Itsellä LN25. +23 pyynti. MelCloudin mukaan siivekkeet keskellä. Öisin puhallus 2, päivisin puhallus 3, kun takka päällä ilman kierrätys puhallus 3. Kylminä ilmoina kun kaikki töissä ja koulussa +23 ja puhallus 4. I-see päällä. Mulla on sen verran vanhempi LN25 että piti tehdä tuo takka toiminto itse Melcloudin asetuksiin ja muistaa valita se sieltä takan päällä ollessa.
Ilmalämpöpumppu foorumia kannattaa myös selata, sieltä löytyy kaikenlaista tietoa.
Itse olen yhden talven ollut autom. puhalluksella, mutta nyt siirtynyt manuaali säätöihin ilman leviämisen huomattavaan paranemiseen.
Suodattimia yritän putsata viikottain, 5 ihmistä, 2 kissaa, 1 koira. Pysyy puhallusteho hyvänä, eikä ahdista konetta, työnä se ei ole 5min kummempi juttu. Kompressorilla puhallan pölyt pois.
Ulkoyksikön alla Tokmannin 60L musta rakennuspalju, kondesiovettä varten. Kestää pakkasella polkaista pohjasta jääkalikka irti. Maksaa tyyliin 6e kyseinen kapistus.
Sisä/ulkolämpömittari mulla puhallus aukossa ja koneen päällä niin pystyy seuraamaan näitä lämpötiloja.
Nyt kun takka ollut päällä ja pyynti 23, puhallus 3, lämpötilat näyttää sisäyksikön päällä 24 ja puhallusilma 27. (lämmitys moodi päällä.)
Tälläsellä setillä käytän omaani. Mitsu tykkää kun sillä on töitä, eli pyyntiä enemmän ja kondensiovesi paljustahan sen näkee tekeekö pumppu töitä.
Ok, kiva kuulla käyttökokemuksia ja säätöjä
Joo, rakennuspalju möllöttää täälläkin maatelineen alla ja saa kyllä kohtuu tiheään olla tyhjentämässä. Tulee pakkaskaleillä mukavia jäälaattoja
Vois kyllä kokeilla manuaalisia puhallinsäätöjä, jos siten dais Mitsulle vielä enemmän töitä.
Onko sulla ne siivekkert ylös/alas-suunnassa keskellä eli 45 asteen kulmassa? Oletko kokeillut sitä toiseksi alimpaa, että miten sillä ilma leviää verrattuna keskimmäiseen asentoon?
Pidätkö siivekkeet sivuttaissuunnassa automaatilla vai oletko säätänyt ne johonkin tiettyyn asentoon?
Olen kokeillut ylä/alasiivekkeitä joka asennossa, mutta nyt pitänyt niitä keskellä ja toiseksi alimmassa.
Sivusiivekkeiden osalta olen kokeillut automaattia ja sitä edestakasasentoa, mutta ei vielä osaa sanoa kumpi toimivampi.
Joo, tuo takkatoiminto tässä on se Circulator. Veikko90:lle en osaa muuta sanoa kuin, että lämmitystila pitää olla päällä ja manuaalipuhallus ja sen jälkeen painaa Circulator-nappia, niin alkaa kierrättämään sisäilmaa, vaikka lämmitystavoite saavutettu.
Oletko käyttänyt Purifier/plasmapuhdistustoimintoa koko ajan vai vain tietyillä keleillä/aikaa?
Eikhän tämä pumppu tule tästä pikku hiljaa tutuksi