Kauhuelokuvat

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
32
Lance Henriksen äänenä Wayland-Yutanin droidina olisi ollut kova juttu. Hän taitaa edelleen tehdä ääninäyttelemistä ainakin peleihin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 564
Ei kyllä ole imo, se pi**un näköinen kotelo/toukan kuori mikä Romuluksessa oli, on mun mielestä skipattu aikaisemmin? Itse ainakin olen luullut että se kasvaa vaan hiton nopeasti isoksi rinnasta hypyn jälkeen mutta nyt oli yksi toukkavaihe välissä?
Aivan. Aiemmin on oikeastaan näytetty vain 'nahan luontia' kun koko kasvaa.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
142
Alien Romulus

Ei kyllä ole imo, se pi**un näköinen kotelo/toukan kuori mikä Romuluksessa oli, on mun mielestä skipattu aikaisemmin? Itse ainakin olen luullut että se kasvaa vaan hiton nopeasti isoksi rinnasta hypyn jälkeen mutta nyt oli yksi toukkavaihe välissä?
Itteäni tuossa häiritsi, miten nopeasti chestbuster kehittyi ihmisen sisällä. Varmaan viidessä minuutissa valmista, kun alkupään leffoissa meni se vuorokausi. Mut kaipa tuon nopean kasvupyrähdyksen ymmärtää joutuisan juonen osana.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 354
Ihan hyvä oli tämä uusi Alien. Ei mikään mestariteos, mutta selvästi parasta tässä sarjasssa sitten kahden ensimmäisen leffan. Jos ei muuta, niin mainiota viihdettä sunnuntai-iltaan. Arvosana 3,5/5

Hahmot jäivät aika etäisiksi ja niiden taustoitus leffan alussa hoidettiin melkoisella kiireellä. Rainin hahmo veti roolinsa mainiosti, kuten myös Andy-botti. Vanhan Ashin kanssa samaa mallisarjaa edustava "synthetic" oli tässä nimeltään Rook ja sen osalta CGI oli toteutettu melkoisen tökerösti.

Muutamissa kohdissa tuntui että on katsomassa, kun joku pelaa jotain Aliens-sarjan peliä. Loppukohtaus oli melkoinen antikliimaksi.

Easter egg -tyyppisiä viittauksia vanhoihin leffoihin oli aikamoinen kasa. Niitä on listattu mm. täällä, jos kiinnostaa:

 

Hetzer

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
499
Näin yleisenä huomiona Alien universumista, nää black goo ja engineer -pakotukset ovat ihan paskaa. Parempi olisi olla keksimättä mitään midiclorian -tason humpuukia, olennon alkuperä säilyköön mysteerinä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 182
Viestejä
4 355 564
Jäsenet
72 599
Uusin jäsen
V-P123

Hinta.fi

Ylös Bottom