Yli satavuotiaassa puutalossa Turun keskustassa pitkään (>20v) asuneena pitää tähän vähän puuttua!Minua ärsytti kun muut eivät joskus rajoittaneet asioita mitkä häiritsivät minua. Tämän vuoksi minä en rajoita omaa käytöstä joka häiritsee muita.
Näinhän kukaan ei koskaan lopeta mitään. Eri ihmisiä vaan ärsyttää eri asiat.
Meidän edellisessä taloyhtiössä kyllä onnistuttiin rajoittamaan tupakointi. Se vaan meni yhtiökokouksen kautta, ja kaupungin pitää lopulta linjata se. Mun mielestä yksimielisyyttä ei vaadittu, mut suht pitkä prosessi se oli. Nykyinen on uusi taloyhtiö ja tais olla kielletty jo alkuunsa.
Ihan oikein, ihmisiä ärsyttää eri asiat!
Homma on vaan niin, että jos ihan oikeesti haluaa ottaa napuritkin huomioon, niin ennenkuin mitään "mahdollisesti" meteliä aiheuttavaa tekee... kertoo/informoi naapureita!
Kaiken tämän ajan täällä asuneena... (ja varmaan jalat edellä ulos kannetuna!) ottakaa huomioon naapurit ensin ja sitten v*ttu miettikää mitää voi metelöidä ja milloin!
Itsellä ei ole ollut ikinä ongelmaa, vaihtuneista naapureista huolimatta!
Poislukien... pikaisesti maisemaa vaihtanut taho joka huomasi ettei hommat menekään kuten päiväunissa...
Ok... taustaa?: Asun itse Turussa puutaloalueella (ei laatikkotaloihoja, kiitos!) ja tästä en muuta kuin jalat edellä!
Terkut kaikille upeille tyypeille jotka asuu paikoissa joissa ei muut saa määrätä kaikkea!
Ja juu, anteeksi "ranskan kieli"...