Hell Let Loose

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lauri_
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tuohon ruohoon jotain asetusta olemassa? Itse ajattelin tänään kokeilla tätä ensimmäistä kertaa.
 
Sinänsä hyvä, jos tuo ruohon ja heinikon piirtoetäisyys kasvaa pienimmilläkin asetuksilla. Niin oleellinen osa pelistä on hengissä selvitytyminen ja luonnon käyttäminen suojana, että menee melkein huijauksen puolelle jos ampuvan osapuolen nurmikon piirtoetäisyys on säädetty kymmeneen eikä sataan metriin:D

Toivottavasti vaan saavat toimimaan tuon kunnolla, eihän tuo nyt pelaajakunnan pysyvyyden kannalta hyvä ole jos tarvitsee RTX kortin että voisi pelata sujuvasti Low-asetuksilla..
 
Järjestämme ex-tempore HLL Suomi -tapahtuman tänään klo 20 alkaen.

Kyseessä on vain suomalaisille pelaajille tarkoitettu tapahtuma. Mukaan on tervetullut jokainen suomalainen HLL-pelaaja! Olit sitten uusi tai vanha, jäsen tai satunnainen ohikulkija free weekendistä, olet lämpimästi tervetullut mukaan! Update 9 tuli tiistaina ja sen jälkeen parit hofixit. Lisäksi free weekend alkoi eilen. Tutustutaan porukalla pelin uusittuun metaan sekä uusiin ominaisuuksiin - sekä tietysti toisiimme. Perjantai-iltaisin normaalistikin on ruuhkaa pääserverillämme ja kaikki eivät mahdu peleille, saati nyt free weekendin aikana. Toivotetaan kaikki uudet pelaajat tervetulleiksi ja koitetaan houkutella uusia suomalaisia heti mukaan hyviin peleihin.

Milloin: TÄNÄÄN 26.3.2021 klo 20:00
Serveri: [fll.fi] Finns Let Loose | HLL Suomi -tapahtuma (toinen serverimme, joka on nyt tyhjä)
Kesto: Niin kauan kuin väkeä riittää
Salasana: hllsuomi

Jokaisella on suotavaa olla mikrofoni käytössä, johtorooleilla mikkipakko, ei näissä peleissä ja ryhmätyössä muuten järkeä ole.

Tätä tapahtumaa ja salasanaa saa jakaa kaikille suomalaisille pelikavereille. Liity myös Discordiimme. Linkki on helppo muistaa ja jakaa: Join the fll.fi - Finns Let Loose Discord Server!

s3nqxzzhwgl61.png
 
Olen tässä nyt hetken pelannut tätä peliä,niin kuinka tässä aktivoituu mikrofoni ? Ei edes FLL servulla kun kokeilin niin kukaan puhunut. Onko tässä niinkuin Pubg.ssa että joukot etukäteen ovat samalla kanavalla ? Olis kiva koittaa ryhmätyönä,missaanko nyt jotain asetusta
 
Siihen on nappi bindattu tai kaksikin unit ja team. Eli pitää painaa puhuaksesi.
 
Olen tässä nyt hetken pelannut tätä peliä,niin kuinka tässä aktivoituu mikrofoni ? Ei edes FLL servulla kun kokeilin niin kukaan puhunut. Onko tässä niinkuin Pubg.ssa että joukot etukäteen ovat samalla kanavalla ? Olis kiva koittaa ryhmätyönä,missaanko nyt jotain asetusta

Ne joiden kanssa olet samassa ryhmässä (squad) ovat automaattisesti samassa voicechat-lokerossa, sitten jos olet ryhmänjohtaja niin sinulle kuuluu lisäksi komentokanavan (komentaja + ryhmänjohtajat) höpinät. Lähetysnäppäimiä on johtajilla 3kpl (komentokanava, lähikanava ja ryhmäkanava) ja perusjampoilla 2kpl (lähikanava ja ryhmäkanava). Näppäimet löydät asetuksista, mutta oletukset taisi olla: X, C ja V

Toivottavasti tästä on apua, kaikilla servuilla ei välttämättä ole "puhuvia" pelaajia, joka on kyllä tietynlainen ongelma tässä pelissä :)
 
Ok. Tätä juuri koitin tuossa sanoa aiemmin..
Tuolla fll servulla on kyllä hyvä meno yleensä aina, harmi vaan sinne on aika hankala päästä nykyisin.
Jotain venäläisä olen käyttänyt pingin takia, tuppaa vaan tulemaan hatkat kun ei ole puhetta, no eikun en ymmärrä kieltä
 
HLL:ssä on usein tuntunut siltä, ettei kukaan kuule, kun puhun. Syytä on ollut myös käytetyn mikrofonin äänentason mystinen lasku 9% kohdille, mutta myös näppäinsekoilut.
Onko nyt rautalangasta vääntäen niin että:
"Talk" - on vain pelissä lähietäisyydelle kuuluva kanava, riippumatta ryhmistä
"Unit Radio" - on vain oman ryhmän(squad) sisällä kuuluva kanava
"Leadership Radio" - on komentoportaan oma kanava
 
HLL:ssä on usein tuntunut siltä, ettei kukaan kuule, kun puhun. Syytä on ollut myös käytetyn mikrofonin äänentason mystinen lasku 9% kohdille, mutta myös näppäinsekoilut.
Onko nyt rautalangasta vääntäen niin että:
"Talk" - on vain pelissä lähietäisyydelle kuuluva kanava, riippumatta ryhmistä
"Unit Radio" - on vain oman ryhmän(squad) sisällä kuuluva kanava
"Leadership Radio" - on komentoportaan oma kanava
Näin on. Pelissä on tai ainakin ollut myös bugi, jonka takia toisten puheita ei kuulu.
 
Pelissä on tuollainen ikävä voip bugi, mikä rikkoo pelin voipin kokonaan. Et voi puhua muille, etkä kuule mitä muut puhuvat. Tämän takia pelin asetuksistä löytyy voip reconnect nappula. Jos voip katkeaa matsin aikana käykää koittamassa sitä, se mahdollisesti korjaa asian. Seuraavassa Updatessa tuleekin sitten suuri ja mahtava Neuvostoliitto!

Developer Briefing #123 - Introducing Kursk!

860b045b7bbe5492f5d1aec35e2fa118756510d7.jpg

8ad59f11da4804e2f7aa73f02a9dbdea88b73d41.jpg

05a3755e366c8e2243e18fd0cae60612044b412f.jpg
 
kiva että on paljon pelaajia mutta onhan tuo ihan hanurista päästä mihinkään pelaamaan nykyisin.. ger+mic only kanavia ihan älyttömästi. fll saisi laittaa kans fin only :)
 
kiva että on paljon pelaajia mutta onhan tuo ihan hanurista päästä mihinkään pelaamaan nykyisin.. ger+mic only kanavia ihan älyttömästi. fll saisi laittaa kans fin only :)
Squadissa on samaa ongelmaa saksalaisilla servereillä. Eivät vissiin osaa höpötellä kuin sitä omaa kieltänsä.
 
Tää on jäänyt ny vähille. Jotenkin toi enlisted hoitaa homma paremmin omaan makuun.

Isoin ongelma molemmissa on staattinen ympäristö, mikää ei tuhoudu. Bäföissä ei sitä ongelmaa ole mut muuten piri jonne vauhdilla vipeltävät soltut ei nappaaa.

Tekispä joku jonku näiden sekotuksen.
 
Tuo on kyllä totta. Ihan perustason "kaikki paskaksi" riittäisi, malliin BF Bad Company 2. Eläisi se taistelukenttä ihan eri tavalla kun kylää ja korpea menisi pikkuhiljaa nurin. Tietty vaikeuttaa peliä kun suunniteltu kenttä ei puolen tunnin päästä enää toimikaan kuten ajateltu, mutta immersio kasvaisi.
 
Tänään alkaa Free Weekend noin klo 20:00 Suomen aikaa. Tulevassa dev briefissä tarkemmat tiedot
 
Sainte-Marie-Du-Mont paskotaan kyllä ihan täysin tulevissa päivityksissä. Ilmeisesti konsoliporttaus pakottaa karsimaan yksityiskohtia kentistä, aika järkkyä katseltavaa nämä vertailukuvat (varsinkin 29):

 
Sainte-Marie-Du-Mont paskotaan kyllä ihan täysin tulevissa päivityksissä. Ilmeisesti konsoliporttaus pakottaa karsimaan yksityiskohtia kentistä, aika järkkyä katseltavaa nämä vertailukuvat (varsinkin 29):

Tuo 29 nyt kyllä näyttää aivan uskomattomalta ripulilta. Mutta noita kun vilkuilee enemmänkin läpi, niin aika monessahan näyttää paremmalta kuin nykyinen versio? Vai onko tuossa vain menny uusi/vanha laidat sekaisin.
 
Tuo 29 nyt kyllä näyttää aivan uskomattomalta ripulilta. Mutta noita kun vilkuilee enemmänkin läpi, niin aika monessahan näyttää paremmalta kuin nykyinen versio? Vai onko tuossa vain menny uusi/vanha laidat sekaisin.
Uusi on jokaisessa vasemmalla.

Onhan siellä muutamia parannuksia mm. juoksuhautojen yms suhteen, mutta esim. kasvillisuus on aika pelkistettyä ja jotenkin siitä on hävinnyt se ranskalainen tunnelma. Kukkaniityt ja köynnöksin koristellut puut ovat kaikki mennyttä, taivas on mitäänsanomaton, plus talot/pihat on jotenkin pliisuja ja suljetumpia. Ilmeisesti pyritään käyttämään joka mapissa samoja assetteja, mikä on vähän sääli.
 
Melkoiseksi tuhnuksi tämä peli kyllä jäi sitten monelta osin... Suorituskyky ripulia ja tankit edelleen korjaamatta. Silti kehdataan sanoa että valmis.
 
Melkoiseksi tuhnuksi tämä peli kyllä jäi sitten monelta osin... Suorituskyky ripulia ja tankit edelleen korjaamatta. Silti kehdataan sanoa että valmis.

Tää on vähän sellainen peli mitä pelataan siihen saakka kunnes tulee jotain muuta, toista oli bf4 kanssa.
 
Tuosta 29 ja 30 kuvasta täytyy sanoa että koko tuo Brecourt manor on vielä kokonaan kesken. Devit sanoi että piha ja talo suljettu ja hyvin yksinkertaisia koska ilmeisesti uusia taloja yms muuta sälää on tulossa mutta eivät olleet vielä valmiita tuohon buildiin. Lisäksi piirtoetäisyys oli bugannut ainakin ekassa testissä ja sen takia uusi SMDM näytti aika perunalta.
 
tällänen ukm olisi kiinnostunut tästä pelistä, mutta tuottaa ongelmia "päästä sisään" tähän peliin, eli oppia tarvisi saada reilusti, että olisi jotain apua tiimille. RO2 tullu pelattua ~900 tuntia, mutta tuosta ei ole tässä pelissä mmitään hyötyä.
 
tällänen ukm olisi kiinnostunut tästä pelistä, mutta tuottaa ongelmia "päästä sisään" tähän peliin, eli oppia tarvisi saada reilusti, että olisi jotain apua tiimille. RO2 tullu pelattua ~900 tuntia, mutta tuosta ei ole tässä pelissä mmitään hyötyä.
Sanoisin että jätä pelaamatta. Viimeiset kaksi päivitystä menty lähinnä takapakkia ja nyt peliä ollaan väkisin tunkemassa pois early accessista vaikka tekemistä olisi vaikka kuinka paljon.
 
tällänen ukm olisi kiinnostunut tästä pelistä, mutta tuottaa ongelmia "päästä sisään" tähän peliin, eli oppia tarvisi saada reilusti, että olisi jotain apua tiimille. RO2 tullu pelattua ~900 tuntia, mutta tuosta ei ole tässä pelissä mmitään hyötyä.

Meet tonne fll.fi servulle ja squadiin missä fll.fi heppuja, kyllä ne neuvoo.
 
Muutama juutuuppi tutoriaali voi hieman selventää. Alussa tuntui itsestänikin aika sekavalta. Suosittelen myös Finns let loose (FLL.fi) serveriä, hyppää myös heidän Discord kanavalle niin peliseuraa löytyy.
 
tällänen ukm olisi kiinnostunut tästä pelistä, mutta tuottaa ongelmia "päästä sisään" tähän peliin, eli oppia tarvisi saada reilusti, että olisi jotain apua tiimille. RO2 tullu pelattua ~900 tuntia, mutta tuosta ei ole tässä pelissä mmitään hyötyä.

Join the fll.fi - Finns Let Loose Discord Server! Tuolta löytää apua. Valitset vaan HLL roolin alusta niin sulle aukeaa HLL keskustelut ja voip kanavat. Sinne vaan mukaan :tup:
 
Jaha niin se vaan tämäkin saatiin pois early access vaiheesta ja 1.0 päivitys tuli tällä viikolla. Ei ehkä ihan valmis 1.0 julkaisuun, mutta ainakin ovat luvanneet jatkaa pelin kehitystä vielä usean vuoden ajan.


Roadmap
6tgv6brftqd71.png
 
Jepulis ison skaalan paukuttelu hintaisekseen, pari juttua kaipaisi päivitystä.

-Rising Storm 2 pelanneena tässä ei ole minkäänlaista "combat chatteria" sotilalla, ne eivät päästä mitään ääniä tai reagoi tapahtumiin, immersio ottaa osumaa.
-Gunplay tervaista, lippaan tarkistus puuttuu.
 
Tuo huutojen ja kommunikaation täydellinen puutos ärsyttää kans itseä suunnattomasti. Tiedä sitten onko pelin sisäisen kommunikoinnin tarkoitus kuulua tuon takia paremmin mutta immersiota tuon puutos vie paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Vain jos sen saa asetuksista laitettua pois niin että ukko ei huuda mitään jos ei niin halua. Mikään ei vituta peleissä enempää kun oot hiipimässä marjapensaassa vihua selkään ja yhtäkkiä hahmo huutaa "Jumalauta! Täällä on mustikoita" ja kaikki vihollisten piiput kääntyy osoittamaan sinua. :beye:
 
Viimeksi muokattu:
Tulipahan tämäkin hankittua moninpelien puutteessa.
Eilen vedettiin päivänpäätteeksi kevyt 3 tuntinen.. Josta n. 1½ tuntia Stalingradissa, recon unittina kaverin kanssa. FLL servulla tietty !

Kyllähän tuo melkoista pikselien tihrustamista välillä on, mutta samalla hyvää vaihtelua kaikesta tästä super nopeasta, battle royale puurosta.
Tappojen saaminen tämänkaltaisissa peleissä on vain jostain syystä paljon tyydyttävämpää kuin esim. Battlefieldeissa ja vastaavissa.

En juurikaan framerateista välitä kun kyse ei ole reaktioräiskinnästä joten höylään menemään maksimiasetuksilla ja olen huomannut että kasvillisuuden varjot harrastavat "pop innaamista" aika kovalla tahdilla. Kellään muulla tätä?
 
Tuli tämäkin hommattua ja on kyllä mukavaa vaihtelua kaiken pubgin,siegen codin yms. nettiräiskeiden vastapainoksi. Tunnelmaltaan helkkarin hyvä ja tiimipeli on kaiken a j o. Jos ei koko porukka puhalla yhteen hiileen niin on äkkiä tappio edessä.

Eihän tätä voi kuin suositella jos ww2 tyylinen realistisemmalla otteella pelattava moninpeliräiskintä on mieleen. Omat puutteensa tässä toki on mutta ei mitään kovin häiritsevää ja kehitystyö tekijöillä jatkuu. Noin kymmenen tuntia nyt takana ja mitä paremmin peliin ja hahmoluokkiin pääsee sisälle, sen paremmalta maistuu.
 
PS5 versio nopea testaus (vajaa 30min). ja hyi helkkari miten huono esitys
Enlisted on sotapeli jos simulaattori meininkiä haluaa pleikkarilla. sitä ukon jäykkyyttä,munat turpeessa ja jokainen laukaus sattuu tunnetta.
Battlefield V jos pelituntuma immersio, laatu kaikki toimii miten voi kuvitella arcade sotameisinkiä tosi jees. Aivan yö ja päivä Hll let looseen. Siis et voi puskien läpi hyppiä/ylittää vaan sun täytyy ettiä se puskan aukko mistä edetä. BF V ei tarvinut miettiä moista

sitten itse pelistä
ukko juoksee 3-5x hitaampaa kuin bf v:ssa mutta kenttä oli luokkaa 2x isompi. keitin kahvit HQ:sta kentän puoliväliin hitaasti juostessa. Perille päästyä siis oikeasti jotain 5min niin eka kohtaus oli just niin lyhyt mitä voi kuvitella ja sama putkijuoksu uudestaan.
Suurin osa ajasta menee juosten mähinä paikalle. Voi taivas mitä viihdettä. Joo on varmaan jotain autoja jossain mutta nyt oli tarkoitus testata vain peliä ilman tietämystä optimi suorituksesta paras tapa liikkua.
3x kuoleman kerralla olin just se puskajussi ja teilasin 3 tyyppiä kunnes itse kuolin. Peliviihde arvoltaa ei todellakaan omaan makuun. Enlisted tekee simulaatio peliviihde suhteen paljon paremmin.

graafisesti vanhanaikainen. Enlisted ja varsinkin bf v näyttää paremmalta.

ukko juoksee, mutta ei voi ampua mp40:llä ollenkaan, mutta voi huitoa lapiolla. make no sense.

hyvää: ps5 ohjain on otettu käyttöön liipasin tuntuu ihanan jäykältä tosin pvp pelissä tuosta on haittaa jos meinaa pärjätä.
peli oli hyvin pieni kooltaan? lataus kesti jotain alle 10min.
nyt ymmärrän miksi laitettu ilmaiseksi. ei tällaisesta voi joutua maksaa 69,90 hintoja. Tuskin käynnistän uudelleen jos ei muutoksia parempaan.
 
HLL ei olekaan mikään adhd taistelu :)
en ole ps5lla pelannu vielä mutta pcllä kylläkin jonkun 140h tuo on se pelin suola kun ei rynnitä suinpäin vaan mennään porukalla, ja miten käsketään kommanderin toimesta.
 
Enlisted on sotapeli jos simulaattori meininkiä haluaa pleikkarilla. sitä ukon jäykkyyttä,munat turpeessa ja jokainen laukaus sattuu tunnetta.
Varsin eri käsitykset simulaattoreista jos enlisted:in miellät sellaiseksi. Sehän on nimenomaan f2p p2w grindauskopio battlefieldeistä.

Ei sillä että tätä peliä mitenkään puolustelisin. Ongelmia on kasapäin ja jäätiin aika kauas siitä mitä olisi voinut tämän pelin kuvitella olevan launchissa. Mielestäni edelleen Early Access statuksen ansaitsisi ja useita vuosia lisää kehitysaikaa... Pari vuotta tätä jaksoi vaan ei kyllä enää.
 
Todella rakeisen näköinen PS5, näyttää että olisi film grain päällä, betassa oli huomattavasti puhtaamman näköinen. Onko PC versiossa film grain asetusta vai johtuukohan tuo A-A säädöistä.
 
Todella rakeisen näköinen PS5, näyttää että olisi film grain päällä, betassa oli huomattavasti puhtaamman näköinen. Onko PC versiossa film grain asetusta vai johtuukohan tuo A-A säädöistä.
Varmaan sieltä se "clarity TAA" laitettu päälle konsoleille. Eli TAA + vitullinen sharpening. Elä kysy miksi tuo on edes olemassa...
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Njooh, tää varmasti jakaa (yhä) mielipiteitä. Itsellä on tämä PC:lle, ja vaikka alkuun vaikuttikin hyvältä, nykyään käytän rajallisen vapaa-aikani mieluummin viihdyttävämmin vaikka CoD:in/BF:n/Insurgencyn parissa. Kyllä tuo spawnista juokseminen omalta osalta tappoi tähän kiinnostuksen, ehkä joku autopilot voisi olla siihen kätevä niin voisi vaikka imuroida taloa samalla.
 
Tulihan siihen ne autot.. ite pelainen satunnaisesti viikonloppu iltaisin. Eniten ottaa nupoliin kun servut on täynnä varsinkin fll.
 
Todella rakeisen näköinen PS5, näyttää että olisi film grain päällä, betassa oli huomattavasti puhtaamman näköinen. Onko PC versiossa film grain asetusta vai johtuukohan tuo A-A säädöistä.

Varmaan joku susi TAA käytössä. PC:llä meni 2 vuotta saada hyvät AA asetukset joten en pidättäisi hengitystä että konsoleilla saadaan heti korjattua. :D Mielenkiintoista seurata kuinka konsoli julkaisusta selvitään. Taitaa sen myötä kaikota viimeisetkin toiveet että peli saataisiin taas oikeille rateille ja lopetettaisiin kasuaalien paapominen
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 475
Viestejä
4 497 756
Jäsenet
74 213
Uusin jäsen
Naxu20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom