Ei näiden asioiden kanssa voi harrastaa sarkasmia, Ovat liian persiillään ja vakavia asioita sellaiseen!
Eli väitätkö siis todella, että scientologit esim tekevät terrori-iskuja ja tappavat porukkaa?
En ole kuullut uutisista moista, enkä usko, että tuollaisia asioita olisi jätetty uutisoimatta.
Niin ovat, jos kommenttisi ei ollut sarkasmia kuten sen tulkitsin niin sitten se on todella epärehellisen oloinen. Annat nyt mielikuvan että tämä olisi jokin väittely joka sinun pitää se voittaa todistamalla minut jotenkin vääräksi. Näistä on dokumentteja ja jokainen kukin voi itse tehdä johtopäätköksensä näistä asioista, nämä ovat minun johtopäätökseni oman näkökulmani tiedoilla, paljolti perustuu linkattuun kirjaan. Se että sinä et ole kuullut jostakin asiasta ei tarkoita että sitä ei olisi olemassa tai sitä ei tapahdu. Ehkä siitä ei tule kauhean usein otsikoita koska se vainoaminen ja kiristys on onnistunutta? Jos sinua oikeasti aihe kiinnostaa niin suosittelen etsimään tietoa itse. Kantsii tsekkaa kaikki lähteet mitä löydät ja sitten jälkeen päin pohtia onko legit vai ei.
KKK ei taida olla kovinkaan virallisesti hyväksytty järjestö`? Vaikuttaako muuten KKK tai scientologit Israelissa tai Palestiinassa, kun ne otit esille?
Siis, totesin että nyky uskonnot toimivat samalla periaatteella ja annoin esimerkin tästä?
KKK oli esimerkki siitä mihin ympäristöön synnyt suurelti päättää minkälainen sinusta tulee. Esimerkki ettei kukaan synny terroristiksi, joistakin tulee sellaisia. Miksi nämä pitää selventää sinulle erikseen?
njooh, menee jo off-topicisti tämä.