Hell Let Loose

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Mulle on alkanut hiipimään mieleen josko kyseessä olisikin ainakin osittain serveripuolen/nettikoodin ongelmat. Dropit ja stutterit korostuvat lähes aina siinä kun on enemmän sakkia pienellä alueella sotimassa, ja eilisen ainoa kaatuminen tapahtui kaverin kanssa samaan aikaan. Ping tuntuu myös hyppivän ajoittain suht ylös, mutta olen yhdistänyt tätä osittain siihen kun jenkkejä välillä (=aikaisin aamulla) pyörii runsaasti euroservereillä.

Edit:jaahas, samalla kun kirjoittelin viestiäni niin olikin tullut tänne viesti että vika löytynyt.. loistavaa!
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Mulle on alkanut hiipimään mieleen josko kyseessä olisikin ainakin osittain serveripuolen/nettikoodin ongelmat. Dropit ja stutterit korostuvat lähes aina siinä kun on enemmän sakkia pienellä alueella sotimassa, ja eilisen ainoa kaatuminen tapahtui kaverin kanssa samaan aikaan. Ping tuntuu myös hyppivän ajoittain suht ylös, mutta olen yhdistänyt tätä osittain siihen kun jenkkejä välillä (=aikaisin aamulla) pyörii runsaasti euroservereillä.

Edit:jaahas, samalla kun kirjoittelin viestiäni niin olikin tullut tänne viesti että vika löytynyt.. loistavaa!
Muuten hyvä mutta kun noita fps droppeja ei ilmene kaikilla, edes samalla servulla olevilla. Mulla droppas tosiaa eilen apout vartiksi sinne 10-15 paikkeille ja @VanhaVihtahousu n peli toimi normaalisti, oltiin samassa ryhmässä ja ihan melkein vierekkäin.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Oli äsken ihan hyvä rundi, ja peli pyöri oikein mallikkaasti ilman mitään ongelmia Carentanissa niin kauan kuin puolustettiin aluetta kaupungin ulkopuolella. Viimeisessä puristuksessa kun lähdettiin varmistamaan voittoa kaupungille, alkoi taas droppailu ja stutterointi heti kun paljon porukkaa pienen alueen sisällä. Mulla se droppailu ei onneksi ole ihan mahdotonta, kun vertaa joidenkin kokemiin ongelmiin. :)
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Jaaha, laitetaas kokeiluun josko auttaisi fps droppeihin..



1595750974876.png
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Ostettua tuli kun halvalla löytyi. Vain huomatakseni että tämähän on juuri samaa juoksemista helvetin pitkillä etäisyyksillä vain tullakseen ammutuksi jostain hevonperseestä. :facepalm:

On se nyt helvetti kun ei noita spawnauspisteitä saa yhtään lähemmäs.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Ostettua tuli kun halvalla löytyi. Vain huomatakseni että tämähän on juuri samaa juoksemista helvetin pitkillä etäisyyksillä vain tullakseen ammutuksi jostain hevonperseestä. :facepalm:

On se nyt helvetti kun ei noita spawnauspisteitä saa yhtään lähemmäs.
Hetki happea, tutustu rauhassa miten peli toimii ja opettele hiukan karttoja sekä mikki käyttöön ja squadina pelaamaan. Huomaat ettei peli lopulta vaadikaan sitä tolkutonta juoksemista juurikaan, ja suurin osa kuolemistakin alkaa kohta olla omasta varomattomuudesta, tai sitten vastustajan nokkeluudesta johtuvaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
786
Ostettua tuli kun halvalla löytyi. Vain huomatakseni että tämähän on juuri samaa juoksemista helvetin pitkillä etäisyyksillä vain tullakseen ammutuksi jostain hevonperseestä. :facepalm:

On se nyt helvetti kun ei noita spawnauspisteitä saa yhtään lähemmäs.
Nyt varmaan kannattaa ottaa hiukan ensin selvää että saiskohan niitä spawni paikkoja yhtään lähemmäksi ennenkö tulee niistä valittaan tänne
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Hetki happea, tutustu rauhassa miten peli toimii ja opettele hiukan karttoja sekä mikki käyttöön ja squadina pelaamaan. Huomaat ettei peli lopulta vaadikaan sitä tolkutonta juoksemista juurikaan, ja suurin osa kuolemistakin alkaa kohta olla omasta varomattomuudesta, tai sitten vastustajan nokkeluudesta johtuvaa.
Nyt varmaan kannattaa ottaa hiukan ensin selvää että saiskohan niitä spawni paikkoja yhtään lähemmäksi ennenkö tulee niistä valittaan tänne
Just näin. HLL on erittäin tiimipelipainotteinen joten lone wolfit ei tästä saa kyllä mitään irti, edes sniperinä et pysty yksin pelaamaan.
Hyvä team leader tekee kyllä niitä spawn pointeja lähemmäs mähinöitä, toki sekin vaatii että on itse edes etäisesti kuulolla mitä se tiimi siellä juttelee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
On tuossa kyllä jotain aika raakasti ryssitty. Foyssakin tulee noita ihmeellisiä framerate droppeja pidemmäksi aikaa. Yhtäkkiä laski jonnekin 20-25fps tietämille, ei edes väliaikaisesti vaan pysyvästi. Tätä samaa oli kyllä joskus vuosi takaperin mitä muistelisin, varsinkin pelin alkuaikoina.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Nyt kun muutaman tunnin on tätä pelaillut niin onhan tämä ainakin parempi pelattavuudeltaan kuin Post Scriptum. Tosiaan tuo turha juoksentelu vähenee kunhan on toimiva tiimi. Äänimaailma on vaan pahasti jäljessä PS:n rinnalla, samoin efektit jotka onneks vissiin kohta on päivittymässä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Nyt kun muutaman tunnin on tätä pelaillut niin onhan tämä ainakin parempi pelattavuudeltaan kuin Post Scriptum. Tosiaan tuo turha juoksentelu vähenee kunhan on toimiva tiimi. Äänimaailma on vaan pahasti jäljessä PS:n rinnalla, samoin efektit jotka onneks vissiin kohta on päivittymässä.
Niin se tuppaa olemaan että näissä vähän pelimekaniikaltaan haastavammissa peleissä tuppaa menemään pitempi tovi että saa pelin syrjästä kiinni ja pääsee kunnolla sisälle. Mulla vanhana sotasimuilijana iski koukutus vasta n.50 tunnin kohdalla, sitä ennen oli satunnaista kokeilua ja kavereiden kanssa kimpassa tetsailua joskus ja jouluna. Toki mun tapauksessa paljon vaikuttaa pelikehityksen eteneminen ja homman sujuvuuden parantuminen.
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Liittynyt
02.03.2019
Viestejä
103
Kiva on tetsata menemään,jos ja kun on hyvä joukkeenjohtaja. Mutta mitenkäs anti tank hahmo saa sen 88 mm tykin rakennettua? Erityisen kuumottavaa tankkia vastaan koittaa etsiä oikeaa asemapaikkaa ja kun laukaistuksi saa sinkon,niin huomaat,että kimpos,kun oli kulma väärä.:lol:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
111
Kiva on tetsata menemään,jos ja kun on hyvä joukkeenjohtaja. Mutta mitenkäs anti tank hahmo saa sen 88 mm tykin rakennettua? Erityisen kuumottavaa tankkia vastaan koittaa etsiä oikeaa asemapaikkaa ja kun laukaistuksi saa sinkon,niin huomaat,että kimpos,kun oli kulma väärä.:lol:
Ota anti-tankin jakoavain esille ja varmista, että lähellä on supplyjä (aina voi hihkaista supportille). Sit ei muuta kuin rakentamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Kiva on tetsata menemään,jos ja kun on hyvä joukkeenjohtaja. Mutta mitenkäs anti tank hahmo saa sen 88 mm tykin rakennettua? Erityisen kuumottavaa tankkia vastaan koittaa etsiä oikeaa asemapaikkaa ja kun laukaistuksi saa sinkon,niin huomaat,että kimpos,kun oli kulma väärä.:lol:
Wrench, onkos nyt kolmonen vai mikä slotti
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Argh. Ihan loistava rundi ja voitto tulossa, peli kaatuu 10 min ennen erän loppua. Seuraava matsi kestääkin mulla sen 20min ennen kaatumista, ja nyt sit toinen mokoma odottelua että pääsee takas serverille. Ei ole helppoa aina nauttia tästä pelistä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Onko noissa pelimuodoissa paljon eroa? En ymmärrä miksi nuo viholliset pystyy olemaan tuolla selustassa vähän väliä vaikka nuo alueet on jo vallattu ja ollaan pitkällä seuraavan kimpussa. Tuohan mahdollistaa aivan älytöntä spawnraiskausta kun vihollisen joukkoja ei pysty tunkemaan pois ns. omilta alueilta.
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Onko noissa pelimuodoissa paljon eroa? En ymmärrä miksi nuo viholliset pystyy olemaan tuolla selustassa vähän väliä vaikka nuo alueet on jo vallattu ja ollaan pitkällä seuraavan kimpussa. Tuohan mahdollistaa aivan älytöntä spawnraiskausta kun vihollisen joukkoja ei pysty tunkemaan pois ns. omilta alueilta.
Warfare on pelimuoto, missä molemmat voivat vallata toisen alueen tai menettää oman ja etulinja muuttuu sen mukaan. Offensive taas on niin että toinen puolustaa ja toinen hyökkää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Onko noissa pelimuodoissa paljon eroa? En ymmärrä miksi nuo viholliset pystyy olemaan tuolla selustassa vähän väliä vaikka nuo alueet on jo vallattu ja ollaan pitkällä seuraavan kimpussa. Tuohan mahdollistaa aivan älytöntä spawnraiskausta kun vihollisen joukkoja ei pysty tunkemaan pois ns. omilta alueilta.
Dea tuossa jo sanoikin nuo pelimuodot. "Spawnraiskaus" vähän niinkuin kuuluu peliin kun vastustajien tarkoitus on etsiä ja tuhota niitä garrisoneja ja outposteja. Helpottaa kummasti kun vihulainen joutuu juoksemaan pidemmän matkaa puolustamaan/hyökkäämään.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
En ymmärrä miksi nuo viholliset pystyy olemaan tuolla selustassa vähän väliä vaikka nuo alueet on jo vallattu ja ollaan pitkällä seuraavan kimpussa. Tuohan mahdollistaa aivan älytöntä spawnraiskausta kun vihollisen joukkoja ei pysty tunkemaan pois ns. omilta alueilta.
Hyvänä esimerkkinä eiliseltä mikä auttaa tuohon. Vallattiin Carentanissa train station. Osa tiimistä lähti etenemään kohti seuraava kohdetta, kun taas sitten oma squad jäi "siivoamaan" vihollisen spawneja ja viimeisiä piilottelevia vihulaisen ketkuja train stationin ympäristöstä. Taisi kolme spawnia tulla tuhotuksi ja parisenkymmentä vihua n.5-10 minuutin sisällä, eipä sieltä kukaan hiipinyt takaapäin enää sen jälkeen.
 
Liittynyt
02.03.2019
Viestejä
103
Kyllähän minä oisin auttanut,kun leaderi pyyti jotain "nodeseja" rakentaa engineerillä,mutta mitähän ihmettä se tarkoitti. Varuslaatikoiden viereen miinoituksia vai mitä? Sais olla joku tutoriaali,niin ei ois niin kuutamolla.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Kyllähän minä oisin auttanut,kun leaderi pyyti jotain "nodeseja" rakentaa engineerillä,mutta mitähän ihmettä se tarkoitti. Varuslaatikoiden viereen miinoituksia vai mitä? Sais olla joku tutoriaali,niin ei ois niin kuutamolla.
Jakari käteen, oikea hiirennappi pohjaan ja skrollailemaan mitä voi rakennella. Nodeja on kolmenlaisia, manpower, munitions ja fuel nodet. On siellä yhtä sun toista muutakin kyllä. Youtube pursuaa tutoriaaleja joka lähtöön, osassa toki vanhaa tietoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Kyllähän minä oisin auttanut,kun leaderi pyyti jotain "nodeseja" rakentaa engineerillä,mutta mitähän ihmettä se tarkoitti. Varuslaatikoiden viereen miinoituksia vai mitä? Sais olla joku tutoriaali,niin ei ois niin kuutamolla.
Engineerin leipätyö. Käytännössä kumpikin tiimi voi rakentaa 2kpl jokaista nodea (ammo/fuel/manpower) eli max 6kpl. Yksi engineer voi rakentaa jokaista max yhden. Yksi node vaatii 50 supplies, eli hyvä support auttaa kummasti. Mitä kauempana vihollisalueella nodet, sitä enemmän niistä saa resursseja.

Se on kyllä tullut huomattua ettei noita rakenna kukaan ja uudet pelaajat ei juuri tiedä niistä, kuten tässäkin. Yleensä saa itse olla rakentamassa. Ei siinä, helpot pisteet ja auttaa omaa joukkuetta roimasti.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 024
Engineerin leipätyö. Käytännössä kumpikin tiimi voi rakentaa 2kpl jokaista nodea (ammo/fuel/manpower) eli max 6kpl. Yksi engineer voi rakentaa jokaista max yhden. Yksi node vaatii 50 supplies, eli hyvä support auttaa kummasti. Mitä kauempana vihollisalueella nodet, sitä enemmän niistä saa resursseja.

Se on kyllä tullut huomattua ettei noita rakenna kukaan ja uudet pelaajat ei juuri tiedä niistä, kuten tässäkin. Yleensä saa itse olla rakentamassa. Ei siinä, helpot pisteet ja auttaa omaa joukkuetta roimasti.
Tulee ihan Wolfenstein Enemy Territoryn matsit tästä mieleen, ai että siinä oli mukava engineerillä pistää puolustusrakenteita pystyyn:thumbsup:

Kuinkas pitkät matsit tässä pelissä yleensä on? On tuo peliaika vähän kortilla nykyään, mutta vaikuttaa kyllä hyvältä peliltä kunhan saavat nuo FPS dropit korjattua. Tulee Insurgencya pelattua ja kaipaisi jonkun WW2 vastapainon sille.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Kuinkas pitkät matsit tässä pelissä yleensä on? On tuo peliaika vähän kortilla nykyään, mutta vaikuttaa kyllä hyvältä peliltä kunhan saavat nuo FPS dropit korjattua. Tulee Insurgencya pelattua ja kaipaisi jonkun WW2 vastapainon sille.
Kovin pitkiä tuntuu olevan. Harvoin alle tunnilla selviää ja usein nuo menee kahden tunnin mätöiks.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Kovin pitkiä tuntuu olevan. Harvoin alle tunnilla selviää ja usein nuo menee kahden tunnin mätöiks.
Normi pelimoodi on aikaraja 1,5h.

Offensivet on erikoisempia, 20min - 2h. Niissä riippuu ihan siitä kuinka hyökkääjät menestyy, vallatuista alueista saa lisäaikaa.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Pelasin tätä pari tuntia useampi kuukausi sitten ja ei sitä diashowta/suttuisuutta vaan pystyny kattomaan. Katsotaan vuoden-parin päästä uudelleen

E. Olikin tässä viimeisellä sivulla linkkejä tulevista korjauksista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
298
Sen suttusuuden saa pois kun on pelissä, ja käy graffa asetuksissa painamassa apply, ihme ongelma toiki, mutta ittellä toimii.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Sen suttusuuden saa pois kun on pelissä, ja käy graffa asetuksissa painamassa apply, ihme ongelma toiki, mutta ittellä toimii.
Mulla käy aina niin kun alt+tab työpöydälle, niin peli on sen jälkeen full screen windowed modessa, vaikka väittää olevansa fullscreen. Noita kun asetuksista napauttaa edestakas niin on taas kunnolla full screenissä. Tämän pelin outoudet, bugittelut ja häröilyt on loputon suo, mutta vielä sitä itse jaksaa. Kaatumiset stressaa tällä hetkellä eniten, kun pahimmillaan kaatuu lähes joka matsissa illan aikana.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
625
Mulla käy aina niin kun alt+tab työpöydälle, niin peli on sen jälkeen full screen windowed modessa, vaikka väittää olevansa fullscreen. Noita kun asetuksista napauttaa edestakas niin on taas kunnolla full screenissä. Tämän pelin outoudet, bugittelut ja häröilyt on loputon suo, mutta vielä sitä itse jaksaa. Kaatumiset stressaa tällä hetkellä eniten, kun pahimmillaan kaatuu lähes joka matsissa illan aikana.
Koitin free weekendis ja oli toi sama että alt tabin jälkeen kusi full screen
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Kyllä tuo on helppo todeta laittamalla FPS-laskuri päälle ja testaamalla eri moodeilla samaa kohtaa.
Joskus kyllä testaillut ja ero oli plusmiinus nolla. Samoin kuin suurimmassa osassa peleistä nykyisin. Toki voi olla että tämäkin muuttunut näiden upeiden päivitysten takia.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Joskus kyllä testaillut ja ero oli plusmiinus nolla. Samoin kuin suurimmassa osassa peleistä nykyisin. Toki voi olla että tämäkin muuttunut näiden upeiden päivitysten takia.
Squadissa ainakin oli jotain 30fps eroakin kun vaihteli borderless ja fullscreenin välillä, UE4:llä sekin pyörii.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Mulla jo se on riittävä syy pysyä fullscreenissä, että Rocketdock pomppii ärsyttävästi esille jos pelaa borderlessina.
 

pilottistifu

Tukijäsen
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
Mulla jo se on riittävä syy pysyä fullscreenissä, että Rocketdock pomppii ärsyttävästi esille jos pelaa borderlessina.
sitten kannattaa laittaa rocketdokista asetukset siten että se ei pompi jos edessä on jokin ikkuna ( tai jokin semmoinen asetus se oli) itsellä ei ainakaan ole pomppinut peleissä yms haitolle.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
sitten kannattaa laittaa rocketdokista asetukset siten että se ei pompi jos edessä on jokin ikkuna ( tai jokin semmoinen asetus se oli) itsellä ei ainakaan ole pomppinut peleissä yms haitolle.
Sitten se haittaa elämää muuten, esimerkiksi töitä tehdessä kun sen pitää pompata auki olevien softien päälle. Ei tuo nyt iso ongelma ole mulle, oli vaan yksi huomio lisää moniin kummallisesti/bugisesti toimiviin juttuihin.

Eilen illalla ei kaatunut peli kertaakaan! Kaksi kikkaa tein mistä olin lukenut että joillakin vakauttanut peliä. Laitoin äänet epicin sijaan mediumille, ja nvidian ohjauspaneelista physx "auto" asetuksen sijaan näyttikselle.

Kerran kyllä tuli "lost connection to host", ja kun pääsin takaisin serverille tuli ekan kerran bugi ettei voicet toimi lainkaan. Pelin starttasin uusiksi niin taas toimi. Sinänsä taas harmi hukata se 20min rundista, erityisesti kun oli loistava squad ja tiukka matsi. Onneksi kaveri sai ryhmänjohtajan lukitsemaan squadin niin pääsi jatkamaan vielä samassa sakissa, vaikka kaveria lukuunottamatta randomeja olivatkin.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Eilen pelaillessa tuli itellekin peräti kaksi crashia tunnin sisällä. Ei ole ennen tullu.
Mutta hyvä kun tulee tuo fiksi, katotaan auttaako se sitten.. :think:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Noi matseissa tienatut pisteet taitaa tulla vasta pelin aikana päättyessä. Kaatui just hienosti 5min ennen loppua ekaa kertaa ja hyvät pisteet meni sinne.
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Noi matseissa tienatut pisteet taitaa tulla vasta pelin aikana päättyessä. Kaatui just hienosti 5min ennen loppua ekaa kertaa ja hyvät pisteet meni sinne.
Servu tallentaa pisteet pelin kuluessa. Eli jos lähdet tai peli kaatuu saat pisteet mitä siihen asti olet saanut. Ainut mitä et saa on pelin lopussa saatavat bonukset.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Noniin, nyt jo uskaltaa sanoa varmuudella että oma kaatumisongelma on korjattu. Nvidian ohjauspaneelista PhysX-prosessoriksi näyttis "auto"-asetuksen sijaan. Neljä viime sessiota ilman kaatuiluja, ja mukana myös eilinen 11h putkeen samalla servulla. (Kahteen vuoteen eka kerta kun olen yksin kotona pari vuorokautta, muija ja muksut reissussa ja minähän prkl otan siitä kaikki irti!). :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Minkäslainen vaikeustaso tässä on aloittelijalle? Olen itse aika kasuaali pelaaja ja BF on ollut ihan jees sen puolesta.

Pohdiskellut ostaa, mutta vähän epäröin, jos jääkin pelaamatta liiallisen vaikeutensa puolesta.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Kyllähän tämä aika hc on vrt joku Bäfä. Suurin osa kuolemista tulee siten ettet edes tiedä mistä sut ammuttiin. Ei ole mitään hit markereita tai ilmoituksia tapoista tai tappajasta ja voi olla että monet erät menee siihen että henki lähtee koko ajan.
Todella kasuaali olen itekin ja välillä vittuperkeleet lentää sarjassa, mutta ei tämän jälkeen kyllä jotain bäfää voi edes kuvitella pelaavansa.
 

Henesuo

Tukijäsen
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
202
Vaikeusasteen myös luo välillä ihan itse. Huomaa helposti, jos juoksee kuin päätön kana, niin kuolee myös helposti. Ihan eri asia vetää naama turpeessa ja pysähtyä tarkkailemaan, voi selviytyä yllättävänkin hyvin ja päästä yllättämään vihollisen. Maltti on valttia. Tähän vain harvoin kärsivällisyys riittää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 020
Viestejä
4 192 446
Jäsenet
70 841
Uusin jäsen
Package

Hinta.fi

Ylös Bottom