Hell Let Loose

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lauri_
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi Roadmap
Roadmapmarch.png
 
Viimeksi muokattu:
Torstaina Update 6 pihalle, aika paljon tavaraa (mm.):
  • Hill 400 (Offensive and Warfare Modes)
  • Utah Beach Overhaul
  • Ballistics System Overhaul
  • Recon Vehicles
  • Offensive Mode Changes
  • New Commander Abilities
  • New Customisation Items
  • Bug Fixes
  • Further Optimisation
  • Unreal Engine Upgrade to 4.24
 
Torstaina Update 6 pihalle, aika paljon tavaraa (mm.):
  • Hill 400 (Offensive and Warfare Modes)
  • Utah Beach Overhaul
  • Ballistics System Overhaul
  • Recon Vehicles
  • Offensive Mode Changes
  • New Commander Abilities
  • New Customisation Items
  • Bug Fixes
  • Further Optimisation
  • Unreal Engine Upgrade to 4.24
Ballistic system kuulostaa lupaavalta. Hankin juuri Post Scriptumin, ja vaikka se on muuten mahtava kokemus, niin CS-jonneille liian helppo kaukosniputus häiritsee. Toki vain siksi etten itse osaa. Taitaa mennä myös HLL hankintaan.
 
Ballistiikat kyllä paransi ampumista todella paljon. Lisäksi tuo Hill 400 on todella komea ja mukava lisä peliin. Tiedusteluvaunut ihan mukava lisä myös. Varsinkin kun kyytiin pääsee myös kaksi jalkaväen pelaajaa. Carentania ja animaatioita odotellessa :tup:

11BE76C53165CFD90488E011AEF8427091285725

3033FD416ED46451E76BF1367685B4EAAABA29ED

6AB3B774913F762B3068D0EBB346E71C8DEE91FF
 
uusin päivitys muutti jotain pyörimisen suhteen, asetukset samat kuin vanhassa. fps counter näyttää 100 lukemia ni silti tuossa hill40ssa sivuttais liike tökkii kuvaa.
 
Vähän vielä tökkii omalla koneella, mutta taitaa olla oman koneen asetuksista kiinni. Parit säädöt, ehkä vähän ajuripäivitystä ja sitten kunnolla pelit päälle. Jää kyllä PUBGit yms. pelaamatta kun tätä on päässyt nyt vähän maistelemaan FLL:n palvelimella. Vielä kun pääsee tuosta armottomasta Factorio-kuumeesta niin tämä käynnistyy ihan joka päivä :smile:
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Onkos tällä mitään suomi servuja vielä pystyssä? Tuli nyt vihdoin hommattua kun pitkään katsellut täältä ja muualta videoita, toivottavasti realistisuus luokkaa
Red Orchestra, sillä sitä on tuhansia tunteja pelattu ja itseä ei mikään juoksumaratoonit kiinnosta! :tup:

Jaahas, hyppäsin juuri tuon yhden viestin yli missä oli tuosta ballastiikasta puhe, näyttää kyllä aika herkulta:drool:
 
Viimeksi muokattu:
Onkos tällä mitään suomi servuja vielä pystyssä? Tuli nyt vihdoin hommattua kun pitkään katsellut täältä ja muualta videoita, toivottavasti realistisuus luokkaa
Red Orchestra, sillä sitä on tuhansia tunteja pelattu ja itseä ei mikään juoksumaratoonit kiinnosta! :tup:

Jaahas, hyppäsin juuri tuon yhden viestin yli missä oli tuosta ballastiikasta puhe, näyttää kyllä aika herkulta:drool:


Ainakin yksi suomalainen serveri on:

[fll.fi] Finns Let Loose | FIN/ENG
 
Red Orchestra, sillä sitä on tuhansia tunteja pelattu ja itseä ei mikään juoksumaratoonit kiinnosta! :tup

Itse olin kovasti toivonut tästä myös seuraavaa RO:Ostfrontia itselleni. On kanssa hillitön määrä tunteja alla siinä, ja pyöritin aikanaan omaa serveriäkin pitkään. Jostain syystä ei HLL ole aiheuttanut koukutusta, ja tuntuu että peli ei vaan millään meinaa saada "vielä yksi matsi" fiilistä päälle. Hauskimmat kokemukset tähän asti on ollut porukalla tankin kanssa rymistely, mutta ei tuotakaan montaa matsia putkeen jaksa. Pitäis varmaan taas koittaa uudelleen, kun en ole pariin kuukauteen pelaillut. Ylipäätään "vain" n.30h kellossa tämän kanssa.
 
Onko ostamisen arvoinen peli? Ro sarjaa pelannu n.1000h ja jos jotain muuta kokeilis, pojalla on post scriptum koneella, tai oli jo vanhalla koneella ja siinä pyöri takkusesti, enkä ole päässy kokeileen sen jälkeen peliä. Mutta jos hll ja post scriptum välillä valitsen, niin kumpi parempi?
 
Kyllä itse ainakin sanoisin niin. Ainakin seuraavan päivityksen jälkeen. Peli on aika raakile vielä verrattuna esim. Post Scriptumiin mikä on valmis julkaistu peli. Silti pelitunteja kertynyt itselle HLL 1270 / PS 65. Tunnit kertonee kumpi nappaa enemmän. PS silti oikein hyvä peli ja siinä erityisesti äänet ja gunplay on erittäin hyvät. Alla video HLL uusista animaatioista. Update 7 pitäisi tulla ~2 viikon sisällä.
 
Onko tässä vähän vähemmän liikkumista paikasta toiseen verrattuna Post Scriptumiin? Se olisi muuten helvetin hyvä peli mutta spawnaaminen on jotenkin suurimman osan ajasta perseestä ja turhauttaa kun saa vähän väliä kulkea aivan tolkuttomia matkoja vain kuollakseen sit johonkin laukaukseen mitä ei edes näe mistään. Joo realistista mutta kaipaisi vähän vähemmän etäisyyksiä.
 
Onko tässä vähän vähemmän liikkumista paikasta toiseen verrattuna Post Scriptumiin? Se olisi muuten helvetin hyvä peli mutta spawnaaminen on jotenkin suurimman osan ajasta perseestä ja turhauttaa kun saa vähän väliä kulkea aivan tolkuttomia matkoja vain kuollakseen sit johonkin laukaukseen mitä ei edes näe mistään. Joo realistista mutta kaipaisi vähän vähemmän etäisyyksiä.
Tuosta kyllä kiinnostaisi kuulla mielipiteitä. Ainakin on huomattavasti yksityiskohtaisemmat ympäristöt kuin PS niin voi ihailla paikkoja haahuillessa :D
 
Juuri tuosta en pitänyt PS:ssä kun oli jotakuinkin 1-2 spawnipaikkaa ja nekin jossain hevonkuusessa. HLL:ssä niitä on tilanteesta riippuen sen 2-4 (oman ryhmän spawn + x määrä joukkueen spawneja) joista valita ja yleensä pääsee nopeasti taisteluihin. Jokainen ryhmänjohtaja voi spawnipaikan tehdä omalle ryhmälleen ja myös koko joukkueelle. Toki riippuu ihmisistä, mutta pääsääntöisesti niitä on riittävästi ja mukavan lähellä.
 
Joskus helmi-maaliskuussa peliä testasin ja silloin turhauduin juurikin tuohon tolkuttomaan kävelyyn. Kävelet "minuuttitolkulla" että pääset sitä gunplaytä kokeilemaan mutta nappi tulee tyhjistä otsaan... Ja taas kävellään. Tämä + hieman kankea liikkuminen sai minut jättämään pelin kypsymään, keskeneräinenhän se on. Pitää lähiviikkoina testata, haluaisin pitää tästä pelistä mutta ensikokemus oli pettymys. Ja ei, en ole mikään COD jonne, eli tiedän mitä odottaa, aikoinaan mm. Red Orchestraa tullut jauhettua paljon joten realismi ei ole se ongelma.
 
Red orchestra hyvä esimerkki tosiaan. Ei tässä mitään nyky bäfää tai codia etsitä vaan realistisen tuntuista sotapeliä ilman tuota tolkutonta spawn-pisteiden etäisyyttä. Mielellään kuulisi lisää mielipiteitä.
 
Ei tässä pelissä ole sellaista squadille/PSlle ominaista päämäärätöntä vaeltamista, jonka lopuksi sinut vain ammutaan keskelle peltoa. Kentät on paljon tiiviimpiä ja ainakin tähän asti myös ryhmät/komentajat tekee aika tiuhaan spawneja, jolloin pääsee nopeammin myös takaisin toimintaan. TOKI jos asiat menee ihan perseelleen ja niitä garrisoneja/spawnipisteitä tuhotaan vihollisen toimesta, joutuu hölkkäämään vähän pidemmän matkaa.

En muutenkaan vertailisi tätä peliä post scriptumiin, muutakuin teemaltaan. Onhan tämä realistinen, mutta ne milsim autistit ei tästä pelistä saa niin hyvää larppia irti. IMO tasapainottelee arcaden ja realismin välillä kallistuen enemmän realismiin, olematta kuitenkaan ihan niin tiukkapipoinen.
 
Red orchestra hyvä esimerkki tosiaan. Ei tässä mitään nyky bäfää tai codia etsitä vaan realistisen tuntuista sotapeliä ilman tuota tolkutonta spawn-pisteiden etäisyyttä. Mielellään kuulisi lisää mielipiteitä.
Sehän riippuu ihan siitä miten omalla tiimillä menee ja miten on garrisonit laitettu. Välillä joutuu juoksemaan.
 
Sehän riippuu ihan siitä miten omalla tiimillä menee ja miten on garrisonit laitettu. Välillä joutuu juoksemaan.
Uskon mutta ei jatkuvaa haahuilua juosten paikasta toiseen pitkiä matkoja vain kuolemaan kuten Post Scriptumissa. Olisi mitä mahtavin peli tuollaisena muuten.
 
Hell Let Loosessa alkoi hieman yllättäen ilmaisviikonloppu uuden päivityksen kunniaksi. Tälle päivää on luvattu hotfix, jonka toivotaan korjaavan useita päivitykseen liittyviä suorituskyky- ja vakausongelmia. Tervetuloa testailemaan!
 
Peli näyttää edelleen rumemmalta kuin persereikä ja fps carentanissa pahimmillaan dippailee alle 50fps. Vanhoissakin kartoissa ajoittain surkeaa suorituskykyä ja ihme frame droppeja. Asetukset pääosin mediumia, harvat high-epic (render distance jne).

Ehkä suurin huutistelun aihe on tuo anti-aliasing, joka on kyllä toteutettu niin päin persettä kun voi vaan tehdä. FXAA on niin hirveää suttua ettei mistään väliä. TAA luokkaa OK mutta syö suorituskykyä pahimmillaan 50% luokkaa. "Clarity TAA" taas on TAA + 1000% sharpen filter jonka lopputulos on plus miinus nolla hirveällä fps:n laskulla. Ainoa järkevä vaihtoehto on vetää ilman.

Rautana 8600k @ 5Ghz ja kellotettu rtx 2070 1440p resolla. Alkaa kyllä usko loppua devitiimin kykyihin. Suorituskykyparannuksia on lupailtu viimeisen vuoden mutta mitään ei näytä tapahtuvan.

Helvetin hyvä pelihän tämä on kunhan saisivat suorituskyvyn ja grafiikkapuolen kuntoon. Mutta kuten sanottua niin alan jo epäillä että mitään tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:
Itellä korjaantu noi fps dropit ja kaatuilu hotfixin myötä. AA asetukset kannattaa vain suoraan säätää ini. tiedostoista, niin saa paljon paremman näköisen AA:n. Oma peli pyörii 35-80 fps paikkeilla. 1440p kaikki epic paitsi varjot high. RTX 2080, 16 GB ram ja 9600k. Tietysti välillä dippaa alemmaksikin mutta aika harvoin.
 
Itellä korjaantu noi fps dropit ja kaatuilu hotfixin myötä. AA asetukset kannattaa vain suoraan säätää ini. tiedostoista, niin saa paljon paremman näköisen AA:n. Oma peli pyörii 35-80 fps paikkeilla. 1440p kaikki epic paitsi varjot high. RTX 2080, 16 GB ram ja 9600k. Tietysti välillä dippaa alemmaksikin mutta aika harvoin.

Noita ini. tiedostoja on sellaisiakin jotka pistää koneen tilttiin. Pistäs tänne joku toimiva ja hyväksi havaittu.
 
AA asetukset kannattaa vain suoraan säätää ini. tiedostoista, niin saa paljon paremman näköisen AA:n.
No eipä se hirveänä auta. FXAA on suttua teet mitä tahansa (UE4 vika?), kun taas TAA syö suorityskykyä aivan liikaa asetuksilla joilla siitä olisi jotain iloa.

Oma peli pyörii 35-80 fps paikkeilla. 1440p kaikki epic paitsi varjot high. RTX 2080, 16 GB ram ja 9600k. Tietysti välillä dippaa alemmaksikin mutta aika harvoin.
No tämähän se pointti olikin. Ei ainakaan itsellä tule montaa peliä jotka näyttävät yhtä rujolta ja pyörivät yhtä huonosti. Tai no, itseasiassa ei yhtään.
 
No tämähän se pointti olikin. Ei ainakaan itsellä tule montaa peliä jotka näyttävät yhtä rujolta ja pyörivät yhtä huonosti. Tai no, itseasiassa ei yhtään.
Näin hidastempoisessa pelissä ihan sama miten pyörii, kunhan on yli 30 FPS.
 
Näin hidastempoisessa pelissä ihan sama miten pyörii, kunhan on yli 30 FPS.
No ei tasan ole. 30fps ja varsinkin joku sahaava 30-60fps näyttää hirveältä pelistä riippumatta. 60fps on käytännössä minimi, mitä missään first person pelissä (mukaanlukien lentosimut, rekkasimut jne) viitsiisi katsella.

Itselläni ei ole pätkääkään uskoa, että saisivat tätä kökkärettä ikinä pyörimään 60fps+ millään raudalla, elleivät sitten ala karsia detailjeja rankalla kädellä (esim. sisätilat, sisätilojen valaistus jne). Ei tuo pelimoottori taivu siihen, mitä yrittävät tehdä.
 
No ei tasan ole. 30fps ja varsinkin joku sahaava 30-60fps näyttää hirveältä pelistä riippumatta. 60fps on käytännössä minimi, mitä missään first person pelissä (mukaanlukien lentosimut, rekkasimut jne) viitsiisi katsella.
Ei taida kauhean pitkä pelihistoria tuon kommentin perusteella olla, tai ainakin peleistä on jäänyt aikoinaan 90% pelaamatta.

Enkä nyt puolustele pelin raskautta, kyllähän siinä tekemistä vielä pojilla riittää.
 
Ei taida kauhean pitkä pelihistoria tuon kommentin perusteella olla, tai ainakin peleistä on jäänyt aikoinaan 90% pelaamatta.

Enkä nyt puolustele pelin raskautta, kyllähän siinä tekemistä vielä pojilla riittää.
Joo, eihän tässä ole PC:llä pelattu kuin vuodesta 95 lähtien ja tälläkin hetkellä harrastelen retrokoneita. :asif:

Tuohon aikaan oli ihan normaalia, että peli pyöri jonkun 20fps tehokkaallakin raudalla. Nykyään tuo ei ole mitenkään päin hyväksyttävää, kun kuitenkin on paljon ihan hyvän näköisiä pelejä, jotka jaksavat pyöriä sen 100fps+ varsin kevyelläkin raudalla. Tää HLL on taas näitä tapauksia, joissa on todennäköisesti niin paha CPU-pullonkaula, ettei edes asetuksia pudottamalla jaksa pyöriä järkevästi.

Jonkin verran jää pelejä nykyään pelaamatta sen takia, ettei pyöri tarpeeksi hyvin. Joku ARMA3 varmaan paras esimerkki, liekköhän kohta ollut 7 vuotta pihalla ja edelleen täysin pelaamiskelvoton, koska devit eivät vaan viitsi pistää sitä kuntoon.
 
Viimeksi muokattu:
Ensiksi sanotaan "Näin hidastempoisessa pelissä ihan sama miten pyörii, kunhan on yli 30 FPS. " ja heti perään arvostellaan tietotaitoa PCstä alustana. :D Tuo jos mikä kuullosti konsolimiehen paasaukselta.
Joo, itsellekin riitti HLL pääosin aivan järjettömän epävakaan suorituskyvyn takia. Tähän päälle vielä naurettavan lyhyt piirtoetäisyys esineille ja asioille, niin ei voi kuin päätä pudistella. Itselleni graafisesti ihan yksi lysti, kunhan kuvan saisi pysymään selkeänä ja FPS:n korkeana. Tässä tapauksessa kumpikaan ei tunnu onnistuvan, ihan sama miten asetuksia ruuvailee. On tämä senverran "nopeatempoinen", että ihan yhtä tärkeä korkea FPS on kun muissakin peleissä.
Pitänee katsella sitten vuoden vaihteessa uudestaan, kunhan saavat jotain aikaiseksi. Vaikken kyllä suoraansanottuna kovin korkeita odotuksia pidä, tuntuu ettei unreal engine taitu kenenkään muun käsissä, paitsi epicin.
 
Ei taida kauhean pitkä pelihistoria tuon kommentin perusteella olla, tai ainakin peleistä on jäänyt aikoinaan 90% pelaamatta.

Enkä nyt puolustele pelin raskautta, kyllähän siinä tekemistä vielä pojilla riittää.
Enää ei eletä 90-lukua joten voit heittää tuon argumentin suoraan romukoppaan. 30 fps nykypäivänä muissa kuin joissain strategiapeleissä ei ole kyllä hyväksyttävä, varsinkaan first person shootereissa.
 
Siis droppaileeko teillä oikeasti 30 tuntumaan? Omalla kokoonpanolla tuntuu että harvakseltaan käy jossain 45 tuntumassa mutta kuitenkin niin harvoin ettei se nyt EA pelissä kauheasti haittaa.
Olen vielä aika allerginen alle 60 fps:lle mutta annanko alitajuntaisesti tälle enemmän siimaa? Vaikea sanoa.
9400f
16gb ddr4
2070 super
Sata ssd
1440p
 
Siis droppaileeko teillä oikeasti 30 tuntumaan? Omalla kokoonpanolla tuntuu että harvakseltaan käy jossain 45 tuntumassa mutta kuitenkin niin harvoin ettei se nyt EA pelissä kauheasti haittaa.
Olen vielä aika allerginen alle 60 fps:lle mutta annanko alitajuntaisesti tälle enemmän siimaa? Vaikea sanoa.
9400f
16gb ddr4
2070 super
Sata ssd
1440p
Droppailee jopa 15 fps:lle.

Amd 3600
2080 Ti
Sata ssd
1440p
16Gt
 
Joskus kaupungeissa on droppaillut 15 fps tuntumaan.

Itse pelailen High-asetuksilla (40-60 fps) ja pudotus mediumille on nostanut tuonne 40-60 välille takaisin. Mielestäni peli on ihan pelattava tuossa 40-60 fps välissä, eikä se usein tipahtele alemmaksi, ainakaan niin paljoa, että huomiota itse kiinnittäisin.

AMD 1700X
2070 Super
Sata SSD
1440p ultrawide
16Gt RAM
 
No jos useammalla on tuollaista droppia niin sitten on kyllä pojilla säädettävää ihan huolella. Ei sellasta pitäisi olla edes EA pelissä.
 
Käytiin tuossa @VanhaVihtahousu n kanssa vähän pyssyttelemässä ja testaamassa tuota väitettyä fps droppia.

Pari tuntia nahisteltiin ja mulla tuli puolentoista tunnin jälkeen kuoleman yhteydessä minuutin kestänyt droppi jolloin fps putosi 70->15 noin minuutin ajaksi mutta palautui sen jälkeen normaaliksi.
Muuten ei ilmenny minkäänlaista nykimistä, droppailua tai muutakaan "pelikelvotonta" kuten täällä jotkut väittää.
Ryzen 3600, 2070, 16Gb combolla mennään ja 4K resolla kaikki epicillä pelaan poislukien bloom ja fps pysyi pääsääntöisesti 60-70 välillä.

Enkä tiedä minkälaisia kultasilmiä täällä on, mutta omaan silmään peli näyttää erittäin hyvältä 32" ruudulta 4K:na. Parempikin voisi toki olla mutta mun silmään HLL on erittäin hyvännäköinen.
 
Kyllä meidänkin sakissa useammalla on isoja ongelmia, erityisesti alueilla joissa on paljon porukkaa sotimassa, vaikka kaikilla uudehkot tehokkaat koneet onkin. Ilman teknistä ongelmaa tämä olisi kyllä upea jatkaja alkuperäisen Red orchestran meiningille. Hyvässä porukassa ongelmista huolimatta todella mukavaa ja tuntuu että vihdoin kun n.50 tuntia alkaa tulla täyteen niin maistuu kyllä kovasti ja himot tahkota lisää kutkuttelee iltaisin. Tankkeilu on kaverien kanssa loistavaa huvitusta myös.
 
Itsellä ei tullut mitään mainittavaa valittamista. Kaikki karkit epicillä ja muutaman kerran tippui alle 60 fps. Erittäin tyydyttävää räiskintää joka näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä.

Edit: Jotain pullonkaulaa oli itselläkin koska gpu usage kävi harvakseltaan lähellä sataa ja silti saattoi olla "vaan" 60fps tuntumassa ilman fps rajoituksia. Prossu oli siellä 50 tuntumassa jatkuvasti.
 
Enää ei eletä 90-lukua joten voit heittää tuon argumentin suoraan romukoppaan. 30 fps nykypäivänä muissa kuin joissain strategiapeleissä ei ole kyllä hyväksyttävä, varsinkaan first person shootereissa.
Ei ehkä hyväksyttävää, mutta 30 FPS ei silti tee pelistä kelvotonta. Eri asia jossain Bäfän tyylisessä refleksihipassa, jossa oikeasti tarvitaan reaktionopeutta. Mutta kuten sanoin, en puolustele raskautta ja mielestäni optimoinnissa on vielä runsaasti tekemistä.

Edit: Jotain pullonkaulaa oli itselläkin koska gpu usage kävi harvakseltaan lähellä sataa ja silti saattoi olla "vaan" 60fps tuntumassa ilman fps rajoituksia. Prossu oli siellä 50 tuntumassa jatkuvasti.
En nyt Update 7:n jälkeen katsonut, mutta sitä ennen CPU ja GPU saattoi välillä pyöriä 40-60% molemmat ja peli takkusi alle 20 FPS. Onkohan kartoissa niin paljon eri objekteja joita ei pysty instantioimaan ja sitten joku väylä tukehtuu siihen kun ei jaksa puristaa kaikkea läpi.

Saattoi olla tuuria, mutta yhden matsin perusteella itsellä hieman auttoi kun laski ruumiiden säilyvyysaikaa 0,5 minuuttiin.

Niin ja valikoista kannattaa käydä laittamassa ääniasetukset epicille, on vakiona low-asennossa. Vaikuttaa yhtäaikaisten äänten määrään.
 
En nyt Update 7:n jälkeen katsonut, mutta sitä ennen CPU ja GPU saattoi välillä pyöriä 40-60% molemmat ja peli takkusi alle 20 FPS. Onkohan kartoissa niin paljon eri objekteja joita ei pysty instantioimaan ja sitten joku väylä tukehtuu siihen kun ei jaksa puristaa kaikkea läpi.

Sitä samaa se edelleen on, vaan pahempana kuin ennen. Prosua ja näyttistä hädin tuskin rasitetaan ja kummallista stutteria ja fps-droppeja. Siihen on päälle tullut nyt vielä toistuvat ctd ongelmat. Oli aiemmin mulla täysin vakaa, nykyisin n.joka kolmannessa matsissa ctd. Tämä peli tarjoaisi todella paljon hupia, mutta kieltämättä se yrittää kyllä tällä hetkellä töniä allekirjoittanutta muihin aktiviteetteihin. No, en nyt luovuta sentään ihan vielä.. pääosin kuitenkin makoisaa kunhan pääsis edes rundin näkemään loppuun asti.
 
Omat ini. asetukset löytyy tuolta sivulta 6, minkä rewind on linkannut. Mitä tuohon optimointiin tulee niin se tuskin tulee koskaan olemaan mitään erityisen "hyvää". Kyseessä kuitenkin 15 tyypin tekele ja vielä heidän esimmäinen sellainen. Infie fps pelien kohtalo tuppaa yleensä olemaan tämä. HLL kohdalla sentään grafiikat on AAA tasoa jos saa vaan säädöt kohilleen. Seuraava patch pitäisi tulla Torstaina, jos kaikki menee hyvin. Toivotaan että se korjaa loput kaatuilut ja tuon fps bugin.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ehkä hyväksyttävää, mutta 30 FPS ei silti tee pelistä kelvotonta. Eri asia jossain Bäfän tyylisessä refleksihipassa, jossa oikeasti tarvitaan reaktionopeutta. Mutta kuten sanoin, en puolustele raskautta ja mielestäni optimoinnissa on vielä runsaasti tekemistä.
Sehän on ihan mielipiteestä kiinni. Itsestä alle 60fps ei ole hyväksyttävää missään fps-pelissä. 30 fps on jo sellaista diashowta että vaikeuttaa merkittävästi tähtäämistä. Ei sen pelin mitään refleksihippaa tarvi olla sitä huomatakseen.
 
bskgjbkjs3l41.png


Tässä on uusin roadmap. Pitäisi olla kunnon optimoinnit peliin + mappeihin tulossa seuraavaksi.
 
Itsellä tosiaan ei noita pahoja droppeja ole ollut ollenkaan kun on tässä muutama ilta pelattu. Muuten aika sama kokoonpano mitä @Henkka77 mutta mulla intelin prossu ja henkalla Ryzeniä
 
Joo, eilen droppas fps ihan kunnolla, oli varmaan vartin verran siellä 8-15 tasolla jolloin pelaamisesta ei tullu kyllä vittuakaan. Toivotaa ny että korjailevat lähitulevaisuudessa noi, koska tällasia droppeja ei EA:n alussa ollu kyllä itellä ollenkaan.
 
Fps droppiin on ilmeisesti löytynyt syy.

Excellent news regarding the Bug-Hunt for the recent game crashes!

Hi guys, probably my poor choice of wording but optimisation is right alongside the crash fixes. Also included is the “FPS tanking” issue. We have already completed a ton of optimisations ready for the next patch, but we’ve been trying to nail the crash issues before we deploy it.

As a side note, we think we have a pretty good idea of what is causing the FPS tanking issue - basically a CPU bottlenecking caused by mass dismemberment out of sight. Ie. Someone bombs a ton of people 150m away and your machine is hit with calculating every single body part.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 137
Viestejä
4 547 256
Jäsenet
74 919
Uusin jäsen
Kauheakankkunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom