• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Sodastream Spirit GIGApack (Motonet HML) 44.95e ja -20% sen päälle

Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
363
Tuote: Sodastream Spirit Gigapack
Tarjoushinta: 44.95e ja lisäksi -20% "Oulet kampanja" päälle näyttämällä kassalla alla olevaa kuvaa
Kauppa: Motonet Hämeenlinna Tiiriö (löytyy myös muistakin Motonet-myymälöistä )
Voimassa: toistaiseksi
Linkki: Sodastream Spirit Gigapack hiilihapotuslaite, musta | Motonet Oy

1.jpg

Kommentti tarjouksesta: 50% prossan päälle saat "Outlet kampanjan" -20% näyttämällä kassalla tätä.

Capture.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2022
Viestejä
21
Missä lukee +20% lisäale ? Eikö se loppunut jo aikoinaan ?
En aivan varma milloin oli tämä lisäale ensimmäisen kerran.
Onko lisäale nyt taas voimassa vai onko se ollut kokoajan päällä ?
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 154
Missä lukee +20% lisäale ? Eikö se loppunut jo aikoinaan ?
En aivan varma milloin oli tämä lisäale ensimmäisen kerran.
Onko lisäale nyt taas voimassa vai onko se ollut kokoajan päällä ?
Alemmassa kuvassa lukee: Tarjous voimassa 4.7-14.8.
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
12
Näyttäis olevan noissa myymälöissä tuota tuotetta. Harmi kun ei Lahdessa ollut saldoa.

1659357489383.png
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
136
Alunperuin heinäkun alussa oollu muistaakseeni 4.7-14.7

Mutta 27.7 tuli uusi kanta-asiakaskirje, josta tämä kuvakappaus otettu. Elikä uusi takaraja on nyt 14.8
Ja tänään se todettu toimivaksi :)
Mielenkiintoista, kun minulle tulleessa uutiskirjeissäni ei ole tuosta mainintaa, eikä aikaisemmissakaan. 27.7 uutiskirje selainversio. On vissiin kanta-asiakkaatkin luokiteltu ja lähetellään erilaisia uutiskirjeitä :D
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
237
Liekkö tuo tarjoua hyvä ilman lisäalea? Ei enää tarjolla Joensuusss
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 154
Liekkö tuo tarjoua hyvä ilman lisäalea? Ei enää tarjolla Joensuusss
Jos ei ole mitään osia ennestään niin kyllä tuosta Gigapackistä kannattaa ainakin 60€ kannattaa maksaa. Megapackiä jossa on yksi pullo vähemmän saa 60€.

Jos sinulla on astianpesukone niin tuolla on vielä enemmän arvoa. Megapackissä ei ole astianpesukoneen kestäviä pulloja mutta Gigapackissä on. Saksan Amazonilta tilattuna astianpesukoneen kestävät pullot ovat 13€ kaksi kappaletta. Suomessa lienee 15€+ kappale.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
740
Tai sitten vähän vielä extra alea ja halvemmalla :hmm:

Kassa laski sitä laskimella, ei tainnut mennä ihan oikein. Ei haittaa!

1659372514480.png
 
Liittynyt
01.11.2018
Viestejä
84
Sain myös itse uutiskirjeessä -20% lisäale mainoksen, mutta Varkaudessa ei tuota annettu (muita Outlet tuotteita satasella ostin), kun eivät olleet moisesta alennuksesta tietoisia. Ilmeisesti luulivat, että olin itse moisen muokannut.
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
237
Eipä anna tuota tilata verkkokaupasta jostain syystä... Vaikka valittuna verkkokauppa ylhäältä niin tarjoaa toimituksesksi vain drive-in noutuo 94km päästä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
578
Kovasti ihmetteli myös Oulun motonetissä ja meni varmaan 15min kassalla, mutta antoi lopulta alennuksen eri outlet tuotteisiin. Tuon mun laittaman linkin kautta tulee koko uutiskirje näkyviin niin ei siinä ole hirveästi mainoksen aitoudesta vastaväitteitä.
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
363
Eipä anna tuota tilata verkkokaupasta jostain syystä... Vaikka valittuna verkkokauppa ylhäältä niin tarjoaa toimituksesksi vain drive-in noutuo 94km päästä...
HUOM! Outlet-tuotteita ei voi tilata verkkokaupasta, eikä niitä siirretä tavaratalojen välillä. Ei jälleenmyyjille. Tarvittaessa henkilökuntamme opastaa sinua tuotteen löytämisessä.
 
Liittynyt
12.04.2021
Viestejä
9
Sain myös itse uutiskirjeessä -20% lisäale mainoksen, mutta Varkaudessa ei tuota annettu (muita Outlet tuotteita satasella ostin), kun eivät olleet moisesta alennuksesta tietoisia. Ilmeisesti luulivat, että olin itse moisen muokannut.
Kävin ite illan päällä Konalassa eivätkä sielläkään olleet tuosta tietoisia. Sain alen kuitenkin. :smoke:
 
Liittynyt
12.05.2022
Viestejä
21
Niin lisäale +20% ei kaikkiin Suomen motonet:eihin pädekään tai jokin sisäpiirin virhe taas ?
Voiko lähettää sen "alkuperäisen ale e-mail viestin" eri formaatissa ettei vain kuvana ? Välttyen että olisi jokin omavirite kuvankaappaus fixaus.

Täytyykö olla tietty valikoitu asiakasprofiili että saa lisäaleen esim. paljon ostellut kanta-asiakas ?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 399
Vichyä kuluu reilusti ja miettinyt onko tuo Sodastream turhuus vaiko ok. Sain napattua paikallisen Motonetin viimeisen, oli itse asiassa näytekappale, mutta eipä se käytössä ole ollut. 20% outlet lisäale aiheutti täälläkin polemiikin ja siitä ei ollut henkilökunnalla tietoa. Soittelua ja nettikirjeen ihmettelyä jokusen aikaa. Juttelivat ilmeisesti aspan/markkinoinnin kanssa, että missään ei mainita 20% alen olevan vain tiettyjen liikkeiden kampanja, ei kaikkien. Sanoivat että epäselvää asiakkaalle ja sain tuon 20% alen vaikka liike ei siihen kampanjaan kuulunutkaan.

Omalla kohdalla Motonet hoiti tuon kyllä tyylikkäästi ja ystävällisesti ja (ilmeisesti?) mainonnan virhe katsottiin asiakkaan hyväksi. En tosin olisi sen enempiä tuosta jaksanut edes vääntää. Peukku Moton asiakaspalvelulle :thumbsup:
 
Liittynyt
12.05.2022
Viestejä
21
Ok eli omalla onnella saa nolona mennä yrittämään "fifty-fifty" saako +20%.
Saisiko jo vahvistettua listaa mitkä motonet:it antaisi tämän lisäaleen ?

"tiettyjen liikkeiden"
Taas tuntuu niin hämärältä sisäpiirin alennukselta että huh huh.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 154
Ok eli omalla onnella saa nolona mennä yrittämään "fifty-fifty" saako +20%.
Saisiko jo vahvistettua listaa mitkä motonet:it antaisi tämän lisäaleen ?

"tiettyjen liikkeiden"
Taas tuntuu niin hämärältä sisäpiirin alennukselta että huh huh.
Ei tarvi mennä nolona yrittämään. Vastuu virheellisestä markkinoinnista on yrityksellä.

>Kuluttajan on voitava luottaa siihen, että mainoksessa oleva hinta ja muut tiedot ovat mainoksessa oikein. Jos mainostaja on toiminut huolimattomasti, voit vaatia hyvitystä virheellisen mainoksen vuoksi aiheutuneesta taloudellisesta vahingosta.


Tällä kertaa vielä mainos oli hyvin selvä ja kun täsmälleen sama alennus on ollut aikaisemminkin ei ollut mitään syytä olettaa että se tällä kertaa ei toimisikaan osassa myymälöistä.
 
Liittynyt
05.12.2021
Viestejä
22
Vaasassa ei oltu myöskään tietoisia, pienen mietinnän jälkeen nii meni kuitenkin hyvin ja -20% lisäalennus tuli outlet tuotteille. :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 430
Äsken hain omani. Katsoin parkkipaikalla tuota heinäkuun mainosta enkä nähnyt siinä enää tuota -20% joten otin omani hintaan 45e. Pitänyt muutenkin ostaa tuo niin nyt sai hyvään hintaan joka tapauksessa.
Hassua, että vieresä oli megapack joka oli kalliimpi.

En ole tutustunut laitteeseen vielä mutta onko tähän noita hiilihappokapseleita muun merkkisinä (halvempina) vai kannattaako suosiolla ostaa sodastreamin omia?
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
174
Kiitos vinkistä. Sain 27 €:llä. Hyllyssä ei ollut mainintaa outlet-tarjouksesta ja kassa vielä ihmetteli lisäalennusta. Antoi kuitenkin yhteensä 70 % alennuksen. Myyjä oli todella ystävällinen ja kehui edullista löytöä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
326
Kiitos vinkistä. Sain 27 €:llä. Hyllyssä ei ollut mainintaa outlet-tarjouksesta ja kassa vielä ihmetteli lisäalennusta. Antoi kuitenkin yhteensä 70 % alennuksen. Myyjä oli todella ystävällinen ja kehui edullista löytöä.
Milläköhän laskutavalla -20% on 27e 44 eurosta. Omani hain ja hinnaksi tuli 35,92.
 

tunke

Villi kuski
NOSTO
Liittynyt
19.04.2017
Viestejä
420
Milläköhän laskutavalla -20% on 27e 44 eurosta. Omani hain ja hinnaksi tuli 35,92.
Kävin myös ostamassa tuon tuotteen ja sain myös 26,97e hintaan vaikka pyysin tarkastamaan hinnan ja sanoin, että itse laskin hinnaksi 35,96e.
Kassa ei tiennyt tuosta alennuksesta mitään eikä myöskään miten sellainen kuuluu järjestelmään syöttää. Kuitissa on hinta 44,95 ja lisäalennus - 17,98. Eli ilmeisesti lisäale laskettiin tuotteen alkuperäisestä hinnasta 89,90 ja siitä saatu euromäärä vähännettiin tuosta 44,95 hinnasta. Ilmeisesti tuossa vähän hämäsi kun kone laski tuon -50% automaattisesti joten molemmat alet laskettiin täydestä hinnasta. Käytännössä siis - 70% ale.

Tuo on oikeastaan Motonetin moka kun myyjät ei tiedä edes koko lisäalesta eikä he myöskään selvästi kassalla näe, että tuote on outlet tuote. Myyjälle ja asiakkeelle tilanne on vaikea kun asiakas joutuu kertomaan, että teillä on tälläinen ale jne.
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
174
Milläköhän laskutavalla -20% on 27e 44 eurosta. Omani hain ja hinnaksi tuli 35,92.
Vastaus tulikin seuraavissa viesteissä. Myyjä ynnäsi taskulaskin kädessä yhteen Outlet-alennuksen 50% ja lisäalennuksen 20 %. Eli alkuperäisestä hinnasta lähti pois 70 %.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
152
Kävin ostamassa yhden Järvenpään Motonetistä. Siellä kerrottiin, että näyttämäni viesti on huijaus ja alennusta ei annettu.
Laitoin tästä viestiä Motonetin asiakaspalveluun, josta vastattiin, että: "Valitettavasti kyseinen uutiskirje oli puutteellinen tietojen osalta, lisäalennus outlet-tuotteista koskee ainoastaan tiettyjä myymälöitämme. Pahoittelemme virhettä."

Ehdottivat, että hyvittävät tuon omalle kanta-asiakastililleni. Tämä sopi minulle.
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
363
"Valitettavasti kyseinen uutiskirje oli puutteellinen tietojen osalta, lisäalennus outlet-tuotteista koskee ainoastaan tiettyjä myymälöitämme. Pahoittelemme virhettä."
Mutta eivät kuitenkaan laittaneet listaa myymälöistä, mistä kyseisen alennuksen voi saada?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2022
Viestejä
21
Ne joille on tullut tämä "-20% lisäviesti sähköpostiin" ihan oikeasti niin mikä on teitä lähin Motonet ?
Pystyisikö näin selvittämään karkeasti minkä alueen motonet:eistä on nyt oikein kyse, jotka tämän lisäaleen antavat ?

Sekavaa touhua.
Vai onko tämä jokin huijaus taas kuten se "Hobbyhall -50% sisäpiirin testi koodi".

Tuon "-20% kuvanhan" voi kuka tahansa jälkikäteen muuttaa tai lisätä alkuperäiseen html-koodiin.

Pitäisi olla vähintään lehdessä ilmoitus että uskoo.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 465
Näköjään pk-seudulla enää Järvenpään motonetissa näitä. Taidan tänään käydä kokeilemassa onnea että minkälaiseen lottokoneeseen homma menee.

Kerran aikaisemmin olen ostanut outlet tuotteen ja silloinkin oli hirveä säätö. Myymälässä ei nähnyt mistään onko tuote outlet vai ei, olin sen nettikaupasta tarkistanut etukäteen. Lopulta kun myyjäkään ei osannut sanoa otin tuotteen kainaloon ja painelin kassalle. Sieltä kyllä selvisi outlet hinta, mutta erikseen piti muistuttaa lisä -20% alesta. Tämä oli joskus keväällä ja silloin totesin että toiste en kyllä jaksa outlet ja -20% komboa, mutta...
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
174
Ne joille on tullut tämä "-20% lisäviesti sähköpostiin" ihan oikeasti niin mikä on teitä lähin Motonet ?
Pystyisikö näin selvittämään karkeasti minkä alueen motonet:eistä on nyt oikein kyse, jotka tämän lisäaleen antavat ?

Sekavaa touhua.
Vai onko tämä jokin huijaus taas kuten se "Hobbyhall -50% sisäpiirin testi koodi".

Tuon "-20% kuvanhan" voi kuka tahansa jälkikäteen muuttaa tai lisätä alkuperäiseen html-koodiin.

Pitäisi olla vähintään lehdessä ilmoitus että uskoo.
Minulla myyjä ei ollut törmännyt tähän lisäalennukseen. Näytin myyjälle puhelimesta, että tällainen posti on tullut (13.7. tullut uutiskirje) ja siinä on tällainen kuva (niin kuin tässä ketjussa neuvottiin). Tämä kelpasi myyjälle.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 614
Näköjään pk-seudulla enää Järvenpään motonetissa näitä. Taidan tänään käydä kokeilemassa onnea että minkälaiseen lottokoneeseen homma menee.

Kerran aikaisemmin olen ostanut outlet tuotteen ja silloinkin oli hirveä säätö. Myymälässä ei nähnyt mistään onko tuote outlet vai ei, olin sen nettikaupasta tarkistanut etukäteen. Lopulta kun myyjäkään ei osannut sanoa otin tuotteen kainaloon ja painelin kassalle. Sieltä kyllä selvisi outlet hinta, mutta erikseen piti muistuttaa lisä -20% alesta. Tämä oli joskus keväällä ja silloin totesin että toiste en kyllä jaksa outlet ja -20% komboa, mutta...
Järvenpäähän jäi yksi hyllyyn kun hain noin klo17. (Ihan ylimmällä hyllyllä olivat).
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 614
Kävin ostamassa yhden Järvenpään Motonetistä. Siellä kerrottiin, että näyttämäni viesti on huijaus ja alennusta ei annettu.
Laitoin tästä viestiä Motonetin asiakaspalveluun, josta vastattiin, että: "Valitettavasti kyseinen uutiskirje oli puutteellinen tietojen osalta, lisäalennus outlet-tuotteista koskee ainoastaan tiettyjä myymälöitämme. Pahoittelemme virhettä."

Ehdottivat, että hyvittävät tuon omalle kanta-asiakastililleni. Tämä sopi minulle.
Ei pääkaupunkiseudun motonet-uutiskirjeessä (ainakaan itselle tulleessa) ollutkaan tuota lisäalennusta, tarkistin vielä uudelleen. Ilmeisesti tosiaan koskee vain jotain hämeenlinnan seudun motonettia.

(Siksi en siis itse edes viittinyt mainita mistään lisäaleista, oli sen verran halpa muutenkin).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
152
Ei pääkaupunkiseudun motonet-uutiskirjeessä (ainakaan itselle tulleessa) ollutkaan tuota lisäalennusta, tarkistin vielä uudelleen. Ilmeisesti tosiaan koskee vain jotain hämeenlinnan seudun motonettia.

(Siksi en siis itse edes viittinyt mainita mistään lisäaleista, oli sen verran halpa muutenkin).
Itse asun ja olen aina pk-seudulla asunut. Täällä myös kantikseksi joskus vuosia sitten liittynyt. Minulla oli 13.7. tullut uutiskirje, jossa tuo -20% selvästi oli. En jaksanut liikkeessä asiasta vääntää.
Hoidin asiakaspalvelun kautta ja sieltä homma hoidettiin mallikkaasti kuntoon. Monesta eurosta ei ollut kyse, mutta periaatteesta halusin laittaa palautetta, että ei tainnut mennä ihan niin kuin piti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
241
Itse kävin tänään Salossa kun saldo näytti yhtä kappaletta. Olihan siellä yksi. Avattu, kilometrejä nähnyt mallikappale. Myyjä voivotteli ja levitteli käsiään kuin paraskin työhyvinvointikonsultti. Lupasi ottaa sen kuitenkin "heti pois saldoista ettei kukaan muu kysele turhaan" mutta edelleen näyttää saldoksi yhtä. Salossa ei asiakaspalvelu päässyt kyllä samaan linjaan noiden muutaman muun putiikin kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 465
Järvenpäästä hain yhden eilen joskus 16 aikoihin. Tällöin oli vielä 3 kpl ylimmällä hyllyllä ja olikin kiva punnertaa se sieltä alas.

Myyjä ei ollut kyllä kauhean asiakashenkinen totesi vain että tämä on huijaus ja -20% alea et saa. Kuulemma huijaus siksi että sivusto ei ole www.motonet.fi alkuinen, mutta eihän noi uutiskirjeet ikinä ole.
 
Liittynyt
12.05.2022
Viestejä
21
Motonet:in myyjät on yleisesti nuoria että hankala niistä todella sitten on erottaa onko kesätyöntekijöitä.
Saisi olla "harjoittelija"-paita tai muu tunnistuskeino.
Myyntitöissä tuo henkilöstön vaihtuvuus on suurta sama juttu: giganteissa, powereissa ja tokmanneissa.
Ei kovin kauan viihdytä kun jo vaihtavat.

Joskus harjoittelijoiden takia on aika kiusallista asioida touko-elokuu välillä kaupoissa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 399
Itse sain myös viimeisen hivenen pölyyntyneen näytekappaleen, ei ongelmaa siinä. Vuorovastaava (?) etsi sitä ja siihen kuuluvia kamoja vartin. Tämän jälkeen sama henkilö väänsi tuosta 20% lisä alesta "aspan" kanssa :) Jutteli vartin verran ja piti välillä puhelinta kaiuttimella. Kuulin kyllä kun paikkakuntia lueteltiin ja ilmeisesti ne olivat jotain remonttiin / muuttoon meneviä paikkakuntia ja siksi niissä tuo ale. En muista mitä ne oli, mutta mitäpä väliä sillä on. Kuvastossa virhe, koska ei mainittu että koskee vain tiettyjä paikkoja. Osa saanut alen osa ei. Mailin kohdentaminen on varmasti hankalaa, koska itsekin käynyt useassa Motossa ympäri maan. Ottavat ehkä asuinpaikkakunnasta tai sitten siitä missä käynyt kaupoilla.

Itse en olisi jaksanut enempiä vääntää jos en olisi saanut 20% alea. Vaikkei oma moka olekaan, niin ärsytti kuluttaa ½h omaa ja muiden aikaa muutaman euron vuoksi. Paikallisen henkilökunnan mokahan tuo ei ollut, mutta he joutuivat selvittelemään. Pisteet paikalliselle Motolle.
 
Liittynyt
01.11.2018
Viestejä
84
Olin myös asiakaspalveluun yhteydessä ja sain tämän vastauksen.

Kampanja on voimassa seuraavissa myymälöissämme:
- Tornio
- Savonlinna
- Kokkola
- Mikkeli
- Rauma
- Kajaani
- Pori
- Porvoo
- Hämeenlinna

Tosin Mikkelin liikkeen Outlet-ostoksesta pari päivää sitten ei kassa ollut lisäalennusta laskenut (en alkanut kassalla enää erikseen kyselemään sen perään).
Asiakaspalvelu ilmoitti kuitenkin hyvittävänsä aiemmin Varkaudesta tehtyihin ostoksiin tuon lisäalen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 827
Viestejä
4 205 391
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom