Hedman Partnersilta kiristyskirje

Voi kuvitella aika hyvin miltä tuomarista tuntuu. Merkittävä osa elämästä koulutettu etiikkaa ja moraalia, ja sitten kiristyskirjeet ja mitä kaikkea paskaa joutuvatkin kokemaan.
Tähän semmonen hauska lisäys vielä, kun soitin maon aspaan ja kyselin tyhmiä, niin sieltä huuteli selvästi toisesta kubikaalista joku nimetön aspa neuvoja tälle joka mua koitti koijata kertomaan mikä ip osoite niistä sadoista kuuluisi mulle... Enkä juurikaan saanut mitään järkevää neuvoa asiaan, muuta kuin miten tehdä tietopyyntö, tiiä tuleeko tostakin joku lasku... Tuomari jonka kanssa keskustelin, oli asiallinen, ammattilainen ja silti hänen puheesta pystyi kuuleemaan sen, kuinka paljon tää asia siellä turhauttaa, kuormittaa ja suorastaan vituttaa. Hedujen päivät on luetut luulenma, kunhan vaan kiinni jäävät jostain sen verran vakavasta, että viranomainenkin jo kiinnostuu.

Mä yritän pärjätä tammikuun 60€ budjetilla, onnea ja menestystä toivottaa kela...

Tähän semmonen hauska lisäys vielä, kun soitin maon aspaan ja kyselin tyhmiä, niin sieltä huuteli selvästi toisesta kubikaalista joku nimetön aspa neuvoja tälle joka mua koitti koijata kertomaan mikä ip osoite niistä sadoista kuuluisi mulle... Enkä juurikaan saanut mitään järkevää neuvoa asiaan, muuta kuin miten tehdä tietopyyntö, tiiä tuleeko tostakin joku lasku... Tuomari jonka kanssa keskustelin, oli asiallinen, ammattilainen ja silti hänen puheesta pystyi kuuleemaan sen, kuinka paljon tää asia siellä turhauttaa, kuormittaa ja suorastaan vituttaa. Hedujen päivät on luetut luulenma, kunhan vaan kiinni jäävät jostain sen verran vakavasta, että viranomainenkin jo kiinnostuu.

Mä yritän pärjätä tammikuun 60€ budjetilla, onnea ja menestystä toivottaa kela...

Eli hyvä, että rupeavat pistämään viimein stopin koko hommalle .

Luit esityksen tekstin huolimattomasti. Yhdessä kohtaa sanotaan ettei tämä ei estä laillisuusvalvontaa. Toisessa kohtaa
sanotaan ettei aseta rajoitteita olemassa oleville tekijänoikeuslaille ja -asetuksille.

Sinun käsityksesi elokuvien ja sarjojen tekijänoikeusvalvonnasta tosi puutteelliset. Suosittelen lukemaan jostain
internetin arkistosta MuroBBS:n kiristyskirjeketjun pari viimeistä vuotta. Mm. Nalle-Puf-keisistä täällä kirjoitellaan
puppua sillä kyseessä oli tekijänoikeusrikos koska jaettiin Chisun julkaisematonta teosta. Poliisi tulee takuuvarmasti
oven läpi jos ei avata pysäyttämään julkaisettoman teoksen jakamisen. Seuran juttu aiheuttaa harhaluuloja koska
faktat jäänyt kertomatta.

Tuotantobudjeteissä varataan tietty osuus piratismin torjuntaan. Rahaa sitten jaetaan eri maiden asiamiehille jotta
he postittavat tietyn määrän tekijänoikeuskirjeitä kiinni jääneille merkittäville jakajille ja ehdottavat sopivista keiseistä
oikeuteen vietäviksi. Oikeuteen taitaa joutua vain sellaiset jotka ovat jakaneet useampaa tiedostoa useamman
kuukauden ja eivät suostu sovitteluun korvauksista.

Itse sain ensimmäisen kirjeeni pari kuukautta MuroBBS:n ketjun alkamisen jälkeen ja niitä tuli Adultialta parissa
vuodessa ne 10 kpl. Jossain välissä sain Haajalta minulle räätälöidyn kirjeen jossa hän vaati että maksan heidän
vaateensa koska he tietävät että latailen paljon muiden oikeudenhaltijoiden (japanilaista aikuisviihdettä) teoksia.
Selvä vihje että ilmiantavat minut johonkin jos en maksa. Parin päivän kuluttua tuli kuitenkin normaali uhkauskirje
eikä muuta sitten kuulunutkaan. Harmi että olen onnistunut hukkaamaan tuon kirjeen johonkin paperipinoon.

Kapteeni Flintin keisiä pidän lavastuksena koska jostain kantautui tieto että Kapteeni Flint, Joni ja Turren juippi
ovat kavereita samasta Anime-kerhosta.

Muuten "Dame Edna"-nimimerkkiä käyttänyt Ritva P. sai jostain selville että Järvinen Jr:n (Parkki-Pate ja Katiska)
bisneksiä oli hoitanut HP:n toimitusjohtaja hänen istuessa tuomioitaan. Ritvalla oli myös teoria että kirjeissä
olevia viitenumeroita ja identiteettejä saatettaisiin käyttää rahanpesuun niiden osalta jotka ovat jääneet maksamatta.
Kerro ny mitä latasit? Backdoor Sluts 9? Loli tai Shota-kamaa että häpeissä maksoit?

Hakuna ma tata, no worries, for the rest of my days... Vai mitenkäs se biisi nyt menikään? Häpeä on vain yksi vallan käytön työkalu heikompia vastaan. Ne pärjää jotka ei häpeä mitään, vähä niinku Joni...

Sain valitettavasti oppia koulukiusattuna jo pentuna sen, että häpeä on vain valheellinen konstruktio, abstrakti hyväksikäytön järjestelmä...

He joilla on jotakin mikä hävettää kertoa muille, on helppoja uhreja heduille...

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
296 498
Jäsenet
81 157
Uusin jäsen
krykvy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom