- Liittynyt
- 16.12.2016
- Viestejä
- 281
Miten tämän Elisan petoksen kanssa tulee edetä, että saa oikeutta? Sain tänään tekstiviestin, että tuotetta ei ole ja tilaukseni perutaan. Itse tilasin läppärin torstaina klo 23:40 ja sain Elisan tilausvahvistuksen 23:45 sähköpostiini. Tässä vaiheessa verkkokaupassa saatavuus oli edelleen vihreällä kera kommentin "Reilusti verkkokaupan varastossa".299€ ja olivat ilmeisesti vahingossa laittaneet kalliimman mallin (M509DA-EJ024T) esittelytekstit ja mallinumeron, vaikka kaiketi ajatuksena on ollut myydä saman mallin halvempaa versiota, jolla on eri mallinumero ja esim. pienempi kovalevy.
Elisalla voivat nyt miettiä, kannattaako maksaa virheestä vähän vai laittaa tilaajat maksamaan heidän virheensä, mikä lopulta maksaa Elisalle vielä enemmän. Soitin asiakaspalveluun äsken ja totesin, että kun M509DA-EJ024T on edelleen heillä myynnissä ja olen sellaisen tilannut, niin kai heidän pitäisi sellainen toimittaakin? Osaltani tämä tilanne on nyt dokumentoitu ja jos laitetta ei tule vaikka sitä vielä äsken kysyessäni varastossa oli ja sopimus on jo tehty, tulen syyttämään Elisaa sopimusrikkomuksesta, mikäli siitä nyt mitään hyöytyä sitten onkaan.. Siellä on nyt isompi kokous tästä sotkusta meneillään - eivät tee mitään päätöksiä vielä, vaan soittelevat porukalla porukalle huomenna.