Huumeet

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Mitä helvettiä? Miten on mahdollista että tänne YK:seen ei ole vielä tehty hUUme ketjua?

Yleistä keskustelua hUUmeista ja niihin liittyvistä asioista. Itse en nyt jaksa alkaa mitään enempää jaarittelemaan tällä hetkellä.
 

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Satunnaisesti kofeiini. Mitä noita muita tullu kokeiltua niin aika paskaahan ne on.
Mitäs kokeilit ja missä tilanteessa?

Itsehän heräsin joku vähän yli tunti sitten ja kofeiinin voimalla mennään täälläkin nyt. Nikotiinia tekis mieli. Onneksi sitä saa ostettua samalla kun on asioita hoidettavana.
 

Tulikylma

Virtuaalinen urheilija
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
147
onx tor verkot toiminnassa niin vois käydä kauppaa
 

ts.

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
37
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
68
Alkoholi, nikotiini ja kofeiini eivät määritelmän mukaisesti ole huumeita, sillä huumeet, tai huumausaineet, ovat laittomia päihteitä, eikä yksikään edellämainituista täytä kriteerejä.
Nus nus. Muuttavat keskushermoston kemiallista tilaa tilapäisesti, eli huumaavat / päihdyttävät.
 

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Meen nyt polttamaan TUPAKKA HUUMETTA! MUUTTAMAAN MUN KESKUSHERMOSTON TILAA TILAPÄISESTI! SON MORO!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
155
En käytä huumeita. En ole myöskään ikinä käyttänyt tupakkaa tai alkoholia. Elämä sujuu vallan mainiosti ilmankin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Tuli mieleen tarina.

Tunnen varsin hyvin yhden alkoholistiperheen. Siinä perheessä on tapettu kännissä. Jatkuvaa riitelyä ja tappelua kännissä. Sellanen perus alkoholistiperhe ja lähipiiri. Itekkin monesti tuli nähtyä mitä kaikkee paskaa se alkoholi saa aikaseks.
Tää perheen äiti sitten monesti totes sille sen pojalle että "alkoholia saat käyttää, mutta höpöheinään et koske".

Aika-ajoin tulee mieleen vaan ajatus että mitenhän siinäkin perheessä ja lähipiirissä asiat olis toisin, jos olis käyetty kannabista alkoholin sijaan?

Huvittavaa kuitenkin, että tietämättä faktoja demonisoidaan se kannabis, mutta kuitenkin annetaan myönnytyksiä alkoholiin, vaikka se aine on tuhonnu sitä perhettä totaalisesti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
134
Poltan kannabista satunnaisesti, lähinnä silloin kun joku tuttavapiirissa tarjoaa. Itse harvemmin ostan, koska rahaa palaa muutenkin jo liikaa, ja ilmankin pärjää vallan mainiosti.

Muista huumausaineista olen kokeillut synteettistä kannabista, salviaa, DXM:ää, amfetamiinia sekä NBOME-lappuja. Viimeisin happotrippi päättyi osaltani psykoosiin, minkä jälkeen ei ole tehnyt oikein enää mieli edes kokeilla mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Poltan kannabista satunnaisesti, lähinnä silloin kun joku tuttavapiirissa tarjoaa. Itse harvemmin ostan, koska rahaa palaa muutenkin jo liikaa, ja ilmankin pärjää vallan mainiosti.

Muista huumausaineista olen kokeillut synteettistä kannabista, salviaa, DXM:ää, amfetamiinia sekä NBOME-lappuja. Viimeisin happotrippi päättyi osaltani psykoosiin, minkä jälkeen ei ole tehnyt oikein enää mieli edes kokeilla mitään.
Viimeisin happotrippi? Et kuitenkaan happoa mainitse tuossa muiden huumausaineiden listassa? Vai menikö multa jotain ohi?
 

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Tuli mieleen tarina.

Tunnen varsin hyvin yhden alkoholistiperheen. Siinä perheessä on tapettu kännissä. Jatkuvaa riitelyä ja tappelua kännissä. Sellanen perus alkoholistiperhe ja lähipiiri. Itekkin monesti tuli nähtyä mitä kaikkee paskaa se alkoholi saa aikaseks.
Tää perheen äiti sitten monesti totes sille sen pojalle että "alkoholia saat käyttää, mutta höpöheinään et koske".

Aika-ajoin tulee mieleen vaan ajatus että mitenhän siinäkin perheessä ja lähipiirissä asiat olis toisin, jos olis käyetty kannabista alkoholin sijaan?

Huvittavaa kuitenkin, että tietämättä faktoja demonisoidaan se kannabis, mutta kuitenkin annetaan myönnytyksiä alkoholiin, vaikka se aine on tuhonnu sitä perhettä totaalisesti.
Niimpä. Itseasiaas mitä vaan muutakin huumetta alkoholin sijaan. Vois olla asiat paremmin ja varmasti oliskin. Kaikkia huumeita demonisoidaan aivan liika.

Alkoholista menee sekaisin, huumeista ei mene. Fakta jota typerät lampaat ei pysty kösittömään.

Itsehän en nykyään polta kannabista ollenkaan koska ei tule hyvää fiilistä siitä. Alkaa vaan kelaamaan liian paljon negatiivisia asioita omaan elämään liittyen.
 

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Reilu tusina erilaista psykedeeliä, jotakin opiaatteja, stimuja ja perus alkoholi ja pilvi. Kaikenlaisissa set & settingseissä. Bileistä yksindouppailuun. Näistä viisastuneena selvinpäin on paras.
Kerroppa noiden aineiden nimiä joita oot doupamnu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
679
Juonu n. 15 pulloa olutta, 2 lasia (lasi n. 4cl) Captain Morgan rommia, n. 5 savuketta polttanut. => Valmis nukkumaan.
Ps. Opiaatteja en suosittele kelleen, ite oon joutunu pysyväissairauteni takia niitä joskus syömään, ei tuu kun vitun huono olo niistä paskoista.
 

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Poltan kannabista satunnaisesti, lähinnä silloin kun joku tuttavapiirissa tarjoaa. Itse harvemmin ostan, koska rahaa palaa muutenkin jo liikaa, ja ilmankin pärjää vallan mainiosti.

Muista huumausaineista olen kokeillut synteettistä kannabista, salviaa, DXM:ää, amfetamiinia sekä NBOME-lappuja. Viimeisin happotrippi päättyi osaltani psykoosiin, minkä jälkeen ei ole tehnyt oikein enää mieli edes kokeilla mitään.
Ei sulla ole koskaan ollutkaan happotrippiä jos et LSD:tä ole kokeillu. Taidat olla vieläkin psykoosissa.
 

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Juonu n. 15 pulloa olutta, 2 lasia (lasi n. 4cl) Captain Morgan rommia, n. 5 savuketta polttanut. => Valmis nukkumaan.
Ps. Opiaatteja en suosittele kelleen, ite oon joutunu pysyväissairauteni takia niitä joskus syömään, ei tuu kun vitun huono olo niistä paskoista.
Se et sulle tulee niistä paska olo ei tarkoita sitä että kaikille muillekin tulisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
679
No joo totta on se että jotkut saa fiilareita niistä mutta mulla on aina vaan paska ja väsynyt olo jos joutunut niitä syömään. En ymmärrä miksi ihmiset syö niitä vapaaehtoisesti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
134
JormaMela sanoi:
Viimeisin happotrippi? Et kuitenkaan happoa mainitse tuossa muiden huumausaineiden listassa? Vai menikö multa jotain ohi?
Olen vielä tähän päivään saakka luullut että noita lappujakin voidaan sanoa hapoiksi, mutta ei ilmeisesti. Kiitän sivistämisestäni.

d0d11 sanoi:
Taidat olla vieläkin psykoosissa.
Paljon mahdollista. Elämä on yhtä psykoosia.
 

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
No joo totta on se että jotkut saa fiilareita niistä mutta mulla on aina vaan paska ja väsynyt olo jos joutunut niitä syömään. En ymmärrä miksi ihmiset syö niitä vapaaehtoisesti.
En minäkään ymmärrä ihmisiä jotka syö niitä, ränniin ne kuuluu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Olen vielä tähän päivään saakka luullut että noita lappujakin voidaan sanoa hapoiksi, mutta ei ilmeisesti. Kiitän sivistämisestäni.


Paljon mahdollista. Elämä on yhtä psykoosia.
Ei ei ei. Liian monta tapausta nähnyt, missä myydään "happoa", ja lapussa onki bromoa. Katsos kun se happo, siis nimitys, tulee LSD:n nimestä (lysergihapon dietyyliamidi). Eli jos myytte ja vedätte, niin tehkää se perkele oikeilla nimillä, piri on amfetamiinia, ei mitään saakelin aakkosia, happo on LSD:tä, ei mitään satunnaisia tutkareita jne.
 

Tulikylma

Virtuaalinen urheilija
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
147
Kannattaa pysyy vaan semmosissa mikä kasvais luonnostaankin meiän mantereella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Kannattaa pysyy vaan semmosissa mikä kasvais luonnostaankin meiän mantereella.
No en mä tiedä onko sillä, missä päin maailmaa joku kasvaa, niin merkitystä. Esim noin sata kertaa sadasta suosittelen LSD:tä daturan sijaan, vaikka mitään happopuita ei Euroopassa kasvakaan.

Sillä taas on merkitystä, miten näitä aineita levitetään. Jos käyttäjä ei tiedä mitä vetää, sillä voi olla melko radikaalejakin seurauksia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
38
Ganjaa menee joka viikko viihdekäytössä, on tullu testailtua essoja,happoa ja sieniä. En oo itse saanut irti mitään kummosta kemikaaleista, luonnontuotteet jees. Kokkeli voisi olla testattavien listalla seuraavaksi...
 

SuperEgo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
720
Sillä taas on merkitystä, miten näitä aineita levitetään. Jos käyttäjä ei tiedä mitä vetää, sillä voi olla melko radikaalejakin seurauksia.
Jep. Yksi kieltolain monista (ei välttämättä edes pahimmista) haitallisista seurauksista on kuluttajansuojan täysi puuttuminen.

Hyödyllisiä seurauksiahan ei ole tainnut tähän mennessä ilmetäkään.
 

SuperEgo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
720
EDIT: Olkoon, ei kannata heti ruveta turhasta vääntämään. :)
 

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Ei mulla ole mitään todistettavaa asiaan liittyen. Ollutta ja mennyttä.
En mä siis sillä kysynytkään et sun potäs todistella mitään. Helposti vaan leimataan joku aine paskaksi ku esim. piriä vedetään ja se tulee jostain lähiön luukulta ja siinä tyyliin rotanmyrkkyä jatkeena. Tai kannabis (vaikka omasta mielestä se on ihan perseestä nykyään, ennen tykkäsin kovasti kun tuli siitä todella hyvä olo) kun kovassa kännissä imastaan hatsit ja oksennellaan ympäri maita ja mantuja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
68
En mä siis sillä kysynytkään et sun potäs todistella mitään. Helposti vaan leimataan joku aine paskaksi ku esim. piriä vedetään ja se tulee jostain lähiön luukulta ja siinä tyyliin rotanmyrkkyä jatkeena. Tai kannabis (vaikka omasta mielestä se on ihan perseestä nykyään, ennen tykkäsin kovasti kun tuli siitä todella hyvä olo) kun kovassa kännissä imastaan hatsit ja oksennellaan ympäri maita ja mantuja.
Onhan noita laatuja tullut testattua sieltä hädin tuskin toimivasta johonkin +50% tavaraan. Ja budia kasvatin aika monta vuotta. :D
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Kantani kaikkiin puhtaassa muodossa oleviin huumeisiin on neutraali. Ja miksi ei olisi? Kaikki liiallisena elämässä on haitallista. Ainoa ero on, että jokin on laitonta ja jokin ei. Kaikilla ihmisillä on synnynnäinen tarve paeta joskus todellisuutta tai muuttaa sitä jotenkin siedettävämmäksi ja siksipä päihteitä ja piristeitä on jos jonkinlaisia kahvista ja teestä höökipulveriin.

Kannatan kaikkien huumeiden laillistamista ja kokeilisin jokaista mahdollista mikäli olisi varmistettavissa, että käytössä oleva aine olisi puhdasta ja juuri sitä mitä sen sanotaan olevan. Päihdepolitiikka on nykyisellään tehotonta, vahingollista, tekopyhää eikä palvele koko yhteiskunnan etua, vaan lähinnä sataa politiikkojen laariin (ja joidenkin viranomaisten) :eat:

Jokainen on omasta kehostaan vastuussa muutenkin, joten tähän pitäisi kuulua rajoittamaton oikeus tehdä sillä mitä tahtoo. Tämä ei tietenkään vapauta seuraamuksista, joten jos vetää ryssiltä ostamaansa krokodiiliä, niin ei ole yhteiskunnan vika, että kroppa alkaa mädäntyä ja muuttuu kauhuelokuvaefektiksi. Tai että jos ajautuu katukaupan takia rappionarkiksi ja imee pian verisiä AIDS-kyrpiä päivän tykityksen rahoittamiseksi :kahvi:

Hoitoon rappionarkkienkin silti pitää halutessaan päästä enkä tietenkään kannata, että väkivaltarikoksiin syyllistymättömiä rankaistaisiin. Tietty omaisuusrikoksista pitää tulla sanktiota, mutta olosuhteet ja vakvavuus huomioon ottaen :eat:
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 272
Muista huumausaineista olen kokeillut synteettistä kannabista
Synteettistä kannabista ei taida olla olemassakaan. Yhtä lailla menee puurot ja vellit sekaisin kuin puhuttaessa bromosta happona. Vaikka kaksi eri kemikaalia saman/(osittain) samojen reseptoreiden kautta vaikuttaisi, niiden turvallisuusprofiilit voivat olla (ja usein ovat) täysin erilaiset.

No joo totta on se että jotkut saa fiilareita niistä mutta mulla on aina vaan paska ja väsynyt olo jos joutunut niitä syömään. En ymmärrä miksi ihmiset syö niitä vapaaehtoisesti.
Lol, noinko nopeasti unohdit edellisen lauseesi? Tuonkin asian ymmärtämistä helpottaa, kun ymmärtää, että muut ihmiset eivät ole sinun kopioita.

Okei ei sillä mantereella väliä, kunhan se sentään olisi kasvista eikä laboratoriosta, sitä yritin sanoa.
Miksi ihmeessä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 393
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom