Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö tommoset prosenttikoijaukset ole jo petoksen yritys?
Omalta myyjältä ei ole tainnut tulla kuin nämä perumiset ja perumisen perumiset kontaktina minuun päin. Omiin kyselyihini on kyllä vastannut nopeasti, 13.6 ei ollut tietoa meidän autosta, joka meinasi olla hankala saada edes tilattua, kun pyysin toimituksen 18.2 edellisen liisarin perään..Kai tämä menee sarjaan ”katotaan huomaako asiakas” ja oma moka jos laittaa nimen alle. Ei ainakaan lisää luottamusta Autoverkkokauppaan. Nytkään ei ole myyjä vastannut kyselyyn koska tulee, piti mennä tuotantoon huhtikuun lopulla..
No eka huolto maksaa kymppejä ja seuraavatkin on halpoja. Toi soppari on kuitenki 300e/vuosi... Ei missään nimessä siis kannata.Luovutus ensi viikolla.
Kovin kauppasivat huolenpitosopimusta joka kustantaa 25 eur/kk omilla arvioiduilla kilometreilla. Sisältää ainakin huollot ja sivuilla maininta hinauksesta ” Sähköenergian loppuessa autosi hinataan kotiisi, työpaikallesi tai lähimmälle latausasemalle 30 km säteellä” (tätä en kuitenkaan löytänyt itse sopimuksen ehdoista). Eli screenshotit talteen lakimiestä varten kun Peugeot.
Oletteko ottaneet? Itse lähinnä näen tuon rahoituksena sellaisille joilla on vaikeuksia maksaa koko huolto kerralla…
No eka huolto maksaa kymppejä ja seuraavatkin on halpoja. Toi soppari on kuitenki 300e/vuosi... Ei missään nimessä siis kannata.
Poltiimoita tuskin menee koskaan. Taitaa olla ledejä kaikki. Pyyhkijät nyt jotain maksaa, mutta 1-2 pari vuodessa lienee max.Jaa se huolto on niin edullinen? Pyyhkijät, polttimot sun muut kuuluvat tuohon myös mutta eipä niihinkään paljon mene uudessa autossa.
Luovutus ensi viikolla.
Kovin kauppasivat huolenpitosopimusta joka kustantaa 25 eur/kk omilla arvioiduilla kilometreilla. Sisältää ainakin huollot ja sivuilla maininta hinauksesta ” Sähköenergian loppuessa autosi hinataan kotiisi, työpaikallesi tai lähimmälle latausasemalle 30 km säteellä” (tätä en kuitenkaan löytänyt itse sopimuksen ehdoista). Eli screenshotit talteen lakimiestä varten kun Peugeot.
Oletteko ottaneet? Itse lähinnä näen tuon rahoituksena sellaisille joilla on vaikeuksia maksaa koko huolto kerralla…
Ja kuka tollaista tarvitsee? En näistä akku nyt ihan yllättäen tyhjene.Taitaa moneen vakuutukseen kuulua jo vastaava siirto.
Ja kuka tollaista tarvitsee? En näistä akku nyt ihan yllättäen tyhjene.
Ja kuka tollaista tarvitsee? En näistä akku nyt ihan yllättäen tyhjene.
Jaa se huolto on niin edullinen? Pyyhkijät, polttimot sun muut kuuluvat tuohon myös mutta eipä niihinkään paljon mene uudessa autossa.
No nyt oli mahtava vastaus…En itse aja sähkärillä, mutta voi tuolla ainaki saada uskallusta venyttää rangea vähän enemmän rajoille, jos ei ole mikään kiire perille.
Niinpä. Auton lataus mielletään niin vaikeaksi ja puhelinta kyllä osataan ladata vaivatta, kukaan ei ainakaan valita. Ei kai kukaan venytä puhelimen akun käyttöäkään sinne lähelle nollaa? En ainakaan usko, jos latureita on lähellä.Ja jos on kiire, niin silloinkin kannattaa ladata
Niinpä. Auton lataus mielletään niin vaikeaksi ja puhelinta kyllä osataan ladata vaivatta, kukaan ei ainakaan valita. Ei kai kukaan venytä puhelimen akun käyttöäkään sinne lähelle nollaa? En ainakaan usko, jos latureita on lähellä.
Eilen oli laturilla Tesla josta oli ajettu range nollaan, tyhmyyttä sanon minä. Etelä-Suomessa on jo latureita siihen malliin, että pikkuakkuisella autolla itse voin lähteä jo pitemmällekin matkalle. Hampurilaista ehtiny edes syömään loppuun, kun alkoi akku olla täynnä ja taas pääsi 200km.
Samaa kaveri sano i3 kanssa. Kun akku on pieni sen ajaa paljon todennäköisemmin ihan nolliin.E-upin kanssa tuli monta kertaa ajettua kotiin 0% akulla, joskus vielä kilpparimoodissa viimeiset mäet. Motarilla näet oli hyvä optimoida vauhti niin että pääsi mahdollisimman nopeasti ja tuo tietysti vaikutti suoraan kulutukseen ja aika äkkiä sen oppi ajamaan tyhjäksi lähes viimeistä elektronia myöten..
Miten järjestit kotilatauksen kun sukokaapelia ei ole enää mukana?Nyt on pösö. Mistä saisi vielä keltaisen Hullut Päivät tarran siihen vai olisko rekkari HP-1 vapaana?
Stockmann Hullut Päivät - miten meni niinko omasta mielestä?
En oikein itse autosta osaa sanoa vielä mitään. Liikkuu suht eleettömästi eteen ja taakse. Karting rattiinkin totuin jo. Jotain facelift juttuja oli mukana. Vaihdevipu ja musta sisäkatto ainakin.
Miten järjestit kotilatauksen kun sukokaapelia ei ole enää mukana?
Jotain facelift juttuja oli mukana. Vaihdevipu ja musta sisäkatto ainakin.
Olikos jossain listaa näistä facelift muutoksista? Mikä ero vivussa ja katossa oli vrt vanha?
Tuo vaihdevipu oli kyllä tuollainen jo ainakin 2022-mallissa, ei liity faceliftiin mitenkään.Vanha vaihdekeppi nyt oli semmoinen perinteinen konsernin automaattivaihteisesta tuttu.
Koeajo: Peugeot E-2008 - paras sähkö-Peugeot?
Peugeot on uudistanut sähköistä kompaktia katumaasturiaan. Ulkoasuviilausten lisäksi E-2008 sai myös uuden sähkömoottorin muodossa lisää tehoa sekä toimintamatkaa. Hyvää: voimalinja, kompakti koko, jousitus. Huonoa: taloudellisin ajo vaatii pientä vaivaa.moottori.fi
Vuodella myöhästyi. Itse siis tilasin heti ensimmäisenä päivänä ja auto saattaa tulla ehkä 1kk päästä.Btw, eikö ne hulkut pösöt pitönyt toimittaa vasta tänä kesänä muutenkin? Eli eivät ole edes kovin merkittävästi myöhässä? Vai väittikö ne alunperin että olisi varastoautoja?
Tuo vaihdevipu oli kyllä tuollainen jo ainakin 2022-mallissa, ei liity faceliftiin mitenkään.
Koeajoautossa oli se oikein tyylikäs iso vaihdekeppi. Se päivitettiin sitten pienempään (hyvin pieneen). Itselle nyt aivan sama kumpi.Aika pieni on toi vaihd…öö kulkusuunnan valinta kytkin. Tottunut pitämään kädessä isompia vehkeitä.
Pieni plussa ehkä se musta sisäkatto. Arvoin kanssa väriä ja tuli kumminkin se perus metallin oranssi. Eli ainut lisävaruste taisi olla peruutuskamera.
Btw, eikö ne hulkut pösöt pitönyt toimittaa vasta tänä kesänä muutenkin? Eli eivät ole edes kovin merkittävästi myöhässä? Vai väittikö ne alunperin että olisi varastoautoja?
Tilasit siis viimeisten joukossa, jos kampanjan ekana päivänä ostit? Nehän myi niitä jo päiviä aiemmin.Vuodella myöhästyi. Itse siis tilasin heti ensimmäisenä päivänä ja auto saattaa tulla ehkä 1kk päästä.
OP:n vakuutuslaskuri antoi täysillä bonuksilla vakuutuksen ja kaskon hinnaksi 410€ vuosi.
Alle 500€ se taisi olla kun tein vertailua mut kohtahan tuo pitää taas selvittää kun auton saa kotiin.
Niin siis joo. Eli täältä (tai facebookista) löysin mainoksen ja tilasin siis ennen hullut päivät kamppanjan alkua.Tilasit siis viimeisten joukossa, jos kampanjan ekana päivänä ostit? Nehän myi niitä jo päiviä aiemmin.
Laitoin itse OP:n laskuriin, täydet bonarit, 200e omavastuu ja 30k vuodessa, lasivakuutuksen kanssa 890e/v
Wow, saako kysyä missäpäin Suomea asut että saat tuollaisen hinnan pösön vakuutukselle?
Etelä-Pohjanmaa.Laitoin itse OP:n laskuriin, täydet bonarit, 200e omavastuu ja 30k vuodessa, lasivakuutuksen kanssa 890e/v
564€ tuli siis noilla samoilla tiedoilla täytettynä. Aika paljon siis vaikuttaa paikkakunta tuohon hintaan.
Höpöhöpö. Kiviä siellä lentää jotka voi irrota niin nasta- kuin kitkarenkaista.Ilmeisesti laseja menee täällä enemmän kehäteiden ruuhkissa nastojen pommituksessa
Pitäiskö pösössä olla kaistavahti?
Luulin että se on pakollinen uusissa (2021->) autoissa. Vai onkohan se vaatimus tyyppihyväksynnän saaneen vuoden mukaan..
No ei kyllä harmita yhtään jos ovat unohtaneet haitakkeen pois. Varsinkin Kia Sportagessa oli talvella ihan paska feature.
Ilmeisesti tarvitset paksumpaa rautalankaa
Katsotaan miten näissä käy, euronkaan hyvityksiin en usko, mutta ilmeisesti järkevät myyjät laittavat mukisematta tuon toisen Mode 3 kaapelin tilalle sen Mode 2 kaapelin.
Yhtä kaikki. PK-seudulla kehäteillä sattuu ja tapahtuu (on ne sitten nastoja tai kiviä edellä olevien renkaiden lamelleista) paljon enemmän kuin etelä-Pohjanmaalla josta johtuen korkeammat vakuutusmaksut.Höpöhöpö. Kiviä siellä lentää jotka voi irrota niin nasta- kuin kitkarenkaista.