Hanki Spirit tai Genesis. Nämä käyttävät vanhaa sinistä kaasupulloa jonka saat vaihdettua täyteen toisen merkkiseen hiilidioksidiin 5 eurolla Puuilossa tai vastaavassa. Pinkistä pullosta jota Duo käyttää joutuu maksamaan enemmän ja niiden saatavuus on heikompi kun vain ja ainostaan SodaStreamin pinkit kaasupullot käyvät.
Spirit ja Genesis malleista löytyy myös sähköisiä versioita mutta niiden hyöty on käyttäjästä kiinni. Itse en ole nähnyt tarpeellisiksi. Spirit mallissa on limsapullolle pikakiinnitys. Genesiksessä se pitää kiertää. Olen pitänyt Spiritistä mutta ei ole mitään komemusta kierrettävästä.
Pikaisella katsauksella sanoisin että on kolme järkevää vaihtoehtoa. Kaikki tällä hetkellä 60€. Kaikissa kaasu mukana.
Genesis Megapack. Tässä tulee mukana kaksi isoa ja kaksi pientä pulloa. Eli tarvii ostaa vain nesteet. Miinuksena Genesis malli joten limsapullo pitää kiertää.
Miksi kantaa kuplavettä pulloissa kotiin kun sitä voi valmistaa helposti itse? Genesis on sulavalinjainen hiilihapotuslaite, joka on helppokäyttöinen ja sopii kaikenkokoisiin keittiöihin. Genesis-hiilihapotuslaite on voittanut monia palkintoja, esimerkiksi "Hyvä-ostos" tittelin...
www.verkkokauppa.com
Spirit Megapack. Vain yksi iso ja yksi pieni pullo joten todennäköisesti haluat ostaa lisää pulloja.
www.clasohlson.com
Spirit Pepsi Megapack. Tämän ostin itse. Mukana vain yksi pullo joten pulloja tarvii ostaa mutta mukana myös yksi pullo Pepsi Max nestettä joka maksaa 8 Euron paikkeilla Suomessa. Mukana tulevat näytteet muista mauista ovat todella pieniä ja niistä saa pienen lasillisen juomaa.
www.power.fi
Hapotettava neste pitää olla mahdollisimman kylmää. Helpoiten tämä on hoitaa pitämällä täysiä vesipulloja jääkaapissa. On mukava kun on kolme pulloa niin on aina helposti yksi valmiina. Pulloja saa 10€ kolme.
Autoilevan ihmisen tavaratalo
www.motonet.fi
Kaasua on mukava olla kaksi pulloa jolloin on aina yksi valmiina. Nämä maksavat noin 20€. Kaikki muut paitsi Sodastreamin pinkki pullo toimivat kaikissa laitteissa.
Haluatko, että kotonasi on aina saatavilla raikasta kuplavettä tai onko sinulla tarvetta useammalle juomapullolle? PromoPack sisältää hiilidioksidipullon...
www.motonet.fi
Nesteet kannatta tilata Amazon.de:stä. Suunnilleen puolet Suomen hinnoista. Tarvit noin 39€ tilauksen että saat ilmaiset postimaksut.