Kurkkaa nyt kuitenkin ainakin tämä opas ennenkuin luovut toivosta:no voi pska. eipä tullut tuommosta taas selvittäneeksi... no eipähän tarvitse uusia iracingia jatkossa.
iRacing Authentication
![members.iracing.com](https://images-static.iracing.com/favicon.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kurkkaa nyt kuitenkin ainakin tämä opas ennenkuin luovut toivosta:no voi pska. eipä tullut tuommosta taas selvittäneeksi... no eipähän tarvitse uusia iracingia jatkossa.
se oli 20ssä, ja tosiaan practisea vasta testasin missä oli alle 10 autoa. mutta pudotan.Pudota ny ainakin autojen määrä 30:een ja shader qualitynkin voi pudottaa mediumille. Varsinkin tuo autojen määrä radalla dippaa helposti fps:ää.
Ja tää on nyt parasta mitä on saatavilla 2021.Jotkut radat on vaan paskasti optimoituja, kuten Barcelona ja Suzuka, eikä mitää väliä miten paljon droppaat graffoja, aina putoaa fps tietyissä kohdissa rataa. Erityisen kivaa tosiaan VR:llä kun se tasainen 90fps droppaa 50:een.![]()
kyllä seon tuo summitpointti ja olisko sen puut syypää?Jotkut radat on vaan paskasti optimoituja, kuten Barcelona ja Suzuka, eikä mitää väliä miten paljon droppaat graffoja, aina putoaa fps tietyissä kohdissa rataa. Erityisen kivaa tosiaan VR:llä kun se tasainen 90fps droppaa 50:een.![]()
Upataas tätä, kun koodi näyttää edelleen toimivan!RD:n puolelta löytyi tällainen tarjouskoodi eli uusille jäneksille 3kk vitosella:
Promo code: PR-HOTLAPS - 3 months for $4.78
Testasin koodia kirjautumattomana ja kyllä tuo näyttäisi toimivan!
![]()
Tuli sitten vihdoin otettua tämäkin testiin.
Oikein mukavalta tuntuu kisailu, näyttää ja tuntuu oikein hyvältä. Mutta tämä tuntuu enemmänkin maksulliselta demolta (ilman auto ja rata ostoja).
Kisoja on 3-4 aina, mutta kun ovaali eikä traktorimainen sequ rallycross kiinnosta yhtään, niin ainoaksi mukavaksi kisaksi jäänyt vain tuo Mazda MX-5 ja Oulton Park. Se tosin alkaa käymään tylsäksi aika pian.
Hinnoitteluhan tässä on hyvinkin kallis verrattuna muihin simuihin. Ei siinä, jos vaikka alkaisi jotain tiettyä luokkaa ajaa, mutta silti pitää iso kasa ostaa ratoja eli 100€ on ihan paperia tässä tapauksessa (+kk maksut).
@Zarniwoop kiitti kuitista, oishan tuo nyt ollut paljon parempi hinta kuin 7€/kk..
Ahaa, eipä ole minun listalle vielä näkynyt muita (eligible; own car; own track). Mietinkin, että onkohan tuossa joku kierto.On niitä kisoja kyllä enemmän kuin 3-4, lähtöjä taitaa rookie-Mazdassa olla vissii tunnin välein tjsp. Ja ratahan vaihtuu joka viikko ma-ti välisenä yönä ja on siellä ilmaiscontentissa muitakin road-puolen autoja kuin Mazda.
Sit jos jotai ratoja päätyy ostamaan niin kandee ostaa aina sit kisakalenterin mukaan ja ottaa esim paljousalennukset huomioon.
Itse en ainakaan tartte edes muita simuja tämän jälkeen, 12 vuotta menty eikä ole ollu tarve eikä mielenkiintoakaan enää muita ajella, kun nuo SR/iR pitää kisat siistinä, omien nimien käyttö ja hyvin rakennettu sarjasysteemi pitää mielenkiinnon yllä + toki nuo spessueventit.
Ja toki se on sit ihan miten suhteuttaa, mulla on menny tähän rahaa 12 vuoden aikana ehkä noin kolmen AAA-pelin verran vuodessa kaikkineen, sanoisin että pikkuraha hyvästä ajokokemuksesta.
Itse en myöskään jaksa ajaa jotain todella mielikuvituksetonta AI:ta vastaan, saati sitten jotain "Jormaboy69":a vastaan muissa autopeleissä joissa on julkiset mp-servut.
Mutta pikkurahalla pääsit kokeilemaan, ei ole iso tappio vaikkei sitten nappaiskaan.![]()
Ahaa, eipä ole minun listalle vielä näkynyt muita (eligible; own car; own track).
Tuli sitten vihdoin otettua tämäkin testiin.
Oikein mukavalta tuntuu kisailu, näyttää ja tuntuu oikein hyvältä. Mutta tämä tuntuu enemmänkin maksulliselta demolta (ilman auto ja rata ostoja).
Kisoja on 3-4 aina, mutta kun ovaali eikä traktorimainen sequ rallycross kiinnosta yhtään, niin ainoaksi mukavaksi kisaksi jäänyt vain tuo Mazda MX-5 ja Oulton Park. Se tosin alkaa käymään tylsäksi aika pian.
Hinnoitteluhan tässä on hyvinkin kallis verrattuna muihin simuihin. Ei siinä, jos vaikka alkaisi jotain tiettyä luokkaa ajaa, mutta silti pitää iso kasa ostaa ratoja eli 100€ on ihan paperia tässä tapauksessa (+kk maksut).
@Zarniwoop kiitti kuitista, oishan tuo nyt ollut paljon parempi hinta kuin 7€/kk..
Tilanteet kandee ajatella et ne tapahtuu nyt. Eikä seuraavassa mutkassa.Skip Barber on myös hauska ja kisaseuraa löytyy taatusti.
Pitkästä aikaa iRacing:ä ja yksi Skippy kisa.
15.-->2. ja sitten taas perinteinen että kierros ennen maalia pitää takaa tunkea väkisin siihen pahimpaan mutkaan kolme rinnakkain ja peli vituiksi, ajattelin päästää ne ohi mutkan jälkeen vaan eipä kerenny
Kyllä AI:ta vastaan voi saada parempia kisoja kuin ihmisvastustajia vastaan.
Tarkoittaa mitä?Tilanteet kandee ajatella et ne tapahtuu nyt. Eikä seuraavassa mutkassa.
Mä teen useimmissa tapauksissa niin että jos pääsee rinnalle niin päästän ohi. Se ei oo vahinko että kaveri ottaa 5 sekunnin päästä sut kiinni. Sillon se on selkeästi nopeempi.Tarkoittaa mitä?
Olisi pitänyt päästää ne ohi pitkällä suoralla.
Tunkivat juuri ennen mutkaa molemmat mun rinnalle jättäen jarrutuksen aivan viime tinkaan.
On juu hauskaa ajaa toisissa kiinni sijat välillä vaihtuen ja kolme rinnakkain mutkissakin, mutta se vaatii kaikilta taitoa.
Long netcode oli selitys.
En tiedä, liikaa näitä vatipäitä ollut tässä pelissä eikä moninpeli siksi juurikaan enää iske.
Joo, skippy on mahtava, muttei ilmainen.Skip Barber on myös hauska ja kisaseuraa löytyy taatusti.
Pitkästä aikaa iRacing:ä ja yksi Skippy kisa.
15.-->2. ja sitten taas perinteinen että kierros ennen maalia pitää takaa tunkea väkisin siihen pahimpaan mutkaan kolme rinnakkain ja peli vituiksi, ajattelin päästää ne ohi mutkan jälkeen vaan eipä kerenny
Kyllä AI:ta vastaan voi saada parempia kisoja kuin ihmisvastustajia vastaan.
Jep.Mä teen useimmissa tapauksissa niin että jos pääsee rinnalle niin päästän ohi. Se ei oo vahinko että kaveri ottaa 5 sekunnin päästä sut kiinni. Sillon se on selkeästi nopeempi.
Koska aika usein se nopeempi kaveri tulee enemmin tai myöhemmin ohi. Teen sen ohituksen mahollisimman helpoks. Mieluummin häviää yhden sijan kun 15 sillä että pitää toista väkisin takana kunnes kyseinen kaveri hermostuu ja ajaa perään. Vahinko osumia nyt tulee aina mut niitä sanotaan netcodeksi.
Siinä tilanteessa missä meni jarrutus pitkäks oli kaveri kontissa kiinni. Normaalilla ajolinjalla ois tullu perään.
Ekaksi autoksi voi suositella jos on valmis laittamaan vähän rahaa kk-maksun lisänä.Joo, skippy on mahtava, muttei ilmainen.
Tiistaina aamuyöstä Suomen aikaa vaihtuu kisaviikko. Rookie ja Advanced (D4.0) -sarjoilla on eri kierto.ma-ti vaihtuu se rata. en ole ihan päässyt jyvällä onko rookie/d sarjassa oma kierto? alkuviikosta kun kyselin mx5lla oli summitpoint ja nyt onki oultonparkki menossa.
toisaalta gt3 kiinnostaa mutta ei tuo säätäminen, eli fixed on joka tapauksessa valinta.
rupes tämä kiinnostamaan! mitenhän tämä pyörisi mulla 3700X 16gb 6800XT ja sampan G9 1440x5120? mistä tää kannattaa ostaa steam? onko jotain hyviä tarjouksia jossain?
rupes tämä kiinnostamaan! mitenhän tämä pyörisi mulla 3700X 16gb 6800XT ja sampan G9 1440x5120? mistä tää kannattaa ostaa steam? onko jotain hyviä tarjouksia jossain?
Tätä ei taida saada mistään avainkaupasta.mistä tää kannattaa ostaa steam? onko jotain hyviä tarjouksia jossain?