Hell Let Loose

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lauri_
  • Aloitettu Aloitettu
Itellä vaihtu just takas bäfään.
+50 levelille jakso katella aina samalla taktiikalla russimista ja takit & tykistö käyttämättömänä basessa, lähes poikkeuksetta.
Pelihän on loistava ja varmasti paluu hetken päästä.
Vähän päinvastaisia kokemuksia taas itsellä. Viimeksi kun pelasin pari matsia niin tykistöä tuli niskaan vähän liiankin kanssa.

Onko muuten muita hyviä servuja kuin Band of Brothersit? Finns Let Loosea olen testannut ajoittain, muttei mielestäni ihan aina yllä samalle tasolle peliseuran laadun suhteen.
 
Mistä sen näkee, että onko vihollinen valtaamassa jotain paikkaa ja vastaavasti mistä näkee oman joukkueen valtaamisen edistymisen, onko jossain indikaattori?

Onko alueet vallattava kartalta peräkkäin? Alueilla on ne mustat rinkulat joiden sisällä valtaaminen edistyy nopeimmin. Mistä tietää onko riittävän lähellä vallattavaa aluetta että valtaus alkaa edetä omalle joukkueelle jos ei ole sen rinkulan sisällä?

Support toimittaa varustelaatikoita kuormurilla, joten löytyykö kuormuri ja niiden varustelaatikoiden lastauspaikka aloituspaikasta (HQ)?

Jännä kun useasti käynyt niin, että olen ryöminyt pitkiä aikoja tuuheassa pusikossa josta ei voi toista erottaa ennen kuin päälle astuu, mutta niin vaan kuolemia tulee. Nämä eivät voineet olla harhalaukauksia. Voiko joillain olla grafiikka-asetukset niin matalalle vedetty ettei piirrä pusikoita ja ruohoa ja näin ollen napsivat helppoja kärpäsiä? Tuli vain mieleeni kun yleensä spawnin jälkeen kestää joitain sekunteja ennen kuin ruohot ja puskat latautuvat näkyviin.

Loppuun tositarina taistelukentältä:
Kaiken hässäkän ja mäiskeen keskellä minut käskettiin rakentamaan nodeseja eräässä matsissa. En ollut koskaan aikaisemmin toiminut engineerinä, joten meni jonkin aikaa kunnes sain jotain rakennettua. Hetken päästä selän takaa alkoi kuulua tankin matalaa murinaa. Siinä vasaroidessani toivoin hiljaa mielessäni sen olevan oma tankki. Ei ollut.
 
Mistä sen näkee, että onko vihollinen valtaamassa jotain paikkaa ja vastaavasti mistä näkee oman joukkueen valtaamisen edistymisen, onko jossain indikaattori?
Kartalta tai vastaavasti se overlay joka tulee ruudulle (En muista mikä oletuksena nappi sen näyttämiseen/piilotukseen). Se nyt on aika oleellinen muutenkin kun näkee ne vallattavat pisteet suoraan ruudulla ilman kartan aukomista.

Onko alueet vallattava kartalta peräkkäin? Alueilla on ne mustat rinkulat joiden sisällä valtaaminen edistyy nopeimmin. Mistä tietää onko riittävän lähellä vallattavaa aluetta että valtaus alkaa edetä omalle joukkueelle jos ei ole sen rinkulan sisällä?
Normi warfaressa kyllä. Offensivessa toinen vain pystyy valtaamaan ja tuolloin pitää vallata aina kaksi aluetta, jonka jälkeen aukeaa seuraavat kaksi.

Jos olet mustan rinkulan sisällä, sinut lasketaan 2x. Muutoin riittää että on neljän pienemmän neliön sisällä (joista jokainen 200m). Tästä oli redditissä kuva joskus jossa hyvin selitetty. Tyhmää kyllä ettei tuota virallisesti missään selitetä.

Support toimittaa varustelaatikoita kuormurilla, joten löytyykö kuormuri ja niiden varustelaatikoiden lastauspaikka aloituspaikasta (HQ)?
Kyllä, kuormurit tosiaan pitää commanderin spawnata. Ei ole tätä uutta päivitystä kovin montaa tuntia tullut pelailtua joten tuosta latauspaikasta en osaa sanoa, jotenkin HQ:sta sekin kuitenkin onnistuu kun nähnyt rekkojen sahaavan ees taas.

Jännä kun useasti käynyt niin, että olen ryöminyt pitkiä aikoja tuuheassa pusikossa josta ei voi toista erottaa ennen kuin päälle astuu, mutta niin vaan kuolemia tulee. Nämä eivät voineet olla harhalaukauksia. Voiko joillain olla grafiikka-asetukset niin matalalle vedetty ettei piirrä pusikoita ja ruohoa ja näin ollen napsivat helppoja kärpäsiä?
Katso joskus scopella tai esim tankilla kauas, 250-500m. Ei se mitään ruohoa rendaa. Jossei ole puita/pusikoita myös edessä niin ruohikossa kykkiminen on tässä turhaa.

Tuli vain mieleeni kun yleensä spawnin jälkeen kestää joitain sekunteja ennen kuin ruohot ja puskat latautuvat näkyviin.
Tuo latausbugi tuli myös tässä uusimassa päivityksessä kuukausi sitten eikä vieläkään täysin korjattu.
 
Kovin suttuista grafiikkaa on 4K resoluutiollakin. Saako tuo jotenkin modattua vai pitääkö heittää refundit kun ei saa mitään selvää kaukaisemmista kohteista.
 
Mulla taisikin mennä Post scriptum ja tämä sekaisin. Varmaan ihan hyvä tämäkin, mutta ei tämmöinen adhd reaktioammuskelu enää iske, staattisine mappeineen.
 
Mulla taisikin mennä Post scriptum ja tämä sekaisin. Varmaan ihan hyvä tämäkin, mutta ei tämmöinen adhd reaktioammuskelu enää iske, staattisine mappeineen.
Ei ole kyllä mapit staattisia että juuh. Eikä ole kyllä mitään bäfän/codin kaltaista adhd mättöä myöskään.
 
Ei ole kyllä mapit staattisia että juuh. Eikä ole kyllä mitään bäfän/codin kaltaista adhd mättöä myöskään.

Rakennukset ovat tuhoutumattomia, mikä on vanhanaikaista. Aseiden osumatarkkuus on niin hyvä, että tuntee pelaavansa jotain tarkka-ampuja porukkaa vastaan ja pelin tempo on erittäin nopea.

COD/BF (pl 1942) ei ole kokemusta.
 
Rakennukset ovat tuhoutumattomia, mikä on vanhanaikaista.

Kuinka monessa FPS moninpelissä on tuhoutuvaa ympäristöä? Itselläni ei tule muita mieleen kuin Battlefieldit.

Aseiden osumatarkkuus on niin hyvä, että tuntee pelaavansa jotain tarkka-ampuja porukkaa vastaan

Niin siis aseilla osuu pääsääntöisesti sinne mihin tähtäsi, kuten tosielämässäkin? Joku random bullet deviation on ihan vihoviimeinen juttu edes etäisesti realistisuuteen pyrkivissä peleissä.

pelin tempo on erittäin nopea.

Kaipa tämä saattaa olla temmoltaan nopeampi kuin joku Arma tai Post Scriptum (ei kokemusta) mutta on kyllä silti hyvin kaukana erittäin nopeatempoisesta.
 
Rakennukset ovat tuhoutumattomia, mikä on vanhanaikaista. Aseiden osumatarkkuus on niin hyvä, että tuntee pelaavansa jotain tarkka-ampuja porukkaa vastaan ja pelin tempo on erittäin nopea.

COD/BF (pl 1942) ei ole kokemusta.
Kyllä intissä rk62:lla hyvät ampujat aika tarkasti osuivat 150m. Pelit, joissa kudit lähtevät piipusta ”vinoon”, ovat suoraan sanoen paskaa.
 
Mukavasti mennyt peli eteenpäin kun eilen pitkästä aikaa (n. vuosi kai kulunut) kävin pari peliä pelaamassa. Ekaksi teki vaikutuksen jykevä äänimaailma, konekivääri kun nakuttaa lähellä tai tykistöä tulee kenttään niin fiilis on kohdillaan.

Animaatiot parantunu myös kovasti viime näkemältä ja aseiden käyttö tuntuu paljon paremmalta. Ballistiikkaa myös kovasti tämä peli kaivannut ja nyt näyttää sekin menneen eteenpäin ja joutuu opettelemaan kuinka paljon pitää sivuttain liikkuvaa kohdetta liidata.

Näin keskeneräisenä julkaistujen ja nopeasti kuihtuvien peliprojektien aikana HLL devitiimin tekemistä on mukava seurata. Löytyy johdonmukaisuutta, pitkäjänteisyyttä ja näkemystä tekemisessä, ja sen on pelaajatkin huomanneet, kun ei ole vaikeuksia löytää täysiä servereitä.

Edelleen pelikokemus kovasti riippuvainen siitä, minkälaisen squadin löytää. Mielestäni kuitenkin hyvä yhteisö pelin ympärillä ja eilenkin oli lähes koko ajan kommunikoiva leaderi puikoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Rakennukset ovat tuhoutumattomia, mikä on vanhanaikaista. Aseiden osumatarkkuus on niin hyvä, että tuntee pelaavansa jotain tarkka-ampuja porukkaa vastaan ja pelin tempo on erittäin nopea.
Oikeasti tuhoutuvat rakennukset ei taida olla kovin monessa muussa pelissä kuin juuri battlefieldeissä. Ellet laske jotakin fortniteä mukaan. Aseet kun on kivääreitä pääasiassa niin sopii olettaakin että on tarkkoja, myös kauas. En nyt tiedä kuinka hidasta peliä sitten etsit, matsit kestää parhaimmillaan sen puolitoista tuntia. Ei taida paremmaksi vetää kuin oikeat simut tyyliin arma jos löydät sopivan larppausporukan.

Kokeilitko oikeasti peliä 10min kauempaa?
 
Armaan eniten vertasin, sille ei valitettavasti ole kunnon kilpailijaa omassa lajissaan.
Armahan on ihan paskana ja todella kaukana realistisesta. Millainen lista pitää olla modeja, että on jotenkin edes pelaamiskelpoinen? Onko pelimoottoria päivitetty vieläkään vai pyöriikö se edelleen aivan älyttömän huonosti, jos pelissä tapahtuu yhtään mitään (AI jne)?
 
Rakennukset ovat tuhoutumattomia, mikä on vanhanaikaista. Aseiden osumatarkkuus on niin hyvä, että tuntee pelaavansa jotain tarkka-ampuja porukkaa vastaan ja pelin tempo on erittäin nopea.

COD/BF (pl 1942) ei ole kokemusta.

Vähän knoppitietoa pyssyistä, ei ne WW2 tussarit olleet mitään umpisurkeita sohloja!

Olen ihan reaalimaailmassa ampunut monta kertaa 9mm pistoolillani (CZ Shadow 2 kisapistooli) 100 metriin paperilautasen kokoiseen teräsmaaliin (useamman osuman putkeen) ja 150m matkallakin osuu vielä tauluun. Vaatii luonnollisesi vähän tähtäyspisteen hakemista, mutta ei ole suinkaan mahdoton tehtävä. Parempilaatuisella AR-15 kiväärillä taas ampuu 300 metriin vielä 5 cm kasaa jos on hyvä kuski ja kunnollista patruunaa.

Mitä noihin historiallisiin pyssyihin tulee, Kar98k ja M1 Garand ovat molemmat suht tarkkoja aseita jopa sotilaspatruunalla, joten ei ole oikeasti mikään ameriikan temppu osua 300 metriin ihmisen kokoiseen maaliin. Molemmilla aseilla tehokas kantama on yli 400-500 metriä (IRL) ja kun tässä pelissähän se yksi osuma riittää, niin henki tosiaan lähtee aika herkästi.

Tietysti reaalimaailmassa hengästyneenä pystystä tai polviasennosta osuminen liikkuvaan maaliin sinne 300 metriin vaatii joko tuuria tai vaihtoehtoisesti tarpeeksi monta laukausta, joten siinä mielessä peli ei ole ihan realistinen.
 
Tietysti reaalimaailmassa hengästyneenä pystystä tai polviasennosta osuminen liikkuvaan maaliin sinne 300 metriin vaatii joko tuuria tai vaihtoehtoisesti tarpeeksi monta laukausta, joten siinä mielessä peli ei ole ihan realistinen.
Tokihan reaalimaailmassa myös osumiseen vaikuttaa muut tekijät, lämpötila, valon suunta, juurikin hengästyminen, käsien tärinä(pelko, adrenaliini), tähtäimen laatu(ja säätö), patruuna yms. yms. yms.

Ja ottaen tietty huomioon sen, että siihen aikaan varsinki melko moni ampui ohi/tähtäämättä tai ei ampunut ollenkaan, joten eipä semmosta oikiaa "realismia" saada aikaseksikkaan.

Eli vaikka aseet olisivat realistisen hyviä ampumarataolosuhteisiin verrattuna, ei se taistelu siitä "realistiseksi" muutu.

Mutta joo, eikait tämä mikään täysin realistinen ole sanonut olevansakkaan, pelejähän nämä on eikä simulaattoreita.
 
Armaan eniten vertasin, sille ei valitettavasti ole kunnon kilpailijaa omassa lajissaan.
Toinen yrittää olla simulaattori ja toinen pääasiassa vain viihdyttävä peli. Enpä nyt itsekään lähtisi jotain Need for speediä vertailemaan iRacingiin.
 
Armahan on ihan paskana ja todella kaukana realistisesta. Millainen lista pitää olla modeja, että on jotenkin edes pelaamiskelpoinen? Onko pelimoottoria päivitetty vieläkään vai pyöriikö se edelleen aivan älyttömän huonosti, jos pelissä tapahtuu yhtään mitään (AI jne)?

Sujuvasti on pyörinyt monta vuotta. Käyttäjien tekemät älyttömät modit/tehtävän sen tukehduttaa, josta ei voi peliä syyttää.

Lähinnä tuossa yritin selittää, että pitkiltäkin matkoilta jos pää vähän jossain vilahtaa niin alle sekunnissa on kuula otsassa. Mieleen tulee enemmän Quake, mutta siis hyvähän se on, että on valinnanvaraa.
 
Sujuvasti on pyörinyt monta vuotta. Käyttäjien tekemät älyttömät modit/tehtävän sen tukehduttaa, josta ei voi peliä syyttää.

Lähinnä tuossa yritin selittää, että pitkiltäkin matkoilta jos pää vähän jossain vilahtaa niin alle sekunnissa on kuula otsassa. Mieleen tulee enemmän Quake, mutta siis hyvähän se on, että on valinnanvaraa.
Höpöhöpö. Kauas on aika vaikea osua, pelit vaan pitkälti hämää tuon etäisyyden kannalta. Kannattaa myös huomata että UE4 rajoitusten takia tässä kannattaa pitää toistaiseksi foliage asetus matalimmalla ja ruohikossa ei kannata kykkiä. Puut kyllä rendaa pidemmälle myös.
 
Sujuvasti on pyörinyt monta vuotta. Käyttäjien tekemät älyttömät modit/tehtävän sen tukehduttaa, josta ei voi peliä syyttää.

Lähinnä tuossa yritin selittää, että pitkiltäkin matkoilta jos pää vähän jossain vilahtaa niin alle sekunnissa on kuula otsassa. Mieleen tulee enemmän Quake, mutta siis hyvähän se on, että on valinnanvaraa.
Yksi mikä kannattaa huomata on, että peleissä usein etäisyydet näyttää paljon pidemmiltä, kuin ne on "oikeasti". Esim. jos sulla on pelin FoV säädetty 90º ja näyttö täyttää 40º sektorin näkökentässäsi, niin pelissä vajaan 50m päässä olevat kohteet näyttävät samalta, kuin oikeassa elämässä 100m päässä.
 
Uutta sahaa pukkaa. MG-34 ja uudistettu Sainte-Marie-du-Mont. Lisäksi piikkilanka saa vihdoin kaivatun parannuksen (estää ja hidastaa liikkumisen). Kaikki tulossa Update 9:ssä.
mg34.jpg

 
Viimeksi muokattu:
Ei taida mitää vinkkiä olla millä dx12 päällä sais näyttiksen virran käyttöö alemmas, kun jos laitan dx12 niin hakkaa powerlimittiin lähes kokoajan, ja olen nostanu limitin tappiin mutta ei auta, tällä hetkellä lähes pakko pelata dx11 päällä, peli pysyy sillä paljon tasasempana. Muissa peleissä ei olla edes lähelläkään powelimittiä.
 
Ei taida mitää vinkkiä olla millä dx12 päällä sais näyttiksen virran käyttöö alemmas, kun jos laitan dx12 niin hakkaa powerlimittiin lähes kokoajan, ja olen nostanu limitin tappiin mutta ei auta, tällä hetkellä lähes pakko pelata dx11 päällä, peli pysyy sillä paljon tasasempana. Muissa peleissä ei olla edes lähelläkään powelimittiä.
Mikä pakottava tarve sitä bugista dx12 on ylipäänsä käyttää jos kerran toimii paremmin dx11 :hmm:
 
Onko HLL:ään suunnitteilla serverien pelaajamäärien/jonon pituuden kasvatusta, tai muuta sen kaltaista uudistusta? Nyt tätä muutaman kerran tahkonneena se tavallinen tilanne iltaisin on joko jonoja myöten täysiä tai ihan tyhjiä servereitä. Jokin kuolemiin sidottu kierrätyssysteemi voisi olla jo paikallaan.
 
Onko HLL:ään suunnitteilla serverien pelaajamäärien/jonon pituuden kasvatusta, tai muuta sen kaltaista uudistusta? Nyt tätä muutaman kerran tahkonneena se tavallinen tilanne iltaisin on joko jonoja myöten täysiä tai ihan tyhjiä servereitä. Jokin kuolemiin sidottu kierrätyssysteemi voisi olla jo paikallaan.
JJjjjoooh mikäs sen mukavampaa kuin lentää pelistä pihalle jonkin kierrätyssysteemin takia 5min ennen loppua... :hmm: Ei ole ja toivottavasti ei tulekaan.

Aika nopeasti niistä jonoista pääsee läpi. Servulistauksessa kun servu valittuna niin oikealta näkee myös jonon pituuden ilman että yrität suoraan yhdistää ja odotella sitä pop uppia.
 
Se ei kyllä kerro mitään se luku. Välillä olen yrittäny servurlle missä on esim 95/100 heti kun on refreshannut. Ja jo antaa että on full tai olet 5 jonossa. Toki on varmaan paljon pelaajiakin yrittämässä.
 
Se ei kyllä kerro mitään se luku. Välillä olen yrittäny servurlle missä on esim 95/100 heti kun on refreshannut. Ja jo antaa että on full tai olet 5 jonossa. Toki on varmaan paljon pelaajiakin yrittämässä.
Siellä oikealla näkyy erikseen queue, vaikkapa 1/5. Joillain servuilla voi olla "vip" paikkoja joten normoille ei ole auki kuin esimerkiksi se 95 paikkaa.
 
Noo max 5min yleensä pääse servulle. Toisaalta taitaa olla "nyt heti" meininki, täytys päästä
jonon ohi tai sillee. Pelatkaa Tetristä pääsee heti.
 
En tuota jono lukua ole huomannut aikasemmin. Mutta on ne odottelut pitempiä kuin 5min olleet, siis isoimmillaan.
Mutta se siitä.
 
Onko HLL:ään suunnitteilla serverien pelaajamäärien/jonon pituuden kasvatusta, tai muuta sen kaltaista uudistusta? Nyt tätä muutaman kerran tahkonneena se tavallinen tilanne iltaisin on joko jonoja myöten täysiä tai ihan tyhjiä servereitä. Jokin kuolemiin sidottu kierrätyssysteemi voisi olla jo paikallaan.
Olis kyllä hyvä nähdä suoraan, onko servulla vapaana ei-vip-paikkoja. Tällä hetkellä vähän arpapeliä. Ja on tuossa varmasti myös sitä dilemmaa mukana, että jonottajista saisi varmaan muodostettua uuden täyden pelin, mutta tyhjille servuille ei vaan tule porukkaa, koska ... niin... ne ovat tyhjiä.
 
Oikealla näkee jonot ja vip paikat kun painaa servusta. Omasta mielestä 6 jono on juuri hyvä. Varsinkin kun on nähnyt joskus, muissa peleissä 5 servua missä 20-30 jannua jonossa. Nuo ukot kun liittyisi servulle missä on vähemmän porukkaa olisi paljon enemmän servuja täynnä.
servu.png
 
No onhan siellä niitä vajaita servuja, mutta kaikki tahtoo pelata noita 98-99/100 servuja ja jotenkin ihmeellisesti
odotetaan kun mää nyt oon tulos tänne, niin pitäis päästä heti. Ihan totta ei teidän ilta oo pilalla siitä muutaman minuutin odottelusta tai pelatkaa sitä peliä jossa ei oo tota ongelmaa.
Ps. pelin kesto on about 1h30min, jos ei ihan susipaska joukko oo vastassa tai omalla puolella, mut kerran kun pääset sisälle
voit jatkaa peliä koko illan eli monta tuntia, eli suhteessa tuo odotus/pelatut tunnit, älkää nyt viitsikö.
 
Itsekkin otan sen kannalta, että kun pääsee servulle niin yleensä käynnissä olevaa roundi on vähän kattelua. Se yleensä päättyy enemmän tai vähemmän nopeasti. Uuden roundin alkaessa pääset keskustelemaan tyyppien kanssa millaiset roolit otetaan ym. Sehän on kaikista tärkein että ok ryhmänjohtaja on paikalla. Sitten täytetään muut tärkeät roolit. Ehkä sellaisille tämä peli ei ole joka spämmää vain sniperin paikkaa itselleen ja sitten juoksee jonnekkin yksin kyykkimään...paikkaan jolla ei ole mitään strategista merkitystä etenemisen kannalta ja vihollisille toimitettava vahinko on lähinnä kosmeettista. Peliin pitäisi saada oma tykistö class niin saisi sinne aktiivisemmin väkeä. 95% komentajista on sellaisia että ne ei yksinkertaisesti viitsi kunnolla käskeä ihmisiä tykeille. Tietysti se myös että aika paljon tyypeistä ottaa nokkiinsa hiukan jos niitä käskee.. se taas johtunee siitä kun tuntematon tyyppi konahtaa niin ei ole luottamusta syntynyt komentajan taitoihin.
Oisko siinä sitten seuraava kehityksenkohde jossa komentajan suoritus voisi arvostella pelin jälkeen ja se tallentuisi profiiliin.
 
Quen tilanteen näkee edelleen sieltä oikealta kun servu valittuna...
Lueppas nyt uudelleen se viestini kiitos. Se, että listauksessa lukee paikkatilanteen 95/100, mutta joudut silti jonoon on ensimmäisiä ihmetyksen aiheita aloittelijoiden keskuudessa.
 
Jonoihin pääseminenkin on nyt kestänyt sen 10...20min ja peliin toisen mokoman lisää. Kuukausi sitten meni siinä 5...10min ajassa läpi, mikä oli täysin ok. Peli siis kasvattanut suosiotaan nopeasti? No, pitää olla pelaamatta arkisin 20...23 välisenä aikana, sillähän tuo ongelma ratkeaa.

Tykistö on kyllä ideana hyvä lisä HLL:ssä, kokemukset sen käytöstä hupiservereillä taas eivät motivoi tykkijulliksi.
 
:facepalm:

Se, että olet itse tottunut tekemään sen ekstraklikin, ja tihrustaa sen sieltä oikealta ei tarkoita, ettei olisi olemassa parempaa tapaa tehdä se ja parantaa käyttökokemusta. UI:n tarkoitus ei ole toimia äo-testinä tai haasteena.
Väitinkö jossain että se on paras tapa toteuttaa asia? En. Kunhan totesin että sen ylipäätään näkee jostain. Se siitä.
 
Meleetä pukkaa. Saksalaiset saa lapion millä hakata ja jenkit saavat tyytyä puukkoon. Kuulema myös SVT pistin on löydetty tiedostoista. Myös ensimmäinen itärintaman kartta sai nimen, kun pelin QA testaajat olivat testaamassa uutta kartaa nimeltä Kursk. :hmm:
d3a195c1b22b2935243f8ad67abdbd5062e3be5a.jpg
USM3.png
 
Huh, muutaman päivän pelannu ja kokoajan parantunu vaan mielipide tästä pelistä. :tup:

Semmoselle DoD aikoinaan pelanneelle osuu kyllä genre ja toteutus. Turhat kikkareet jätetty pois ja tunnelma hyvä. Pelikokemukseen näyttää vaikuttavan kyllä tosi paljon millaseen ryhmään menee. FLL servulla pääosin hyviä ryhmänjohtajia ollut ja kommunikaatiota. Suosittelen rohkeesti vaihtamaan ryhmää vaikka lennostakin jos ei siellä mitään tunnuta puhuvan. Eipä tässä tarvii kommunikaatiotakaan jännittää, perus rallienglannilla pärjää. :whistling:

+ Sodan tuntua toistaiseksi realistisimmillaan mitä olen kokenut peleissä
+ Tykistöä, pommituksia, konekivääriä jne. oppii kunnioittamaan ihan eri tavalla
+ Tiimipelaus parhaimmillaan
+ Autenttisen oloiset mapit
+ Suht vakaalta tuntunut vaikka early access
+ HUD minimaalinen
+ Olet pelaajana vain pieni osa isoa rähinää, etkä mikään hollywood ylijumala!

- Grafiikoissa viilaamista tähän päivään
- Suorituskyvyssä viilaamista
- Kartan käyttö välillä hankalaa, ei oikein rekisteröi hiirtä jne. Minimap ois kuitenkin kiva missä ei näkyis vihuja eikä omia jne.
 
Update tähän mennessä ollut täysi farssi bugeineen ja suorituskyky ongelmineen.
 
Update tähän mennessä ollut täysi farssi bugeineen ja suorituskyky ongelmineen.
Pienehkö pettymys täytyy myöntää. Onneksi olen itse säästynyt isoimmilta bugeilta ja suorituskyky ongelmilta. Tuo 200 metriä renderöityvä nurmikko vissiin kyykyttää tällä hetkellä monen koneen
 
Nurmikko se sitten tipautti pelin aiemmasta 60->30fps, korttina gtx1660. Vois sanoa, että kipurajalla mennään!
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 131
Viestejä
4 547 090
Jäsenet
74 919
Uusin jäsen
Kauheakankkunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom