Kyllä tilitarkastuksen tehneen henkilön tulisi kuittien yms. perusteella pystyä sanomaan, ovatko rahat menneet niihin kohteisiin mihin on sanottu niiden menevän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Koponen sanoi että tarjosi yksityiskohtaista tietoa mutta hesarin toimittaja ei suostunut pyyntöön kunnioittaa yksityisyyttä näiden tietojen kohdalla.
Hesari ei ole vieläkään tätä asiaa kiistänyt.
Mielestäni aika selvä homma. Tarkat tiedot olisi saatu mutta ei kelpaa. Nyt kun nousi paskamyrsky ja maalitus, niin taisi tulla hoppu siistiä tiedot siihen kuntoon että ne voi luovuttaa toimittajalle ilman pelkoa yksityisyyden loukkaamisesta.
Itse katson tämän shown mielelläni loppuun asti, mutta jälleen kerran pistää naurattamaan erään osaston vaahtoaminen.
Ei kai niissä raporteissa yleensäkkään lue mitään tarkkoja rahavirtoja. Eikö se vähän näin ole, että tilintarkastaja on vastuussa omasta tarkastuksestaan ja että hommat on hänen mukaansa asiallisesti hoidettu.
En ole asiantuntija vaikka vähän olen noidenkin takia joutunut pelaamaan.
Joo kyllä näin, laki ei vaadi juurikaan mitään tietoja yhdistykseltä, mutta kyseisessä tapauksessa on pyydetty tarkempia tietoja ja nämä on nyt luvattu toimittaa
No lähinnä niistä näkee onko kaikki tiliöity vai onko vedetty huiviin jostain välistä.
Sitä minä kyllä vähän ihmettelen, miksei hesarille kelpaa raportti jossa on todettu kaiken olevan kunnossa. Ottakoot vaikka langan päähän sen tarkastuksen tekijän ja kyseenalaistakoon hänen pätevyytensä.
https://www.prh.fi/stc/attachments/...lintarkastuslautakunta/PRH-134-10000-2017.pdf
Koposen käyttämä tilintarkastaja on viime kesänä saanut varoituksen tilintarkistuslain vastaisesta toiminnasta.
No nyt kun otit puheeksi niin:
No siis tiliin ei voi laittaa mitään mistä ei ole kuittia.
Siksi tuntuu vähän hauskalta tuo hesarinkin puhina.
Mitä tarkoittaa yksityisyyden kunnioittaminen? Ei saa varmistaa onko mennyt Koposen sanomaan asiaan?Niin, johan Koponen sanoi että tarjosi Hesarille noita tarkempia tietoja mutta Hesari ei suostunut "kunnioittamaan avunsaajien yksityisyyttä". Tätä väitettää muuten Hesari ei ole tainnut edes kumota vielä?
Vähän niinkun pikkuisen vaikeaa toimittaa tarkkaa tietoa, jos se sitä vaativa taho ei niitä oikeasti näemmä halua.
On mullakin tarkka tuloslaskelma, mutta ei siihen kuitit kuulu. Ei kuulu kellään muullakaan.
Joo, ei mulla uskoa koposeen tai bc ole, enkä ole jampasta ennen kohua kuullutkaan. Lähinnä tohon Hesarin vaatimukseen saada kaikki tiedot kommentoin, kun en näe syytä miksi ne heille pitäisi antaa.
Joo, ei mulla uskoa koposeen tai bc ole, enkä ole jampasta ennen kohua kuullutkaan. Lähinnä tohon Hesarin vaatimukseen saada kaikki tiedot kommentoin, kun en näe syytä miksi ne heille pitäisi antaa.
Ottamatta kantaa liiemmälti nyt tähän BC-keissiin ( en edes tiennyt kuka koko mies on ennen kohua) niin paljonko ihmisten mielestä hyväntekeväisyydellä "saa" tienata ? Ymmärrän kyllä että nuo viestit voivat olla kynnyskysymys monelle, mutta voidaanko antaa anteeksi jos on muuten tarpeeksi ansioitunut ? Kyllä SPR:kin johtoporras aika miehekkäille ansioille pääsee. Toki tässä taitaa olla vähän ongelma siinä, että koko järjestön imago rakentuu niin vahvasti tuon BC:n ympärille joten sikäli ongelma on toki isompi kuin jonkin yksittäisen SPR pampun hypoteettinen törttöily.
Ja sitten vielä tämmöinen ajatus loppuun: Kumpi on mielestänne isompi hyväntekijä, Äiti Teresa vai Bill Gates ?
Läpinäkyvyys on tietty ensisijainen juttu jotta kukin voi itse valita, onko ok kulurakenteen suhteen. Vähän huono verrata yksittäistä hyväntekijää avustusjärjestöön, joka pyörittää ihan bisnestä (verikauppa) siinä sivussa. Ei niiden johtaja tai välttämättä moni muukaan töissä oleva ole hyväntekijä itsessään vaan ihan ammattilainen. Noissa kun se toiminta nimenomaan ei henkilöidy keneenkään.
Bill Gates on varmaan lahjottanut enemmän fyrkkaa, osin kohteisiin, joita moni täällä ei haluaisi tuettavan. Äiti Teresa on varmasti tehnyt suuremman henkilökohtaisen uhrauksen kun Billin lahjoitukset eivät ole vaikuttanut elämäänsä yhtään mitenkään muuta poissulkevasti. Kumpi nyt sitten on "isompaa"?
Itse olen kyllä ehdottomasti Bill Gatesin puolella. Jos laskee ne kaikki mahdollisuudet, joita miehen kehittämät käyttöjärjestelmät ja ohjelmat ovat luoneet, niin ei taida olla paljoa kilpailua siitä, että kumpi on tuonut enemmän "hyvää maailmaan". Se että mies rikastui sillä, ei mielestäni ole mitään väärää.
Luulin että tarkoitit Gatesien säätiön hyväntekeväisyystoimintaa jne. Jos DOS ja Windows ei olisi tullut keksittyä, olisi jotain vastaavaa varmasti tilalla.
Äiti Teresa uhraa ainoan elämänsä, Bill Gates antaa helvetisti rahaa ilman, että tuntuu missään. Tarkempi mittari pitäisi määrittää, jotta voi sanoa, kumpi on "isompaa"
No joo, tavallaan hyväntekeväisyys ja "hyvän tekeminen" ovat kyllä eri asioita, mutta ehkä Äiti Teresankin tilalla olisi sitten ollut joku toinen ?
Ja sitten vielä tämmöinen ajatus loppuun: Kumpi on mielestänne isompi hyväntekijä, Äiti Teresa vai Bill Gates ?
Bill Gates. Äiti Teresa oli huijari ja rahanahne katolilainen (yllätys kenelle?).
Ei toi nyt mikään amerikantemppu ole nykyään vissiin, etenkin jos on vähän huonosti päivitelty puhelinta.
. Äiti Teresa on varmasti tehnyt suuremman henkilökohtaisen uhrauksen ?
Huijari? Höpsis!
Moni oli todistamassa, kun Äippä Teresä harrasti ihmetekoja. Paransi muunmuassa aivokasvaimen. Se on vähän eri luokan hyväntekeväisyyttä kuin meidän BC.
Nyt kun tarkistin niin whatsapp viesti oli ainakin kuvankaappaus vastaanottajan luurista ja meseviestit pukin? tietokoneelta.Tai jos vaikka toimittaja sai viestit eikä osannut ottaa screenshottia? Tai joku muu välittäjä? Tai jos viesti välitettiin puhelimella, niin hakkeri otti oman koneensa näytöltä pikaisesti kuvan ja lähetti eteenpäin?
Aineisto on aika selvästi napattu lähettäjän näkökulmasta kuitenkin. Eli aivan yksi ja sama onko puhelin hakkeroitu vai onko joku napannut kuvat ohimennen kun Koposen silmä on välttänyt -- yhtä kaikki täysin laittomasti hankittuja kuvia.
Siitä, että pikaviestimissä omat viestit näkyy erilaisina kuin vastaanotetut viestit.
Ironiaa vai idiotismia? Ikinä maailmassa ei ole tapahtunut yhtäkään tuommoista ihmetekoa.
Suomi. Kun yks tekee vähän rahaa, niin koko kateellinen kansa yli puoluerajojen on kimpussa että #eheitäälläkukaanrikastulupiakysymättä #javarsinkaanhakematta #notonmywatch
Kattokaa ny itteenne.
Ajatelkaa edes, että yhden rosvon raha on toiselta pois.
Koponen sanoo nostaneensa 15k€ palkkaa itselleen viime vuonna, mitäs se olisi verojen jälkeen 900€/kk? Tuolla kun pyörittää lapsiperheen arkea, niin en ainakaan itse ole kateellinen.
Jep. Minä odotan niitä todisteita edelleen. Jos kaveri on huijari, niin minun puolestani voidaan hirttää lähimpään lyhtypylvääseen. Mutta toistaiseksi ei ole mitään muuta kuin, että kaveri juttelee yksityisviesteissä kuin minä netissä. Eli sen perusteella en olisi kaveria haukkumassa, koska hyväksyn vastaavan kielenkäytön itsellenikin. Sitä en hyväksy, että kerätään muka kuolleelle muksulle rahaa hautakiveen ja annetaan vanhemmille pari donaa ja pidetään itse 20 000 euroa.Saahan sitä kaikenlaista "sanoa".
Suomi. Kun yks tekee vähän rahaa, niin koko kateellinen kansa yli puoluerajojen on kimpussa että #eheitäälläkukaanrikastulupiakysymättä #javarsinkaanhakematta #notonmywatch
Kattokaa ny itteenne.
Ajatelkaa edes, että yhden rosvon raha on toiselta pois.
Odotellaan nyt sitten mitä sieltä löytyy ja mitä julkaistaan. Ja nyt voi sherlokit tutkia ton firman, että onko sen taustat kunnossa.