Pitihän tuo uteliaisuudesta liittää myös wifin perään. En oiken keksi siitä oikein mitään hyötyä ? Jos ei muuta iloa , niin saapahan kiinalaiset tarkkailla meidän asitianpesutottumuksia.
Itsekin ajattelin, että WiFi on turha ominaisuus tiskikoneessa, mutta olen muuttanut mielipidettäni.
Seuraan puhelimella, milloin pesuohjelma on valmis. Useimmat eko-ohjelmat kestävät useamman tunnin, joten on kätevää, kun näen, missä vaiheessa pesu on menossa. Kone on sen verran hiljainen, että ei ole helppoa kuulla, onko kone käynnissä vai ei, varsinkin jos olen eri asuinkerroksessa, kuin keittiö.
Kun kone on ladattu ja sen luukku on suljettu, voin ajastaa Home Connect -sovelluksella tiskikoneen käynnistymään viivästetysti edullisempaan energia-hintaan.
Home Connect applikaatio muistutti juuri koneen huolto-/pesuohjelmasta ilman astioita. Huolto-ohjelman ajankohdan seuraaminen ja tekeminen jäisi itseltä helposti tekemättä.
Mikäli käyttämäsi vesijohtovesi on kovaa, applikaatio seuraa pehmennyssuolan määrää ja muistuttaa suolan lisäämisestä. Vastaavasti applikaatio kertoo, paljonko huuhteluainetta koneen säiliössä on ja muistuttaa huuhteluaineen lisäämisestä.
Home Connect sovelluksesta saa lapsilukituksen päälle tai pois koskematta koneen paneeliin.
Koneen äänimerkin voi laittaa applikaatiosta pälle tai pois, jos kone on käynnissä sellaiseen aikaan, että merkkiääni häiritsee.
Lopuksi applikaatio lukee koneen ohjelmiston ja rautaversioiden tiedot, jolloin niitä ei tarvitse itse etsiä koneessa olevasta tarrasta tai kilvestä.
Ja saapa applikaatiosta myös käyttöohjeen ladatttua, jos pitää muistella, miten vaikkapa pesukorin korkeussäätö pitää tehdä tai joku vastaava harvemmin käytetty temppu.
Nykyään haluaisin, että voisin seurata myös pyykinpesukonetta vastaavasti omalla applikaatiolla, jolle sellaista ei meidän pyykkikoneessa ole.