Täällä voi jauhaa Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA) ketjun kuvista jos kokee tarpeelliseksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä tuossa hinnassa on hauskaa?katso liitettä 1001414
En tiedä pitääkö kukaan muu hauskana, mutta onpahan siinä kauppias keksinyt sipsipussille hinnan.
E: Ja kyse tosiaan siis hinnasta. Enpä ole lähellekkään vastaavaa ennen sipsipussille nähnyt. Ehkä oli vähän väärä ketju, itse vaan naurahdin ääneen kun tämän kaupassa näin.
Täällä on kyllä aina joku vajakki vinkumassa kuvien laadulle tai hauskuudelle.
Seuraavan kerran kun pitää mussuttaa toisen kuvista niin menkää tosiaan tekemään se tuonne keskusteluketjuun. Toki siellä ei saa niin paljon näkyvyyttä ja tulee paha mieli kun ei saa huomiota mutta koittakaa selvitä.
Mikä tuossa hinnassa on hauskaa?
Alemman kuvan mies elää vaarallisesti, itse en uskaltaisi.
Olisiko mahdollista, että et hotlinkkaisi näitä kuvia Facebookista, vaan tallentaisit kuvan ja lataisit io-tech:iin?
Nämä Facebookista hotlinkatut kuvat lakkaavat noin viikon kuluttua kokonaan näkymästä ja kuvalinkkiä seuraamalla saa vain virheilmoituksen "URL signature expired". Tylsää lukea ketjua vähän myöhemmin, kun näkyy vain rikkinäisen kuvan laatikko, joka on saanut paljon tykkäyksiä. Jos selaat ketjusta omia vanhoja postauksiasi, huomaat, ettei juuri mikään julkaisemasi kuva enää näy (näin ainakin jos et ole Facebookkiin kirjautuneena - en tiedä näkyykö ne kirjautuneille kun en ole käyttäjä).
Hyvä huomio kyllä, itsehän en päivää taaksepäin katsele näitä, niin en huomannut ongelmaa. Ja vaikka itse faceen kirjautuneena olen, niin en tosiaan itsekään näe näitä vanhempia mitä nyt vilkaisin.
Itselle vähän nihkeää tallennella koneelle sitä sun tätä mitä en koskaan myöhemmin tarvitse mihinkään. Imgurkin on vähän meh, kun menee säätämiseksi. En tiedä sitten jos muistitikulle tallentais niin äkkiähän ne hävittäis pois, ja olisi helpompi löytää sen sijaan että lähtis taas etsimään itse koneelta kaiken muun seasta. Nyt kun mennyt tyyliin sekunnissa jakoon ja unohda.
Saa ehdottaa parempiakin keinoja. Ai niin, kännykkä olisi keino, mutta se on niin harvoin kun tätä kännyllä selaan.
Hyvä huomio kyllä, itsehän en päivää taaksepäin katsele näitä, niin en huomannut ongelmaa. Ja vaikka itse faceen kirjautuneena olen, niin en tosiaan itsekään näe näitä vanhempia mitä nyt vilkaisin.
Itselle vähän nihkeää tallennella koneelle sitä sun tätä mitä en koskaan myöhemmin tarvitse mihinkään. Imgurkin on vähän meh, kun menee säätämiseksi. En tiedä sitten jos muistitikulle tallentais niin äkkiähän ne hävittäis pois, ja olisi helpompi löytää sen sijaan että lähtis taas etsimään itse koneelta kaiken muun seasta. Nyt kun mennyt tyyliin sekunnissa jakoon ja unohda.
Saa ehdottaa parempiakin keinoja. Ai niin, kännykkä olisi keino, mutta se on niin harvoin kun tätä kännyllä selaan.
Lisäksi Facebook ei ole kaikilla sallittujen listalla.Olisiko mahdollista, että et hotlinkkaisi näitä kuvia Facebookista, vaan tallentaisit kuvan ja lataisit io-tech:iin?
Nämä Facebookista hotlinkatut kuvat lakkaavat noin viikon kuluttua kokonaan näkymästä ja kuvalinkkiä seuraamalla saa vain virheilmoituksen "URL signature expired". Tylsää lukea ketjua vähän myöhemmin, kun näkyy vain rikkinäisen kuvan laatikko, joka on saanut paljon tykkäyksiä. Jos selaat ketjusta omia vanhoja postauksiasi, huomaat, ettei juuri mikään julkaisemasi kuva enää näy (näin ainakin jos et ole Facebookkiin kirjautuneena - en tiedä näkyykö ne kirjautuneille kun en ole käyttäjä).
Windowsilla kohtuu helppo käyttää pikakomentoa shift + win + s, maalaat sen mitä haluat ja ctrl + v tänne foorumille.Hyvä huomio kyllä, itsehän en päivää taaksepäin katsele näitä, niin en huomannut ongelmaa. Ja vaikka itse faceen kirjautuneena olen, niin en tosiaan itsekään näe näitä vanhempia mitä nyt vilkaisin.
Ei aukee juttu nyt. Jostakin syystä vihtomalla sai nimikirjoituksen vai mikä tämä juttu on?
Sai nimikirjoituksen ja vihtoi.Ei aukee juttu nyt. Jostakin syystä vihtomalla sai nimikirjoituksen vai mikä tämä juttu on?
Vihtoikin/vastoikin. (tuo kai vähän alueellista kumpi tutumpi.Ei aukee juttu nyt. Jostakin syystä vihtomalla sai nimikirjoituksen vai mikä tämä juttu on?
Ilman kuvatekstejä olisin veikannut, että tuossa on jotkut Star Wars Empiren -soltut kaivamassa omiaan pois joukkohaudasta.
Nauroin tälle vuonna -93
Eikö enää naurata?
Minä vuonna hymähdit tälle postikortille?
En tiiä. Mulla ei ole kuvallisia vitsikirjoja.
Väärä ketju. Tulkaa tänne jutustelemaan, jos on tarve kommentoinnille tai keskustelulle.Ei ehkä mun juttu tuo ananas, nyt sitten alkoi tekemään mieli jotain katkarapupizzaa. Makuasioitahan nämä, jokaiselle jotakin.
Edit: banaania pizzaan, no joo ei ehkä sitäkään. Hulluja nuo ruotsalaiset, varmaan sitä hapansilakkaa seuraavaksi vai mikä se nyt on...
Ja sittehnän lähti laukalle koko homma. Nyt on uusi topic missä keskustelua hauskoista kuvista, ja johan sinne ehti joku Fingerpori, kun niillekin on oma ketjunsa.
Itse heitin kommentin siihen uuden kuvan kylkeen kuten nytkin.Väärä ketju. Tulkaa tänne jutustelemaan, jos on tarve kommentoinnille tai keskustelulle.
Ihan hauska. Nauroin tälle -93.Väärä ketju. Tulkaa tänne jutustelemaan, jos on tarve kommentoinnille tai keskustelulle.
Makea ananas tasoittaa joissakin pitsoissa hyvin suolaisia kuten oliiveja/kalaa. Ruotsalaista tapaa lisätä pitsaan banaaneja minäkään en tosin ymmärrä...
![]()
Tää menikin siihen, että luulin että se naispuolinen sanoi vihdoinkin, mutta se olikin Vesan kommentti, eli Vesa sai nimmarin ja sitten vihtoi, ja ongelmana ei ollutkaan se että nimmarin saamisessa olisi kestänyt ikuisuus. Tai siis mitään ongelmaan ei ollutkaan.Vihtoikin/vastoikin. (tuo kai vähän alueellista kumpi tutumpi.
Väärä ketju. Kommentoi niitä kuvia täällä, jos on tarve kommentoida.Höhöhö. T. Veeti 8v.
Seuraava lie että -> kysymys kuuluu onko kuvassa suorakaide swaippaa vasemmalle jos ei ja oikealle jos kyllä...
Ja molemmat vastaukset on oikein ettei vaan kenellekään tule paha mieli.
Suorakaide on toksisesti maskuliininen käsite. Geometria 2025 käsittelee ainoastaan naisellisia ja turvallisia ympyröitä. Kokeita ei ole, mutta ympyröistä keskustellaan turvallisessa tilassa.
Mielellään kyllä voisin käsitellä naisellisia ympyröitä ja keskustella niistä.Suorakaide on toksisesti maskuliininen käsite. Geometria 2025 käsittelee ainoastaan naisellisia ja turvallisia ympyröitä. Kokeita ei ole, mutta ympyröistä keskustellaan turvallisessa tilassa.
Sarjaan olisi voinut lisätä kuvan "vuosi 2050 الله أكبر"Mielellään kyllä voisin käsitellä naisellisia ympyröitä ja keskustella niistä.
Tulevaisuudessakin vaarit kertovat hyviä satuja.
Kuvan lähde puuttuu, tuleen mieleen että se on joku meemi (*, oli tai ei niin poliittinen postaus.Also, otsikossa luki jotain politiikasta, en nyt muista mitä.
Kuvan lähde puuttuu, tuleen mieleen että se on joku meemi (*, oli tai ei niin poliittinen postaus.
(*
Nyky hengen mukaan otetaan joku kuva ja keksitään siihen sopivat tekstit.
Pilakuvissa yleensä itse kuvaan on lähde mihin viitataan, tai se kuva on artikkellin yhteydessä.
Sori epäselvä sepustus. tarkoitin että siinä lainaamassi viestissä, eli se missä kuva postattu, ei kerrottu kuvan lähdettä, asia yhteyttä.Lainauksessa oleva nuoliympyrä muutena vie siihen lainattuun viestiin. Kuva on liitteenä, niin se ei näy tuossa lainauksessa.
Tämä niille, jotka laittavat uudestaan ketjuun vain pari viestiä sitten laitetun kuvan. Tunnetaan myös nimellä "mementia".
![]()
En tiiä miten muut mielipiteilee, mutta ärsyttää että tuossa kuvassa on väärä 3310.
Katos perkele... Itse en edes ekalla kerralla nopeasti vilkaisemalla huomannut mutta nyt uudestaan kurkkaamalla tuohan on tosiaan ihan väärä 3310. Ja tuohan on ihan hanurista että vanhoja tyymmimerkintöjä uudelleenkäytetään, kuitenkin ovat totaalisesti erilaisia.En tiiä miten muut mielipiteilee, mutta ärsyttää että tuossa kuvassa on väärä 3310.
Onko suomessa oikeesti edelleen sähköttömiä asuntoja? Viimeinen muistikuva on joskus 80-luvun lopusta.Kannattaisiko vetää valkosella teipillä toi maalatun betonin päällä oleva pätkä, vai vaihtaa johto valkoiseen ja keskittyä tuohon oven väriin? Loppuu säästökeinot kohta tykkänään![]()
On varmaan, jos jää laskut maksamatta tai ei osta sähköjä ollenkaan?Onko suomessa oikeesti edelleen sähköttömiä asuntoja? Viimeinen muistikuva on joskus 80-luvun lopusta.
Se on kyllä totta, että moka on täysin Nokian. Pilasivat yhden suurimman saavutuksensa historian tuolla nimeämispäätöksellä.Katos perkele... Itse en edes ekalla kerralla nopeasti vilkaisemalla huomannut mutta nyt uudestaan kurkkaamalla tuohan on tosiaan ihan väärä 3310. Ja tuohan on ihan hanurista että vanhoja tyymmimerkintöjä uudelleenkäytetään, kuitenkin ovat totaalisesti erilaisia.
Onko suomessa oikeesti edelleen sähköttömiä asuntoja? Viimeinen muistikuva on joskus 80-luvun lopusta.
Kuva on hauska, toisaalta vähemmän hauska jos jonkun Anon tosissaan liikkeelle laittama, tai jos se porukka sen ottaa omakseen.
Ylläoleva tuolta foorumin linjauksia ketjusta.< edit kuva poistettu, oli itsenäisyydenpäin sähöverkonkaato kamppis>
En näe tässä kuvassa politiikkaa, enkä mainosta vaan huumoria ja olen ylläpidon kanssa eri mieltä etteikö se sopisi hauskat kuvat-ketjuun.
Kuva on hauska, toisaalta vähemmän hauska jos jonkun Anon tosissaan liikkeelle laittama, tai jos se porukka sen ottaa omakseen.
Tuonne alkuperäiseen ketjuun voisi sen linkin tänne laittaa, jos on, niin näkyvämmälle paikalla, ainakin aloitusviestiin, nyt joutuu etsimään.
Vähän pieleen mennyt vitsi.
Vähän pieleen mennyt vitsi.
Ciscoa kun ei lausuta 'kisko' vaan 'sisko' (latinankielen lausumissääntöjen - periytyvät yhä edelleeen nykyenglantiin - e:n ja i:n edellä 'c' lausutaan s:nä ja muulloin k:na).
Eli tyypin pitäisi sanoa: 'Siskon ja siskon mutta ei ausia', jolloin vitsi tietenkin menee pieleen.
Väärin. Tuo C lausutaan klassisessa latinassa aina k:na. Vasta 300-luvulta lähtien tuo ääntämystapa muuttui mainitsemaasi muotoon.Vähän pieleen mennyt vitsi.
Ciscoa kun ei lausuta 'kisko' vaan 'sisko' (latinankielen lausumissääntöjen - periytyvät yhä edelleeen nykyenglantiin - e:n ja i:n edellä 'c' lausutaan s:nä ja muulloin k:na).
Eli tyypin pitäisi sanoa: 'Siskon ja siskon mutta ei ausia', jolloin vitsi tietenkin menee pieleen.
Ei kun oikein. Emme me niitä muinaisia latinakielen lausumissääntöjä enää käytä, vaan niitä nykyisin voimassa olevia.Väärin. Tuo C lausutaan klassisessa latinassa aina k:na. Vasta 300-luvulta lähtien tuo ääntämystapa muuttui mainitsemaasi muotoon.
Oiskohan tuossa kuitenkin kyseessä wanhaa Agricolan aikaista suomea? K kirjoitettiin c:nä, ja kirjoitettii ia jne.Vähän pieleen mennyt vitsi.
Ciscoa kun ei lausuta 'kisko' vaan 'sisko' (latinankielen lausumissääntöjen -
Toki tunnen henkilöitä - ammattilaisiakin - jotka edelleen puhuvat kiskon reitittimistä.
Onneksi tapaamani Ciscon edustajat ovat niin fiksuja, että eivät asiakaan edustaja ole lähteneet lausumissäännöillä nolaamaan.
Ei kun oikein. Emme me niitä muinaisia latinakielen lausumissääntöjä enää käytä, vaan niitä nykyisin voimassa olevia.
Tai tarkemmin, käytämme niitä lasumissääntöjä joita englannin kielessä käytetään.
Kuva liittyy oleellisti tuohon teokseen. Ja jos tunnet henkilöitä jotka puhut kiskosta, niin tunnet tavan lausua ko nimi.Ei kun oikein. Emme me niitä muinaisia latinakielen lausumissääntöjä enää käytä, vaan niitä nykyisin voimassa olevia.
Tai tarkemmin, käytämme niitä lasumissääntöjä joita englannin kielessä käytetään.
Toki tunnen henkilöitä - ammattilaisiakin - jotka edelleen puhuvat kiskon reitittimistä.
Onneksi tapaamani Ciscon edustajat ovat niin fiksuja, että eivät asiakaan edustaja ole lähteneet lausumissäännöillä nolaamaan.
Jotain ohjeita tavannut, ja joidenkin lainojen ääntämis suositus on alkuperäisen kielen mukainen.Koskas suomen kieleen on tullut sääntö käyttää englannin lausumissääntöjä?
Mua arsytti se etta tuo ei ole W124 jarrusatula.En tiiä miten muut mielipiteilee, mutta ärsyttää että tuossa kuvassa on väärä 3310.