Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei mulla nyt paljoa ollut ostettuna, Mustangin muistan ostaneeni ainakin..Oops!
It looks like you need to renew your iRacing.com membership before you can login to the site.
Kirjauduin vuosien jälkeen nyt peliin, ajatuksena jos mahdollisesti kokeilisi pitkästä aikaa pelata jossain vaiheessa ja että katson mitä ratoja ja autoja omistan. Pitäisi kuitenkin uusia tilaus ennen kuin pääsee kirjautumaan, onko oikeasti noin?
Joo ei mulla nyt paljoa ollut ostettuna, Mustangin muistan ostaneeni ainakin..
Minulla on täysin päinvastoin: annan säännöllisesti muille simulaattoreille mahdollisuuden, mutta palaan aina lopulta iRacingiin. Esimerkiksi yritin ACC:stä toden teolla pitää, mutta lopulta kisaaminen ei ollut yhtä kiinnostavaa. Joka tapauksessa on hyvä, että markkinoilla on nykyään vaihtoehtoja, jotta kuskit löytävät oman suosikkinsa. Hieman tosin toivon, että kilpailu pakottaisi iRacingiä uudistumaan 2020-luvulle muutoinkin kuin Contenttia lisäämällä.
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, mitä mielestäsi vaatisi päästä 2020-luvulle ?
Tottakai mutta jos nyt tulisivat hieman vastaan kuiteki ettei tarvis vaikka kaikkia ratoja ostaa. Vaikka kk maksu ja autot maksaisiEipä tuo maksullisuus ole koskaa häirinny, päinvastoin se pitää huolen siitä ettei ne pahimmat kasuaalijonnet ole paskomassa muiden kisoja tuolla.
Äkkiseltään tulee mieleen ainakin Enginen päivitys, joka mielestäni alkaa olla ajankohtainen. Siitä iRacingin tiimi ei vaan helposti saa Business Casea, koska päivityksen kuluja vasten voi olla haastavaa saada lisätuloa. Tämä varmasti jakaa mielipiteitä, koska monet pitävät nykyisestä Enginestä, ja pitävät peliä hyvännäköisenä.
Tottakai mutta jos nyt tulisivat hieman vastaan kuiteki ettei tarvis vaikka kaikkia ratoja ostaa. Vaikka kk maksu ja autot maksaisi
Äkkiseltään tulee mieleen ainakin Enginen päivitys, joka mielestäni alkaa olla ajankohtainen. Siitä iRacingin tiimi ei vaan helposti saa Business Casea, koska päivityksen kuluja vasten voi olla haastavaa saada lisätuloa. Tämä varmasti jakaa mielipiteitä, koska monet pitävät nykyisestä Enginestä, ja pitävät peliä hyvännäköisenä.
Nykyisten (tervetulleiden) Damage Model -päivitysten lisäksi voisi olla hyvä saada joitain fysiikkaparannuksia. Päällimmäisenä tulee mieleen lukkojarrutusten aiheuttama renkaan kulmikkuus. Siihen on kai jonkinlainen mahdollisuus olemassa jo nykyversioissa (?) Rehellisesti sanottuna en muista miten tuo on mallinnettu kilpailijoilla, vai onko mallinnettu ollenkaan.
Sadeolosuhteiden tuomista en näe oleellisena asiana, koska se on ajatuksena parempi kuin käytännössä. Jo kuivissa olosuhteissa kuskit turhautuvat kolareihin.
Starting with 2021 Season 2, you’ll be able to take the wheel of seven of iRacing’s most popular and exciting GT3s on iRacing AI. From the most challenging road courses in North America to international Grade 1 circuits, you’ll be able to battle head-to-head with our most refined and realistic AI yet with our latest build.
The seven GT3 cars coming to iRacing AI are as follows:
Audi R8 LMS
BMW M4 GT3 Prototype
Ferrari 488 GT3
Ford GT GT3
Lamborghini Huracán GT3 EVO
McLaren MP4-12C GT3
Mercedes AMG GT3
Jatkan Mersulla GT Sprinttiä ja otan Arca Chevroletin ja aloitan Ovaali kisat.GT3 Challenge Fixed myös uusi sarja 20 min kisapituudella B-lisenssille.
Mitäs muut meinaa ajaa ensi kaudella?
Season highlights include:
• Super Late Model (upgraded for 2021)
• Circuit de Barcelona-Catalunya - Rallycross
• Bark River International Raceway
• Bristol Motor Speedway - Dirt
• Hockenheimring Baden-Württemberg
• Sonoma Raceway - IndyCar 2012-2018
• Paint Shop Overhaul
• Stockcar Dirt Tires
• Smoke and Dust Volumetric and Lighting Updates
• Replay Audio Processing - Compression and Distortion DSP Effects
• A new Pace Car
• New Damage Model (Dallara iR-01, Formula Renault 2.0, NASCAR Chevrolet Monte Carlo - 1987, NASCAR Ford Thunderbird - 1987, and Street Stock)
• New Tires (Aston Martin DBR9 GT1, Audi 90 GTO, BMW M4 GT4, Chevrolet Corvette C6.R GT1, Ford GT GT2, Indy Pro 2000 PM-18, Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport MR, Supercars Ford Mustang GT, Supercars Holden ZB Commodore, USF 2000, [Legacy] Riley MkXX Daytona Prototype - 2008, [Legacy] V8 Supercar Ford Falcon - 2009, [Legacy] V8 Supercar Ford FG Falcon - 2014, and [Legacy] V8 Supercar Holden VF Commodore - 2014)
• AI Racing Content (Audi R8 LMS, BMW M4 GT3, Ferrari 488 GT3, Ford GT GT2/GT3 - Ford GT GT3, Lamborghini Huracán GT3 EVO, McLaren MP4-12C GT3, Mercedes-AMG GT3, Auto Club Speedway - Oval, Hockenheimring Baden-Württemberg (ALL), Las Vegas Motor Speedway - Oval, New Hampshire Motor Speedway - Road Course with South Oval, and New Hampshire Motor Speedway - Oval)
- The virtual mirror can now be resized with a new variable, "VirtualMirrorSize", in the [Drive Screen] section of the "app.ini" file.
- - You can set this variable to the following values:
- - - 0 = large
- - - 1 = medium (default)
- - - 2 = small
- - - 3 = extra small
Mitäs muut meinaa ajaa ensi kaudella?
Minkälaisia aikoja muut päässeet?
Ok, ei tullut yllätyksenä.On muuten aika raskasta kattoa tollasta videota kun VR yhdistetään motion rigiin. Kun se VR:kin pelkästää on aika haastava kattoa ni tuo alkoi lähentelemää jo masokismia.
Äsken kävin huoltotauon kunniaksi huvikseni vetää pari kiekkaa, 5:39 jotai tuli ajaksi.
Toisille vaan kaikki on niin ankeaa ja niistä jaksaa tilittää, passaa videon jos se on niin vastenmielistä.
Promo code: PR-HOTLAPS - 3 months for $4.78
Just olen lataamassa vuoden jäsenyyttä. Olis tuonkin voinnut ottaa jos olisin 30min sitten vieraillut täällä.RD:n puolelta löytyi tällainen tarjouskoodi eli uusille jäneksille 3kk vitosella:
Testasin koodia kirjautumattomana ja kyllä tuo näyttäisi toimivan!
No skippyn voisi hankkia kun tuli sitä Asetto Corsassa kokeiltua.
Ilmeisesti Iracingissä ei ole reaaliaikaista renkaan lämpötilan ja kulumisen seurantaa mikä vähän häiritsee, vai onko sillä tuossa pelissä mitään merkitystä?
Tottunut siihen että pitää alkaa vähän varomaan jos renkaat lämpenee liikaa.
Tuli tätä vuosia sitten ajeltua paljonkin, mutta kaluston hajoamisten ja vanhentumisten takia jäi unholaan ja nyt olisi taas tarkoitus aktivoida acco ja alkaa kisailemaan. Mietityttää vaan tämmöinen seikka, että riittääkö palvelussa ajajia ovaalipuolella ilta-aikaan näin Suomen ajassa? Muistan, että silloin aikoinaan saattoi olla vaikeuksia saada official kisoja arki-iltasin, kun B class kisoja ajelin. Miten mahtaa olla asia nykyisin?
Kiitoksia! Näyttää kyllä tosi hyvältä ja tuon perusteella tuskin tarvii ajoseuran puutteesta tosiaan olla huolissaan. Hyvä näin.iRacingin käyttäjämäärät on kasvanu aika räjähdysmäisesti, varsinkin tässä viimeisen vuoden aikana koronan takia, joten uskallan väittää että on takuuvarmasti kuskeja myös arki-iltaisin. Alla viime kauden osallistujastatseja esim juuri tuosta B-luokan Xfinity-sarjasta:
Kuten tuostakin näkee niin ao. sarja on tuplannu osallistujamääränsä vuoden aikana, mikä on aika hyvin.
Tosin niinhän dirttikin julkaistiin jokunen vuosi sitten aprillipäivänä...Chris Leone @ iRacing sanoi:iRacing is pleased to announce the upcoming addition of the Formula Vee, one of the world’s most enduring grassroots and entry-level open-wheel race cars. When released later this year, the car will make its debut as a free Rookie class vehicle, available for immediate use by all iRacers.
Based on a pre-1963 Volkswagen Beetle, the Formula Vee has been a stepping stone for such racing legends as Niki Lauda, Emerson Fittipaldi, Keke Rosberg, and Nelson Piquet in their driving careers. Since 1964, the class has crowned an annual champion at the SCCA Runoffs in the United States, while international variants have been prominent in South America, Europe, Australia, and Africa, with many of them still crowning annual champions.
The Formula Vee is slated for release on iRacing in June.
no voi pska. eipä tullut tuommosta taas selvittäneeksi... no eipähän tarvitse uusia iracingia jatkossa.Johtusko siitä, että Radeonissa ei ole SPS ominaisuutta, mikä pienentää prossun kuormaa, ja iRacing on helposti prossurajoitteinen. Sen takia vissiin i-foorumeilla yleensä suositus pysyä Nvidian leirissä.
VRWorks - Single Pass Stereo
developer.nvidia.com