Aika lailla yksi ja sama miltä Muro näyttää kun sisältö on nykyään niin köykäistä. Kuten sanotaan: moni kakku päältä kaunis...Etusivu on näköjään saanut ulkoasupäivityksen ja sisältöjä järjestelty uusiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika lailla yksi ja sama miltä Muro näyttää kun sisältö on nykyään niin köykäistä. Kuten sanotaan: moni kakku päältä kaunis...Etusivu on näköjään saanut ulkoasupäivityksen ja sisältöjä järjestelty uusiksi.
Käyttäjien ehdolla uudistuminen on taidettu jo kokonaan unohtaa kun ulkoasu-muutoksistakaan ei millään tavalla tiedoteta tai keskustella käyttäjien kanssa.Etusivu on näköjään saanut ulkoasupäivityksen ja sisältöjä järjestelty uusiksi.
Näin siinä käy, kun yritetään leikata kuluista ja saada yrityksen tuotto maksimoitua ilman, että ajatellaan yhtään seurauksia. Sitten korjaillaan ja huomataankin, että Suomessa ei olekaan ammattitaitoisia henkilöitä ko. homman pyörittämiseen kourallinen.Valtaosa Muron nykyliikenteestä tulee siitä, kun porukka käy kyttäämässä mitä tällä kertaa on muutettu perseelleen ja onko vanhat foorumiviestit (edelleen) poistettu
En sitten tiedä millä logiikalla nykytilanteeseen on hommat päästetty. Järjenkin pitäisi sanoa, että Murolle kertynyt yleisö vaatii tiettyä sisältöä ja pesukoneet ei niihin lähtökohtaisesti kuulu. Onko tässä joku liimaletti myynyt vision päättäjälle, joka (internetviestiensä perusteella) ei vaan todellakaan ymmärrä hevon vattua?
Kauneus on toki katsojan silmissä mutta ei tuota mainospläjäystä kovin kauniiksi voi sanoa.Aika lailla yksi ja sama miltä Muro näyttää kun sisältö on nykyään niin köykäistä. Kuten sanotaan: moni kakku päältä kaunis...
Mietiskelin tässä syytä ja seurausta, mutta en saa mitenkään fiksusti nyt asiaani muotoiltua. Rekisteröintipäivämäärästäsi päätelleen lienet melko hyvin perillä kuviosta ja siksi mua ihmetyttääkin tuo viestisi.No mutta. Voidaan todeta, ettei tuon murobbs:n / muropaketin romahdus ole keneltäkään pois enää tässä vaiheessa, kun korvaava hyvä sivusto on olemassa. Surullisempaa se olisi, jos näin olisi käynyt 3 vuotta sitten.
Mietiskelin tässä syytä ja seurausta, mutta en saa mitenkään fiksusti nyt asiaani muotoiltua. Rekisteröintipäivämäärästäsi päätelleen lienet melko hyvin perillä kuviosta ja siksi mua ihmetyttääkin tuo viestisi.
Lähinnä meinasin että etsii sieltä jonkun jampan jota oikeasti kiinnostaa asiat.
Entäpä jos kyseistä jamppaa ei ole?
Mä en ymmärrä mitä kukaan kokee saavuttavansa vastaamalla noin. Jos siellä päässä oikeasti luullaan, että se on kerrottu, ei varmaan ole niin pitkä nimi ettäkö olisi ollut vaikeampi kirjoittaa se tuon lauseen sijaan. Jos taas ei ole kerrottu, siihen vetoaminen on pelkästään epärehellistä.Minä kyselin sähköpostitse pari kertaa, että kuka on heidän tietosuojavastaava. Tuli vain vastauksena "se on jo kerrottu sinulle", vaikka ei ollut. Eli tuskin tietävät edes, kuka se tietosuojavastaava heillä on. Eivät myöskään kertoneet, että mihin tietojani on jaettu, useista kyselyistä huolimatta.
Tämä tapaus korostaa vielä vähän lisää tuota Otavamedian hieman erikoisentuntuista linjaa viestien osalta. Ihmisillä on oikeus pyytää jopa Googlea poistamaan tietojaan hakutuloksista, ja näin ollen Google tunnustaa ihmisten oikeuden omiin tietoihin ja miten niitä käytetään ja levitetään internetissä, vaikka Google ei edes ylläpidä tietoja sinällään. Otavamedia ei taas suostu tunnustamaan sisällöntuottajille juuri mitään oikeuksia näiden itsensä tuottamaan sisältöön.Onnistuin massaeditoimaan viestini tuossa muutama viikko sitten. Nyt Googlen kautta muuta asiaa etsiessä satuin törmäämään omaan viestiin ja kappas, oli editoitu takaisin JA pistetty käyttäjätili banniin. Laitoin poistopyynnön nyt menemään, enpä tule enää Googlenkaan kautta tuolla sivustolla käymään.
Hei,
Kuka on organisaatiossanne tietosuojavastaavana kun hänen yhteystietojaan ei ole saatavilla verkkosivujenne kautta?
Jokaisella yrityksellä täytyy olla tietosuojavastaava, joka seuraa henkilötietojen käsittelyä ja auttaa tietosuojasäännösten noudattamisessa.
Ystävällisin terveisin,
xxx xxx
Sähköposti: xxx
Onnistuin massaeditoimaan viestini tuossa muutama viikko sitten. Nyt Googlen kautta muuta asiaa etsiessä satuin törmäämään omaan viestiin ja kappas, oli editoitu takaisin JA pistetty käyttäjätili banniin. Laitoin poistopyynnön nyt menemään, enpä tule enää Googlenkaan kautta tuolla sivustolla käymään.
Olisi hyvä, että tännekin laitettaisiin linkit windowsista.
Onnistuin massaeditoimaan viestini tuossa muutama viikko sitten. Nyt Googlen kautta muuta asiaa etsiessä satuin törmäämään omaan viestiin ja kappas, oli editoitu takaisin JA pistetty käyttäjätili banniin. Laitoin poistopyynnön nyt menemään, enpä tule enää Googlenkaan kautta tuolla sivustolla käymään.
Mahtaakohan hiljakseltaan käsin muokatut viestit, jotka kaikki sisältävät eri sisältöä olla vielä Otavamedian mielestä "massamuokkausta"....Hiljakseltaan puppusanageneraattori luomaan tekstiä satunnaisien aikojen välein pitkän ajan kuluessa. Siten että kun tajuavat ei enää varmuuskopiot sisällä korjausta.
En usko että pitävät sitä massamuokkauksena, ainakaan jos viestejä ei pyyhi pienen hetken sisällä mitä käsin on vaikea tehdäkään. Itse muokkasin kaikkien viestien tilalle pelkän "-" merkin eikä niitä koskaan palautettu. Se vanha 5min muokkausrajoitus on poistettu tämän vuoden helmikuussa.Mahtaakohan hiljakseltaan käsin muokatut viestit, jotka kaikki sisältävät eri sisältöä olla vielä Otavamedian mielestä "massamuokkausta"....
Mahtaakohan hiljakseltaan käsin muokatut viestit, jotka kaikki sisältävät eri sisältöä olla vielä Otavamedian mielestä "massamuokkausta"....
Ihmettelen
Siinähän ihmettelet. Mulle vittuilivat niin siksi pyysin poistoa sieltä, monella varmaan syy sama.
Tuossa mitä joku puhui muron tiedoista, niin siellä on kyllä aika legendaarista/hyvää settiä vielä jäljellä. Kukas se imuroikaan muron aikanaan?
Oon blokannut koko muron koska muuttuivat kuin feenikslintu kullasta paskaksi, eiku...![]()
Tarkoitatko hollilla.com?
Laitoin tifo_fi Twiittiä asiasta. Katotaan mitä vastaavatMinä kyselin sähköpostitse pari kertaa, että kuka on heidän tietosuojavastaava. Tuli vain vastauksena "se on jo kerrottu sinulle", vaikka ei ollut. Eli tuskin tietävät edes, kuka se tietosuojavastaava heillä on. Eivät myöskään kertoneet, että mihin tietojani on jaettu, useista kyselyistä huolimatta.
Aika mafia tyylistä touhua muropaketti.com sivulla, jos editoin kirjoittamaani viestiäni, niin ylläpito editoi viestini aikaisempaan muotoon. Ja viestin uudestaan editoimisella on aikaraja. Miksi poliisi ei tee mitään?
Mitä poliisin ei mielestäsi tarvitse tehdä?Mitä poliisin pitäisi mielestäsi tehdä?
Mitä poliisin ei mielestäsi tarvitse tehdä?
En halua kertoa. Tai minua on neuvottu olemaan kertomatta.Oletko tehnyt rikosilmoituksen asiasta?
En halua kertoa. Tai minua on neuvottu olemaan kertomatta.
En nyt ole jaksanut ihan hirveästi välittää ja tutkia, mutta olen saanut sellaisen kuvan, että omistaja (Otava) kokee sivun jo riippakiveksi epäonnistuneen "valtauksen" jälkeen ja vapaaehtoispohjalta toimivat modet taas säätävät, minkä parhaakseen näkevät saamatta kunnollista ohjausta omistajataholta. Spekulaatiota, mutta ei olisi eka kerta kyseiselle skenaariolle.
Tuli sieltä kuitenkin vastaus, vaikka en jaksanut uskoa siihen ja pidättää hengitystä sen takia.Laitoin Oravamediaan meiliä vaikka asia ei nyt sinänsä minua heilauta. Saa nähdä vastaako mitään.
Hei,
Kuka on organisaatiossanne tietosuojavastaavana kun hänen yhteystietojaan ei ole saatavilla verkkosivujenne kautta?
Jokaisella yrityksellä täytyy olla tietosuojavastaava, joka seuraa henkilötietojen käsittelyä ja auttaa tietosuojasäännösten noudattamisessa.
Ystävällisin terveisin,
xxx xxx
Sähköposti: xxx
Sama ilmiö näkyy myös suosituimmissa hakusanoissa. eDome ennen murobbs:ää.Aika vahvasti on muropaketti muuttunut elokuva- ja pelisivustoksi. Juhannuksen jälkeen on julkaistu tasan yksi (1) tietotekniikkauutinen ja kolme (3) mobiiliuutista. Elokuva- ja peliuutisia sen sijaan on jo pari kymmentä. Myös etusivulla peli- ja elokuvauutiset on nostettu tietotekniikkauutisten yläpuolelle. Ihan mielenkiintoinen strategia ottaen huomioon, että Dome yhdistettiin muropakettiin eikä toisin päin.
Top Keywords from Search Engines
Which search keywords send traffic to this site?
Keyword Percent of Search Traffic
1. edome 6.22%
2. murobbs 2.17%
Sama ilmiö näkyy myös suosituimmissa hakusanoissa. eDome ennen murobbs:ää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.