen pystyy vielä tilaamaan ja tilaus menee normaalisti läpi, eikö silloin voi olettaa asian olevan kunnossa? Tuskin kuitenkaan olisin lähtenyt reklamoimaan, jos asiakkaita ei olisi kohdeltu tapauksen hoitamisessa niin eri tavoin. Ja täysin asiallisesti asiani myös esitin, enkä mitään kohtuuttomia vaatimuksia ole esittänyt. Jos siinä on jotain luokatonta, että lähtee joskus jopa peräämään oikeuksiaan, sitten kai niin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 204
Kauankohan kkv:lle menee vielä vastata?

Näillä näkymin oma asiakassuhde clasun kanssa oli tässä, sen verran epätasa-arvoista ja asiatonta kohtelua
Riitalautakunnan, jonka suosituksella on edes jonkinlainen painoarvo, jono taitaa olla jotain vuoden luokkaa riippuen hiukan tapauksen monimutkaisuudesta.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Riitalautakunnan, jonka suosituksella on edes jonkinlainen painoarvo, jono taitaa olla jotain vuoden luokkaa riippuen hiukan tapauksen monimutkaisuudesta.
Mites tollanen menee käytännössä tälläisissä laitteissa mitkä voi vuoden jälkeen olla täysin arvottomia ja/tai tehojen puolesta käyttökelvottomia.

Eli jos joku vaikka läppärin osalta vänkää asiasta vuoden. Onko se sen vuoden jälkeisen ajan vastaavan hintatason läppäri ja suhteutettuna vastaavaan sen hetken tehoon. Vai puhtaasti kaupantekohetkellä oleva tilanne?

Eri juttu vaikka joku tuote mikä ei sinällään muutu miksikään vuoden aikana, mut elektroniikassa erot on isoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Mites tollanen menee käytännössä tälläisissä laitteissa mitkä voi vuoden jälkeen olla täysin arvottomia ja/tai tehojen puolesta käyttökelvottomia.

Eli jos joku vaikka läppärin osalta vänkää asiasta vuoden. Onko se sen vuoden jälkeisen ajan vastaavan hintatason läppäri ja suhteutettuna vastaavaan sen hetken tehoon. Vai puhtaasti kaupantekohetkellä oleva tilanne?

Eri juttu vaikka joku tuote mikä ei sinällään muutu miksikään vuoden aikana, mut elektroniikassa erot on isoja.
Ne osaa kuluttajaneuvonnassa auttaa tuon suhteen. Ne omat vaatimukset pitää osata asetella oikein, ja yksi tapa on esimerkiksi ostaa tuote muualta ja vaatia alkuperäistä liikettä maksamaan korvauksena hintojen erotus.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 047
Onko Clas Ohlsonin asiakastilille kirjautumisessa ongelmia vai mikä on? En pysty enää kirjautumaan omalle asiakastilille enkä saa sähköpostiin salasanan nollaus viestiä. Mulla on Applen Face ID kirjautuminen anyways käytössä eli mitään salasanan näpyttely virhettä ei ole.
 
Liittynyt
21.03.2017
Viestejä
65
Onko Clas Ohlsonin asiakastilille kirjautumisessa ongelmia vai mikä on? En pysty enää kirjautumaan omalle asiakastilille enkä saa sähköpostiin salasanan nollaus viestiä. Mulla on Applen Face ID kirjautuminen anyways käytössä eli mitään salasanan näpyttely virhettä ei ole.
Ihan normaalisti tuntuisi toimivan.. Ja odotellen kanssa ilmoitusta milloin JBL Extreme 2 on noudettavissa (maksoi 89,50 €).
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
61
Ihan normaalisti tuntuisi toimivan.. Ja odotellen kanssa ilmoitusta milloin JBL Extreme 2 on noudettavissa (maksoi 89,50 €).
Sama täällä. Sivut toimivat muuten, mutta vanhempaa tilaushistoriaa katsottaessa heittää "Server erroria". JBL Extreme 2:sta tuli tänään tekstiviesti, että on noudettavissa liikkeestä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Onko Clas Ohlsonin asiakastilille kirjautumisessa ongelmia vai mikä on? En pysty enää kirjautumaan omalle asiakastilille enkä saa sähköpostiin salasanan nollaus viestiä. Mulla on Applen Face ID kirjautuminen anyways käytössä eli mitään salasanan näpyttely virhettä ei ole.
Itsellänihän katosi koko tili. Kokeilin tehdä uuden tilin samalla sähköpostilla niin toimi. Tämä siis viime perjantaina. Ja siis, uudessa tilissähän nyt ei näy vanhoja tilauksia..

Tuskin olisi antanut samalla sähköpostilla luoda tiliä toiseen kertaan, niin päättelin että poistettu koko tili.
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
898
Tilasin tuosta "bugikampanjasta" bluetooth-kuulokkeet, ne sain haettua ilman mitään mutinaa Palokasta heti seuraavana päivänä. Myöhemmin samana iltana sain tilattua vielä Flip3-kajarin, sitä näytti olevan myös myymälän hyllyssä, mutta siitä ei koskaan tullut noutoviestiä. Nyt maanantaina tuli viesti että tilaus on lähetetty, mukana myös seurantakoodi mutta eihän myymälään tilattavia voi mistään seurata. Ihmettelin tänään Clasun chättiin että minkähän takia sitä ei ole siitä myymälän hyllystä poimittu mutta eihän sieltä mitään selvää vastausta herunut. Sanoivat että lähetetty myymälään ja viesti tulee kun on noudettavissa. :shifty:

On kyllä ollu uskomaton sekoilu tältä firmalta tän koko koodi-ceissin kanssa :rage:
meinasin tilata kovalla alennuksella kuulokkeet ja pelihiiren täältä mutta näköjään oli hyvä maksaa normaalihinnat.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
907
Tänään kävin Mavic mini fly more setin hakemassa Jumbon myymälästä. Tilattu keskusvarastosta noudolla myymälään. Mitään ongelmia ei ollut ja Klarnassa näkyy alennettu hinta ja samoin paketin mukana tulleessa kuitissa. Tältä osin mun viimeinen postaus Clasu koodeihin liittyen. Stemppiä vain mulle jotka eivät tilausta vielä saaneet. ( niin ja jos en olis saanut, niin olisin jättänyt asian sikseen)
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
Täällä kans mavic mini fly more, routteri ja hue sälää kotiutettu -50% alesta. Hyvä tarjous [emoji23] kiitosta vaan alkuperäiselle vinkkaajalle!
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Täällä kans mavic mini fly more, routteri ja hue sälää kotiutettu -50% alesta. Hyvä tarjous [emoji23] kiitosta vaan alkuperäiselle vinkkaajalle!
Mikä reititin tuolta kannatti tilata...? Omaan silmään ei ole osunut kuin AC5400 ja se oli muistaakseni malli, jonka wlan kuulemma pätkii..
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
73
Tänään kävin Mavic mini fly more setin hakemassa Jumbon myymälästä. Tilattu keskusvarastosta noudolla myymälään. Mitään ongelmia ei ollut ja Klarnassa näkyy alennettu hinta ja samoin paketin mukana tulleessa kuitissa. Tältä osin mun viimeinen postaus Clasu koodeihin liittyen. Stemppiä vain mulle jotka eivät tilausta vielä saaneet. ( niin ja jos en olis saanut, niin olisin jättänyt asian sikseen)
Täysin sama tilaus kun sulla ja samaan noutopaikkaan, tilausvahvistus saatu sähköpostiin 12.12.2019 klo 18.39. Ja peruttiin lauantaina ja aspa kettuili perään. :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:

Hanzibal

NahkaKeisari
Tukijäsen
Liittynyt
22.04.2019
Viestejä
531
Clasun paketti lähti mukisematta liikkeestä matkaan.
Tilauksessa ledivalolista ja JBL Extreme2. Muuten hyvä, mutta paketista löytyi ledivalolistan sijaan paketti värillistä muovailuvahaa, johon läntätty oikean tuotteen kooditarra päälle.
Ilmeisesti joku varastolla saanna jotain ylimäärästä hupia.
Käytävä huomenna liikkeessä kysymässä miten tuohon muovailuvahaan saa valot ja miten sen saa ylipäätänsä yhdistettyä Hue-siltaan.
 

Henesuo

Tukijäsen
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
202
Clasun Moccamaster ja Oral hammasharjan vaihtopäät noudettu Ärrältä. Ei huono diili kahvinkeitin 210€ -> 105€ eikä kyllä vaihtopäätkään. Vähän jäi harmittamaan ettei ostanut Apple TV 4K, mutta tulikin uutinen tämän jälkeen, että Apple TV applikaatio on tulossa LG C9 OLEDiin piakkoin, joten turhaan olisi menny rahat tuohonkin.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
110
Clasun tilaus noudettu myymälästä ilman ongelmia. Myyjä loi pitkän katseen koneelle tarkastaessaan tilauksen sisällön muttei kuitenkaan mitään sanonut. Klarnalla maksu jos ketään kiinnostaa.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Tilasin Clasulta -50% muutaman härpäkkeen + lahjakortteja noudolla myymälään. Kaikkia tuotteita oli tilaushetkellä hyllyssä. Hiljaiseloa, sunnuntaina tuli ilmoitus että lähetetty. Tänään aamulla soittivat myymälästä että tilaus on noudettavissa, mutta ne avasi paketin ja poisti "teknisen vian" vuoksi lahjakortit pois tilauksesta. Noudin paketin ja näin tosiaan oli tilanne.

EDIT: Olin maksanut tilisiirrolla tilauksen etukäteen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 386
Viestejä
4 200 181
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom