• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Israel, Jerusalem, palestiinalaiset ja kumppanit

Hamasilleko? Ensi töikseen he varmaan muuntaisivat lomaparatiisin uima-altaat rakettien laukaisualustoiksi, aivan kuten kaivoivat EU:n maksamat vesiputket maasta ylös tehdäkseen niistä raketteja.
Ei vaan jaettaisiin niille jotka joutuisivat muuttamaan. Pitäisihän heidän jotenkin pärjätä siellä, eikä vaan roikkua toisten siivellä.

Tarviiko sitä olla yhtä kökköjä kuin ryssät silloin? Miksi vastustaisit sitä, mitä siinä menettää?
Siinä vain tulee eteen lukuisia toteuttamisongelmia, kuten kuka taho suostuisi perustamaan lomaparatiisin jonka tulot menevät jollekin aivan toiselle ulkopuoliselle taholle? Sinäkö? Veikkaan ettei sinulla edes ole siihen tarvittavaa 100 miljardia investointirahaa, ja vaikka olisikin, tuskin toteuttaisit tuollaista hanketta.

Kyllä minä lähden siitä että Siinain niemimaalle siirrettyjen gazalaisten pitäisi itse perustaa sinne (Siinaille) oma lomaparatiisi ja ampumatemppurata, ja sen tulot he voivat pitää kokonaan itsellään.

Siinä vain tulee eteen lukuisia toteuttamisongelmia, kuten kuka taho suostuisi perustamaan lomaparatiisin jonka tulot menevät jollekin aivan toiselle ulkopuoliselle taholle? Sinäkö? Veikkaan ettei sinulla edes ole siihen tarvittavaa 100 miljardia investointirahaa, ja vaikka olisikin, tuskin toteuttaisit tuollaista hanketta.

Kyllä minä lähden siitä että Siinain niemimaalle siirrettyjen gazalaisten pitäisi itse perustaa sinne (Siinaille) oma lomaparatiisi ja ampumatemppurata, ja sen tulot he voivat pitää kokonaan itsellään.
Älä viitsi minua siihen sekoittaa.
Jostain pitäisi tuloja olla että saisi Gazalaiset oikeasti asutettua eikä ajettaisi vain pois katkeruutta keräämään.
Ja siellähän taitaa myös olla iso kaasuesiintymä edusta-merellä, siitäkin saisi varmaan tuloja, jollei sitten oma ahneus asetu tielle.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 280
Jäsenet
76 017
Uusin jäsen
Huttunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom