iRacing

On se vaan voitto makoisaa, ei näitä liian usein tule joten kelpaa tällanen kurasplit voittokin mainiosti. :kippis:

ILMS, Sebring ja Dallara.

20201220162054_1.jpg
 
Kokeilin ekan kerran kisata Lotus 79:llä...jäin kaikille kaksi kierrosta :shy:
Liekö asetuksilla merkitystä vai olenko vaan niin huono :hmm:
Mulla oli iRacing "Medium downforce" asetukset.
No turha kokeilla ihan heti uudestaan, on muiden tukkona siellä.

VRS GT Sprintissä olin McLarenilla sijalla 23/29 eli melkolailla tukkona sielläkin :confused2:

Skip Barber on ainoa jossa jotenkin pärjään, tulin sijalle 2.

Täytyis keksiä sarja tai pari jossa pysyis edes samalla kierroksella muiden kanssa...tai sitten vaan harjoitella aika-ajoa ja kisata AI:ta vastaan tuon Skippyn lisäksi.
 
Et sä niillä baseline seteillä pysy missään sarjassa kenenkää perässä ellet ole Greger Huttu. Joko VRS/PDS/Apex settiä tilaukseen tai kärkkymään settejä setups4i.racingin Discordista.
Toki, mikään valmis setti ei tee autuaaksi, reeniä tarttee myös.
 
Itse kun hyppäsin Skippystä VRS sprinttiin niin ero oli kuin yöllä ja päivällä...
Skippyssä top splitissä kärkikahinoissa ja VRS :ssä liikkuva shikaani..
Tasoero on valtava!!!!

Seteillä on kyllä merkitystä mutta loppupelissä ei puhuta kovin suuresta ajasta, saa olla aikamoiset setupit jos pelkästään niillä voittaa 3sek per kierros

Harjoitusta, harjoitusta ja harjoitusta....
 
Silverstone Legacy radalla mun paras tuolla Lotus 79:llä oli 1.32:2 kun voittajan keskiaika 1.27:9 eli vähintään 4,5 sekuntia joka kierros nopeampi.

Pitää kokeilla hinkata sitä ja kytätä josko Discordista löytyis setuppia.
Sieltä imutin kaikki ne vanhat, mutta kun autot muuttuu niin ei välttämättä voi edes ladata vanhaa setuppia eli sitä pitää vähän muokkaa.
VRS maksais ainakin sen 50eur vuodessa.

Onko VRS Sprintissä iso ero eri autoilla?
Mikä paras ja mikä huonoin?
Tuo olis muuten kiva sarja ajaa, tykkään GT3 sarjasta.

Josko keskittyis vain Skippyyn ja VRS:ään, niistä saa kaudesta sen kympin kun ajaa 8 kisaa.
 
Audi taitaa olla nopein tällä hetkellä VRS sprintissä, riippuu tietysti omasta ajotyylistä mutta suosituin auto gridillä...

Iso suositus VRS virtual racing schoolin setupeista, voi mielellään maksaa tuon 10€/kk noista datapaketeista ja telemetriasta
 
Audi taitaa olla nopein tällä hetkellä VRS sprintissä, riippuu tietysti omasta ajotyylistä mutta suosituin auto gridillä...

Iso suositus VRS virtual racing schoolin setupeista, voi mielellään maksaa tuon 10€/kk noista datapaketeista ja telemetriasta
Ok, Audikin löytyy kyllä.
Pitää testailla.

Eikö sillä keskihintaisella VRS setupeilla pärjää eli se 50eur vuodessa?
Jos ostais kimpassa ja jakais asetukset maksaneiden kesken ;)
Mulla ei taida olla niin paljoa intoa että syventyisi telemetrioihin, tietty sitä myöden sitä kehitystä tulis.
 
Se telemetrian vertailu auttaa kehittymään juuri niissä radan osissa missä on potentiaalia parantaa..

Se 5€/kk on vain yhdelle autolle yhdessä sarjassa... 10€ on kaikille autoille kaikissa sarjoissa
 
Kympin takia kuussa? :confused:
Jaatko Netflixinkin naapurin kanssa?
Sulla näitä fiksuja komentteja tuntuu riittävän...näit varmaan hymiön :rolleyes:
Olen kuullut kyllä että moni jakaa Netflixin kavereiden kesken...

Mutta Sultahan sai Discordissa niitä setuppeja ilmaiseksi, ei olis heittää Lotus 79:ä tuonne Silverstone legacy radalle ni vois kokeilla onko vaikutusta vai ei :)
 
Tuo oli toki huumoria, hymiö nyt vaan unohtui perästä. :interested:

Kymppi kuussa ei ole imo paha tuosta VRS:stä jos ajaa aktiivisesti, siellä kun on myös se telemetria johon voi vertailla missä jää jälkeen tai tekee eri tavalla.
En itekää sitä telemetriaa niin kattele mutta kyllä se hyvä työkalu on.
 
Kymppi kuussa ei ole iso summa, mutta kun niitä "kymppi kuussa" -juttuja on muitakin maksettavana. Pienistä liruista kertyy kuukaudessa iso joki!

Harmillisesti iRacingin säätöpuoli (käyttäjien tekemät) on mennyt suurimmaksi osaksi maksulliseksi. Poikkeuksiakin onneksi löytyy, esim Suellion jakamat F3-setit.
Hyvä juttu on, että iRacing alkoi kehittämään omia säätöjään. Ei niillä varmaankaan ihan kärkeen ole asiaa, mutta pienellä säätämisellä ja puhtaalla ajolla pärjää aika pitkälle.

Lotukseenkin löytyy ne säätöoppaat iR-foorumin puolelta.
 
Niin ja kuten mainittu niin setups4i.racingin Discordista saa settejä ilmaiseksi aika moneen sarjaan, eri asia kerkeekö Tanner niitä joka viikko joka autolle vääntämään, koska Tanner McCullough joka tuota Discordia ylläpitää, tekee nykyään siis iRacingin baseline-setit.

 
Kannattaa kokeilla myös Craig's Setup Shoppia. $5/kk ja saa pääsyn kaikkiin setuppeihin. Ainakin omaan ajotyyliini sopii paremmin Craigin säädöt kuin VRS:n. Craigistä vaan puuttuu telemetriapuoli.

Ei kannata liikaa odotella tulosten paranemista pelkistä säädöistä. Luultavasti taustalla on enemmän se, että GT3-autot ja Skippy ovat vain aivan erilaisia ajaa. VRS Sprint on myös sarjana todella tasaväkinen.
 
Tuo oli toki huumoria, hymiö nyt vaan unohtui perästä. :interested:
:)
Joo ei 10eur ole paljoa kuukaudessa etenkin kun tähän harrastukseen on palanut rahaa aikalailla, mutta jos nyt ajan Skippyä ja vaikka tuota VRS Sprint sarjaa niin...no pitää katsoa, saahan sen kuukauden jaksoissa tilattua ettei tartte koko vuotta kerralla ottaa.

Kymppi kuussa ei ole iso summa, mutta kun niitä "kymppi kuussa" -juttuja on muitakin maksettavana. Pienistä liruista kertyy kuukaudessa iso joki!

Harmillisesti iRacingin säätöpuoli (käyttäjien tekemät) on mennyt suurimmaksi osaksi maksulliseksi. Poikkeuksiakin onneksi löytyy, esim Suellion jakamat F3-setit.
Hyvä juttu on, että iRacing alkoi kehittämään omia säätöjään. Ei niillä varmaankaan ihan kärkeen ole asiaa, mutta pienellä säätämisellä ja puhtaalla ajolla pärjää aika pitkälle.

Lotukseenkin löytyy ne säätöoppaat iR-foorumin puolelta.
Tarkoittaa siis että sieltä kohdasta "iRacing Setups" löytyy jatkossa parempia asetuksia?
Tuosta oli juttua uuden kauden päivityksissä.
Jos sama jantteri tekee ilmaiseksi asetuksia Discordiin, niin mikä jottei sitten itse peliin kaikkien saataville.
setups4i.racing:ssa on säätöjä mutta ei tosiaan läheskään kaikille autoille, ainakin viime kaudella sinne tuli melko nihkeästi niitä.

Paras olisi jos pystyis itse ymmärtämään säädöistä niin paljon että saisi niitä ruuvailtua kohdilleen.
Pitää kaivaa tuo Lotarin säätöopas iRacing:n foorumilta ja kun on aikaa niin yrittää perehtyä.

Kannattaa kokeilla myös Craig's Setup Shoppia. $5/kk ja saa pääsyn kaikkiin setuppeihin. Ainakin omaan ajotyyliini sopii paremmin Craigin säädöt kuin VRS:n. Craigistä vaan puuttuu telemetriapuoli.
Täytyy tutkia tuokin.
Ois kyllä kätevä että saisi vaan ladattua setupit ja voi keskittyä ajamisen harjoitteluun :)
Ei kannata liikaa odotella tulosten paranemista pelkistä säädöistä. Luultavasti taustalla on enemmän se, että GT3-autot ja Skippy ovat vain aivan erilaisia ajaa. VRS Sprint on myös sarjana todella tasaväkinen.
Toki GT3:lla olen ajanut, ACC:ta ennen tätä.
Viime kaudella olin Rookie ja nyt aloituksessa 3 divisioonassa, ehkä se vastus oli vaan turhan kovaa.
10 paremmalle puolelle taisin päästä parhaimmillaan viime kaudella VRS Sprintissä.
Jotain VRS:n säätöä kokeilin eikä sillä mun aika parantunut ainakaan Interlagosissa, Audilla taisin silloin ajaa.

Ferrarin GT3:lla ajoin sen sarjan kisat ja olin loppusijoituksessa rookiessa jossain 20 joukossa eli ei ne koppiautot nyt ihan täysin outoja ole :)

Lähinnä tuo Lotus 79 kisan järjettömän huono menestys jäi mietityttämään, discordissa oli näemmä Silverstonelle sille joku setuppi, pitää piruuttaan kokeilla josko ajat sillä paranee...jos ei, niin hyvä tiedostaa että ennen rankkaa harjoittelua on sinne turha mennä säheltämään...no oppi siinä ainakin peileihin katsomaan kun koko ajan oli joku ohittamassa, kierroksella.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kannata liikaa odotella tulosten paranemista pelkistä säädöistä. Luultavasti taustalla on enemmän se, että GT3-autot ja Skippy ovat vain aivan erilaisia ajaa. VRS Sprint on myös sarjana todella tasaväkinen.
Kyllä, Open-wheelerillä ajaminen on melko erilaista kuin koppiautolla. On helpompaa vaihtaa Skippystä esim. F3-sarjaan, vaikka toki sielläkin kyyti voi olla aluksi kylmää. Auton käyttäytymistä on kuitenkin helpompi ennakoida Skippy-kokemuksen perusteella kuin GT3:n.
 
Kokeilin ekan kerran kisata Lotus 79:llä...jäin kaikille kaksi kierrosta :shy:
Liekö asetuksilla merkitystä vai olenko vaan niin huono :hmm:
Mulla oli iRacing "Medium downforce" asetukset.
No turha kokeilla ihan heti uudestaan, on muiden tukkona siellä.

VRS GT Sprintissä olin McLarenilla sijalla 23/29 eli melkolailla tukkona sielläkin :confused2:

Skip Barber on ainoa jossa jotenkin pärjään, tulin sijalle 2.

Täytyis keksiä sarja tai pari jossa pysyis edes samalla kierroksella muiden kanssa...tai sitten vaan harjoitella aika-ajoa ja kisata AI:ta vastaan tuon Skippyn lisäksi.

Kyllä 79:llä on keskimääräistä enemmän väliä setupilla mutta silti jos olet 5 sekuntia kärkeä perässä niin ~4,5 sekuntia siitä johtuu kuskista. Noissa retrosarjoissa on paljon vakkareita jotka tuntee ko auton metkut/ajotavan. Ja niiden oppimiseen menee aikaa ellet ole superlahjakkuus. Sitten tuon sarjan kärkimiehet on vielä just niitä poikkeuksellisen taitavia plus että heillä on varmaan luokkaa 1000 tuntia ajoa alla tuolla autolla. Siinä kohtaa kun satunnainen kokeilija menee tuollaiseen sarjaan niin setupilla ei ole pahemmin väliä kunhan se ei ole ihan epäsopiva. Ensimmäiset 20 tuntia ainakin kannattaa sijoittaa puhtaasti ajamiseen tai ajamisen analysointiin ennen setupin ihmettelyä. Tuohon sarjaan oli huippukuskin tekemiä setuppeja saatavilla yleisesti vähän aikaa sitten. Laita YVtä niin saat ne multa jos haluat.

Muistakaa myös että on se sitten L79, tai mainittu GT3 niin peruskaasuttelija voi olla jopa selvästi hitaampi noilla nopeiden kuskien seteillä. Liian vaikeita/tarkkoja ajaa. Sama GT3 auton valinnan suhteen. Prot voi löytää autoista esim 0,3 sek nopeuseroja per kierros, mutta keskivertojannu on lähes poikkeusetta nopein sillä autolla mikä omaan käteen parhaiten sattuu osumaan.
 
Jep. Ja jengi monesti unohtaa että iRacingissa on vaan myös oikeasti kova taso, jengi kun sitoutuu tähän ihan eri tavalla kuin johkin arcadekaahailuun tai muihin enemmän massoille suunnattuihin ajopeleihin.
Ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä siitä että ajoinpa yhden kisan ja hävisin x paljon.
Plus toki se että kannattaa opetella esim kaksi autoa hyvin, kuin että ajaa viittä eri autoa huonosti.

Ite ajanu ny yhden kokonaisen kauden Corvetella ja Dallaralla ja vasta nyt alkaa molempien metkut olemaan jotenkuten hanskassa, vaikka hidas olen toki edelleen.. :btooth:
 
Taso spliteissä vaihtelee kovasti, niin ajotaitojen kuin muiden huomioonottamisen suhteen.
Autokohtainen taso olisi hyvä, niin saisi tasaväkistä kilpailua enemmän.

Mutta joo jos ero Lotuksellakin vain puolen sekunnin luokkaa kierroksella setupista riippuen, niin suotta niiden perään haikailee ja maksaakaan.

Mut eipä tämä touhu ole mulle totista, niistä hetkistä kun pelin parissa viettää niin sen on tarkoitus olla mukavaa.
 
Silverstone Legacy radalla mun paras tuolla Lotus 79:llä oli 1.32:2 kun voittajan keskiaika 1.27:9 eli vähintään 4,5 sekuntia joka kierros nopeampi....
Otin setups4i.racing discosta setupin ja sillä jonkin aikaa harjoiteltua sain 1.28:6
~1.29 tuli monella kierroksella, mutta ennen kun tuolla kisaan lähtisi niin harjoitusta vaatisi että pysyy kunnolla hyppysissä ja eiköhän siitä sekunnin saa vielä nipistettyä.
Eilen ajoin kuitenkin varmaan 40 kierrosta ja tuo ~1.32 oli paras.

Tuossa eilisessä kisassa mun splitissä olisi 1.29 keskiajalla tullut 4.:ksi.

Ainakin Lotuksella niillä asetuksilla tuntuu olevan paljonkin merkitystä.

 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Kannattaa huomioida myös rataolosuhteet kierrosaika vertailuissa, radan lämpötilalla on suuri vaikutus kierrosaikaan
 
Kannattaa huomioida myös rataolosuhteet kierrosaika vertailuissa, radan lämpötilalla on suuri vaikutus kierrosaikaan
Toki joo, mutta on tuo ihan erilainen ajaa kuin se "iRacing medium downforce".
Eilen treenasin jonkin verran ennen kisaa samoilla olosuhteilla eli tuon sarjan Test Drive sessiota.

Tiedä sitten kuinka paljon vaihteilla on merkitystä, itellä Fanan H-kaavio käytössä.
 
Niin juuri, ottaa vaan tuon radan lämpötilan huomioon...

Jos olosuhteet on samat niin silloin vertailu on realistinen, jos taas toisessa radan lämpötila on 32c ja toisessa 19c ei niitä pysty keskenään vertaamaan
 
Lotus 79 muuttuu muistaakseni yliohjaavaksi kisana aikana auton keventyessä. Tämän saa fiksattua ajon aikana säätämällä takapään(?) kallistuksenvakaajaa johonkin suuntaa, en muista kumpaan suuntaa, olen viimeeksi kisannut tuolla joskus 2012. Se on se putki ja vipu siinä kuskin vasemmalla puolella...
 
@Make73 Aina kun vertaat setuppeja keskenään nii tee se samassa harjoitus sessiossa (tai käynnistä molemmat samoilla asetuksilla), varmista myös että bensan määrä tankissa on sama. Lotus 79 nopeutuu selvästi kun auto kevenee. Monasti myös sääolosuhteiden on hyvä olla staattiset, esim ilta-aikaan rata saattaa nopeutua reilustikin vaikkapa tunnin ajanjaksolla.

Ja ainahan oppimistakin tapahtuu, monasti itselle uus setti antaa nopeampia kieroksia ja sitten kun vaihtaa vanhaan ni sillä pääseekin ihan yhtä lujaa. Varmasti on se sun uusi setti nopeampi kuin iR baseline mutta hankala uskoa että 3 sekuntia. Kyllä setti pitää paskoa melkeimpä tarkoituksella että saa sekunnin eron aikaiseksi :)

Heitäpä mulle se parempi setti niin kokeilen ihan mielenkiinnosta.

Edit: Taka ARBia pienemmälle kun kisa etenee, tai vastaavasti etu ARBia isommalle.
 
Mmmh, otetaan nyt sen verran sanoja takaisin että sain lyhyellä testillä 0,9 sek eron tolla iRacing medium downforce vs foorumille jaettu setuppi. Potentiaalia olis tossa nopeammassa ollut vielä suurentaakin tuota eroa. Harvaan autoon noi setupit tosiaan ihan näin paljoa iRacingissä vaikuttaa. Varmaan kanssa noi suositumpien autojen baslinet on laadukkaampia. Riippuu tietty miten paljon Tanner tai kuka setin sit onkaan tehnyt on ajanut ko autoa. Ehkä jotku LMPt voi olla kanssa herkkiä seteille mut GT autoissa erot on yleensä pienempiä.

Oikein käytettynä H-kaavio kytkimellä taitaa olla jonkun kympin nopeampi kuin automaattikytkin ja paddlet.
 
Niin se setuppi oli tuossa ylempänä zipattuna.

Eipä tullut katsottua kyseisen kisan lämpötilaa verrattuna tuohon eiliseen testiin, en usko että testiajossa rata ainakaan lämpimämpi oli.
Heti ekalla kiekalla sain 2 sekuntia nopeamman ajan kuin kisan paras sillä baselinella.
Ajoin noin kolme kierrosta ja sitten restarttia varikolta eli bensaa suunnilleen saman verran koko ajan.

Pitäs joo kokeilla verrata samassa testiajossa noita kahta niin olosuhteet olisi täysin samat.

Videon pistin sen takia josko joku guru siitä näkee heti pahimmat ajovirheet.

Kannattaa kokeilla myös Craig's Setup Shoppia. $5/kk ja saa pääsyn kaikkiin setuppeihin. Ainakin omaan ajotyyliini sopii paremmin Craigin säädöt kuin VRS:n. Craigistä vaan puuttuu telemetriapuoli....
Otin tuon nyt ens alkuun kuukaudeksi ja hyvältä vaikuttaa säädöt sen mitä muutamalla autolla/radalla testasin.
Näemmä Lotus79:lle ei hänellä ole lainkaan setuppeja.
Tuo 4,3eur voi kyllä hyvin maksaa kuussa asetuksista.
 
Viimeksi muokattu:
Te joilla on iRacing, niin onko mitään järkeä ostaa rFactor 2:sta tai Automobilista 2:sta ?
Siis ihan vaan että satunnaisesti pelaisi niillä VR:ää yksinpelinä.
Onko niissä mitään joka olisi parempaa tai erikoisempaa kuin iRacing:ssä?

Eipä siinä mulla on jo muutenkin liikaa pelejä eikä aika ja puhti riitä kaikkiin, mutta tuli eilen katseltua rFactor:sta videoita ja näytti aika upealta meno jollain 60-luvun formuloilla maaseudulla.
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä onko jäkeä mutta Asseto Corsa on tarjouksessa Humblessa ja Steamissa 8 eurolla ja siihen saa paljon modeja.
 
En tiedä onko jäkeä mutta Asseto Corsa on tarjouksessa Humblessa ja Steamissa 8 eurolla ja siihen saa paljon modeja.
AC mulla on ollutkin joskus, siitä löytyy myös tuo Spa:n hisroric rata.
Hain kuitenkin sitä että onko VR kokemus parempi muissa simupeleissä kuin iRacing:ssä, jossa toki ihan riittävän hyvä ja visuaalisuuskin ok RTX 3080 kortilla.
rFactor 2 ja Automobilista 2 pelit saa noin 15 eur:lla/kpl, mitään lisäsisältöä ei ole tarkoitus ostaa, ne rahat on varattu iRacing:lle.
PCars2 ja F1 2019 pelit löytyy, ei iske. ACC on myös, mutta sen VR tuntuu olevan melko kökkö.
 
Te joilla on iRacing, niin onko mitään järkeä ostaa rFactor 2:sta tai Automobilista 2:sta ?
Siis ihan vaan että satunnaisesti pelaisi niillä VR:ää yksinpelinä.
Onko niissä mitään joka olisi parempaa tai erikoisempaa kuin iRacing:ssä?
Mulla on mittarissa jotain 30 tuntia AMS2:lla. Hyvän näköinen ja pyörii hyvin VR:ssä jopa minun nuhapumpulla. Hyvä FFB ja ajettavuus muutenkin. Tällä tulee otettua hieman rennommin, kun taas iRään tulee suhtauduttua vakavemmin jopa AI-kisoissa. AI on tyhmä, ajelee pitkin penkkoja ja vetelee kaksi rinnakkain ihmeellisissä paikoissa. Viimeisimmät päivitykset ovat sitä hieman parantaneet, mutta on kaukana iRacingin AI:stä.
Kyllä tuo peruspeli keskeneräisyydestään huolimatta alehinnalla kannattaa hommata. Delsuista sekä Nyrre että Hockenheimring (tulossa myös iRacingiin) on hienoja, nuo lähtee nyt alle kympillä. Silverstonea en ole ostanut.

AC löytyy myös, ajot jääneet aika vähiin, jokin siinä ei vaan nappaa. Ehkä siihen tulee palattua uudelleen jossain vaiheessa. rFactoria en ole hommannut.

Raceroomia ei pidä unohtaa, pari rataa ja autoa ilmaiseksi ja kaikkia autoja pääsee myös testaamaan. Jos meinaa ostaa sisältöä, niin kannattaa ostaa ensin pelirahaa ja sillä sisältö. Säästää jokusen ropon (esim Premium Pack suoraan kaupasta 99€ vs virtuaalivaluutalla 65€)!
 
Viimeksi muokattu:
Ams2 on pc2 paremmalla rattituntumalla ja äänillä. tosin rata ja auto valikoima on rajoittuneempi, toisaalta hyvä.
Löytyy kaikki paitsi tuo rfactor2. Pc2 ajan yhtä acr liigaa, jahka se loppuu niin laitan kyllä naftaliin pc2:n tullut tahkottua löhes 500h pelkällä VRllä.
Raceroom on VRlle vähän huono.
 
Kiitos mielipiteistä :thumbsup:
AMS2 menee nyt hankintaan, tässä kun on töistä vapaita testailla muutakin kuin tiukkaa treeniä iRacing:ssä ;)
 
Sry offtopic, luulin että oltiin ihan toisessa topicissa :)

@Make73 saat multa halutessasi testiin Raceroomin tunnarit, ostin tuon pelin jokunen vuosi sitten kaikkine sisältöineen ja tulihan tuota pelattua varmaan jopa tunnin verran.

Äänet oli upeat, ajettavuus ihan ok sekä AI kohtalainen mutta se mikä tappoi allekirjoittaneen mielenkiinnon oli järkyttävä valikkosysteemi ruljanssi jos halusi vain päästä ajamaan, voi toki olla että on nykyään yksinkertaistunut tai ainakin toivottavaa olisi ollut.
 
menee nyt offtopiciksi. raceroomissahan pystyy testaamaan kaikkia autoja ilmaseksi.. ja se osa sisältöä on ilmaista. se tosiaan vaan on kaiketi dx9 peli niin cpulta vaatii paljon vr käytössä
 
Jatketaan vielä vähän...

Kiitos Vision taas kerran jalomielisestä tarjouksesta, mutta pelejä on nyt niin monta että ei tällä erää :)

Tuo AMS2:nen taitaa olla sitä mukavaa vaihtelua jota hain, ihan vaikka vain aika-ajoon.
Visuaalisesti hieno (vähän piti maksimeista kuitenkin laskea ettei stutteroi laseilla) ja FFB tässä on mainio!

Ainakin tuolla ajettavuus veti hyvin vertoja iRacing:lle, johon toki keskityn jatkossakin.
 
Viimeksi muokattu:
Pitääkö tunnus olla aktiivinen, kun subaustarjous alkaa, että voi hyötyä tarjouksesta? Vai riittääkö, että esim. aktivoi tunnuksen kuukaudeksi tarjouksen aikana ja sitten hyödyntää tarjouksen?

Ajattelin pitää taukoa ja mahdollisesti palata vuoden päästä, kun oletettavasti black friday tulee taas. Tietääkseni ei-aktiiviset käyttäjätunnukset eivät voi käyttää normaaleja tarjouksia.
 
FFB tässä on mainio!
Noita kandee myös kokeilla:


Pitääkö tunnus olla aktiivinen, kun subaustarjous alkaa, että voi hyötyä tarjouksesta? Vai riittääkö, että esim. aktivoi tunnuksen kuukaudeksi tarjouksen aikana ja sitten hyödyntää tarjouksen?
BF 25% alennus oli vain aktiivisille tileille. Sivulla ei mainita mitään sen ihmeempiä ehtoja, eli varmaan riittää, että aktivoi tilin tarjouksen ollessa voimassa. Se , että onko tuollaista yhden kuukauden tarjousta olemassakaan siihen aikaan, onkin sitten ihan eri juttu?!

Ei aktiivisille tileille tuli viime vuoden joulukuussa 5$/3kk tarjous.
 
BF 25% alennus oli vain aktiivisille tileille. Sivulla ei mainita mitään sen ihmeempiä ehtoja, eli varmaan riittää, että aktivoi tilin tarjouksen ollessa voimassa. Se , että onko tuollaista yhden kuukauden tarjousta olemassakaan siihen aikaan, onkin sitten ihan eri juttu?!

Tarkoitan siis, että ottaisin yhden kuukauden normihintaan, että voisin hyödyntää tarjouksen.
 
Noita kandee myös kokeilla:
Kiitos vinkistä, nyt on ihan loistava :thumbsup:
Pääsee DD-ratti oikeuksiinsa.

Mun mielestä AMS2 tarjoaa yhden parhaista autosimuilun pelikokemuksista, hyvä että tuli hommattua :)

Ei tekoäly mun mielestä huono ole...voi olla että riippuu sarjasta, mutta ainakin formuloissa ajoivat ihan nätisti (taso 88, agressio 45)
 
Tänä vkonloppuna ajellaan taas endua kun European Endurance Series-sarja alkaa Imolan 6h kisalla ja FEA:lla on mukana peräti neljä tiimiä joista yksi ajaa tälläkin hetkellä, kaksi muuta tiimiä ajelee iltakasilta ja neljäs tiimi vielä huomisen sunnuntailähdön. :cigar2:
Illan kisa striimataan myös joten FEA YT-kannu seurantaan jos endut kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Palataanpas vielä tähän aiheeseen:

Pitääkö tunnus olla aktiivinen, kun subaustarjous alkaa, että voi hyötyä tarjouksesta? Vai riittääkö, että esim. aktivoi tunnuksen kuukaudeksi tarjouksen aikana ja sitten hyödyntää tarjouksen?
BF 25% alennus oli vain aktiivisille tileille.

Ehkä olisi kannattanut scrollata sivua alemmas! :rolleyes:
Onhan tuolla BF:ssä ollut sama 25% alennus myös ei aktiivisille tileille.
 
Mitäs nyt en ymmärrä? HP G2 VR potta tuli tänään ja ihmettelen tässä, että miten saisin tämän toimimaan? Oculus Rift kun oli kytkettynä, iRacing kysyi käynnistettäessä, että otetaanko VR käyttöön. Tämän kanssa nyt en ole saanut toimimaan. Mitäköhän tässä?
 
Mitäs nyt en ymmärrä? HP G2 VR potta tuli tänään ja ihmettelen tässä, että miten saisin tämän toimimaan? Oculus Rift kun oli kytkettynä, iRacing kysyi käynnistettäessä, että otetaanko VR käyttöön. Tämän kanssa nyt en ole saanut toimimaan. Mitäköhän tässä?
Mites ne rendererDX11.ini asetukset? Siellähän piti antaa lupa VR:lle. Autoselektillekin oli optio.
 
Hieno vuosi ollu kyllä, upeita eventejä ajettu ja seurattu. :cigar2:
3 viikon päästä ajettavaa Daytona 24h odotellessa. :kahvi:

 
Pääsarja on jo lähes täynnä, mutta truck sarjaan pääsee ajelemaan ovaalia hyvässä seurassa, eikä ole lisenssivaatimuksia. Tervetuloa!

 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 600
Viestejä
4 501 801
Jäsenet
74 234
Uusin jäsen
Theun

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom