Sun on kone varmaan rikki jos et saa käsisäädöillä yhtä kovaa puhallusnopeutta kuin automaatilla. Automaattien ongelma energiatalouden kannalta on, että ne hissuttelee sitä puhallusnopeutta, että asukkaat ei häiriytyisi. Just tuon mallin pumppua ei ole, mutta noin yleisesti ottaen isompi puhallusnopeus antaa paremman hyötysuhteen, koska kenno pysyy viileämpänä (eli höyrystimen ja lauhduttimen välinen lämpötilaero pienenee). Noin sen pitäisi myös lämmittää parhaiten. Tuota voi sitten sotkea jos ilma jää jossain tilanteessa pyörimään pumpun ympärille ja pumppu luulee tilassa olevan lämpimämpää kuin oikeasti on. Lisäksi ne i-see (tms.) sensorit saattaa tehdä jotain hassua. Normikäytössä pumppu niin isolle puhallukselle kuin vaan kestää kuunnella ja automaattista lämpötila-asetusta voi käyttää. Jos se lukema pitää nostaa luonnottomiin lukemiin, niin sitten pumppu on omassa kuuman ilman kuplassaan.