Kannattaa varmaan vähintäänkin sen verran olla tuonne yhteydessä, että ilmoitat saaneesi väärän tuotteen. Voihan se olla että antavat jopa pienen alennuksen, jos suostut pitämään väärän tuotteen, eikä heidän tarvitse organisoida noutoa. Voit esimerkiksi kertoa, että havaitsitte virheen vasta kun tuo oli jo kasattunakin. Tässä on myös se hyöty, että mikäli joudut turvautumaan takuuseen, niin on aika hankala 5 vuoden päästä selitellä, että sori, mutta laitoitte silloin aikanaan väärän grillin mulle.
Täytyypä tehdä näin, lisää en suostu maksamaan, kun oli jo operaatio saada paketti oikeaan paikkaan alapihalle, ja kasauskin vei oma aikansa.Komppaan. Firmalle yllättävän iso vaiva lähetellä uusi ja miettiä mihin väärä kasattu tuote laitetaan. Voi saada hyvänkin alen.