Indiana Jones and the Great Circle (2024)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja demu
  • Aloitettu Aloitettu
Jos tuolta tilaa, niin vasta pääsiäisen jälkeen sen saa. Ite katson vielä mihin hintaan Gigantista lähtee julkkarissa.

Gigantissa 79,99€

Allekirjoittanut hyväksyttiin ESA Summer 2025 (ns. Euroopan Awesome Games Done Quick) tapahtumaan tämän pelin tiimoilta. Menen sinne vetämään any% speedrunin näytösluontoisesti. Aikataulut julki myöhemmin tässä kuussa, ensivalinnat julkistettiin niin olin niiden joukossa. Itse tapahtuma on Juhannuksen jälkeen, kesä-heinäkuun taitteessa.

Allekirjoittanut hyväksyttiin ESA Summer 2025 (ns. Euroopan Awesome Games Done Quick) tapahtumaan tämän pelin tiimoilta. Menen sinne vetämään any% speedrunin näytösluontoisesti. Aikataulut julki myöhemmin tässä kuussa, ensivalinnat julkistettiin niin olin niiden joukossa. Itse tapahtuma on Juhannuksen jälkeen, kesä-heinäkuun taitteessa.

Ootko tehny paljonkin speedrunnausta noin niin kun yleisesti?

Ootko tehny paljonkin speedrunnausta noin niin kun yleisesti?
Kyllä sitä tulee tehtyä, toki jos speedrun.com profiilia katsoo niin näyttää aika pliisulta mutta nykyään harvemmin jaksan pistää vedettyjä runeja edes listoille. Mutta sellaisen "speedrunner" ajatustavan omaan kaikkeen pelaamiseen, kyttään että miten pystyn pelin rikkomaan ja kaikki erikoisia manooverejä tulee kokeiltua. Ja sitten se reitin suunnittelu, optimointi, optimointi ja optimointi. Itse olen sen verran perfektionisti että monesti tulee nuohottua jotkut jutut pienintä yksityiskohtaa myöten. Toki tämän pelin kanssa vielä opittavaa, virallisesti neljännellä sijalla ja todellisuudessa kolmanteen sijaan oikeuttava aika hallussa. Tavoite on WR rikkoa ennen ESA reissua. Neljäs vuosi nyt putkeen tapahtumaan osallistumista mulla, joka vuosi vähintään yhden runin vetänyt siellä.

Statistiikka

Viestiketjuista
274 269
Jäsenet
77 157
Uusin jäsen
z33cus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom