Yliopistolla gpt v4 on paljon parempi ollut kuin copilot. Koodia saa ihan itse aikaan, mutta suurempi ongelma on, että miten joku asia pitäisi tehdä, jos ei ikinä ole tehnyt. GPT kertoo kysymykseen selvän vastauksen, että näin asia kannattaisi tehdä. Sit voi halutessaan selvittää lisää että onko tää fiksu tapa. Tai kysellä GPT:ltä muita tapoja tehdä asia.
Mielestäni säästää huimasti aikaa ja omaa vaivaa, kun teoreettiset kyssärit asioihin kysyy botilta. Ei koulussa voidakaan läheskään kaikkea opettaa, korkeintaan se opitaan, miten etsitään tietoa. Kirjojen etsiminen on hidasta ja aikaavievää, GPT tietää suuren osan kirjoista valmiiksi.
Copilot X voi olla jo oikeasti kova. Tällä hetkellä gpt4 >>>> normi copilot.
Lisäksi GPT tietää aika hyvin frameworkkien perusominaisuudet, voi kysyä esim että miten tää asia JavaFX:ssä kansis tehdä, niin se kertoo tavan ilman että joutuu itse kahlaamaan dokumentaatiota ja selvittämään featureita.
Solitan dev academyn tehtäväkin oli aika paha, joskun ei mitään webbikursseja ole käynyt. GPT ehdotti, että demoprojektiin sqlite-kanta, spring boot ja Javalla jdbc vois olla jees, ja selitti nopeasti miten palikat kommunikoi keskenään. Itse en olisi oikein osannut edes arvata, mistä lähteä liikkeelle.