On niitä kisoja kyllä enemmän kuin 3-4, lähtöjä taitaa rookie-Mazdassa olla vissii tunnin välein tjsp. Ja ratahan vaihtuu joka viikko ma-ti välisenä yönä ja on siellä ilmaiscontentissa muitakin road-puolen autoja kuin Mazda.
Sit jos jotai ratoja päätyy ostamaan niin kandee ostaa aina sit kisakalenterin mukaan ja ottaa esim paljousalennukset huomioon.
Itse en ainakaan tartte edes muita simuja tämän jälkeen, 12 vuotta menty eikä ole ollu tarve eikä mielenkiintoakaan enää muita ajella, kun nuo SR/iR pitää kisat siistinä, omien nimien käyttö ja hyvin rakennettu sarjasysteemi pitää mielenkiinnon yllä + toki nuo spessueventit.
Ja toki se on sit ihan miten suhteuttaa, mulla on menny tähän rahaa 12 vuoden aikana ehkä noin kolmen AAA-pelin verran vuodessa kaikkineen, sanoisin että pikkuraha hyvästä ajokokemuksesta.
Itse en myöskään jaksa ajaa jotain todella mielikuvituksetonta AI:ta vastaan, saati sitten jotain "Jormaboy69":a vastaan muissa autopeleissä joissa on julkiset mp-servut.
Mutta pikkurahalla pääsit kokeilemaan, ei ole iso tappio vaikkei sitten nappaiskaan.