Laitetaas tänne vaikka vielä tuskin lakimiestä tarvitaan.
Skenaario rengas-online.com ja aiheeton laskutus.
Elikkäs tilasin tuolta talvirenkaat lokakuussa 2017. Renkaat tulivat ajallaan ja nopeasti mutta olivat väärät. Ilmoitin heille asiasta ja sovittiin, että lähettävä oikeat renkaat tilalle ja tilaavat noudon väärille renkaille. Homma tähän asti siis ok.
Sitten tulikin muistaakseni heinäkuussa 2018 lasku renkaista, jotka eivät olekkaan palautuneet heille. Kyselivät, että onko renkaat noudettu minulta ja ovat jo tuolloin lokakuussa 2017 postin toimesta. Heillä ei kuulemma näy missään, että renkaille olisi edes tilattu noutoa. Jännä sinällään kun posti-Pate soitteli minulle, että mistä renkaat voi noutaa.
Nouto oli sovittu ilmeisesti GLS puljun toimesta, mutta he tekevät postin kanssa jonkinlaista yhteistyötä ja tässä tapauksessa posti kävi renkaat hakemassa.
Selvitin vielä asiaa GLS suomen kanssa ja heiltä löytyikin tiedot seurantanumeroineen tuosta noudosta. Toimitin nämä rengas-onlinelle ja kuvittelin homman olevan sillä selvä.
Perjantaina 26.4. 2019 sitten tulikin maksumuistutus laskusta. Renkaita ei kuulemma löydy ja ilmeisesti Saksan GLS änkyttää, että ei ole todisteita, että renkaat on noudettu minulta vaikka toimitin heille Seurantatunnukset ja muut tiedot
Soitin heti rengas-onlineen ja ilmoitin taas miten asia on. Eivät kuulemma voi asialle mitään ja tarjosivat 50€ alennusta laskusta. En ajatellut kyllä maksaa.
Mitähän tässä seuraavaksi sitten tekisi jos vielä laittavat laskua tulemaan?