No siis just ton takia en noista määristä haluakkaan puhua, vaan vertaan "vanhaan". Sen verran kuitenkin mulla toleranssit tässä kasvanut että siinä missä moni on ihan kanttu vei niin mulla alkaa vasta mieli tekemään lantrinkeja.Hienoa, hyvää toimintaa! Kunhan nyt pidät huolen, ettei nuo annokset ala karkaamaan. Päinvastoin, olisi vieläkin hyvä saada alemmas, sillä määrät kuulostaa vieläkin melko isoilta ja selvästikin yksi seurattava asia jatkossa. Jos oluita kuitenkin menee joka kerta 3-4 kiepeille plus kasa ykköstäkin ja viskipaukku tai pari, niin kyllä siinä jo promillet nousee kovastikin. Kuulostaa kuitenkin humalahakuiselta, mikä ei ole ihan terveellä pohjalla. Ja jo pienellä alkomäärällä on heikentävä vaikutus yöuniin, jos ne ovat olleet ongelma.
Tutkimuksissa kannattaa käydä, oli se kausi mikä hyvänsä (perus labrat myös!) Älä odota sitä seuraavaa huonoa kautta, kun voimat ovat vähissä. Ne jutut on tehtävä nyt, kun menee paremmin. Tuo on yleinen juttu, mihin ihmiset jää looppaamaan.
Olet kuitenkin oikealla tiellä, kun muutosta olet lähtenyt hakemaan. Mutta pidä tavoite kirkkaana mielessä ja ota sitten se seuraava askel. Pidän peukkuja!
Mutta jos 3-4 olutta ottaa n.8h välillä niin en pidä sitä vielä erityisenä riskinä kun ennen tuli napattua tuon verran tunnissa tai parissa loppuillasta..
Mulla on ollu aina hitosti ongelmia nukkumisen ja nukahtamisen kanssa jo paljon ennen kuin ees alkoholia käytin, ja osittain alkoholin käyttö nousi myös siksi että se oli ainoa mikä auttoi nukkumiseen ja nukahtamiseen. Lekurissa kävin useita kertoja ton takia mutta kesti varmaan 10v ennenkuin löyty edes jotenkin sopivat napit. Mutta ei nekään aina auttaneet mutta pieni alkoholiannos auttoi nukkumaan ja nukahtamaan hyvin. Siitä se varmaan sitten pikkuhiljaa lähti mutta nyt viimeaikojen valossa olis toiveita että saattais nukahtaminen onnistua varsinkin viikonloppuisin ilman alkoakin. Mulla on ollut aikoja jolloin viikonloppuisin ei ole ollut mitään saumaa nukahtaa jos on ollut kuivin suin. Sitten kun on nukkumaton viikonloppu ja lyhyitä unia arkisin niin alkaa syömään ihmistä aikalailla.
Mutta toi on taas jo ihan eri ongelma.
Mutta jos pystyn pitämään viikonlopun juomiset mainitulla tasolla niin henkilökohtaisesti olen kyllä tyytyväinen ja sillä mennään toistaiseksi. Ainakin yritän.
Ja juu, tutkimuksiin pitäis vääntäytyä joka tapauksessa jossain välissä kun saisi aikaiseksi.