Tuo oli toki huumoria, hymiö nyt vaan unohtui perästä.
Joo ei 10eur ole paljoa kuukaudessa etenkin kun tähän harrastukseen on palanut rahaa aikalailla, mutta jos nyt ajan Skippyä ja vaikka tuota VRS Sprint sarjaa niin...no pitää katsoa, saahan sen kuukauden jaksoissa tilattua ettei tartte koko vuotta kerralla ottaa.
Kymppi kuussa ei ole iso summa, mutta kun niitä "kymppi kuussa" -juttuja on muitakin maksettavana. Pienistä liruista kertyy kuukaudessa iso joki!
Harmillisesti iRacingin säätöpuoli (käyttäjien tekemät) on mennyt suurimmaksi osaksi maksulliseksi. Poikkeuksiakin onneksi löytyy, esim Suellion jakamat F3-setit.
Hyvä juttu on, että iRacing alkoi kehittämään omia säätöjään. Ei niillä varmaankaan ihan kärkeen ole asiaa, mutta pienellä säätämisellä ja puhtaalla ajolla pärjää aika pitkälle.
Lotukseenkin löytyy ne säätöoppaat iR-foorumin puolelta.
Tarkoittaa siis että sieltä kohdasta "iRacing Setups" löytyy jatkossa parempia asetuksia?
Tuosta oli juttua uuden kauden päivityksissä.
Jos sama jantteri tekee ilmaiseksi asetuksia Discordiin, niin mikä jottei sitten itse peliin kaikkien saataville.
setups4i.racing:ssa on säätöjä mutta ei tosiaan läheskään kaikille autoille, ainakin viime kaudella sinne tuli melko nihkeästi niitä.
Paras olisi jos pystyis itse ymmärtämään säädöistä niin paljon että saisi niitä ruuvailtua kohdilleen.
Pitää kaivaa tuo Lotarin säätöopas iRacing:n foorumilta ja kun on aikaa niin yrittää perehtyä.
Kannattaa kokeilla myös Craig's Setup Shoppia. $5/kk ja saa pääsyn kaikkiin setuppeihin. Ainakin omaan ajotyyliini sopii paremmin Craigin säädöt kuin VRS:n. Craigistä vaan puuttuu telemetriapuoli.
Täytyy tutkia tuokin.
Ois kyllä kätevä että saisi vaan ladattua setupit ja voi keskittyä ajamisen harjoitteluun
Ei kannata liikaa odotella tulosten paranemista pelkistä säädöistä. Luultavasti taustalla on enemmän se, että GT3-autot ja Skippy ovat vain aivan erilaisia ajaa. VRS Sprint on myös sarjana todella tasaväkinen.
Toki GT3:lla olen ajanut, ACC:ta ennen tätä.
Viime kaudella olin Rookie ja nyt aloituksessa 3 divisioonassa, ehkä se vastus oli vaan turhan kovaa.
10 paremmalle puolelle taisin päästä parhaimmillaan viime kaudella VRS Sprintissä.
Jotain VRS:n säätöä kokeilin eikä sillä mun aika parantunut ainakaan Interlagosissa, Audilla taisin silloin ajaa.
Ferrarin GT3:lla ajoin sen sarjan kisat ja olin loppusijoituksessa rookiessa jossain 20 joukossa eli ei ne koppiautot nyt ihan täysin outoja ole
Lähinnä tuo Lotus 79 kisan järjettömän huono menestys jäi mietityttämään, discordissa oli näemmä Silverstonelle sille joku setuppi, pitää piruuttaan kokeilla josko ajat sillä paranee...jos ei, niin hyvä tiedostaa että ennen rankkaa harjoittelua on sinne turha mennä säheltämään...no oppi siinä ainakin peileihin katsomaan kun koko ajan oli joku ohittamassa, kierroksella.