Vielä kasarilla oli yleistä että matkamittari meni sadassa tonnissa "ympäri" ja kilometrit alkoivat alusta. Olisikohan 80-90 luvun taitteessa öljyt ja moottorit kehittyneet niin paljon jotta normiautoillakin päästiin yhtäkkiä ajamaan 300-500tkm ilman suurempia ongelmia.
Muistan kun kävin ysärin alussa katsomassa autoliikkeessä sedan e-kadettia, oli edullinen mutta myyntitykin käytössä ollut joten 1,3l koneella ajettu jo 80tkm. Myyjä sanoi suoraan että hinta on edullinen koska vaatii kohta koneremontin.
Silloin muuten työsuhdeauton verotusarvo meni moottoritilavuuden mukaan joten myyntitykki mynttinen ajoi kilometrit 1,3s kadetilla vaikka autosta olisi ollut tarjolla myös paremmin hänelle soveltuvat 1,6 ja 2,0 versiot. Samasta syystä Stockman Auto (joka oli suuri Ford jälleenmyyjä) toi markkinoille todellisen Suomi speciaalin eli Ford Sierra 1,3 ja 1,6 Turbo versiot.

(tunnetaan myös lempinimellä Sierra Stockman turbo).