• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Greta Thunberg

Nytkö tulipalo syttyikin luonnollisesti? Vai uskotko tosissasi Israelin kykenevän hallitsemaan tuulia ja jumalan olevan heidän puolellaan?
Paljon todennäköisempää se on kuin se, että Israel olisi käynyt sinne polttopullon pudottamassa. Ja tämän tiedät itsekin.

En minä usko, mutta vähän vaikuttaa, että jotkut uskovat.

• Tykkää
Reactions: ozo
Paljon todennäköisempää se on kuin se, että Israel olisi käynyt sinne polttopullon pudottamassa. Ja tämän tiedät itsekin.

En minä usko, mutta vähän vaikuttaa, että jotkut uskovat.
Koska Mossad ei mielestäsi tekisi noin? Mihin vahva uskosi perustuu?

Jotkut Israelin kannattajista uskovat moiseen, varmaan valtaosa heistä uskoo kaikkivoivan Jumalan olemassaoloon. Onneksi sinä sentään et, vaikka otitkin tuulten hallinnan puheeksi.

Edit: Israelin puolustusministeri, "Olen määrännyt Israelin puolustusvoimat toimimaan niin, että Madleen-laivue ei pääse Gazaan"

Videolta näkyy, kuinka jotain tippuu laivaan. Eli ei ole kyse kaatuneesta kynttilästä.

Viimeksi muokattu:
Ei olisi ennen kuulumatonta, jos Israel olisi tuon takana.
No viime kierroksella ne jo virittelivät väittämiä että heitä vastaan on hyökätty, mutta julkaistun kuvamateriaalin perusteella olivat itse räjäyttäneet jotain kannella. Todennäköisesti vain huomiohuorausta millä kerätään rahat pois tyhmiltä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ozo
No viime kierroksella ne jo virittelivät väittämiä että heitä vastaan on hyökätty, mutta julkaistun kuvamateriaalin perusteella olivat itse räjäyttäneet jotain kannella. Todennäköisesti vain huomiohuorausta millä kerätään rahat pois tyhmiltä.
Videon perusteella tuli ylhäältä. Tosin vahvistamaton youtube video.

Videon perusteella tuli ylhäältä. Tosin vahvistamaton youtube video.
Ehkei sitten kannata ihan hirveästi alkaa levittämään spekulaatioita jos ei ole vahvistettua kertomaa. Sinänsä tuollaisen lavastaminen ei olisi temppu eikä mikään ja kun edellisellä kerralla sellaisesta jo käytännössä jäätiin kiinni, niin todennäköisin vaihtoehto on juuri se mitä totesin. Huomiota -> rahaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 572
Jäsenet
79 205
Uusin jäsen
Stormie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom