Hauskojen kuvien KESKUSTELUketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja all-in
  • Aloitettu Aloitettu
En lue Tiviä, joten en tiedä kuinka laadukkaita heidän juttunsa yleensä ovat. Tämä juttu on joko pohjanoteeraus tai sitten kirjoittajalla on kihahtanut pääsiäisen ruokajuomat nuppiin ja päättänyt hassutella lukijoiden kustannuksella. Haluan uskoa jälkimmäiseen. :D

Kuvien todenmukaisuus vaivasi minua siinä määrin, että selvitin niiden muokkaamattomat versiot. Olkaa hyvä:

450056218_10163775624344942_943463708790171005_n.jpg

d-80.JPG
Laitoin Pekka Nummiselle palautetta. Katsotaan mitä vastaa. Ei ole hyvää journalismia tuollaiset A.I feikkikuvat.

Miks kukaan ampuis turreja? Vaikka ärsyttäiskin niin onhan ne yks harmittomimmista ryhmistä joita voi noin selkeästi lokeroittaa.
Ei tuo turrien ampuminen oikein aukea, varsinkin kun sellaista ei ole koskaan livenä edes nähnyt.. Periaatteessa mikä tahansa legitiimi ampumiskohde tuon hämähäkin lisäksi tekisi kuvasta hauskemman.

E: Ei kun nythän mä vasta tajusin että niinhän se orkkis kuva onkin tietysti ollut... :hmm:

Miks kukaan ampuis turreja? Vaikka ärsyttäiskin niin onhan ne yks harmittomimmista ryhmistä joita voi noin selkeästi lokeroittaa.

Ei tuo turrien ampuminen oikein aukea, varsinkin kun sellaista ei ole koskaan livenä edes nähnyt.. Periaatteessa mikä tahansa legitiimi ampumiskohde tuon hämähäkin lisäksi tekisi kuvasta hauskemman.

E: Ei kun nythän mä vasta tajusin että niinhän se orkkis kuva onkin tietysti ollut... :hmm:

Se nyt vaan on joidenkin mielestä hauskaa internetissä vihata turreja.

Ja tosiaan. Kuvan "hauskuus" tulee siitä että oikeat kohteet on korvattu hassuilla turreilla, joita kuuluu internetissä vihata.

1932 ei ollut turreja. Huono kuva.
Siis vuonna 1938 tuli myyntiin tuollainen ase, joka ottaa automaattisesti kuvan ammutusta kohteesta. Eihän mikään (jos vaan sopivaa filmiä jostain saa) estä käyttämästä sitä vaikka vuonna 2025.

Eli siis vitsin pointti ei ole aseen valmistusvuosi tai mallinumero vaan vitsiä väännetään siitä mitä aseella on mukamas ammuttu.

Neloset häviää värisuoralle, mitä hauskaa tässä on ja vielä pot limit. Vitutuksen voisin ymmärtää molemmin puolin potista riippuen.
1745775709942-jpeg.1524336

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
275 872
Jäsenet
77 375
Uusin jäsen
Eemeli2

Hinta.fi

Back