• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
281
299€ ja olivat ilmeisesti vahingossa laittaneet kalliimman mallin (M509DA-EJ024T) esittelytekstit ja mallinumeron, vaikka kaiketi ajatuksena on ollut myydä saman mallin halvempaa versiota, jolla on eri mallinumero ja esim. pienempi kovalevy.

Elisalla voivat nyt miettiä, kannattaako maksaa virheestä vähän vai laittaa tilaajat maksamaan heidän virheensä, mikä lopulta maksaa Elisalle vielä enemmän. Soitin asiakaspalveluun äsken ja totesin, että kun M509DA-EJ024T on edelleen heillä myynnissä ja olen sellaisen tilannut, niin kai heidän pitäisi sellainen toimittaakin? Osaltani tämä tilanne on nyt dokumentoitu ja jos laitetta ei tule vaikka sitä vielä äsken kysyessäni varastossa oli ja sopimus on jo tehty, tulen syyttämään Elisaa sopimusrikkomuksesta, mikäli siitä nyt mitään hyöytyä sitten onkaan.. Siellä on nyt isompi kokous tästä sotkusta meneillään - eivät tee mitään päätöksiä vielä, vaan soittelevat porukalla porukalle huomenna.
Miten tämän Elisan petoksen kanssa tulee edetä, että saa oikeutta? Sain tänään tekstiviestin, että tuotetta ei ole ja tilaukseni perutaan. Itse tilasin läppärin torstaina klo 23:40 ja sain Elisan tilausvahvistuksen 23:45 sähköpostiini. Tässä vaiheessa verkkokaupassa saatavuus oli edelleen vihreällä kera kommentin "Reilusti verkkokaupan varastossa".
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Miten tämän Elisan petoksen kanssa tulee edetä, että saa oikeutta? Sain tänään tekstiviestin, että tuotetta ei ole ja tilaukseni perutaan. Itse tilasin läppärin torstaina klo 23:40 ja sain Elisan tilausvahvistuksen 23:45 sähköpostiini. Tässä vaiheessa verkkokaupassa saatavuus oli edelleen vihreällä kera kommentin "Reilusti verkkokaupan varastossa".
Tuonne kannattaa mennä asian suhteen:
Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
281
Tilasin itsekin tuon m509:sän elisalta torstai iltana ja tänä aamuna päättivät laittaa viestin, että ei ole saatavissa.... Ei ollut oikeastaan itselle mitään muuta tarpeellista black friday/gyber monday akselille kuin joku edullinen peruspätevä läppäri.... Soittelin aspaankin ja kyselin miksi heillä on samalla tuotekoodilla kuitenkin kone myynnissä. Eivät tarjonneet mitään konetta samaan hintaan. Valitin kyllä siitä, että minulla olisi ollut vaihtoehtoja paljon torstai/perjantai akselilla ja enää ei ole. Ei jää ainakaan meikäläisen kohdalla homma tähän.
Sama homma täällä. Kyseessä oli Black Friday ja muitakin tarjouksia oli saatavilla ja Elisan tilausvahvistuksen saamisen jälkeenkin saatavuus oli "Reilusti verkkokaupan varastossa".

PS. Chättijanari linkkailee vaan ostamaan läppäriä nykyvalikoimasta normaalihinnoin. Tämä saa olla hetkeen viimeinen asiointi kyseisessä Elisan haisevassa läjässä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 220
Montakohan noita Elisan läppäreitä on tilattu? Jos mennään vain sadoissa, mitä ei pystytty suoraan BF-kiintiöstä toimittamaan, niin eihän tuosta tule kuin muutama kymmenen tuhatta turskaan. Se on lopuksi isku, joka kannattaa ottaa verrattuna pitkävihaisiin asiakkaisiin.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
281
Montakohan noita Elisan läppäreitä on tilattu? Jos mennään vain sadoissa, mitä ei pystytty suoraan BF-kiintiöstä toimittamaan, niin eihän tuosta tule kuin muutama kymmenen tuhatta turskaan. Se on lopuksi isku, joka kannattaa ottaa verrattuna pitkävihaisiin asiakkaisiin.
Kuinka vaikea nykyaikana on saada verkkokaupan varastosaldot liikkumaan tilausvahvistuksien tahtiin? Elisallakin saatavuuden päivitys oli useita tunteja myöhässä siitä kun koneet olivat jo loppu. Manuaalistiko noita päivitetään vuonna 2019?
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
146
Sama homma täällä. Kyseessä oli Black Friday ja muitakin tarjouksia oli saatavilla ja Elisan tilausvahvistuksen saamisen jälkeenkin saatavuus oli "Reilusti verkkokaupan varastossa".
Juu tilailtu näköjään ihan samaan aikaankin (23.40) ja itellä oli kanssa tuo "reilusti verkkokaupan varastossa" teksti. Ei tuo tosiaan muuten harmittas, mutta ois ollu vaihtoehtoja oikeasti paljon. Nyt hauska selata noita läppäreitten hintoja viikonloppuun ja maanantaihin verrattuna. Katsellaan mihin ratkasuun päätyvät sillä itselläni näkyy omaelisassa, että olisi vielä käsittelyssä tuo tilaus vaikka aspassakin uhkailivat peruutuksella.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 468
Aion kyllä nostaa tuosta myös äläkän, että minä ostin 512gigan version ja nyt yrittävät peruuttaa 256 mallia. Eli siellä oli väärät tiedot esillä.

Edit: onko jollain siitä koko sivusta screenshottia, missä näkyy mallinumero ja hinta? Mulla on eri kuvina ois parempi ku ois yhtenäinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 220
Kuinka vaikea nykyaikana on saada verkkokaupan varastosaldot liikkumaan tilausvahvistuksien tahtiin? Elisallakin saatavuuden päivitys oli useita tunteja myöhässä siitä kun koneet olivat jo loppu. Manuaalistiko noita päivitetään vuonna 2019?
Hankalaa tuntuu olevan. Tuossahan on tietysti todistetusti tapahtunut virheitä myös myytävän mallin kanssa, siitäkin on voinut aiheutua se varastosaldon päivittämättömyys.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
281
Sama homma täällä. Kyseessä oli Black Friday ja muitakin tarjouksia oli saatavilla ja Elisan tilausvahvistuksen saamisen jälkeenkin saatavuus oli "Reilusti verkkokaupan varastossa".

PS. Chättijanari linkkailee vaan ostamaan läppäriä nykyvalikoimasta normaalihinnoin. Tämä saa olla hetkeen viimeinen asiointi kyseisessä Elisan haisevassa läjässä.
Koko homman kruunaa tuo OmaElisa, jossa tilauksesta kerrotaan näin

"Tilaamaasi laitetta ei ole tällä hetkellä varastossamme. Ilmoitamme sinulle tekstiviestitse arvion, milloin saamme laitetta varastoon. Saat viestin myös, kun laite on lähetetty."
 

onC

Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
67
Koko homman kruunaa tuo OmaElisa, jossa tilauksesta kerrotaan näin

"Tilaamaasi laitetta ei ole tällä hetkellä varastossamme. Ilmoitamme sinulle tekstiviestitse arvion, milloin saamme laitetta varastoon. Saat viestin myös, kun laite on lähetetty."
Mielestäni homman kruunaa se, että tilaus+maksuvahvistukset tulivat torstaina, ja tiistai-iltana viimein vastataan kyselyihin "ei oo", kun samaan aikaan samaa läppäriä näkyy vielä olevan myynnissä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Miten tämän Elisan petoksen kanssa tulee edetä, että saa oikeutta? Sain tänään tekstiviestin, että tuotetta ei ole ja tilaukseni perutaan. Itse tilasin läppärin torstaina klo 23:40 ja sain Elisan tilausvahvistuksen 23:45 sähköpostiini. Tässä vaiheessa verkkokaupassa saatavuus oli edelleen vihreällä kera kommentin "Reilusti verkkokaupan varastossa".
Ai se onkin petos kun tuote oli mitä piti eikä lähettäny parempaa mallia vahingossa ?
upload_2019-12-3_21-49-41.png
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 811
Montakohan noita Elisan läppäreitä on tilattu? Jos mennään vain sadoissa, mitä ei pystytty suoraan BF-kiintiöstä toimittamaan, niin eihän tuosta tule kuin muutama kymmenen tuhatta turskaan. Se on lopuksi isku, joka kannattaa ottaa verrattuna pitkävihaisiin asiakkaisiin.
Saksasta noita näyttää saavan 359€ alv0 ja Elisahan ei tuota alvia joudu tuosta tappiolle menevästä osuudesta maksamaan (päinvastoin valtio maksaa sen takaisin) joten tuolla 299e hinnalla myyden ja saksasta verkkokaupasta tilaten takkiin tulisi tasan 60€/kone. Todellisuudessa jos puhutaan "sadoista" koneista, niiden tukkurihinta on varmasti alle 359€ alv0 joten enemmänkin taitaa olla kyse tötöilystä ja kiinnostuksen puutteesta kuin rahasta. Saksassa tosin eri näppis ja kieli joten näin yksinkertaista se ei ole mutta tiedoksi vaan niille jotka eivät tiedä miten yrityskauppa toimii.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 468
Mielestäni homman kruunaa se, että tilaus+maksuvahvistukset tulivat torstaina, ja tiistai-iltana viimein vastataan kyselyihin "ei oo", kun samaan aikaan samaa läppäriä näkyy vielä olevan myynnissä.
Niin, tai siis tässä kävi niin et Elisa myi 256gigan mallia. Oli vain tuotesivulla väärä esittelyteksti (selvinnyt tänään) ja ne on oikeastikin loppu. Ja asiakkaille on lähetetty tuota 256gigan mallia.

Myös perutut läppärit on tuota 256 mallia.
Siksi olisikin hyvä, jos joku pistäisi koko sivusta screenshotin, jossa tuo virheellinen mallinumero näkyy.

Tuota 256 mallia ei löydy ollenkaan Elisan sivuilta enää. Nyt ovat lisänneet läppärin nimeen otsikkoon DA kirjaimet ja se on se 512gigan malli.

Itse tilasin torstaina 512 gigaisen ja tälläkin kiintolevyn koosta puhuttiin useammassa viestissä ja todettiin, että meidän tilaama läppäri Elisan sivujen mukaan oli nimenomaan Asus M509DA-EJ024T, joka on se 512gigan malli. Sitä löytyy myynnissä edelleen verkkosivuilla.

Itse olen ostanut 512gigan version ja sellainen on luvattu toimittaa, joten sen myös saavat luvat toimittaa...
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
281
Niin, tai siis tässä kävi niin et Elisa myi 256gigan mallia. Oli vain tuotesivulla väärä esittelyteksti (selvinnyt tänään) ja ne on oikeastikin loppu. Ja asiakkaille on lähetetty tuota 256gigan mallia.

Myös perutut läppärit on tuota 256 mallia.
Siksi olisikin hyvä, jos joku pistäisi koko sivusta screenshotin, jossa tuo virheellinen mallinumero näkyy.

Tuota 256 mallia ei löydy ollenkaan Elisan sivuilta enää. Nyt ovat lisänneet läppärin nimeen otsikkoon DA kirjaimet ja se on se 512gigan malli.

Itse tilasin torstaina 512 gigaisen ja tälläkin kiintolevyn koosta puhuttiin useammassa viestissä ja todettiin, että meidän tilaama läppäri Elisan sivujen mukaan oli nimenomaan Asus M509DA-EJ024T, joka on se 512gigan malli. Sitä löytyy myynnissä edelleen verkkosivuilla.

Itse olen ostanut 512gigan version ja sellainen on luvattu toimittaa, joten sen myös saavat luvat toimittaa...
Tässäpä kuvat torstailta 28.11 klo 23:40. Tämän minäkin tilasin ja aion myös vastaavan Elisalta saada.
Malli M509DA-EJ024T kuva3.jpg Malli M509DA-EJ024T kuva2.jpg Malli M509DA-EJ024T.jpg
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Niin, tai siis tässä kävi niin et Elisa myi 256gigan mallia. Oli vain tuotesivulla väärä esittelyteksti (selvinnyt tänään) ja ne on oikeastikin loppu. Ja asiakkaille on lähetetty tuota 256gigan mallia.

Myös perutut läppärit on tuota 256 mallia.
Siksi olisikin hyvä, jos joku pistäisi koko sivusta screenshotin, jossa tuo virheellinen mallinumero näkyy.

Tuota 256 mallia ei löydy ollenkaan Elisan sivuilta enää. Nyt ovat lisänneet läppärin nimeen otsikkoon DA kirjaimet ja se on se 512gigan malli.

Itse tilasin torstaina 512 gigaisen ja tälläkin kiintolevyn koosta puhuttiin useammassa viestissä ja todettiin, että meidän tilaama läppäri Elisan sivujen mukaan oli nimenomaan Asus M509DA-EJ024T, joka on se 512gigan malli. Sitä löytyy myynnissä edelleen verkkosivuilla.

Itse olen ostanut 512gigan version ja sellainen on luvattu toimittaa, joten sen myös saavat luvat toimittaa...
En nyt ehdi kaivamaan kuvia koneelta, mutta voin vahvistaa, että ovat myyneet kalliimpaa mallia 512gb kovalevyllä (joka mainittiin tarjouksen esittelytekstissä) ja ainoa viite johonkin toiseen malliin on 256GB kovalevy tekniset tiedot -kohdassa. Oletin jälkimmäistä virheeksi sillä myydyn koneen mallimerkintä oli kuitenkin tuo Asus M509DA-EJ024T, jota myydään 512gb kovolla. Varmistin speksit muualta mallimerkinnän avulla ennen ostoa ja monessa paikassahan laite maksaa 599€.

Arvelinkin että liian hyvää ollakseen totta ja siksi otin screenshotit. Älkää peljätkö, jos teillä ei niitä ole - tieto menee kyllä perille ja voitte vedota siihen, että tämä on faktaa. Voin laittaa vaikka kuluttaja-asiamiehellekin nuo kuvat, jolloin heilläkin on ne valmiina kun porukka on sinne yhteydessä. Speksit myydyssä laitteessa olivat siis AMD R5-3500U, NVME 512GB M.2 SSD ja 8GB keskusmuistia. Jos Elisalta tulee jotain muuta, niin siitä voi hyvällä syyllä urputtaa.

EDIT: sokuripappa ehtikin jo laittaa kuvia tuohon ylle, kiitoksia siitä
 

A&T

Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
6
Kolme soittoa Elisalle ja sitten täti soitti alkuillasta, että pannaan sama Asus 509 tulemaan 512 gt levyllä, Ei sen kummemmin valitellut tapahtunutta...kyseli vaan, että olinko maksanut 299 EUR. No olin jo tilauksen yhteydessä tietysti. Aiko vielä selvittää, oliko Elisa reippaana ehtinyt palauttaa rahat Lupasi huomenna palata jos vielä jotain hämminkiä....Matkahuollolla pitäs tulla. Puuh!!!!!!!!
 

onC

Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
67
Kolme soittoa Elisalle ja sitten täti soitti alkuillasta, että pannaan sama Asus 509 tulemaan 512 gt levyllä, Ei sen kummemmin valitellut tapahtunutta...kyseli vaan, että olinko maksanut 299 EUR. No olin jo tilauksen yhteydessä tietysti. Aiko vielä selvittää, oliko Elisa reippaana ehtinyt palauttaa rahat Lupasi huomenna palata jos vielä jotain hämminkiä....Matkahuollolla pitäs tulla. Puuh!!!!!!!!
Eli Elisalta myös valehdellaan päin naamaa. Minulle sanottiin päivällä, ettei tuota M509DA mallia löydy varastosta (vaikka siis nettisivuillakin myydään).
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
281
Kolme soittoa Elisalle ja sitten täti soitti alkuillasta, että pannaan sama Asus 509 tulemaan 512 gt levyllä, Ei sen kummemmin valitellut tapahtunutta...kyseli vaan, että olinko maksanut 299 EUR. No olin jo tilauksen yhteydessä tietysti. Aiko vielä selvittää, oliko Elisa reippaana ehtinyt palauttaa rahat Lupasi huomenna palata jos vielä jotain hämminkiä....Matkahuollolla pitäs tulla. Puuh!!!!!!!!
Mihin aikaan sait tilausvahvistuksen torstaina?
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067
Eivät Elisalla meinanneet tarjota mitään vastaavaa laitetta tilalle tuohon M509:iin... "eivät voi kuulemma antaa alennusta tai tarjousta mistään vastaavasta" sanoi siellä puhelimessa.. Sanoin että asia on mennyt jo kkv:hen, ja en ole ainut asian kanssa, niin kysyy asiaa jostain ylemmältä taholta muka, ja ottaa minuun yhteyttä sitten kun tietää vastauksen. Saapi ny nähä miten tässä käy..
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
Eivät Elisalla meinanneet tarjota mitään vastaavaa laitetta tilalle tuohon M509:iin... "eivät voi kuulemma antaa alennusta tai tarjousta mistään vastaavasta" sanoi siellä puhelimessa.. Sanoin että asia on mennyt jo kkv:hen, ja en ole ainut asian kanssa, niin kysyy asiaa jostain ylemmältä taholta muka, ja ottaa minuun yhteyttä sitten kun tietää vastauksen. Saapi ny nähä miten tässä käy..
Rahoja halusivat minulle palauttaa kun soitin.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067
Rahoja halusivat minulle palauttaa kun soitin.
Mie koitan vaatia vastaavaa tilalle, tai jostain muusta läppäristä alennusta edes sen verran sitten. Jotain sieltä on tultava, muuten lähtee vaikeimman kautta etiäpäin.

Jos eivät saa vastaavaa toimitettua, niin esim. https://elisa.fi/kauppa/tuote/Asus-M570?paymentOption=36&deviceTypeId=2703&deviceVariant=M570 tästä antaisivat alennusta sitten. Saapi nähdä soittavatko edes takaisin, vaan keksikö se likka päästään sen että kysyy.. :D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Eihän tuossa Elisan-keississä ole mitään epäselvää. Ne ketkä haluaa/jaksaa, niin KKV -> kuluttajariitalautakunta ja jossain prosessin vaiheessa saatte kyllä koneenne.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Eivät Elisalla meinanneet tarjota mitään vastaavaa laitetta tilalle tuohon M509:iin... "eivät voi kuulemma antaa alennusta tai tarjousta mistään vastaavasta" sanoi siellä puhelimessa.. Sanoin että asia on mennyt jo kkv:hen, ja en ole ainut asian kanssa, niin kysyy asiaa jostain ylemmältä taholta muka, ja ottaa minuun yhteyttä sitten kun tietää vastauksen. Saapi ny nähä miten tässä käy..
Sanoivat eilen että tuote on loppu, vaikka M509DA-EJ024T oli edelleen myynnissä nettikaupassa varastosaldolla "muutama". Tänään sitten kuullaan aikovatko rikkoa sopimusta vai toimittaa tuotteen.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Mie koitan vaatia vastaavaa tilalle, tai jostain muusta läppäristä alennusta edes sen verran sitten. Jotain sieltä on tultava, muuten lähtee vaikeimman kautta etiäpäin.

Jos eivät saa vastaavaa toimitettua, niin esim. https://elisa.fi/kauppa/tuote/Asus-M570?paymentOption=36&deviceTypeId=2703&deviceVariant=M570 tästä antaisivat alennusta sitten. Saapi nähdä soittavatko edes takaisin, vaan keksikö se likka päästään sen että kysyy.. :D
Koska Elisalla tekivät tästä itse hankalaa ja aikaavievää, en aio tyytyä mihinkään mikä ei vastaa tilattua laitetta M509DA-EJ024T. Parempi saa toki olla samaan hintaan.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
210
Chatin mukaan M509DA malli on kuulemma vielä virheellisesti olemassa vaikka pitäisi olla poistettu. :D
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 468
Itse soitin aamulla myös ja ilmoitin, että teillä on sitä tuotetta varastossa minkä olen tilannut. Ilmoitin myös, että olette peruneet vääränmallisen tuotteen tilauksen, koska olen tilannut EJ024T mallin, enkä tuo viestissä ollutta EJ068T mallia.
Ilmoitin myös, että tässä ei mun kannalta ole mitään epäselvyyttä. Tuotetta teillä on ja sen olen tilannut. Sanoin myös, että olen ollut teihin yhteydessä silloin kun laitetta on vielä saatavissa, joten jos tiedän käsittelyrumban seurauksena ei ole enää saatavilla, niin saavat korvata täyden hinnan muualta ostettuna.

Kattoo nyt koska ovat yhteyksissä. Tämä ei ainakaan tähän tule jäämään. Selkeää kusetusta alusta loppuun.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
210
Ehdotin vaihtoa tohon M570 malliin OVH erotuksella, kuulemma soittavat mulle huomenna, katotaan mitä tapahtuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Tännekkin soittivat. Ensin yritti tarjota vastaavaa tuotetta sen myyntihinnalla ja kun sanoin, että "ei, sillä samalla hinnalla. kkv on linjannut jne.", niin laittoi odottamaan 5 minuutiksi ja sitten sanoi palaavansa asiaan kunhan saavat päätettyä miten näiden kanssa edetään.

edit. ja lopuksi tietysti yritti kaupitella liittymiä ja muuta.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
En missään vaiheessa sanonut peruuttavani tilausta.
Keskustelu loppui "Elisa: Anna tilinumero." "Minä: Ei mulla oo tässä tilinumeroa antaa." "Minä: Palataan asiaan myöhemmin."
Tein valituksen kkv:lle.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Itse soitin aamulla myös ja ilmoitin, että teillä on sitä tuotetta varastossa minkä olen tilannut. Ilmoitin myös, että olette peruneet vääränmallisen tuotteen tilauksen, koska olen tilannut EJ024T mallin, enkä tuo viestissä ollutta EJ068T mallia.
Ilmoitin myös, että tässä ei mun kannalta ole mitään epäselvyyttä. Tuotetta teillä on ja sen olen tilannut. Sanoin myös, että olen ollut teihin yhteydessä silloin kun laitetta on vielä saatavissa, joten jos tiedän käsittelyrumban seurauksena ei ole enää saatavilla, niin saavat korvata täyden hinnan muualta ostettuna.

Kattoo nyt koska ovat yhteyksissä. Tämä ei ainakaan tähän tule jäämään. Selkeää kusetusta alusta loppuun.
Olen tismalleen samalla tavalla ilmoittanut tilanteen Elisalle ja tosiaan ilmoitushetkellä taisi olla 2 kpl EJ024T-mallia varastossa, mutta myyjä ei voinut sitä kuulemma minulle laittaa, koska näki järjestelmästä vain, että olen tilannut mallin M507:n ja pohti siinä, että "voisiko olla että olen tilannut eri mallin". Totesin, että asiasta ei ole epäselvyyttä, sillä minulla on kuvakaappaus tarjoussivusta, jossa mainitaan selkeästi M507DA-EJ024T 299€ ja sen tilasin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 508
Siltä näyttää toi kannettavan keissi,että Elisa ei halua niitä korvaavia toimittaa. Kannattaa olla yhteydessä sinne kuluttaja-asiamieheen. Kun tarpeeksi tulee noita yhteydenottoja,niin tuo saa asian käsittely varmaankin nopeutuu, eikä siinä mene vuoden verran.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Nyt tuli Elisalta tekstiviesti: "Hei, tilauksesi on peruttu 4.12.2019. Halutessasi voit tehdä uuden tilauksen osoitteessa kauppa.elisa.fi. T. Elisa"

Soitin ja sanoivat kuitenkin, että asia on edelleen selvityksessä. Ei nyt ihan papukaijamerkkejä ole tarjolla tämän asian hoidosta.
Tällä hetkellä M509DA näyttää Elisalla varastotilanteeksi "Reilusti verkkokaupan varastossa".
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Nyt tuli Elisalta tekstiviesti: "Hei, tilauksesi on peruttu 4.12.2019. Halutessasi voit tehdä uuden tilauksen osoitteessa kauppa.elisa.fi. T. Elisa"

Soitin ja sanoivat kuitenkin, että asia on edelleen selvityksessä. Ei nyt ihan papukaijamerkkejä ole tarjolla tämän asian hoidosta.
Tällä hetkellä M509DA näyttää Elisalla varastotilanteeksi "Reilusti verkkokaupan varastossa".
Elisa on laittanut verkkokauppaansa tuotteen tarjolle ja tilaamalla, maksamalla ja saamalla tilausvahvistuksen siitä, on syntynyt sitova sopimus. Ostaja on täyttänyt tärkeimmän velvollisuutensa kaupassa eli maksanut tuotteen. Myyjän tärkein velvollisuus on toimittaa tuote. Kyseessä on sopimusrikkomus eikä myyjä voi omalla ilmoituksellaan yksipuolisesti purkaa sopimusta tai jättää sopimusvelvoitettaan täyttämättä.
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
15
Äsken tuli myös soitto Elisalta ja ilmoittivat, että lähettävät tuon 512gb mallin samaan 299€ hintaan.

Eilen olin chatissa yhteydessä sinnepäin ja lupasivat selvittää. Eli kannattaa otta Elisaan yhteyttä jos ei vielä ole ottanut.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067
Äsken tuli myös soitto Elisalta ja ilmoittivat, että lähettävät tuon 512gb mallin samaan 299€ hintaan.

Eilen olin chatissa yhteydessä sinnepäin ja lupasivat selvittää. Eli kannattaa otta Elisaan yhteyttä jos ei vielä ole ottanut.
Toivottavasti tulee tännekin samallailla... Lupasivat selvittää ja soittelevat. Vielä ei mitää ole kuulunut tosin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 832
Itse laitoin eilen noin 12 aikaan Elisalle aspaan viestiä, niitten viestit palvelun kautta. Ja vaadin konetta ja mainitsin kkv asiasta linkillä. Juuri tuli soitto ja tarjosivat tuota 509da konetta tännekkin samalla 299e hinnalla, johon suostuin. Myös kovasti pahoitteli asiaa ja laittoi postikulut pois hinnasta, ja markkinoinnille lähtee kuulemma palautetta
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
Chatti ei ottanut kantaa meinaako ne noita lähetellä "peruutetuille" tilauksille.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Nyt tuli Elisalta tekstiviesti: "Hei, tilauksesi on peruttu 4.12.2019. Halutessasi voit tehdä uuden tilauksen osoitteessa kauppa.elisa.fi. T. Elisa"

Soitin ja sanoivat kuitenkin, että asia on edelleen selvityksessä. Ei nyt ihan papukaijamerkkejä ole tarjolla tämän asian hoidosta.
Tällä hetkellä M509DA näyttää Elisalla varastotilanteeksi "Reilusti verkkokaupan varastossa".
Nyt asia hoitui, mutta näitä oli jäljellä vain muutamia kymmeniä kun ns. liikatilauksia taas oli "parisensataa", eli varmaan taistelu jatkuu joidenkin osalta pidempään.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Täällä vääntö jatkuu edelleen. Ei kovin hyvää kuvaa Elisa anna.
Jos uskallat, tilaa laite normihintaan ja vaadi erotus hyvityksenä eli korjaisivat hinnan myöhemmin vanhan sopimuksen pohjalta. Nuo tällä hetkellä varastossa olevat menevät nopeasti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 351
Viestejä
4 158 097
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom