Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ballistic system kuulostaa lupaavalta. Hankin juuri Post Scriptumin, ja vaikka se on muuten mahtava kokemus, niin CS-jonneille liian helppo kaukosniputus häiritsee. Toki vain siksi etten itse osaa. Taitaa mennä myös HLL hankintaan.Torstaina Update 6 pihalle, aika paljon tavaraa (mm.):
- Hill 400 (Offensive and Warfare Modes)
- Utah Beach Overhaul
- Ballistics System Overhaul
- Recon Vehicles
- Offensive Mode Changes
- New Commander Abilities
- New Customisation Items
- Bug Fixes
- Further Optimisation
- Unreal Engine Upgrade to 4.24
Steam :: Hell Let Loose :: Developer Briefing #73 - Ballistics Overhaul!
Full breakdown of the new system inside...steamcommunity.com
Onkos tällä mitään suomi servuja vielä pystyssä? Tuli nyt vihdoin hommattua kun pitkään katsellut täältä ja muualta videoita, toivottavasti realistisuus luokkaa
Red Orchestra, sillä sitä on tuhansia tunteja pelattu ja itseä ei mikään juoksumaratoonit kiinnosta!
Jaahas, hyppäsin juuri tuon yhden viestin yli missä oli tuosta ballastiikasta puhe, näyttää kyllä aika herkulta
Red Orchestra, sillä sitä on tuhansia tunteja pelattu ja itseä ei mikään juoksumaratoonit kiinnosta! :tup
Tuosta kyllä kiinnostaisi kuulla mielipiteitä. Ainakin on huomattavasti yksityiskohtaisemmat ympäristöt kuin PS niin voi ihailla paikkoja haahuillessaOnko tässä vähän vähemmän liikkumista paikasta toiseen verrattuna Post Scriptumiin? Se olisi muuten helvetin hyvä peli mutta spawnaaminen on jotenkin suurimman osan ajasta perseestä ja turhauttaa kun saa vähän väliä kulkea aivan tolkuttomia matkoja vain kuollakseen sit johonkin laukaukseen mitä ei edes näe mistään. Joo realistista mutta kaipaisi vähän vähemmän etäisyyksiä.
Sehän riippuu ihan siitä miten omalla tiimillä menee ja miten on garrisonit laitettu. Välillä joutuu juoksemaan.Red orchestra hyvä esimerkki tosiaan. Ei tässä mitään nyky bäfää tai codia etsitä vaan realistisen tuntuista sotapeliä ilman tuota tolkutonta spawn-pisteiden etäisyyttä. Mielellään kuulisi lisää mielipiteitä.
Uskon mutta ei jatkuvaa haahuilua juosten paikasta toiseen pitkiä matkoja vain kuolemaan kuten Post Scriptumissa. Olisi mitä mahtavin peli tuollaisena muuten.Sehän riippuu ihan siitä miten omalla tiimillä menee ja miten on garrisonit laitettu. Välillä joutuu juoksemaan.
No enpä nyt tiedä onko tuohon mitään korjausta tai haluaisinko edes nähdä. Ei vaan ehkä ole sitten oikea peli jossei jaksa odotella.Uskon mutta ei jatkuvaa haahuilua juosten paikasta toiseen pitkiä matkoja vain kuolemaan kuten Post Scriptumissa. Olisi mitä mahtavin peli tuollaisena muuten.
Itellä korjaantu noi fps dropit ja kaatuilu hotfixin myötä. AA asetukset kannattaa vain suoraan säätää ini. tiedostoista, niin saa paljon paremman näköisen AA:n. Oma peli pyörii 35-80 fps paikkeilla. 1440p kaikki epic paitsi varjot high. RTX 2080, 16 GB ram ja 9600k. Tietysti välillä dippaa alemmaksikin mutta aika harvoin.
No eipä se hirveänä auta. FXAA on suttua teet mitä tahansa (UE4 vika?), kun taas TAA syö suorityskykyä aivan liikaa asetuksilla joilla siitä olisi jotain iloa.AA asetukset kannattaa vain suoraan säätää ini. tiedostoista, niin saa paljon paremman näköisen AA:n.
No tämähän se pointti olikin. Ei ainakaan itsellä tule montaa peliä jotka näyttävät yhtä rujolta ja pyörivät yhtä huonosti. Tai no, itseasiassa ei yhtään.Oma peli pyörii 35-80 fps paikkeilla. 1440p kaikki epic paitsi varjot high. RTX 2080, 16 GB ram ja 9600k. Tietysti välillä dippaa alemmaksikin mutta aika harvoin.
Näin hidastempoisessa pelissä ihan sama miten pyörii, kunhan on yli 30 FPS.No tämähän se pointti olikin. Ei ainakaan itsellä tule montaa peliä jotka näyttävät yhtä rujolta ja pyörivät yhtä huonosti. Tai no, itseasiassa ei yhtään.
No ei tasan ole. 30fps ja varsinkin joku sahaava 30-60fps näyttää hirveältä pelistä riippumatta. 60fps on käytännössä minimi, mitä missään first person pelissä (mukaanlukien lentosimut, rekkasimut jne) viitsiisi katsella.Näin hidastempoisessa pelissä ihan sama miten pyörii, kunhan on yli 30 FPS.
Ei taida kauhean pitkä pelihistoria tuon kommentin perusteella olla, tai ainakin peleistä on jäänyt aikoinaan 90% pelaamatta.No ei tasan ole. 30fps ja varsinkin joku sahaava 30-60fps näyttää hirveältä pelistä riippumatta. 60fps on käytännössä minimi, mitä missään first person pelissä (mukaanlukien lentosimut, rekkasimut jne) viitsiisi katsella.
Joo, eihän tässä ole PC:llä pelattu kuin vuodesta 95 lähtien ja tälläkin hetkellä harrastelen retrokoneita.Ei taida kauhean pitkä pelihistoria tuon kommentin perusteella olla, tai ainakin peleistä on jäänyt aikoinaan 90% pelaamatta.
Enkä nyt puolustele pelin raskautta, kyllähän siinä tekemistä vielä pojilla riittää.
Enää ei eletä 90-lukua joten voit heittää tuon argumentin suoraan romukoppaan. 30 fps nykypäivänä muissa kuin joissain strategiapeleissä ei ole kyllä hyväksyttävä, varsinkaan first person shootereissa.Ei taida kauhean pitkä pelihistoria tuon kommentin perusteella olla, tai ainakin peleistä on jäänyt aikoinaan 90% pelaamatta.
Enkä nyt puolustele pelin raskautta, kyllähän siinä tekemistä vielä pojilla riittää.
Droppailee jopa 15 fps:lle.Siis droppaileeko teillä oikeasti 30 tuntumaan? Omalla kokoonpanolla tuntuu että harvakseltaan käy jossain 45 tuntumassa mutta kuitenkin niin harvoin ettei se nyt EA pelissä kauheasti haittaa.
Olen vielä aika allerginen alle 60 fps:lle mutta annanko alitajuntaisesti tälle enemmän siimaa? Vaikea sanoa.
9400f
16gb ddr4
2070 super
Sata ssd
1440p
Ei ehkä hyväksyttävää, mutta 30 FPS ei silti tee pelistä kelvotonta. Eri asia jossain Bäfän tyylisessä refleksihipassa, jossa oikeasti tarvitaan reaktionopeutta. Mutta kuten sanoin, en puolustele raskautta ja mielestäni optimoinnissa on vielä runsaasti tekemistä.Enää ei eletä 90-lukua joten voit heittää tuon argumentin suoraan romukoppaan. 30 fps nykypäivänä muissa kuin joissain strategiapeleissä ei ole kyllä hyväksyttävä, varsinkaan first person shootereissa.
En nyt Update 7:n jälkeen katsonut, mutta sitä ennen CPU ja GPU saattoi välillä pyöriä 40-60% molemmat ja peli takkusi alle 20 FPS. Onkohan kartoissa niin paljon eri objekteja joita ei pysty instantioimaan ja sitten joku väylä tukehtuu siihen kun ei jaksa puristaa kaikkea läpi.Edit: Jotain pullonkaulaa oli itselläkin koska gpu usage kävi harvakseltaan lähellä sataa ja silti saattoi olla "vaan" 60fps tuntumassa ilman fps rajoituksia. Prossu oli siellä 50 tuntumassa jatkuvasti.
En nyt Update 7:n jälkeen katsonut, mutta sitä ennen CPU ja GPU saattoi välillä pyöriä 40-60% molemmat ja peli takkusi alle 20 FPS. Onkohan kartoissa niin paljon eri objekteja joita ei pysty instantioimaan ja sitten joku väylä tukehtuu siihen kun ei jaksa puristaa kaikkea läpi.
Sehän on ihan mielipiteestä kiinni. Itsestä alle 60fps ei ole hyväksyttävää missään fps-pelissä. 30 fps on jo sellaista diashowta että vaikeuttaa merkittävästi tähtäämistä. Ei sen pelin mitään refleksihippaa tarvi olla sitä huomatakseen.Ei ehkä hyväksyttävää, mutta 30 FPS ei silti tee pelistä kelvotonta. Eri asia jossain Bäfän tyylisessä refleksihipassa, jossa oikeasti tarvitaan reaktionopeutta. Mutta kuten sanoin, en puolustele raskautta ja mielestäni optimoinnissa on vielä runsaasti tekemistä.