Meistä kahdesta ainakin minä olen vesiselvänä, enkä tajua mitä yrität sanoa.Yritin etsiä tieteellistä tietoa homoraiskauksesta ja en löytänyt yhtäkään paitsi ainoastaan somepiirissä muiden kirjoittamina. Ei liity mitenkään kannabikseen... Vai luuletko, että se kuvittelemasi fantasia liittyy nimenomaisesti kannabikseen? Siinä olisi sinulle alibin paikka, jos muutaman vuoden kuluttua paljastut ja kerrot, että syy on siinä, jonka kerroit monta vuotta juuri tähän keskusteluaiheeseen?
Lopeta tuollainen mutuilu, niin lopetan minäkin sinulle mutuilun.
Vertasin joskus petoksen tehnyttä joskus jonkun miehen raiskanneeseen. Ei sillä että ne olisivat juuri samanarvoisia rikoksia, vaan osoitin että kun joku on ennenkin tehnyt rikoksia, niin sellaiseen on vaikea luottaa. Kuten Goodin vastauksesta näkyy, hän ei lähtisi mökkeilemään jonkun homoraiskaajan kanssa koska pelkää perseensä puolesta. Mutta muiden pitäisi ottaa rikoksia tehneitä firmoihinsa töihin ja olla pelkäämättä että ne tekevät jotain luvatonta firman omaisuudelle.
Mitä ihmeen "tieteellistä tietoa" homoraiskauksesta yritit etsiä? Tarkoitatko ettei homoraiskauksia oikeasti tapahdu ja ne ovat vain minun "fantasioitani"?