Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Satunnaisesti kofeiini. Mitä noita muita tullu kokeiltua niin aika paskaahan ne on.
Mitäs kokeilit ja missä tilanteessa?
selvinpäin on paras
Alkoholi paras huimausaine ja
Alkoholi ja kofeiini. Näillä mennään.
Satunnaisesti kofeiini. Mitä noita muita tullu kokeiltua niin aika paskaahan ne on.
Alkoholi, nikotiini ja kofeiini eivät määritelmän mukaisesti ole huumeita, sillä huumeet, tai huumausaineet, ovat laittomia päihteitä, eikä yksikään edellämainituista täytä kriteerejä.
Muistakaa pojat, että jo ensimmäinen kannabis-piikki voi tappaa
En käytä huumeita. En ole myöskään ikinä käyttänyt tupakkaa tai alkoholia. Elämä sujuu vallan mainiosti ilmankin.
Viimeisin happotrippi? Et kuitenkaan happoa mainitse tuossa muiden huumausaineiden listassa? Vai menikö multa jotain ohi?Poltan kannabista satunnaisesti, lähinnä silloin kun joku tuttavapiirissa tarjoaa. Itse harvemmin ostan, koska rahaa palaa muutenkin jo liikaa, ja ilmankin pärjää vallan mainiosti.
Muista huumausaineista olen kokeillut synteettistä kannabista, salviaa, DXM:ää, amfetamiinia sekä NBOME-lappuja. Viimeisin happotrippi päättyi osaltani psykoosiin, minkä jälkeen ei ole tehnyt oikein enää mieli edes kokeilla mitään.
Tuli mieleen tarina.
Tunnen varsin hyvin yhden alkoholistiperheen. Siinä perheessä on tapettu kännissä. Jatkuvaa riitelyä ja tappelua kännissä. Sellanen perus alkoholistiperhe ja lähipiiri. Itekkin monesti tuli nähtyä mitä kaikkee paskaa se alkoholi saa aikaseks.
Tää perheen äiti sitten monesti totes sille sen pojalle että "alkoholia saat käyttää, mutta höpöheinään et koske".
Aika-ajoin tulee mieleen vaan ajatus että mitenhän siinäkin perheessä ja lähipiirissä asiat olis toisin, jos olis käyetty kannabista alkoholin sijaan?
Huvittavaa kuitenkin, että tietämättä faktoja demonisoidaan se kannabis, mutta kuitenkin annetaan myönnytyksiä alkoholiin, vaikka se aine on tuhonnu sitä perhettä totaalisesti.
Reilu tusina erilaista psykedeeliä, jotakin opiaatteja, stimuja ja perus alkoholi ja pilvi. Kaikenlaisissa set & settingseissä. Bileistä yksindouppailuun. Näistä viisastuneena selvinpäin on paras.
Poltan kannabista satunnaisesti, lähinnä silloin kun joku tuttavapiirissa tarjoaa. Itse harvemmin ostan, koska rahaa palaa muutenkin jo liikaa, ja ilmankin pärjää vallan mainiosti.
Muista huumausaineista olen kokeillut synteettistä kannabista, salviaa, DXM:ää, amfetamiinia sekä NBOME-lappuja. Viimeisin happotrippi päättyi osaltani psykoosiin, minkä jälkeen ei ole tehnyt oikein enää mieli edes kokeilla mitään.
Juonu n. 15 pulloa olutta, 2 lasia (lasi n. 4cl) Captain Morgan rommia, n. 5 savuketta polttanut. => Valmis nukkumaan.
Ps. Opiaatteja en suosittele kelleen, ite oon joutunu pysyväissairauteni takia niitä joskus syömään, ei tuu kun vitun huono olo niistä paskoista.
Olen vielä tähän päivään saakka luullut että noita lappujakin voidaan sanoa hapoiksi, mutta ei ilmeisesti. Kiitän sivistämisestäni.JormaMela sanoi:Viimeisin happotrippi? Et kuitenkaan happoa mainitse tuossa muiden huumausaineiden listassa? Vai menikö multa jotain ohi?
Paljon mahdollista. Elämä on yhtä psykoosia.d0d11 sanoi:Taidat olla vieläkin psykoosissa.
No joo totta on se että jotkut saa fiilareita niistä mutta mulla on aina vaan paska ja väsynyt olo jos joutunut niitä syömään. En ymmärrä miksi ihmiset syö niitä vapaaehtoisesti.
Ei ei ei. Liian monta tapausta nähnyt, missä myydään "happoa", ja lapussa onki bromoa. Katsos kun se happo, siis nimitys, tulee LSD:n nimestä (lysergihapon dietyyliamidi). Eli jos myytte ja vedätte, niin tehkää se perkele oikeilla nimillä, piri on amfetamiinia, ei mitään saakelin aakkosia, happo on LSD:tä, ei mitään satunnaisia tutkareita jne.Olen vielä tähän päivään saakka luullut että noita lappujakin voidaan sanoa hapoiksi, mutta ei ilmeisesti. Kiitän sivistämisestäni.
Paljon mahdollista. Elämä on yhtä psykoosia.
No en mä tiedä onko sillä, missä päin maailmaa joku kasvaa, niin merkitystä. Esim noin sata kertaa sadasta suosittelen LSD:tä daturan sijaan, vaikka mitään happopuita ei Euroopassa kasvakaan.Kannattaa pysyy vaan semmosissa mikä kasvais luonnostaankin meiän mantereella.
Kannattaa pysyy vaan semmosissa mikä kasvais luonnostaankin meiän mantereella.
Sillä taas on merkitystä, miten näitä aineita levitetään. Jos käyttäjä ei tiedä mitä vetää, sillä voi olla melko radikaalejakin seurauksia.
Kerroppa noiden aineiden nimiä joita oot doupamnu.
Okei ei sillä mantereella väliä, kunhan se sentään olisi kasvista eikä laboratoriosta, sitä yritin sanoa.Miksi?
Ei mulla ole mitään todistettavaa asiaan liittyen. Ollutta ja mennyttä.
En mä siis sillä kysynytkään et sun potäs todistella mitään. Helposti vaan leimataan joku aine paskaksi ku esim. piriä vedetään ja se tulee jostain lähiön luukulta ja siinä tyyliin rotanmyrkkyä jatkeena. Tai kannabis (vaikka omasta mielestä se on ihan perseestä nykyään, ennen tykkäsin kovasti kun tuli siitä todella hyvä olo) kun kovassa kännissä imastaan hatsit ja oksennellaan ympäri maita ja mantuja.
Okei ei sillä mantereella väliä, kunhan se sentään olisi kasvista eikä laboratoriosta, sitä yritin sanoa.
Muista huumausaineista olen kokeillut synteettistä kannabista
No joo totta on se että jotkut saa fiilareita niistä mutta mulla on aina vaan paska ja väsynyt olo jos joutunut niitä syömään. En ymmärrä miksi ihmiset syö niitä vapaaehtoisesti.
Okei ei sillä mantereella väliä, kunhan se sentään olisi kasvista eikä laboratoriosta, sitä yritin sanoa.