- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 2 826
Mitä tilasin:
Mitä sain:
:-(
Mitä sain:
:-(
Tilasit delphin ja sait delphin. En ymmärtänyt mikä meni vikaanMitä tilasin:
Mitä sain:
:-(
Tilasin metallirunkoisen, sain muovisen.Tilasit delphin ja sait delphin. En ymmärtänyt mikä meni vikaan
Ja mistä tämä käy ilmi?Tilasin metallirunkoisen, sain muovisen.
TuotekuvistaJa mistä tämä käy ilmi?
Myynnissä on kahta mallia työsylintereitä. Muovista, ja alumiinista. Delphi on käyttänyt tuotekuvana alumiinirunkoisen kuvaa, mutta kun sain tilauksen käsiini, ei siellä ollut alumiinista vaan tuo muoviversio.Hieman voisi alustaa noita väittämiään, ettei tarvisi arvuutella mistä tässäkin on kyse.
Olisit kertonut tämän tuossa alkuperäisessä postauksessa. En lue ajatuksia.Myynnissä on kahta mallia työsylintereitä. Muovista, ja alumiinista. Delphi on käyttänyt tuotekuvana alumiinirunkoisen kuvaa, mutta kun sain tilauksen käsiini, ei siellä ollut alumiinista vaan tuo muoviversio.
Täytyy varmaan toi puolta halvempi LPR laittaa tulemaan, jos niillä ois tuotekuvat ja kuvaukset kohdillaan.
Jos Delphi on valmistanut sylinterin huolella, niin teknisellä muovilla voi korvata alumiinisia osia. Huono suunnittelu ja käyttäjän liian raju käsittely, esim. momenttirajojen ylitys ruuveissa, pilaavat muovin maineen. Ongelmia tulee lähinnä kierrätyksessä, kun alumiinin voi uudelleen sulattaa, mutta kuituvahvistettu muoviseos on helposti kaatopaikkajätettä.Tilasin metallirunkoisen, sain muovisen.
tuo kumi ei vaikuta tiiviyteen, se on vain pölysuojakumi. periaatteessa voi vaikka repiä pois, ja jarrut toimii ok, mutta sitten kaikki möhnä ja kosteus menee männän väliin.Olisi ehkä saanut, mutta en tiedä olisiko pysyneet jarrunesteet sisällä ja olisihan sitä voinut uuden tiivisteen asentaa myös, mutta nyt oli kiire jälkikatsastaa auto.
En osaa sanoa, mutta minä en ainakaan ole tilaillut tuolta enää mitään vähään aikaan. Tilaan mielummin Aeromotorssilta, sieltä kun tulee ne osat mitkä olet tilannutkin.Miksiköhän sitä sortuu aina Autodocin käyttöön. Tilasin GSP vetoakselin ja olivat vaihtaneet Starkin paskeen tilalle kyselemättä mitään. Eikun valittamaan, että ei vetele.
Jännästi ei jää heidän tilaustietoihin mitään tietoa, että tuote olisi vaihdettu. Tälläinen toiminta tuskin on ihan jokaisen pykälän mukaista.
Huco on saksalainen firma, jonka nykyään omistaa Hitachi. Hitachin maffia on tullut vastaan oem-osana. Mutta vaikea tietää kumman tai minkä linjalta tulevat, kun Hitachin ja Pierburgin maffin rungot oli samasta muovi-injektiovalumuotista kotoisin. Boschin laatikosta olen saanut Hucon jännitteensäätimiä ja hyvin ovat toimineet.Tuli tuossa tilattua ilmamassamittari jonka piti kuvauksen mukaan olla org.bosch.
Avasin paketin nii siellä oli Huco merkkinen ilmamassamittari
Kellään kokemuksia kyseisestä merkistä vai laitanko vaan takasin myyjälle?
Eiköhän sieltä ihan oikea ole tullut, kun paljon on myynnissä auton osia missä lukee kuvauksessa bosch huco, kun katsoin osamyyjiä.Tuli tuossa tilattua ilmamassamittari jonka piti kuvauksen mukaan olla org.bosch.
Avasin paketin nii siellä oli Huco merkkinen ilmamassamittari
Kellään kokemuksia kyseisestä merkistä vai laitanko vaan takasin myyjälle?
Katsoisin ainakin, että ne mittauselementit (kuumalanka tai -filmi) ovat alkuperäisen kaltaisia, eikä niitä kiinan tekeleiden käyttämiä vastuksen näköisiä kikkareita.Eli uskallan ottaa kyseisen osan käyttöön?
Lukenu että toi kone on aika ronkeli tarvike ilmamassamittareille et suosittelevat alkp boschin mittaria kun pitää vaihtaa.
Mitä katoin nii ilmamassamittari on erillainen runkoltaan mitä bosch.
Jaa tää sama pelleily jatkuu tänäpäivänäkin. Vaihda tosiaan esim aeromotorsiin tmv jossa samat kamat ja tulee mitä käsketään.Miksiköhän sitä sortuu aina Autodocin käyttöön. Tilasin GSP vetoakselin ja olivat vaihtaneet Starkin paskeen tilalle kyselemättä mitään. Eikun valittamaan, että ei vetele.
Jännästi ei jää heidän tilaustietoihin mitään tietoa, että tuote olisi vaihdettu. Tälläinen toiminta tuskin on ihan jokaisen pykälän mukaista.
Itse ostin Peugeot 508 Boschin levyt ja hyvin ovat toimineet.Vieläkö uskaltaa Boschin jarrulevyt ostaa? Aeromotorsilta katsoin niin "BOSCH JARRULEVY 0 986 479 173" on halvin premium levy, 2kpl niitä on n. 20€ halvempi kuin seuraavaksi halvimmat Brembon levyt.
Autodocilla nyt on melko selkeä nettisivu ja appi. Tosin se ärsyttää, että apissa on halvemmat hinnat kuin selaimessa, kun ei aina jaksa käyttää appia. Sitten on jotain bonuspisteitä, mistä ei jaksa välittää.Millähän nämä autodocit edes pysyy pystyssä kun postittaavat mitä vaan?
Jaa a, tiedä näistä. Starkin bensasuti kesti kaverilla ~10tkm ennenkun ruostu puhki.Autodocilla nyt on melko selkeä nettisivu ja appi. Tosin se ärsyttää, että apissa on halvemmat hinnat kuin selaimessa, kun ei aina jaksa käyttää appia. Sitten on jotain bonuspisteitä, mistä ei jaksa välittää.
Itsellä on Starkit toimineet sen mitä halpaosilta voi odottaa. Kyllähän myös premium merkkiosan pakkausten sisältä voi löytää osan eri valmistajan leimalla. Jos tilattu premium osa vaihtuisi johonkin halpis osaan, niin se olisi itselle kynnys.
Aeromotorsia välttelen huonon asiakaspalvelun ja pakkaamisen takia. Valehtelivat minulle, että yksi peruste isompien tavaroiden isompiin postikuluihin johtuu pakkaamisen vaivasta. Olivat liimanneet särkyvää tarran peltitavaraan, eikä mitään muuta suojaa
Aivan hyviä ne tukivarretkin on, osta vaan.Tukivarren vaihto edessä.
1. sivun listauksen mukaan FAG "tukivarret, huono". Käsittääkseni toimii mm. laakereissa OEM valmistajana, mutta kannattaako tosiaan tukivarsia välttää?
Lemförderin (tai muidenkaan) mukana ei tule pultteja/muttereita, FAG tukivarren pakkaukseen ne sisältyy. Muuten tuosta edes haaveilisi. Kuraa en tällä kertaa halua eli pitänee tilata tarvikkeet erikseen, jos FAG ei kestä.
Korjaamon tulppatilausvolyymeilla alkaa näkymään nopsaa kun tilaa vaikka 100kpl tulppia netistä vrt hakee motonetista.On kyllä täysin väärässä paikassa säästetty jos korjaamo tilailee sytytystulpan kaltaisia osia asiakkaalle mistään netistä
On kyllä täysin väärässä paikassa säästetty jos korjaamo tilailee sytytystulpan kaltaisia osia asiakkaalle mistään netistä
Kaverilla kyläkorjaamo ja kertoi esim iskarit saa ak24 puoleen hintaan, mitä Kaha häneltä pyytää. Minusta ihan hyvä huomioida asiakastakin, että ei ryöstä varaosilla ylimääräistä. Hyvin voi tehdä, jos suunnittelee jonkun huollon hyvissä ajoin etukäteen. Joskus jotkut iridiumit voivat Suomessa maksaa mitä vaan ja ulkomailla murto-osan. Nyt nämä nettikaupat ovat vähän tasoittaneet hintoja Suomessakin.
Jos yhtään kiireisempää korjaamobisnestä pyörittää niin säästetty aika on tulppia arvokkaampaa tässä.Korjaamon tulppatilausvolyymeilla alkaa näkymään nopsaa kun tilaa vaikka 100kpl tulppia netistä vrt hakee motonetista.
Taitaa omaan autoon olla ngk setti 20e luokkaa Motonetissa ja Aeromotorsissa alle 10e... Suodattimissakin taitaa olla melkein tuplahinnat.
Toki asiakkaalta voi periä osien hinnat, mutta helppo tapa pitää hinta alhaalla ja silti pystyy tarjoamaan alkuperästä osaa.
Sillähän nyt ei tosiaan ole isompaa väliä hakeeko ne yhet tulpat/suodattimen kaupasta vai tilaako netistä. Mä oon yleensä tilannut kasan tulppia ja suodattimia samalla kun ottaa muuta kamaa euroopasta. Motonetista sitkun on kiire.
Yhtä lailla laadukkaita kuin tulpatkin.Aloituspostauksessa onkin laitettu että NGK tulpat ovat alkuperäislaatua mutta mites NGK:n puolat ja johtosarjat? Tohon hintaluokkaan osuu myös Bosch. Magneti Marelli ja Beru.
Tuliko varmistettua ettei moottoriin mene vesi huonojen tiivisteiden takia takaluukussa/lasissa/pyyhkijävarren läpiviennissä? Se noita usein särkee.Skoda Roomsteriin tarkoitettu Magneti Marelli takalasinpyyhkijän moottori lopetti toimintansa 1v 9kk jälkeen. VMP
Ei tullut varmistettua. Pitäsköhän ostaa uusi moottorin läpivienti tiiviste varmuuden vuoksi?Tuliko varmistettua ettei moottoriin mene vesi huonojen tiivisteiden takia takaluukussa/lasissa/pyyhkijävarren läpiviennissä? Se noita usein särkee.
Kannattaa.Ei tullut varmistettua. Pitäsköhän ostaa uusi moottorin läpivienti tiiviste varmuuden vuoksi?