Niille jotka on erästä Metallifoorumia seurannut ja ylläpitäjää tukenut/Ymmärtänyt. Alkuperäinen teksti
Kaisa Kankala Os Toivanen joka henkilön EX vaimo.
On asioita joilla ei leikitä, kuten vakavat sairaudet...
Ja tämä päivitys koskee sellaista aihetta.
Allekirjoittanut, ja Heidi Sund, päätimme yhdessä julkaista tämän asian, koska olemme molemmat läheistemme kanssa joutuneet saman ihmisen uhriksi, molemmat omilla tavoillamme...
Mutta liiankin samankaltaisesti suurelta osin.
Te jotka asiasta yhtään mitään tiedätte, olette tämän 3 vuotta seuranneet ( osa teistä enemmän ja osa vähemmän ) erään ihmisen vakuutteluita ja edestakaista vouvvausta "vakavasta sairaudesta" johon hän "kuolee piakkoin, loppu on lähellä, hoito on tehonnut, tulikin huonoja uutisia ja en elä enää kauaa" jne.
Asiasta kyseinen ihminen on tehnyt lukuisia päivityksiä ja videoita, milloin milläkin tyylillä.
On valokuvia hoito-osastojen edessä otettu yms.
Myös vihjailuillaan ( vaikkakin ovelasti tämä ihminen on tajunnut jättää esim videoissaan varsinaisesti myös kertomatta mikä sairaus on kyseessä ) sairauden luonteesta hän on saanut suuren osan teistä ymmärtämään että hän tarkoittaa isoa s:ää, mikä on vienyt lähes jokaiselta ihmiseltä jonkun tutun...
Ainoastaan muutamalle "läheisistään" hän on maininnut ko "sairauden" jopa nimeltä.
Tämän "sairauden" avulla hän on kerännyt "avustuksia" milloin mihinkin tarkoitukseen, ja kaikissa mahdollisissa muodoissa.
Käyttänyt sumeilematta asiaa hyödykseen vetoamalla ihmisten hyvyyteen.
Noh, nyt päästään siihen mitä olen jo pohjustanut...
Mitään "elämän päättymiseen" vievää sairautta ei ole.
Hän ei ole siis myöskään kuolemassa.
Tämän hän on Heidille tunnustanut muutama viikko sitten.
Moni teistä on uskonut puheensa, mutta yhtä moni on myös tätä epäillyt.
Ja te epäilijät, olette olleet kanssani oikeassa.
Asian raakuuden ja julmuuden vuoksi ainoastaan minä julkaisen tämän omalla sivullani, ja olen luvannut Heidin puolesta vastata kysymyksiin jos niitä tulee.
Itse olen aikaa sitten päässyt kyseisestä ihmisestä eroon, mutta Heidillä tie on vasta alussa, ja toivon että kunnioitatte hänen tuskaansa ja häpeäänsä asiasta, mihin hän on täysin syytön, ettekä soimaa häntä.
Hänen ainoa virheensä oli uskoa ihmiseen joka osaa puhua tuolin auringoksi, niinkuin itse aikoinaan uskoin, ennenkuin toisenlaisten lähes yhtä karmeiden valheiden tultua ilmi heräsin ja lähdin.
Ja miksi teemme tämän päivityksen?
Siksi, että asian on tultava julki.
Kyse ei ole kostonhimosta, ainoastaan siitä että jotkut asiat ovat liian raakoja siihen, että niillä voi pelleillä ja huijata tuhansia ihmisiä.
Unohtamatta sitä tosiasiaa, että tämä valhe ei ole kyseisen ihmisen ainoa suuri valhe, eikä taatusti viimeinen, mutta yksi ehkä törkeimmistä tämä on.