Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä ois huimaa. Voisivat esittelyhuoneen päälle jatkaa maalaus yms. jutuilla. Jos tykkää autonrassaushommista niin pc:lle löytyy wrench vr minkä idea on automekaaniikkona toimiminen. Tutoriaali on rumpujarrujen purkaminen ja kasaaminen. Hieno peli, mutta aika niche.Ois siisti kun pystys vr:ssä osia vaihtamaan ja maalailee autojaan. No ehkä joskus sitte.
That’s what makes Sophy so special: it’s like having your best human rival, online, all the time, ready to race whenever you are, for however long you want. That is seriously fun, and there has perhaps never been — in video games nor the real world — a better way to practice your race craft.
Tätä onkin odoteltu julkaisusta lähtien! Olin itse siinä luulossa julkaisun aikoihin että peli tulisi tämän AI:n kanssa. Jaksoin silti joku sata tuntia hieroa, mutta lopulta peli jäi kyllä hyllylle kun AI ajoi voin tiettyjä aikoija eikä oikeasti kisannut.
There are still challenges and things we can do within Gran Turismo to unlock new experiences, and I don’t think we’re finished with that. There’s real excitement about pushing the technology further.
For this release, I think it’s fair to say that it is competitive. It is going to try and overtake players, but it’s not going to divebomb them. It’s competitive but polite. It’s definitely putting pressure on you; you’re going to see it in the rearview mirrors trying to overtake you. At the same time, it’s going to try and give you some space so you can race competitively but fairly
Itse en ainakaan vaikeutta GT:n kisoihin kaipaa. Ihan tarpeeksi ajopelejä/simuja joissa vaikeutta löytyy/joutuu tosissaan ajamaan, sitten nämä muut saisivat olla sellaista leppoista fiilisajelua.
Täysin samaa mieltä. Oikein innostuin ajamaan pitkään.Melkoisen mainioita on ne uudet race together sophy ai kisat. Mulle expert oli kiva haaste ja 1:1 kisassa tuli turpaan niin, että lähti tukka päästä. Missään kohtaa ei tuntunut epäreilulta. Sophy harvakseltaan törmäili/kiilas ja tais jopa peitellä ajolinjaa, mutta ei kertaakaan niin, että se olisi pilannut oman kisan. Muutaman kerran purppura eli nopein auto spinnas itsensä tieltä ulos. Ellen kuvittele omiani niin niin edellemeneviä pystyi hiillostamaan virheidentekoon. Ihan mahtava. Lisää tuota kaivataan. Hullunpaljon hulluna potentiaalia jo nyt nähtävissä ja pelattavissa vaikka on vain 4 kisaa ja rajatut pelimoodit tarjolla.
Etukäteen kuvittelin että emoticonit ottais päähän, mutta nehän olikin hauska lisä.
Onko nuo ai kisat myös ps4 versiossa?
Jättipä surkean ensivaikutelman peli. Meni varmaan 30 min että pääsi pelaamaan! Mutta saipa muutaman lyhyen kisan vedettyä ja testailtua PS VR2 modea. Hieno oli!
T300 ratin asetuksia kyselisin jos löytyy muilta. Default 5, 5 on aivan surkean tuntuinen. Pikkasen jo muutin, 4 Torque, 2 Sensitivity tuntui jo paremmalta mutta ei kuitenkaan hirveän hyvältä. Onko tässä vain huono FFB vai saako säädettyä paremmaksi?
GT7:ssa on "salainen" rajapinta mistä saa kaikenlaista tietoa ongittua esiinSim Racing Studio lisäsi motion tuen GT7 viime viikolla eli nyt jopa liike olisi mahdollista vr lisäksi.
Onko kenelläkään tarkempaa tietoa miten tämä on toteutettu ?
Olin itse aika yllättynyt että peli ylipäätänsä mahdollistaa telemetria-tietojen välityksen usb-portin kautta, tämä on siis olettamukseni.
Itse en omaa GT7, saati pleikkaria mutta autopelit sekä tekniikka kiinnostavat vaikka juuri luovuinkin omasta motion rigistani, oma settini ei tosin pyörinyt SRS-softalla.
![]()
Sim Racing Studio Supported Constole Games
sim racing accessories software download, instructions and supported titles.www.simracingstudio.com
In a rather surprising turn of events, researchers have discovered that real-time Gran Turismo 7 game data can be accessed via standard networking protocols. With further study, it could enable a wide range of third-party accessories and tools to interact with the game’s virtual environment.
Itsekin ajelin n. 2h ja ainoa missä kohtaa vähän huimasi oli olisiko Ranskan tai Italian rata jossa todella jyrkkä ylämäki, muuten ei mitään ongelmaa. Vauhdin tuntu on kyllä huima ja ratin kanssa ajaminen on parasta mitä koskaan aiemmin kokenut vaikka ollut Rift, Rift S ja Quest 2, peli toki tekee tuosta sen +50%, kerrassaan loistava peli.Tunti gran turismoa psvr2:lla eikä minkäänlaista olon huonontumista/pahoinvointia. Jokohan noi vr-jalat olis nyt hankittu?
Ajelin tsukubaa ympäri eri alfa romeoilla. Hienosti mallinnettu kärryt ja kovin erilaisia kokemuksia saa. 4c Gr4 oli hauskin testatuista mun makuun tsukuban radalle. Kuin nopea mikroauto. Pysyi kuin liimattu tiessä ja sai punnertaa melkeinpä runnomalla kierrosaikoja. Ei tuollaista liimattuna tiessäpysyvää aina huvita ajaa, mutta nyt oli kyllä hauskaa.
Silleen mitenkään vittuilematta niin jos vaikka nyt lukis edes tämän sivun tästä keskustelusta niin voisi saada vastauksen kysymykseesi.Miten tekoälyn nykyään ajaa tässä? Eikö se julkaisussa ollut aika kehnoa. Sophyn oli joku kokeilu vai jäikö se peliin.
Aivan hyvin pystyy ajamaan cockpitistä, kuitenkin arcade kaahailusta kyse.Onko mitään keinoa saada radaria keskelle ruutua? Ja taustapeiliä näkyviin Hood näkymään.. Fov slider ihan onneton tässä pelissä, ei pysty ajaan cockpitistä![]()
Kerrohan sitten ensituntumat kun pääset ratin kanssa ajamaan.Pistin starcartilta tulemaan entry levelin g29(219.90egua) wheelin nii pääsee tätä koittamaan lasien ja ratin kanssa.
Pelaan fanatecin ratti+poljinkombolla. En ole isosti tuollaista jarrukäyttäytymistä havainnut. Joidenkin autojen kanssa on helppo päätyä ongelmiin jarruihin koskiessa etenkin, jos ei jarruta suorassa linjassa. Onko tuo yleinen ongelma vai ehkä joku tietty auto/autotyyppi/mutka minkä kanssa ongelma esiintyy?Miten te jotka pelaatte g29 ratilla onnistuu? Kun tuntuu, että jarrua jos hipasee niin auto ampuu metikköön saman tien?
Ei itsellä ole ollut ongelmia jarrun kanssa, painaa vain sen verran kuin tarve jarruttaa.Miten te jotka pelaatte g29 ratilla onnistuu? Kun tuntuu, että jarrua jos hipasee niin auto ampuu metikköön saman tien?
Onko jotain sivustoa mistä pystyisi kätevästi etsimään mitkä autot vielä puuttuu itseltä? Nythän ne siis näkyy sieltä pelin listauksesta mutta vain harmaina siluetteina ja vähän hankala arvailla mikä on mikäkin auto.
Pystytkö vähän tarkentamaan vielä, että mistä tuolta? Jos multa puuttuu vaikka esim. japanilaisista autoista kolmannen rivin viidenneksi viimeinen auto, niin en nyt äkkiseltään tuon linkin takaa löytänyt apua siihen.Gt planet Gran Turismo 7
Pystytkö vähän tarkentamaan vielä, että mistä tuolta? Jos multa puuttuu vaikka esim. japanilaisista autoista kolmannen rivin viidenneksi viimeinen auto, niin en nyt äkkiseltään tuon linkin takaa löytänyt apua siihen.
PSVR2 tais tuoda uutta elämää pelin kehitykseen.Paljon uusia ominaisuuksia ja sisältöä tulossa seuraavassa päivityksessä, mm. 120hz-tuki ja VRR-tuki:
![]()
Gran Turismo 7 Update 1.31 Details: 120Hz + VRR, New Cars, Events, Track Layouts, Physics Changes, and More
Photo by Toyota The full details of Gran Turismo 7 Update 1.31 update have leaked from Japan, and it's a big one. Although it might not have the major headline features we saw in the last update, 1.31 still brings a wide variety of changes and new content. GT7 Update 1.31 will be available aswww.gtplanet.net
Voi olla, että vr:n "120Hz" moodi tulee 2d maailmaan. Voi olla ettei ole aito 120Hz vaan tehdään se vr reprojektiokikka 60Hz matskulle telkkarissakin. Toivon kyllä, että olis aito 120Hz eikä dlss3 tyylinen reprojisio millä fps tuplataan.Vr varmaan jarrutti sitä kehitystä. Tai ainakin sitoi resursseja. Harmi vaan ettei tuo 120hz tule vr:ään.
Saattaapi olla, mutta nyt tuntuu että pöhinä pelin ympärillä lisääntynyt kun PSVR2 julkaistiin. Niin tai näin, hyvä että pelin kehitys jatkuu vaikka ikää jo on.Vr varmaan jarrutti sitä kehitystä. Tai ainakin sitoi resursseja. Harmi vaan ettei tuo 120hz tule vr:ään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.