Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin nopeasti testaamassa niin 98 oli siinä mapissa.Onko PS5:llä täysiä 100 pelaajan kenttiä?
Jep. Ja se salasanalla varustettu priva servu useimmiten tyhjänä. Pistäsivät nyt toisen avoimen pystyyn tai menis ne joka päivä hinkkaavat sinne salasanan taa pelaamaan.Tulihan siihen ne autot.. ite pelainen satunnaisesti viikonloppu iltaisin. Eniten ottaa nupoliin kun servut on täynnä varsinkin fll.
PS5 versio nopea testaus (vajaa 30min). ja hyi helkkari miten huono esitys
Enlisted on sotapeli jos simulaattori meininkiä haluaa pleikkarilla. sitä ukon jäykkyyttä,munat turpeessa ja jokainen laukaus sattuu tunnetta.
Battlefield V jos pelituntuma immersio, laatu kaikki toimii miten voi kuvitella arcade sotameisinkiä tosi jees. Aivan yö ja päivä Hll let looseen. Siis et voi puskien läpi hyppiä/ylittää vaan sun täytyy ettiä se puskan aukko mistä edetä. BF V ei tarvinut miettiä moista
sitten itse pelistä
ukko juoksee 3-5x hitaampaa kuin bf v:ssa mutta kenttä oli luokkaa 2x isompi. keitin kahvit HQ:sta kentän puoliväliin hitaasti juostessa. Perille päästyä siis oikeasti jotain 5min niin eka kohtaus oli just niin lyhyt mitä voi kuvitella ja sama putkijuoksu uudestaan.
Suurin osa ajasta menee juosten mähinä paikalle. Voi taivas mitä viihdettä. Joo on varmaan jotain autoja jossain mutta nyt oli tarkoitus testata vain peliä ilman tietämystä optimi suorituksesta paras tapa liikkua.
3x kuoleman kerralla olin just se puskajussi ja teilasin 3 tyyppiä kunnes itse kuolin. Peliviihde arvoltaa ei todellakaan omaan makuun. Enlisted tekee simulaatio peliviihde suhteen paljon paremmin.
graafisesti vanhanaikainen. Enlisted ja varsinkin bf v näyttää paremmalta.
ukko juoksee, mutta ei voi ampua mp40:llä ollenkaan, mutta voi huitoa lapiolla. make no sense.
hyvää: ps5 ohjain on otettu käyttöön liipasin tuntuu ihanan jäykältä tosin pvp pelissä tuosta on haittaa jos meinaa pärjätä.
peli oli hyvin pieni kooltaan? lataus kesti jotain alle 10min.
nyt ymmärrän miksi laitettu ilmaiseksi. ei tällaisesta voi joutua maksaa 69,90 hintoja. Tuskin käynnistän uudelleen jos ei muutoksia parempaan.
Ei saa ellet osu päähän jolloin kuuluu kilahdus (joka sekin liikaa/turhaa IMO). Kyseessä ei ole mikään bf/cod, jossa pääprioriteetti on omat tapot.lisäksi ei taida saada mitään palautetta siitä, osuko vihuun, jos et näe sitä raatoa, kun se on vaikka puskan takana?
Ei oikein hyvin alkanut, näissä menee aina hetki siihen, että silmä tottuu spottaamaan sen vihun... lisäksi ei taida saada mitään palautetta siitä, osuko vihuun, jos et näe sitä raatoa, kun se on vaikka puskan takana?
ainakin garandissa oli tyhjä etuveto ja liipasin jäykistyi ammuttaessa. muuta en ehtinyt.Onko muuten PS5:lla dualsensen featuret käytössä?
On ja vaikuttaa ihan hyvältä. Pelin immersio on kyllä yksi parhaista, intenssitiivistä taistelua, huikea äänimaailma, realistisen tyylinen grafiikka ja Dual Sensen ominaisuudet. Kokemus aika poikkeava muihin peleihin verrattuna.Onko muuten PS5:lla dualsensen featuret käytössä?
hyvä komentti kiitos. Tuota commanderia yms porukalla en ole vielä itse edes päässyt kokeilemaan. En missään pelissä ole oikein VOIP pelaaja ollutkaan. Tuskin konsoleilla tulee toimimaankaan kunnolla yhteistyö, koska olohuone yleisin paikka pelata. VoIP vaatii oman rauhan. Porukassa pasianssikin on viihdettä sitä ei pidä sekoittaa vain pelin tuottamaan kokemukseen, josta avauduin en sirkuksesta mitä se voi tuottaa kun tietyllä tavalla käyttää.HLL ei olekaan mikään adhd taistelu
en ole ps5lla pelannu vielä mutta pcllä kylläkin jonkun 140h tuo on se pelin suola kun ei rynnitä suinpäin vaan mennään porukalla, ja miten käsketään kommanderin toimesta.
Hitaasti, koska lvl 10 maksimi. Voitoista ekstraa, commendeista ekstraa ja muistaakseni jos on pelin alusta loppuun myös ekstraa.Miten tässä kertyy XP, olen pelannut ehkä noin 15 matsia ja olen edelleen kaikilla luokilla level 1 ja 200-1000.
Olohuoneessa ei voikaan aikuinen ihminen puhua ääneen pelatessaan? Closed betassa jo näki että oikein hienosti toimii yhteistyö keskustellen. Nyt on vaan kiimaviikot kun kaikki testailee koska PS+ peli. Siitä se rauhoittuu ja paskat tippuu rattailta, jäljelle jää tiimipelaajat, ne jotka ymmärtävät tämänlaisen pelin päälle.hyvä komentti kiitos. Tuota commanderia yms porukalla en ole vielä itse edes päässyt kokeilemaan. En missään pelissä ole oikein VOIP pelaaja ollutkaan. Tuskin konsoleilla tulee toimimaankaan kunnolla yhteistyö, koska olohuone yleisin paikka pelata. VoIP vaatii oman rauhan. Porukassa pasianssikin on viihdettä sitä ei pidä sekoittaa vain pelin tuottamaan kokemukseen, josta avauduin en sirkuksesta mitä se voi tuottaa kun tietyllä tavalla käyttää.
Tervetuloa Discordiimme esittämään näitä toiveita, kehittämään yhteisöämme ja auttamaan servereidemme täytössä Tällä hetkellä on tarpeeksi hommaa ihan yhden serverin täytössä - sehän ei itsestään täyty, vaan täytetään systemaattisesti joka päivä. Myös kahden täyden serverin valvominen on luonnollisesti työläämpää. Vaikka pelaajia on, niin ei meillä kuitenkaan ole jäseniä niin paljon, että jäsenmäärä riittäisi kahdelle serverille tasokkaan pelaamisen varmistamiseen, varsinkaan nyt, kun on taas uusien pelaajien aalto vielä menossa ja juuri 1.0-julkaisun jälkeen peliin saapuneet alkavat saamaan pelin juonesta kiinni. Lisäksi kun meillä on tuota matsitoimintaa, niin tarvitsemme privaserverin vapaaksi kellonympäri. Ikävä olisi avata toinen serveri ja sitten sulkea se kesken täysien pelien, kun sitä tarvitaan.Jep. Ja se salasanalla varustettu priva servu useimmiten tyhjänä. Pistäsivät nyt toisen avoimen pystyyn tai menis ne joka päivä hinkkaavat sinne salasanan taa pelaamaan.
Lv9 jotenkin jo ymmärrys kuvasta miten tätä pelataan. Olinpa ryhmänjohtaja käytännössä olin n 50m ryhmän takana pinggasin targettia kiikarilla ja pidin respapointin frontlines. Rooli se on tämäkin. paljon tuli pisteitä kerättyä.
kk lla pelaaminen on aika vaikeaa kun kaikki on lähes tasaista ja pitkä nurmikko. Harvassa on hyvät kk spotit
jos olis konsolipelaajia niin Kurkoukko
Onkos tällä kuinka paljon pelaajakuntaa PC:llä tällä hetkellä? Ja kuinka HC pelaaja pitää olla, että pystyy pelistä nauttimaan eli pysyykö mukana kun painelee muiden perässä eikä sooloile vai vaatiiko ehdottomasti kovasti osallistumista kaikenlaiseen kommunikointiin?
Onkos tällä kuinka paljon pelaajakuntaa PC:llä tällä hetkellä? Ja kuinka HC pelaaja pitää olla, että pystyy pelistä nauttimaan eli pysyykö mukana kun painelee muiden perässä eikä sooloile vai vaatiiko ehdottomasti kovasti osallistumista kaikenlaiseen kommunikointiin?
Jos siedät ensimmäisen tunnin sitä että kuolet kokoajan ilman että tiedät mitä tapahtuu niin kyllä tätä casuaalikin pelaa. Karttoja kun oppii ja alkaa hahmottamaan mistä vihut tulee niin ei tarvitse enää kuolla "randomisti".
Tuosta kun pääsee yli niin peli on varsin kasuaalia menoa. Kuolemista ei juurikaan rankaista ja squad leaderin jättämistä outposteista voi spawnata parin sekunnin viiveellä loputtomasti. Jengi jopa tekee itsemurhia ja spawnaa ennemmin jos ammukset loppuvat kuin yrittävät etsiä pistettä josta niitä saa.
sitten itse pelistä
ukko juoksee 3-5x hitaampaa kuin bf v:ssa mutta kenttä oli luokkaa 2x isompi. keitin kahvit HQ:sta kentän puoliväliin hitaasti juostessa. Perille päästyä siis oikeasti jotain 5min niin eka kohtaus oli just niin lyhyt mitä voi kuvitella ja sama putkijuoksu uudestaan.
Jos siedät ensimmäisen tunnin sitä että kuolet kokoajan ilman että tiedät mitä tapahtuu niin kyllä tätä casuaalikin pelaa. Karttoja kun oppii ja alkaa hahmottamaan mistä vihut tulee niin ei tarvitse enää kuolla "randomisti".
Tuosta kun pääsee yli niin peli on varsin kasuaalia menoa. Kuolemista ei juurikaan rankaista ja squad leaderin jättämistä outposteista voi spawnata parin sekunnin viiveellä loputtomasti. Jengi jopa tekee itsemurhia ja spawnaa ennemmin jos ammukset loppuvat kuin yrittävät etsiä pistettä josta niitä saa.
Käsittääkseni tuosta respawnista saa aikasakkoa ja uudelleen peliin pääseminen viivästyy jos et kuole taistelussa vaan respawnaat johonkin.
Kannattaa tutkia karttaa hetken ennenkuin spawnaa. Ihan pelin alussa joutuu odottamaan kunnes ensimmäinen Garrison on pystyssä ellei tosiaan halua juosta puolta karttaa. Tämän jälkeen pääasiassa spawnataan garrisoneille tai outposteille joista pääsee räiskimään sekunneissa.
Kuolemista ei juurikaan rankaista ja squad leaderin jättämistä outposteista voi spawnata parin sekunnin viiveellä loputtomasti. Jengi jopa tekee itsemurhia ja spawnaa ennemmin jos ammukset loppuvat kuin yrittävät etsiä pistettä josta niitä saa.
Jos ollaan juuri kaappaamassa sektoria niin medic voi olla aika tärkeä. Siinä kun ei kovin lähellä voi outpostia tai garrisonia olla. Paitsi reconilla.
Latasimpa tämän PS5:lle, kun "ilmatteeksi" sai. Kun peli alkaa, olen helvetin kaukana tapahtumista. Juoksentelen viisi minuuttia päästäkseni muiden mukaan. Sitten tulee yksi laukaus jostain puskista ja kuolen. Peli alkaa taas samasta paikasta, 5 min juoksentelua ja yksi laukaus ja kuolo korjaa taas . 5 min juoksentelua ja yksi laukaus. Tämähän on Edge of Tomorrow !
Mitä en ymmärrä vai onko tämä vaan niin helvetin vaikeeta ? Pitisiko mun työmiä tuo 5 min juoksentelu että mua ei huomattaisi. Sitten se kestäis 20 min. Sitten varmaaan pitäisi jossain vaiheessa usklataa kurkata pusikosta ja eikähän joku snaipperi päänuppini huomaa......
Ei taida ola tämänkään mun peli.
Avaa kartta ja spawnaa Outpostiin (vihreä kolmio ristillä) tai Garrisoniin (ympyrä lipulla). Näin kuolet alle 30 sekunnissa näkemättä ketään 5 minuutin sijasta!
Latasimpa tämän PS5:lle, kun "ilmatteeksi" sai. Kun peli alkaa, olen helvetin kaukana tapahtumista. Juoksentelen viisi minuuttia päästäkseni muiden mukaan. Sitten tulee yksi laukaus jostain puskista ja kuolen. Peli alkaa taas samasta paikasta, 5 min juoksentelua ja yksi laukaus ja kuolo korjaa taas . 5 min juoksentelua ja yksi laukaus. Tämähän on Edge of Tomorrow !
Mitä en ymmärrä vai onko tämä vaan niin helvetin vaikeeta ? Pitisiko mun ryömiä tuo 5 min juoksentelun sijaan, että mua ei huomattaisi. Sitten se kestäis 20 min. Sitten varmaaan pitäisi jossain vaiheessa uskaltaa kurkata pusikosta ja eikähän joku snaipperi päänuppini huomaa......
Katso tutoriaali vaikka youtubesta ja lue tämä ketju läpi, olet paljon enemmän perillä pelistä.
Onnea odottamiseen. PC:llä odoteltu 2v optimointeja ja parempaa suorituskykyä.Kyllä tämä PS5 todennäköisesti ainakin muutaman päivityksen vaatii. Suorituskyky on ajoittain todella heikkoa, laskee varmaan hetkellisesti johonkin 30fps paikkeille raskaimmissa taisteluissa.
Jätit vain kertomatta että niitä on myös jo tullut.Onnea odottamiseen. PC:llä odoteltu 2v optimointeja ja parempaa suorituskykyä.
Eteen ja taakse. Edelleen surkeasti optimoitu ja varsinkin frametimet hyppii miten sattuu.Jätit vain kertomatta että niitä on myös jo tullut.
Huhujen mukaan myös ryhmässä pysyminen lisää elinajanodotetta vs soolojuoksentelu. Suomalaista peliseuraa Hell Let Looseen (myös konsolipuolelle) löytää esim. Discordistamme.Latasimpa tämän PS5:lle, kun "ilmatteeksi" sai. Kun peli alkaa, olen helvetin kaukana tapahtumista. Juoksentelen viisi minuuttia päästäkseni muiden mukaan. Sitten tulee yksi laukaus jostain puskista ja kuolen. Peli alkaa taas samasta paikasta, 5 min juoksentelua ja yksi laukaus ja kuolo korjaa taas . 5 min juoksentelua ja yksi laukaus. Tämähän on Edge of Tomorrow !
Mitä en ymmärrä vai onko tämä vaan niin helvetin vaikeeta ? Pitisiko mun ryömiä tuo 5 min juoksentelun sijaan, että mua ei huomattaisi. Sitten se kestäis 20 min. Sitten varmaaan pitäisi jossain vaiheessa uskaltaa kurkata pusikosta ja eikähän joku snaipperi päänuppini huomaa......