Hoi hoi. Miten menetellä. Vielä en ole vastannut mitään, mutta onnibus ilmoitti että eräs huomisen vuoro peruuntuu kuljetusyrityksen konkurssin vuoksi ja sähköpostissa kertoivat etteivät aio hyvittää maksettuja rahoja ja pyysivät kääntymään konkurssipesän puoleen. Matka on maksettu tilin kautta joten luottokortista ei ole nyt apua. Ensinnäkin, luin kuljetusehdot ja siellä sanotaan aika yksiselitteisesti että onnibus järjestää korvaavan vuoron tai hyvittää rahat. Tämä siis onnibussin ehdoista, kuljetusyrityksen ehtoja ei ole edes saatavilla.
Miten vastaan onnibussille? Mielestäni llen tehnyt sopimuksen onnibussin kanssa enkä heidän alihankkijansa kanssa. Summa oli satasen luokkaa joten ei maata kaada, korvaavaa kyytiä vaan voi joutua metsästämään.
Rekkulaa menemään ja sitten yhteyttä KKV:hen. Ilmeisesti Alamäki ollut operoijana?