Minkäslainen vaikeustaso tässä on aloittelijalle? Olen itse aika kasuaali pelaaja ja BF on ollut ihan jees sen puolesta.
Pohdiskellut ostaa, mutta vähän epäröin, jos jääkin pelaamatta liiallisen vaikeutensa puolesta.
Oikeastaan sitten kun oppii miten peli toimii ja pelaa squadina kunnolla, niin aika vähille jää nuo "mistä mut ammuttiin" hetket. Squadina pelatessa sekin etu että saa paljon dataa tilanteesta muilta squadeilta + commanderilta sekä enempi silmiä/piippuja kokoajan mukana. Onpa sitten vieläpä touhussa joku tarkoitus muukin kuin randomit tapot. Lopulta pelissä kuitenkin on suht selkeä (vaikka se voi aluksi sekavalta tuntuakin) päämäärä aina kulloinkin, ja tilanteen muuttuessa tai kohteen valtaamisen/menettämisen jälkeen tilanne elää aina, mutta kuitenkin suht ennustettavasti (Paikassa A,B ja C on todennäköisesti vielä vihuja haahuilemassa, ne hyökkäävät/puolustavat seuraavaksi tuossa kohtaa, Tässä kartatassa tässä tilanteessa niitä pyörii usein myös tuolla jne.). Jos vaan kasuaalina lähtee haahuilemaan ajatuksella että ammunpa muutamat vihulaiset ajankuluksi, niin saattaa käydä tylsäksi hyvin nopeasti. Eli vaatii kyllä jonkun verrankin aikaa ja panostusta, että tästä oikeasti saa irti kunnolla jotain ja pelin potentiaali tulee käytettyä. Mulla on pari kaveria jotka menee hyvinkin kasuaaliosastoon, ja onhan se aika surullista kuunneltavaa kun joskus ja jouluna ovat mukana. Aivan kujalla vaikka miten koittaisi opettaa, ja huomaa että kuolemat on kovasti ylläreitä eikä ole oikeastaan missään kohtaa omatoimisesti ajatusta mistäpäin sitä luotia saattaisi tulla. Jos löytyy malttia pyöriä menossa niin kauan että oppii homman kunnolla, niin onhan tämä monin verroin palkitsevampaa kuin BF.