..ja hauskuus oli siinä..?
Niin se varmaan oli. Sitä en tiedä nauraako joku tuollaiselle maha kippurassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..ja hauskuus oli siinä..?
Niiden kahden kyltin kilometrimäärissä on huomattava ero verrattuna kylttien väliseen etäisyyteen...ja hauskuus oli siinä..?
Joo. Nyt valkeni. Luurilla kun katseli piti napauttaa lähemmäs tuota kylttiä jotta sen näki, niin silloin tuo 1. kyltti ei enää näkynyt vaikka pyöräytin näkymän ympäri.Siinä näkyy 2 kylttiä.
Tästä tuli mieleen että on myös reittejä joissa kyltit ihan oikein, vaikka matka lyhenee jokusen kilometrin merkkien välillä, enemmän kuin todellinen eteneminen.Vastaava kilometrikylttikämmi oli ainakin ennen kun lähti Hyrylästä Nurmijärveä kohti, siinä oli ensin joku kilometrimäärä ja parin kilometrin päästä oli monta kilometriä enemmän vaikka kaiken järjen mukaan matkaa pitäisi olla vähemmän. En tiedä onko tuota jo korjattu kun en ole hetkeen tuollapäin ajellut.
Mustavalkokuva hämää...Luulin tätä vitsiksi. Mutta pitäänee paikaansa
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Mustavalkokuva hämää...
Mutta eipä siinä ole sinänsä mitään ihmeellistä, että moottori(liikenne)tien ohella on pienempi rinnakkaistie (hitaampaa liikennettä varten) ja tässä risteyksessä nyt sitten opastetaan näille kyseisille reiteille.
Luulin tätä vitsiksi. Mutta pitäänee paikaansa
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Keskutelun voisi käydä muualla, mutta kun tuossa vieressä sopivasti asun niin aikaisen tätä savolaisuuden helmeä: Tuo kuva on vanhalta vitostieltä vuorela-siilinjärvi, se jatkuu tuonne oikealle. Joskus kasarin lopussa tuli moottoritie jonne pääsee kääntymällä vasemmalle. Tuo on uudehko risteys joka nyt vaan sattuu olemaan sopivasti sellaisessa kohtaa, että siitä on iisalmeen yhtä pitkä matka kumpaakin kautta. Maisematie oikealla, baana vasemmalla.
Ihan hauska, mut ei giffejä ketjuun
Tähän ketjuun ei GIF:ä, eikä myöskään politiikka-aiheisia kuvia (joille on Politiikka-alueella oma ketju).
Ihan hauska, mut ei giffejä ketjuun
Ei kait sillä niin väliä, ite vaan samaistun kaveriin joka asuu kotipaikkakunnalla ja pyöräilee yms. Mut ei se nyt ihan ton näkönen oleKumpikohan noista on ohikulkumatkalla. Menestynyt, sporttinen pyöräilijäinsinööri vai yh äitinsä wolkkarilla
Toi on kyllä todella loistava ratkaisu siihen kun parta on syystä X kasvanut vähän pidemmäksi.Tai ajaa useammin ettei ole "karvoja" Millin pätkät menee vaahdon mukana.
Toi on kyllä todella loistava ratkaisu siihen kun parta on syystä X kasvanut vähän pidemmäksi.
Sinänsä ihan hyvä idea mutta ainakaan itse ei tulisi tuollaista varmaan käytettyä, liikaa vaivaa ottaa tuo esiin, sitoa kaulaan ja liimailla imukupit johonkin ennen parranajoa. Tuon virittelyyn menisi about yhtä paljon aikaa kuin itse parranajoon, joten nykyinen "muutama suikale vessapaperia lavuaariin, parran leikkausoperaatio ja sitten vessapaperisuikaleet varovasti nostaen vessanpönttöön" saa kelvata jatkossakin.Toi tuote on oikeasti sellainen mitä miettinyt monesti. Varsinkin kun ajan hiukset usein samalla. Tänä kesänä tosin tuli ekan kerran se oikea hyvä syy ostaa toi kun oli pari viikkoa vieraassa paikassa jossa ei ollut peilikaappia tmv. vaan sellainen taso jossa kaikki hammasmukit yms. on ilman mitään suojaa peilin edessä. Itsekin tosin kun ekan kerran näin ton tuotteen mainoksen jossain naurahdin et kaikkee paskaa sitä keksitäänkin kunnes mietin et toihan voisi oikeasti olla kätevä
loput huuhtoo sillä hanalla tai pillupuhelimella siitä lavuaarista alas
No tottakai tässä pitää ottaa huomioon sellanen lavuaari, joka ei ime kunnolla.Riippunee lavuaarista. Nopeuttaa oman tukkoon menemistä
Onko mun huumorissa nyt jotain vikaa, mutta mikä tässä nyt on hauskaa?
Ei minunkaan mielestä mitenkään erikoisen hauska kuva, mutta onhan tuo nyt melko typerä viritelmä..Onko mun huumorissa nyt jotain vikaa, mutta mikä tässä nyt on hauskaa?
On juu, mutta eihän tuo olekaan typerien kuvien ketju.Ei minunkaan mielestä mitenkään erikoisen hauska kuva, mutta onhan tuo nyt melko typerä viritelmä..
Millä tavalla yksi kuva per viesti parantaa kuvien hauskuutta? Jos tällainen vaatimus tulee, niin harva jaksaa alkaa kliksuttelemaan montaa viestiä ja mielummin jättää kuvat postaamatta.Tykkäsin yhdestä, tai kahdesta... Skeletor (vai mikä se nyt olikaan nimeltään) vitsin ja "mummeli"-kuvan jälkeen tipuin totaalisesti, eli ei naurattanut enään...
Tätä on pyydetty jo useasti, mutta pyydän itse vielä kerran: Yksi kuva per viesti.
Tuota on pyydetty jo sen verran useasti, että korotan: @Sampsa tai @Juha Kokkonen : Normaalisti tulee käsittääkseni varoitus "floodaamisesta", jos lähetää usean viestin peräkkäin samaan ketjuun/aiheeseen. Niin onko mahdollista, että esim. tässä ketjussa ois poikkeus tuohon sääntöön (huomioiden ketjun aiheen)?
Minusta parempi päivitys olisi sallia edelleen useampi kuva per viesti, mutta laitettaisiin vain sellaisia kuvia mitkä minusta ovat hauskojaMillä tavalla yksi kuva per viesti parantaa kuvien hauskuutta? Jos tällainen vaatimus tulee, niin harva jaksaa alkaa kliksuttelemaan montaa viestiä ja mielummin jättää kuvat postaamatta.
Tosiaan jos kuva ei naurata, niin voi scrollata alaspäin toivoen parempaa kuvaa seuraavaksi.
Totta. Ainoa ongelma noissa on ettei voi tykätä jos tykkää vain osasta. Mutta se on pieni haitta verrattuna siihen että tulee monta kuvaa peräkkäin. Jos laittaa samaan aikaan niin voi hyvin laittaa kaikki kerralla IMO.Millä tavalla yksi kuva per viesti parantaa kuvien hauskuutta? Jos tällainen vaatimus tulee, niin harva jaksaa alkaa kliksuttelemaan montaa viestiä ja mielummin jättää kuvat postaamatta.
Tosiaan jos kuva ei naurata, niin voi scrollata alaspäin toivoen parempaa kuvaa seuraavaksi.
1) Millä tavalla yksi kuva per viesti parantaa kuvien hauskuutta?
2)Jos tällainen vaatimus tulee, niin harva jaksaa alkaa kliksuttelemaan montaa viestiä ja mielummin jättää kuvat postaamatta.
Ihan mielenkiinnosta: missä mielessä on parempi, että yhden kolmen kuvan viestin sijaan tehdään kolme eri viestiä? En hoksaa pointtia, onko tämä kenties esteettinen juttu vai jotain muuta?
Totta. Ainoa ongelma noissa on ettei voi tykätä jos tykkää vain osasta.
1) WTF?!
2) Mikä veetun vaatimus?! Luetun ymmärtäminen ongelmana?
En ois voinu kuvitellakaan mikä paskamyrsky tuosta mun pyynnöstä nousi!
Mikä ihmisiä vaivaa!? Miksi pitää rueta aukomaan päätään ihan rehellisestä ja neutraalista pyynnöstä!? Jos se mun pyyntö aiheuttaa kipuilua Hauskojen kuvien KESKUSTELUketjussa, niin ehkä kannattaa kattoa peiliin ja etsiä sitä syyllistä sieltä.
Tykkäämis juttu katsojalle, tai näiden haukojen kuvien kohdalle lukijalle, saa ilmeisesti yllättävän suuren painoarvon.Mitä väliä?
Mitä väliä?
Menipä turvattomaksi tämä tila. Ymmärrä, että se sun toive ei välttämättä vastaa enemmistön toiveita ja tarpeita. Mitään paskamyrskyä ei ole syntynyt, ota ihan iisisti.
Ei minulle mutta tuo siinä on erona. Minua ei haittaisi vaikka koko tykkäysnappi poistettaisiin. Käytän kyllä kun se on tarjolla mutta ei se tuo keskusteluun mitään lisää. Kuvissa se sentään tekee jotain kun ei niitä jaksa kommentoida. Facessa on jo enemmän reaktioita tarjolla, niitä en toivo tänne.Mitä väliä?
On se semmonen "Joo samaa mieltä / samaa sanomassa" -nappi Itelle. Oletuksena ja alussa tais ollakki enemmän reaktioita, mut lähti kuikkaan varmaan ekana/ekoina päivinä.Ei minulle mutta tuo siinä on erona. Minua ei haittaisi vaikka koko tykkäysnappi poistettaisiin. Käytän kyllä kun se on tarjolla mutta ei se tuo keskusteluun mitään lisää. Kuvissa se sentään tekee jotain kun ei niitä jaksa kommentoida. Facessa on jo enemmän reaktioita tarjolla, niitä en toivo tänne.
Mitä jos kävisit tämän keskustelun siellä keskustelulle tarkoitetussa ketjussa?
Mitä jos kävisit tämän keskustelun siellä keskustelulle tarkoitetussa ketjussa?
Silti itse vastasit ensin kuvaan viestillä minkä olisit voinut kirjoittaa tähän ketjuun.Hienosti vastattu samaan ketjuun, jossa ei ole tarkoitus käydä sitä keskustelua .
Ihan validi argumentti. Se lienee sitten mielipideasia kummassa tavassa on suuremmat hyödyt vs haitat.@Wasabrod Voi "tykätä" juuri siittä kuvasta, joista pitää. Ei sen kummempaa...
En ymmärrä. Siis onko ongelmana se että postaa useamman kuin yhden kuvan samassa viestissä?
Itse aikanani tykkäsin tästä videosta:
Toivottavasti tykkäykset ks. videosta ei tule näkyviin vaikka en aiokkaan pyrkiä politiikkaan . Pesukarhujen natsiyhteyden paljastuttua video on saavuttanut äärimmäisen rasistiset piirteet enkä haluaisi tulla assosisoiduksi aiheeseen.
Eikö yleisenä ohjeena ole ettei keskustella videolinkeillä vaan pitäisi avata vähän videon sisältöä muille?
Jollaki menny kyllä nyt kuppi nurin ihan turhanpäiväisestä...
@Wasabrod Voi "tykätä" juuri siittä kuvasta, joista pitää. Ei sen kummempaa...
Onko tuosta kuvien "tykkäämisestä" jotain konkreettista hyötyä vai onko pointtina vaan, että haluaisi niin kovin muiden näkevän että minä "tykkään" juuri tästä?
Hämmentävä kalabaliikki kyllä.
Tulipas kommentoitua huolimattoman lukemisen jälkeen. Pahoittelen.neutraalista pyynnöstä
Tuota on pyydetty jo sen verran useasti, että korotan: @Sampsa tai @Juha Kokkonen : Normaalisti tulee käsittääkseni varoitus "floodaamisesta", jos lähetää usean viestin peräkkäin samaan ketjuun/aiheeseen. Niin onko mahdollista, että esim. tässä ketjussa ois poikkeus tuohon sääntöön (huomioiden ketjun aiheen)?