Hauskojen kuvien KESKUSTELUketju

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 292
Siinä näkyy 2 kylttiä.
Joo. Nyt valkeni. Luurilla kun katseli piti napauttaa lähemmäs tuota kylttiä jotta sen näki, niin silloin tuo 1. kyltti ei enää näkynyt vaikka pyöräytin näkymän ympäri.

Oli kyllä ihan hillitön kuva.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 646
Vastaava kilometrikylttikämmi oli ainakin ennen kun lähti Hyrylästä Nurmijärveä kohti, siinä oli ensin joku kilometrimäärä ja parin kilometrin päästä oli monta kilometriä enemmän vaikka kaiken järjen mukaan matkaa pitäisi olla vähemmän. En tiedä onko tuota jo korjattu kun en ole hetkeen tuollapäin ajellut.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
17 064
Vastaava kilometrikylttikämmi oli ainakin ennen kun lähti Hyrylästä Nurmijärveä kohti, siinä oli ensin joku kilometrimäärä ja parin kilometrin päästä oli monta kilometriä enemmän vaikka kaiken järjen mukaan matkaa pitäisi olla vähemmän. En tiedä onko tuota jo korjattu kun en ole hetkeen tuollapäin ajellut.
Tästä tuli mieleen että on myös reittejä joissa kyltit ihan oikein, vaikka matka lyhenee jokusen kilometrin merkkien välillä, enemmän kuin todellinen eteneminen.
Opastus on ns pidemmän kautta, mutta jos ei mene opastuksen mukaan, niin seuraavassa lyhyempi matka
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Luulin tätä vitsiksi. Mutta pitäänee paikaansa

Mustavalkokuva hämää...

Mutta eipä siinä ole sinänsä mitään ihmeellistä, että moottori(liikenne)tien ohella on pienempi rinnakkaistie (hitaampaa liikennettä varten) ja tässä risteyksessä nyt sitten opastetaan näille kyseisille reiteille.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
123
Mustavalkokuva hämää...

Mutta eipä siinä ole sinänsä mitään ihmeellistä, että moottori(liikenne)tien ohella on pienempi rinnakkaistie (hitaampaa liikennettä varten) ja tässä risteyksessä nyt sitten opastetaan näille kyseisille reiteille.
Luulin siis photoshopatuksi kun aina savolaisten eipäs onpas tai saattaa olla olemattakin jutuista vitsaillaan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
637
Niin kun värit näkisi niin voit mennä motaria tai kantatietä. Vihreä vs sininen. Mutta pääset Iisalmeen.
Siinä olet edelleen oikeassa että on vastaanottajan ommassa päässä miten savolaisen sanomiset ottaa.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 034
Luulin tätä vitsiksi. Mutta pitäänee paikaansa

Keskutelun voisi käydä muualla, mutta kun tuossa vieressä sopivasti asun niin aikaisen tätä savolaisuuden helmeä: Tuo kuva on vanhalta vitostieltä vuorela-siilinjärvi, se jatkuu tuonne oikealle. Joskus kasarin lopussa tuli moottoritie jonne pääsee kääntymällä vasemmalle. Tuo on uudehko risteys joka nyt vaan sattuu olemaan sopivasti sellaisessa kohtaa, että siitä on iisalmeen yhtä pitkä matka kumpaakin kautta. Maisematie oikealla, baana vasemmalla.
1689086217314.png


Ikeasta tultaessa Sekä tuo vihreä että valkoinen kyltti sanoo myös molemmat Kuopio. vitsi ei vain ole niin hyvä kun ei noita saa lukukelvollisina samaan kuvaan
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 360
Kumpikohan noista on ohikulkumatkalla. Menestynyt, sporttinen pyöräilijäinsinööri vai yh äitinsä wolkkarilla :hmm:
Ei kait sillä niin väliä, ite vaan samaistun kaveriin joka asuu kotipaikkakunnalla ja pyöräilee yms. Mut ei se nyt ihan ton näkönen ole :D
Ps. Se myöskin nauroi rajusti meemille :D
Pps. Keskustelu sinne mihin se kuuluu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 392
Toi on kyllä todella loistava ratkaisu siihen kun parta on syystä X kasvanut vähän pidemmäksi.
Toi tuote on oikeasti sellainen mitä miettinyt monesti. Varsinkin kun ajan hiukset usein samalla. Tänä kesänä tosin tuli ekan kerran se oikea hyvä syy ostaa toi kun oli pari viikkoa vieraassa paikassa jossa ei ollut peilikaappia tmv. vaan sellainen taso jossa kaikki hammasmukit yms. on ilman mitään suojaa peilin edessä. Itsekin tosin kun ekan kerran näin ton tuotteen mainoksen jossain naurahdin et kaikkee paskaa sitä keksitäänkin kunnes mietin et toihan voisi oikeasti olla kätevä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 646
Toi tuote on oikeasti sellainen mitä miettinyt monesti. Varsinkin kun ajan hiukset usein samalla. Tänä kesänä tosin tuli ekan kerran se oikea hyvä syy ostaa toi kun oli pari viikkoa vieraassa paikassa jossa ei ollut peilikaappia tmv. vaan sellainen taso jossa kaikki hammasmukit yms. on ilman mitään suojaa peilin edessä. Itsekin tosin kun ekan kerran näin ton tuotteen mainoksen jossain naurahdin et kaikkee paskaa sitä keksitäänkin kunnes mietin et toihan voisi oikeasti olla kätevä
Sinänsä ihan hyvä idea mutta ainakaan itse ei tulisi tuollaista varmaan käytettyä, liikaa vaivaa ottaa tuo esiin, sitoa kaulaan ja liimailla imukupit johonkin ennen parranajoa. Tuon virittelyyn menisi about yhtä paljon aikaa kuin itse parranajoon, joten nykyinen "muutama suikale vessapaperia lavuaariin, parran leikkausoperaatio ja sitten vessapaperisuikaleet varovasti nostaen vessanpönttöön" saa kelvata jatkossakin.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 952
Oikeasti? Monta viestiä noin yksinkertasesta asiasta.
Parta tai letti koneella tai höylällä lavuaariin. Isoimmat käsillä roskikseen tai vaikka pönttöön, ja loput huuhtoo sillä hanalla tai pillupuhelimella siitä lavuaarista alas.
Jos karvoja leviää ympäri lattiaa niin käyttää sitä pillupuhelinta ja huuhtasee lattian. Suosittelen suihkuttamaan sinne viemärikaivoa kohti. Jos sellaista ei ole, niin ota kostea pyyhe ja pyyhkäse lattia niistä karvoista sillä pyyhkeellä ja huuhtase lavuaarissa se pyyhe. Toista kunnes olet tyytyväinen.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 952
Riippunee lavuaarista. Nopeuttaa oman tukkoon menemistä
No tottakai tässä pitää ottaa huomioon sellanen lavuaari, joka ei ime kunnolla.
Normaalit lavuaarit kuitenkin imee ne millistä senttiin karvat ilman että tarttee tehdä mitään toimenpiteitä lipeällä tai karhupumpulla tai sillä metallisella viemärirassilla jonkanimeä en muista.
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
373
Tykkäsin yhdestä, tai kahdesta... Skeletor (vai mikä se nyt olikaan nimeltään) vitsin ja "mummeli"-kuvan jälkeen tipuin totaalisesti, eli ei naurattanut enään...

Tätä on pyydetty jo useasti, mutta pyydän itse vielä kerran: Yksi kuva per viesti.

Tuota on pyydetty jo sen verran useasti, että korotan: @Sampsa tai @Juha Kokkonen : Normaalisti tulee käsittääkseni varoitus "floodaamisesta", jos lähetää usean viestin peräkkäin samaan ketjuun/aiheeseen. Niin onko mahdollista, että esim. tässä ketjussa ois poikkeus tuohon sääntöön (huomioiden ketjun aiheen)?
Millä tavalla yksi kuva per viesti parantaa kuvien hauskuutta? Jos tällainen vaatimus tulee, niin harva jaksaa alkaa kliksuttelemaan montaa viestiä ja mielummin jättää kuvat postaamatta.

Tosiaan jos kuva ei naurata, niin voi scrollata alaspäin toivoen parempaa kuvaa seuraavaksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 407
Millä tavalla yksi kuva per viesti parantaa kuvien hauskuutta? Jos tällainen vaatimus tulee, niin harva jaksaa alkaa kliksuttelemaan montaa viestiä ja mielummin jättää kuvat postaamatta.

Tosiaan jos kuva ei naurata, niin voi scrollata alaspäin toivoen parempaa kuvaa seuraavaksi.
Minusta parempi päivitys olisi sallia edelleen useampi kuva per viesti, mutta laitettaisiin vain sellaisia kuvia mitkä minusta ovat hauskoja :asif:
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 138
Millä tavalla yksi kuva per viesti parantaa kuvien hauskuutta? Jos tällainen vaatimus tulee, niin harva jaksaa alkaa kliksuttelemaan montaa viestiä ja mielummin jättää kuvat postaamatta.

Tosiaan jos kuva ei naurata, niin voi scrollata alaspäin toivoen parempaa kuvaa seuraavaksi.
Totta. Ainoa ongelma noissa on ettei voi tykätä jos tykkää vain osasta. Mutta se on pieni haitta verrattuna siihen että tulee monta kuvaa peräkkäin. Jos laittaa samaan aikaan niin voi hyvin laittaa kaikki kerralla IMO.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
628
1) Millä tavalla yksi kuva per viesti parantaa kuvien hauskuutta?
2)Jos tällainen vaatimus tulee, niin harva jaksaa alkaa kliksuttelemaan montaa viestiä ja mielummin jättää kuvat postaamatta.
1) WTF?! :facepalm:
2) Mikä veetun vaatimus?! Luetun ymmärtäminen ongelmana?

En ois voinu kuvitellakaan mikä paskamyrsky tuosta mun pyynnöstä nousi!

Mikä ihmisiä vaivaa!? Miksi pitää rueta aukomaan päätään ihan rehellisestä ja neutraalista pyynnöstä!? Jos se mun pyyntö aiheuttaa kipuilua Hauskojen kuvien KESKUSTELUketjussa, niin ehkä kannattaa kattoa peiliin ja etsiä sitä syyllistä sieltä.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
542
Eihän sulle ole kukaan aukonut päätään? Sä nyt pahoitat mielesi ihan turhasta
Tuntuu että olet ainoa joka näkee tuossa multikuvapostauksessa ongelman.

Mikset vaan voi nauttia niistä kuvista ja jos sua hämää ne niin laita ketju ignoreen
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 940
wall of text / wall of pics; sama asia, skippaan. Henkilö, joka tekee tota toistuvaksi pääsee ignorelistalleni. Suosittelen SamCerinkin tutustumaan ko. ominaisuuteen.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
628
Ihan mielenkiinnosta: missä mielessä on parempi, että yhden kolmen kuvan viestin sijaan tehdään kolme eri viestiä? En hoksaa pointtia, onko tämä kenties esteettinen juttu vai jotain muuta?
@Wasabrod Voi "tykätä" juuri siittä kuvasta, joista pitää. Ei sen kummempaa...

Wasabrod, tästä alaspäin nää jutut ei oo kohdistettu sulle :):

En voi edelleenkään ymmärtää miksi joillakin meni kuppi nurin siittä mun pyynnöstä... Esim. SINN äskön kehoitti mua laittamaan koko ketjun ignoreen. Tuollainen kehoitus plus "Sä nyt pahoitat mielesi ihan turhasta. Tuntuu että olet ainoa joka näkee tuossa multikuvapostauksessa ongelman." IMHO osoittaa todella huonoa tilannetajua, tai sitten että hän ei ole edes vaivautunut lukemaan mistä koko juttu lähti.

Tiedän, että se on raskasta alkaa käymään juttua läpi ja ymmärtää mitä alussa sanottiin. Se on TODELLA paljon helpompaa hypätä vaan ketjun loppuun ja vetää (väärät) johtopäätökset sieltä.
Esim. SINN päätti ihan tietoisesti skipata mun vastaukset zamerokille ja sen sijaan otti vaan kopin yleiseen kommenttiin.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 436
Totta. Ainoa ongelma noissa on ettei voi tykätä jos tykkää vain osasta.
Mitä väliä?

1) WTF?! :facepalm:
2) Mikä veetun vaatimus?! Luetun ymmärtäminen ongelmana?

En ois voinu kuvitellakaan mikä paskamyrsky tuosta mun pyynnöstä nousi!

Mikä ihmisiä vaivaa!? Miksi pitää rueta aukomaan päätään ihan rehellisestä ja neutraalista pyynnöstä!? Jos se mun pyyntö aiheuttaa kipuilua Hauskojen kuvien KESKUSTELUketjussa, niin ehkä kannattaa kattoa peiliin ja etsiä sitä syyllistä sieltä.
Menipä turvattomaksi tämä tila. Ymmärrä, että se sun toive ei välttämättä vastaa enemmistön toiveita ja tarpeita. Mitään paskamyrskyä ei ole syntynyt, ota ihan iisisti.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
17 064
Tykkäämis juttu katsojalle, tai näiden haukojen kuvien kohdalle lukijalle, saa ilmeisesti yllättävän suuren painoarvon.
Jos postaus on surkea, niin ei tykkää, jos se on tykkäämisen arvoinen ja haluaa tykätä, niin tykkää.

Jos 20 tekstikuvan postaus ei ole tykkäämisen arvoinen, tai jopa niin ärsyttävä että kirjoittaa tunteesta, niin tykkäämis linkki ei ole se mitä tahtoo klikata.

Mutta se mistä tämä lähti, niin kyllä sen verran myötätuntoa kritisoijalle, hauskojen kuvien ketjuun postatessa kai idea postata postaajan mielestä otsikkoon sopiva kuva, (jotka sitä myös katsojien mielestä) tai jos postaa useamman, niin ovat toinen toistaan parempia. Kuvaketjouhin massa postailusta on joskus huomauteltu joillekkin nimimerkeille.

Siitä on aiamminkin kirjoiteltu onko kuvakaappaus tekstistä hauskakuva, vai kannattaisiko copy/pasteta se teksti

Vielä enemmän voi miettiä onko suomenkieliselle palstalle, useamman muun kielisen tekstikuvakaappauksen postaaminen ihan sitä otsikon ydin asiaa.

(Joskus se teksti kuva ei aukeaisi jos se olisi vain tekstiä)
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
628
Mitä väliä?
Menipä turvattomaksi tämä tila. Ymmärrä, että se sun toive ei välttämättä vastaa enemmistön toiveita ja tarpeita. Mitään paskamyrskyä ei ole syntynyt, ota ihan iisisti.
Paskamyrsky synty kun lähes kymmenen eri persoonaa päätti alkaa valittamaan mun pyynnöstä, joka ei millään tavalla ole rajoittamassa, eikä kieltämässä mitään.

Miksi kukaan alkaa valittamaan mistään, joka ei tuota mitään ongelmia kenellekkään, vaan päinvastoin, varmistaa sitä, että niitä ongelmia ei tule myös olemaankaan.

Koittakaan nyt edes lukea se mun pyyntö ennenkuin vastaatte! Ei voi olla niin vaikeaa :facepalm: !
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 138
Ei minulle mutta tuo siinä on erona. Minua ei haittaisi vaikka koko tykkäysnappi poistettaisiin. Käytän kyllä kun se on tarjolla mutta ei se tuo keskusteluun mitään lisää. Kuvissa se sentään tekee jotain kun ei niitä jaksa kommentoida. Facessa on jo enemmän reaktioita tarjolla, niitä en toivo tänne.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 940
Ei minulle mutta tuo siinä on erona. Minua ei haittaisi vaikka koko tykkäysnappi poistettaisiin. Käytän kyllä kun se on tarjolla mutta ei se tuo keskusteluun mitään lisää. Kuvissa se sentään tekee jotain kun ei niitä jaksa kommentoida. Facessa on jo enemmän reaktioita tarjolla, niitä en toivo tänne.
On se semmonen "Joo samaa mieltä / samaa sanomassa" -nappi Itelle. Oletuksena ja alussa tais ollakki enemmän reaktioita, mut lähti kuikkaan varmaan ekana/ekoina päivinä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 532
En ymmärrä. Siis onko ongelmana se että postaa useamman kuin yhden kuvan samassa viestissä? :facepalm:
Asia on vakava.

Iotekin omistajat on nyt pyydetty kesälomilta paikalle ratkaisemaan linjaus tämän asian suhteen. Ehkä ap:n olisi pitänyt välittää kutsu ennemmin modulaattorien suuntaan jotta he voisivat puheenmiehen roolissa päättää vaatiiko asia omistajien kesäloman keskeytystä vai voidaanko asiaan palata lomien jälkeen. Suora yhteydenotto omistajien suuntaan ei noudattele hyviä parlametaarisia tapoja.

Joka tapauksessa odotamme iotekin irtisanoutuvan tälläisestä usean hauskan kuvan postaamisesta. Tässähän voi käydä vaikka niin, että epähuomiossa tykkää viestistä ja siellä onkin piiloitettuna monen kuvan joukossa joku rasistisesti tulkittava kuva jolloin luonnollisesti koko kuva joukko muuttuu rasistekisi ja samoin kaikki tykkääjät. Jos tykkääjistä joku mielenhäiriössä tulevaisuudessa pyrkii esimerkiksi politiikkaan saataa näistä rasistiseksi tulkittavista tykkäyksistä muodostua kansainvälinen ongelma.


Yksi vaihtoehto on esimerkiksi tykkäysten nimimerkkien piiloitus. Esimerkiksi youtube on piiloittanut tykkääjät.

Itse aikanani tykkäsin tästä videosta:



Toivottavasti tykkäykset ks. videosta ei tule näkyviin vaikka en aiokkaan pyrkiä politiikkaan :redface:. Pesukarhujen natsiyhteyden paljastuttua video on saavuttanut äärimmäisen rasistiset piirteet enkä haluaisi tulla assosisoiduksi aiheeseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 407
Itse aikanani tykkäsin tästä videosta:



Toivottavasti tykkäykset ks. videosta ei tule näkyviin vaikka en aiokkaan pyrkiä politiikkaan :redface:. Pesukarhujen natsiyhteyden paljastuttua video on saavuttanut äärimmäisen rasistiset piirteet enkä haluaisi tulla assosisoiduksi aiheeseen.
Eikö yleisenä ohjeena ole ettei keskustella videolinkeillä vaan pitäisi avata vähän videon sisältöä muille? :whistling:
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
628
Ymmärrän, että se luetun ymmärtäminen on tuskallista, mutta @elmo koita nyt edes yrittää... Huomaatko mitään edes pientä ristiriitaa sun vastauksessa vs. ketjun aihe?

Ja voitko linkittää sen mun AP:n kokonaisuudessaan ja korostaa ne kohdat, jotka sua närästää niin paljon, että vaivauduit vastaamaan? Jostain syystä en ole saanut ainuttakaan sellaista :hmm:, mutta sulla on nyt tähtihetki, etenkin kun mua on kehoitettu skippaamaan ne viestit, joista en pidä ja pahimmillaan pistämään koko ketju ignoreen. Samaan aikaan, samat tyypit (plus sinä) eivät ymmärrä, että se toimii myös toisinpäin: Jos ette pidä mun viesteistä, skipatkaa se, tai pistäkää saman tien koko ketju ignoreen. Sen sijaan he päättivät itse (sinä mukaan luettuna) vastata siihen.

Kertaan nyt vielä: Jos, ette pidä mun viesteistä, niin skipatkaa se, tai pistäkää saman tien koko ketju ignoreen. HUOM!!!: Toi vastaus ei oo mun itse keksimä, vaan ihan niiden persoonien, jotka pääti vastata mulle, omia juttuja :rofl2:.
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
628
Jollaki menny kyllä nyt kuppi nurin ihan turhanpäiväisestä... :asif:
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 293
@Wasabrod Voi "tykätä" juuri siittä kuvasta, joista pitää. Ei sen kummempaa...
Onko tuosta kuvien "tykkäämisestä" jotain konkreettista hyötyä vai onko pointtina vaan, että haluaisi niin kovin muiden näkevän että minä "tykkään" juuri tästä?

Hämmentävä kalabaliikki kyllä.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
628
Onko tuosta kuvien "tykkäämisestä" jotain konkreettista hyötyä vai onko pointtina vaan, että haluaisi niin kovin muiden näkevän että minä "tykkään" juuri tästä?

Hämmentävä kalabaliikki kyllä.
Ei mitään konkreettista hyötyä tietenkään. Se on ihan henkinen juttu, ainakin itselle. Itse tykkään tykätä, jos tulee esim. ketjun aiheeseen liittyen hauska kuva vastaan :). Ja tykkään myös saada tykkäyksiä :D. Lisähuomautus varmuuden vuoksi: Se tykkäämättä jättäminen ei tarkoita, että inhoasin sitä kuvaa. Koin vaan, että se kuva ei läpäissy mun sen hetkistä arvostelua "Tykätä, vai eikö tykätä" :D. Pahoittelen tuota tyk****-sanan toistoa... Meinas iteltäkin purjo lentaa tätä kirjoittaessa...
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 360
Noni, nykyinen tyyli on hyvä.
Ite ainakin jätän tykkäämättä, jos on sarja kuvia ja vain joku niistä on sen arvoinen (=naurahdus).
En haluaisi nähdä kymmentä erillistä postausta näistä "sarjakuvista".

Minun muutama penni tähän asiaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 532
neutraalista pyynnöstä
Tulipas kommentoitua huolimattoman lukemisen jälkeen. Pahoittelen.
Ei tuo ole neutraali pyyntö, kun haet ylläpidolta varoituksia.

Tuota on pyydetty jo sen verran useasti, että korotan: @Sampsa tai @Juha Kokkonen : Normaalisti tulee käsittääkseni varoitus "floodaamisesta", jos lähetää usean viestin peräkkäin samaan ketjuun/aiheeseen. Niin onko mahdollista, että esim. tässä ketjussa ois poikkeus tuohon sääntöön (huomioiden ketjun aiheen)?
Muuten sarja kuvia menee skrollatessa. Tosin imgur ajaa tuossa asiansa paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 908
Viestejä
4 272 646
Jäsenet
71 580
Uusin jäsen
Sabelli

Hinta.fi

Ylös Bottom