Home Assistant - For Dummies (hass.io)

Automatio valvoo ja hakee halvimmat vartit ja laskee montako tarvitaan niitä halutun tason saavuttamiseen, määritetyllä hävikillä. Automatio hoitaa myös sen et akut lopettaa purkauksen jos auto alkaa ladata. Ja se myynnin raja myös automatiolla toki
1000108505.jpg

Tuossa esimerkiksi kuinka tulevana yönä lataa. Pylväs on hinta per kwh siirto hinta yms mukaanluettuna
Vaikuttaa fiksulta. Ootko itse tehnyt vai oliko joku valmis jo saatavilla? Millainen laitteisto? Lataako sulla vartin jaksoissa? Miten yleisellä tasolla tuollainen akun käyttö jos pikku pätkissä ladataan ja puretaan? Onko määritelty esim millä teholla lataa tai purkaa?

Vaikuttaa fiksulta. Ootko itse tehnyt vai oliko joku valmis jo saatavilla? Millainen laitteisto? Lataako sulla vartin jaksoissa? Miten yleisellä tasolla tuollainen akun käyttö jos pikku pätkissä ladataan ja puretaan? Onko määritelty esim millä teholla lataa tai purkaa?
Itserakentelin. Saan säädettyä lataustehon, sekä purkutehon portaattomasti. Lataa ja purkaahan se satunnaisesti myös paneelien kanssa. Riippuen mitä on niiden tuotot ja muu kulutus.
Itse akussa on jo oma äly kun normitilassa (ei pakko latausta/purkua) jolloin jo automaattisesti koittaa kokoajan kulutuksen pitää verkosta nollassa, ni välillä voi latailla ihan muutamia watteja ja seuraavaksi alkaa purkaa kilowatteja jos esim helan/saunan tms laittaa päälle ja taas muuttuu kun sammuu, tai pilvet väistyy jne

Statistiikka

Viestiketjuista
301 986
Jäsenet
82 076
Uusin jäsen
yourlaserguy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom