Gran Turismo 7 (03.22) PS4/5

Liittynyt
28.02.2019
Viestejä
409
Pelannut pelia pelkästään uusimmalla päivityksellä, mutta ainakin nyt pelissä saa autoja ja rahaa vähän liian helposti/paljon.
Enkä muutenkaan tykkää systeemistä, missä Cafe Menu booksien kautta avataan radat auki.
Näköjään Cafe menu booksejakin on ihan liikaa. (39kpl?).

Lisenssi hommien kanssa saa joo hieroa pidempäänkin, jos kaikki haluaa kullittaa, mutta helposti ne kuitenkin pääsee vähintään pronssille eli ei hidasta pelaamista juurikaan.
Hyvä vaan, kun pakotetaan harjoittelemaan ajoa. Ainakin ite oppinut noista paljon.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 871
Pelannut pelia pelkästään uusimmalla päivityksellä, mutta ainakin nyt pelissä saa autoja ja rahaa vähän liian helposti/paljon.
Enkä muutenkaan tykkää systeemistä, missä Cafe Menu booksien kautta avataan radat auki.
Näköjään Cafe menu booksejakin on ihan liikaa. (39kpl?).
Jos ei halua haastaa itseään näistä pääsee eroon nopeasti ajamalla helpoimmalla vaikeudella ja monessa näistä voi myös juustota liian tehokkaalla autolla.

Tätä voi myös vauhdittaa ostamalla palkintoautot niin ei tarvitse sitä kisaa ajaa.
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
736
Itselläni on tapana ajaa noita Cafe kisoja suht tarkalleen sillä suositellulla PP:llä, niin kisat on yleensä voitettavissa mutta liian helpolla ei pääse. Mutta toisaalta mä en niitä aja vaan sen takia että saisi radat käyttöön (moninpeliin?).
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
420
Lisäsisältöähän peli kaipaa kipeästi. Menuja oli aivan liian vähän ja sen jälkeen enää kourallinen kisoja. Lisenssit oli ihan mukavia, mutta meni parissa päivässä kultaa kaikki. Missionitkin meni yllättävän nopeasti läpi, myös nämä uudet tunnin pituiset mistä osa oli hyviä kisoja. Circuit experiencet antoi osittain vähän haastetta, mutta nekin meni jo kaikki kultaa ennen 1.13 päivitystä mikä vielä helpotti niitä. Platina-trophykin tuli jo ansaittua.

Nyt on sitten tullut eri autoilla ajeltua Tokion ns. rahakisaa ja sillä keräillä rahaa kaikkiin autoihin. Tomahawk on kokeiltu ja sillä ei enää jaksa ajaa, mutta eri katuautoja virittämällä saa kisaan mielenkiintoa.
 
Liittynyt
19.12.2020
Viestejä
50
Itselläni on ennakkotilattu PS5 versio ihan fyysisenä versiona ja Anniversary Edition. Asensin sen silloin julkaisupäivän aikoihin. Muutamia tunteja kokeilin ja nyt viikonloppuna sain täysin rauhassa 15h pelailtua. Nyt olen Collection level 15 jos sillä on jotain merkitystä.
Pelin mukana tuli tuo eräänlainen koodilappu jolla ennakkotilaaja saa miljoona krediittiä, GR Yariksen ja kolme muuta autoa. PS-Storen kautta sain tuolla koodilla krediitit, GR Yariksen mutta nuo kolme autoa ovat kateissa vieläkin.
Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
 
Liittynyt
04.10.2017
Viestejä
58
Onko moninpeli puolella mitään no assists kisoja? Plussaa ei iteltä vielä löydy. Pelasin ekat 10h ilman ajoapuja jonka jälkeen testailin ABS: weak ja counter steering assistance: strong asetuksia. Jälkimäinen etenkin märällä radalla on täysin OP. IA-2 Lisenssi aika parani puolella sekunnilla noilla asetuksilla.
 
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
994
Itselläni on ennakkotilattu PS5 versio ihan fyysisenä versiona ja Anniversary Edition. Asensin sen silloin julkaisupäivän aikoihin. Muutamia tunteja kokeilin ja nyt viikonloppuna sain täysin rauhassa 15h pelailtua. Nyt olen Collection level 15 jos sillä on jotain merkitystä.
Pelin mukana tuli tuo eräänlainen koodilappu jolla ennakkotilaaja saa miljoona krediittiä, GR Yariksen ja kolme muuta autoa. PS-Storen kautta sain tuolla koodilla krediitit, GR Yariksen mutta nuo kolme autoa ovat kateissa vieläkin.
Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Ne saa erillisellä ennakkotilaajan koodilla, joka joko tullut sähköpostiin tai printattuna erillisellä lapulla lähetyksen mukana.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Ei tuo 1.13-päivitys ole ollenkaan hassumpi, vaikka olin huolissani liiallisesta helpotuksesta. Kokonaisuutena luontevampi ajaa, eikä haastavuus kadonnut kuitenkaan.

Kun T300 päätti hajota, niin laskeskelin aikani että ottaako T-GT II vai GT DD Pro. No, Fanatecia ei tietty olisi saatavillakaan, mutta lisäksi hinta olisi kokonaisuutena karannut niin paljon kalliimmaksi, että päätin hyödyntää jo kertynyttä Thrustmaster-tarviketta. Eli T-GT II servo base ja T-LCM tilaukseen, niihin kiinni 599XX-ratti ja TH8A, niin on kyllä hyvä setti Gran Turismoon. Varmaan se DD olisi smoothimpi, mutta kun keppeineen olisi tullut 1200 euroa hintaa vs. vähän reilu 700 euroa noista Thrustmasterin kamoista, niin ei voi valittaa. Thrustmasterin eduiksi noilla hinnoilla vielä se, että ratin kehä on tällä 599XX:llä 30 cm vs DD Pron 28 cm ja sitten se T-DFB jolle annan itse ihan merkittävän arvon, koska GT7 tulee olemaan pääpelini pitkään. Katulaillisista autoista innostuneelle peli on parasta, mitä on ollut tarjolla koskaan.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Alkaa skriptillä grindaaminen olemaan loppusuoralla. Olen antanut koneen jauhaa rahaa sillon, kun ei itse pelaa. Enää puuttuu 20 autoa tallista. Puuttuvat autot ovat legendary ja used kamaa, joiden ostopaikkaa joutuu odottamaan.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 677
Pitäisikö Remote Playn kautta olla mahdollista käyttää PS5-ohjainta langattomasti PC:llä? Ohjaimen saa kyllä liitettyä bluetoothilla koneeseen ja se toimii muualla, mutta Remote Play on mykkä kunnes laittaa ohjaimen kiinni kömpelösti piuhalla.
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
21
Alkaa skriptillä grindaaminen olemaan loppusuoralla. Olen antanut koneen jauhaa rahaa sillon, kun ei itse pelaa. Enää puuttuu 20 autoa tallista. Puuttuvat autot ovat legendary ja used kamaa, joiden ostopaikkaa joutuu odottamaan.
Mulla vähän sama. Yksi kaveri pelaa mulle Elden Ringiä läpi ja toinen pelaa mun puolesta Civilizationia. Tämä videopelaaminen hieno harrastus.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Mulla vähän sama. Yksi kaveri pelaa mulle Elden Ringiä läpi ja toinen pelaa mun puolesta Civilizationia. Tämä videopelaaminen hieno harrastus.
Lienee sarkasmia.

Mulle gt7:en suola on ajaa autoilla ja tehdä omia kierrosennätyksiä.

Keräämisjutusta en saa mitään kicksejä. Sama antaa automaation hoitaa grindi alta pois ja itse keskittyä oleellisempaan. Pelaamalla se about 400 miljoonaa krediittiä minkä tarvii kaikkien autojen ostamiseen on aika älytön tehtävä. Siihen päälle jokunen miljoona tuunauksia ja tuplakappaleita varten.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Nii kyllähän se ihan parasta on nyrppää ajaa kiekkaan aina välillä autoa vaihtaen. Tosin nyt ajanut päivä töinä lemanssia. Äsken hommasin sen tomahawkin.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 894
Todella hyvä revikka Pelaajalta luettavissa ilmaiseksi:
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Yksinkertainen kysymys, johon yksinkertainen googletus ei tunnu tuottavan vastausta: mikä on GT7:n ohjaamonäkymän FOV?
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
736
On tullut jälkikasvun kanssa pelattua split screenilläja siinä on sellainen aivan älytön bugi että kakkospelaajan auto on aina hitaampi kuin ykköspelaajan vaikka olisi samat autot käytössä :facepalm:
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
21
On tullut jälkikasvun kanssa pelattua split screenilläja siinä on sellainen aivan älytön bugi että kakkospelaajan auto on aina hitaampi kuin ykköspelaajan vaikka olisi samat autot käytössä :facepalm:
En ole hetkeen pelannut, mutta aiemmin toisella ohjaimella oli eri ajoavut käytössä, eikä niitä saanut vaihdettua. Siitä johtui vauhtiero ainakin aiemmin.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Viimeinkin jaksoin käyttää fanatecin gran turismo rattia kiinni pc:ssa ja päivittää firmwaret. Kuvanmukaiset firmware versiot nyt sisässä. Ainoa komponentti missä oli jo tehtaalta uusin firmis sisällä oli load cell jarru.

Samalla asensin load cell jarrun käyttöön ja konffasin vanhan jarrun kytkimeksi. Tosin kun ei ole erillistä vaihteenvaihtajaa niin jää kytkin nollakäytölle. Tykkään tuosta load cell jarrusta paljon enemmän kuin vakiojarrusta mikä tuli ratin mukana.

Ennen firmispäivitystä ratti toimi "itsestään" gran turismon kanssa. Tai niin ainakin olen kuvitellut. Ärsyttävästi ratin oletusmoodi muuttui pc-moodiksi firmware päivityksen jälkeen. Joutuu aina tuon moodin vaihtamaan power nappia painamalla ennen pleikkari pelisessiota. Lisäksi pleikkari ei enää ota rattia automaattisesti käyttöön vaan tarvii painaa ps nappia ratista kertaalleen ja valita pelaaja, joka käyttää rattia.

1652023259943.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
719
Nyt on kaikki Cafe Menut pelattu läpi. Olipa kammottava kokemus tuo viimeinen championship. 5 pitkähköä (cafe menu standardeilla…) kisaa Gr.3 autoilla.

Ja että ku alko vituttamaan:
Kaikkiin lähdetään tuttuun tyyliin possujonossa ja kisat suunniteltu että olisi tasaisesti ohittelua ja ykkössijalle vikalla kierroksella. Tätä varten pitää sit olla muihin ylivoimanen auto. No sellanen löytyy helposti.

Mutta kuten jokainen tietää, kaikilla radoilla ei vaan pysty joka kohdassa ohittamaan. Peli pakottaa tekemään ihan typeriä syöksyjä mutkiin ja ajamaan tosi likasesti. Asiaa ei helpota että saa kokoajan pelätä AI:ta ohittaessa kun ajavat välillä niin tiukasti ajolinjassaan ettei haittaa vaikka on jo lähes auton mitan edellä. Tolkuton määrä uudelleenyrityksiä kun AI kolaa mut seinään.

Sitten vika kisa Nurburgringiä kaks kierrosta: ajoin kuin hullu ja silti 27sek kärjestä ja lopulta sija 15. Tämän takia kolmas sija koko championshipissä. Puuh.

Onneksi noi on nyt ohi
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
736
En ole hetkeen pelannut, mutta aiemmin toisella ohjaimella oli eri ajoavut käytössä, eikä niitä saanut vaihdettua. Siitä johtui vauhtiero ainakin aiemmin.
Jonkin verran luin aiheesta niin ymmärsin että vaikka olisi täsmälleen samat avut käytössä, niin ykköspelaajan auto on silti merkittävästi nopeampi.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Nyt on kaikki Cafe Menut pelattu läpi. Olipa kammottava kokemus tuo viimeinen championship. 5 pitkähköä (cafe menu standardeilla…) kisaa Gr.3 autoilla.

Ja että ku alko vituttamaan:
Kaikkiin lähdetään tuttuun tyyliin possujonossa ja kisat suunniteltu että olisi tasaisesti ohittelua ja ykkössijalle vikalla kierroksella. Tätä varten pitää sit olla muihin ylivoimanen auto. No sellanen löytyy helposti.

Mutta kuten jokainen tietää, kaikilla radoilla ei vaan pysty joka kohdassa ohittamaan. Peli pakottaa tekemään ihan typeriä syöksyjä mutkiin ja ajamaan tosi likasesti. Asiaa ei helpota että saa kokoajan pelätä AI:ta ohittaessa kun ajavat välillä niin tiukasti ajolinjassaan ettei haittaa vaikka on jo lähes auton mitan edellä. Tolkuton määrä uudelleenyrityksiä kun AI kolaa mut seinään.

Sitten vika kisa Nurburgringiä kaks kierrosta: ajoin kuin hullu ja silti 27sek kärjestä ja lopulta sija 15. Tämän takia kolmas sija koko championshipissä. Puuh.

Onneksi noi on nyt ohi
Mä olen tavallaan tykästynyt chase the rabbit -kisoihin, ja tykkään haastaa itseäni etsimällä hyvin erilaisia autoja, joilla keksiä sitten keinot voittoon. Mutta siinä on kyllä rajansa, joiden yli mentyä asiasta tulee kiroilua aiheuttava. Mulle koko pelin sykähdyttävin event pitäis ehdottomasti olla Porsche Cup Nordschleifella, koska Porsche on merkeistä paras ja Nordschleife vielä selvemmin ratojen kuningas. Mutta Kun Nordschleife ei vaan taivu siihen, että pitää ohittaa 15 autoa yhdessä kierroksessa ja samalla ajaa puoli minuuttia kiinni sitä jänistä. AI lisäksi skriptattu jarruttamaan lisää keskellä mutkaa pelaajan lähestyessä takaa, ja myös ihan selvästi ajamaan kaksi rinnan ratkaisevilla suorilla, joissa niitä puhtaita ohituksia pystyisi tekemään.

Mulle end game GT7:ssa tulee olemaan Nordschleifen tahkoaminen, ja varmasti aika paljon noilla katu-Porscheilla, mutta ei todellakaan tuossa kampanjan kisamuodossa. Leveille moottoriradoille, joissa on variaatiomahdollisuuksia nopeaan etenemiseen, nuo chase the rabbit -kisat on ihan hauskoja usein, mutta se on kyllä ihan selkeää tyhmyyttä tai laiskuutta, että ei ole tunnistettu asetelmia, joissa pitäisi tarjota jotain muuta.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Vielä on alla olevat 13 legendary autoa skriptillä grindattavana. Sitten on talli täys. Skripti pelaa kotona samalla kun minä kalastan puistossa. Taitaa about kuukauden kestää, että noi puuttuvat autot saa ostettua.


Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Berlinetta 1937

Chevrolet Corvette (C2) Sting Ray Sport Coupe 1963

Ferrari 500 Mondial Pinin Farina Coupe 1954
Ferrari F40 1992
Ferrari F50 1995

Ford Mark IV Race Car 1967
Jaguar E-Type Coupe 1961
Jaguar XJ13 1966

Plymouth XNR Ghia Roadster 1960

Porsche 356 A/1500 GS Carrera 1956
Porsche 917K 1970
Porsche 911 996 GT1 Strassenversion 1997

Shelby GT350 1965
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Kaverin puolesta kyselen että mites olitkaan tän virityksen pystyttänyt ja millä autolla? :whistling:
Linkin ohjeen mukaan mulla viritetty systeemi. Tomahawk s vgt + linkin päästä siihen viritys. PC:lla skripti ajaa peliä sonyn oman remoteplay applikaation avulla.

 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
754
Joo mulla on toi sama pyörinyt lauantaista ja toimii n.90% varmuudella yöllä sekoaa jostain syystä välillä. Kun kun halusin yhden 20m maksavan auton sen sain ja tuo vaan tossa pyörii.
 
Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
444
Cafet läpi, ja nyt on tarkoitus grindailla rahaa legendaarisiin autoihin circuit experiencejä ajamalla. Viimeisimpänä hankasin yhtä rallirataa vajaan tunnin, ja tuntui että en millään saa kulta-aikaa tauluun. Parhaalla vedolla jäin kullasta 15 sadasosaa.

Katsoin mallikierroksen läpi, ja huomasin että en saa pidettyä niin kovavauhtisia luisuja kuin mallikierroksella, ja tuntui että luisun aikaansaaminen ylipäätään on haastavampaa. Menin asetuksiin ja tajusin, että ajonvakautus on päällä. Se pois ja takaisin ajamaan hotlapia: eka onnistunut yritys ja 0,5 sekuntia kulta-ajan alle.

TLDR; ottakaa ralleissa myös se ajonvakautus pois, helpottaa elämää paljon.
 

abish

Ryzen FTW
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
355
Ps4 Prolla ja ohjaimella on tullut ”jokunen” tunti pelattua. Ei tulisi mieleenkään ajonvakautusta käyttää, vaikken missään nimessä ole mikään Grönholm. 1.13 version jälkeen takavedot ovat ihan siedettäviä vaikka saa vieläkin paikoin olla varovainen ja välillä kynnetään huolella. Abs defaultilla ja muut pois.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
246
Joo mulla on toi sama pyörinyt lauantaista ja toimii n.90% varmuudella yöllä sekoaa jostain syystä välillä. Kun kun halusin yhden 20m maksavan auton sen sain ja tuo vaan tossa pyörii.
Sekoaako aina puolenyön jälkeen, kun tulee uusi dailymarathon täyteen? Muistaakseni tämä ainakin ekoja skriptejä sotki.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
505
Sekoaako aina puolenyön jälkeen, kun tulee uusi dailymarathon täyteen? Muistaakseni tämä ainakin ekoja skriptejä sotki.
Niin se tekee. Plösön kello aasiaan, niin maratooni tulee täyteen jo hyvissä ajoin. Korjasivat ikävä kyllä sen aiemman bugin, että kun muutti aikavyöhykettä aina lipun jälkeen, niin pystyi tunnin välein napsimaan bingolappuja. Mutta lipun lunastaminen kerran päivässä haluttuun aikaan toimii sentään.

9 autoa puuttuisi vielä. Kai ne sieltä ajastaan tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
754
Sekoaako aina puolenyön jälkeen, kun tulee uusi dailymarathon täyteen? Muistaakseni tämä ainakin ekoja skriptejä sotki.

Luulen että kyse on tuosta auton huollosta enemmän. Ei saa olla täysin ehjä tai joku paikka punaisella. Nyt aamu on sekoillu koko ajan kun huolsin auton kokonaan. Eilen toimi melkein koko päivä täydellisesti. Huomenna ehtisi ratin kanssa ajamaa dailyä pari tuntia olisi hienoa taas...
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
AC, F1, Dirt Rallyn ja GTS:n vertaamalla ja muutenkin testailemalla GT7 ohjaamon FOV on 80.
Kiitos! Joitain tuon suuntaisia kokemuksia löytyikin, 70-80 asteen haarukassa. On todella outoa, että näin yksinkertaista speksiä ei ole virallisesti kerrottu, vaan se pitää omistajien testaamalla haarukoida.

Mielenkiintoista on mielestäni se, että se on noin suuri. Esim. 65 tuuman telkulla ei rigin sijoittelu mahdollista ns. oikeaa etäisyyttä, ellei näyttöä saa tuotua polkimien päälle. Useimmille tuota FOVia siis pitäisi pikemminkin pienentää kuin kasvattaa, että sen saisi realistiseksi. Ja pienentämisen ei puolestaan pitäisi olla ongelma esim. cullingin tai suorituskyvyn kannalta. Mutta vissiin GT Sportissa FOV samaa luokkaa, eikä siihenkään ole silti säätömahdollisuutta tullut, joten ei vissiin kannata hengitystään pidätellä odotellessa säätöä seiskaan.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
279
Kiitos! Joitain tuon suuntaisia kokemuksia löytyikin, 70-80 asteen haarukassa. On todella outoa, että näin yksinkertaista speksiä ei ole virallisesti kerrottu, vaan se pitää omistajien testaamalla haarukoida.

Mielenkiintoista on mielestäni se, että se on noin suuri. Esim. 65 tuuman telkulla ei rigin sijoittelu mahdollista ns. oikeaa etäisyyttä, ellei näyttöä saa tuotua polkimien päälle. Useimmille tuota FOVia siis pitäisi pikemminkin pienentää kuin kasvattaa, että sen saisi realistiseksi. Ja pienentämisen ei puolestaan pitäisi olla ongelma esim. cullingin tai suorituskyvyn kannalta. Mutta vissiin GT Sportissa FOV samaa luokkaa, eikä siihenkään ole silti säätömahdollisuutta tullut, joten ei vissiin kannata hengitystään pidätellä odotellessa säätöä seiskaan.
Juu, on iso yllätys jos päivittäävät kunnon kuvan-säädöt tähän. Itte oon koittanut laittaa 55” oikeelle etäisyydelle, jouduin tiputtamaan kirkkautta jonkin verran, ettei silmät kuivu päähän, mutta muuten on ihan siisti. Sen verta ajomalli, tai joku on parantunut GTS:ään verrattuna, että pystyy ajamaan aika samoja aikoja hytistä, kuin puskurista.
 
Viimeksi muokattu:

abish

Ryzen FTW
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
355
Yksi hieno ominaisuus, joka toki on tainnut olla osa Turismoja pidempään: lisensseissä hopeasta ei saa kuin lämmintä kättä. Oli vähän enemmän kuin paljon hinkkaamista, että IA-10:n sai kullalle. Superit on läpi enemmän tai vähemmän menestyksellä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 677
Eiköhän toi fov ainakin vr-versiossa tule olemaan kohdallaan.
Varmasti. Paitsi että laseja ei ole saatavilla vielä, eikä ole edes varmistettu että GT7 ylipäätään saisi VR-tukea sitten joskus kun laseja on oikeasti tarjolla.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Varmasti. Paitsi että laseja ei ole saatavilla vielä, eikä ole edes varmistettu että GT7 ylipäätään saisi VR-tukea sitten joskus kun laseja on oikeasti tarjolla.
Lasit on huhujen mukaan hieman myöhässä eli tulossa myyntiin q1 2023. Alkuperäinen aikataulu oli kai loppuvuosi 2022. Lasien speksit, kuvat, ohjaimet jne. on ollut jo aika hyvän aikaa esillä sonyn blogissa ja sivuilla.

Jos gt7 ei saa vr tukea niin olen erittäin yllättynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
604
Päivitys julkaistaan huomenna, huoltotauko on klo9-11

 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Viimonen hetki grindata rahaa? Josko tuo päivitys korjaisi PP glitchit joiden avulla tietyistä kisoista on voinut takoa melko kovia krediittejä per tunti.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 871
Viimonen hetki grindata rahaa? Josko tuo päivitys korjaisi PP glitchit joiden avulla tietyistä kisoista on voinut takoa melko kovia krediittejä per tunti.
Pan American bottigrindinkin voisi helposti estää vaihtamalla kisojen järjestystä.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Pan American bottigrindinkin voisi helposti estää vaihtamalla kisojen järjestystä.
Tuollainen muutos on helppo korjata siihen skriptiin. Jos haluaisi oikeasti estää niin parempi olisi tunnistaa koko skripti ja estää sen käyttö. Tai Pd voisi muuttaa kisassa autojen tapaa ajaa niin ettei yksinkertainen skripti, joka vaan yrittää ajaa reunoja pitkin ei toimisi.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 871
Tuollainen muutos on helppo korjata siihen skriptiin. Jos haluaisi oikeasti estää niin parempi olisi tunnistaa koko skripti ja estää sen käyttö. Tai Pd voisi muuttaa kisassa autojen tapaa ajaa niin ettei yksinkertainen skripti, joka vaan yrittää ajaa reunoja pitkin ei toimisi.
Miten se skripti sitten toimisi? Syy miksi tuo Pan America toimii on että ensimmäinen kisa on ovaali ja todella yksinkertainen. Kun kisa on ajettu niin championship vain katkaistaan ja sama ovaali ajetaan uusiksi. En oiken näe keinoa saada mitään skriptiä toimimaan monimutkaisemmalla radalla luotettavasti. Pelkästään tuon ovaalin toimimiseen vaadittiin monta versiota skriptistä. Tuossa se skripti aika pitkälle nojaa siihen että radan reunaa halataan koko ajon ajan.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Miten se skripti sitten toimisi? Syy miksi tuo Pan America toimii on että ensimmäinen kisa on ovaali ja todella yksinkertainen. Kun kisa on ajettu niin championship vain katkaistaan ja sama ovaali ajetaan uusiksi. En oiken näe keinoa saada mitään skriptiä toimimaan monimutkaisemmalla radalla luotettavasti. Tuossa se skripti aika pitkälle nojaa siihen että radan reunaa halataan koko ajon ajan.
Kai me ollaan tästä samaa mieltä?

Se mitä yritin sanoa on, että on ei skriptattavia grindejä joiden tuntituotto on jotain 6x versus skriptattavan grindin tuotto. Moni ajaa noita ei skriptattuja kisoja kun niistä saa rahat nopeammin. Jos ajaa ei skriptattuja pp glitch kisoja rahan perässä nyt voi olla aika pistää se 10h sinne grindiin. Voi olla ettei pp glitchit/tuotot ole enää päivityksen jälkeen kohdallaan,

Mulle tuo on aika se ja sama. Grindi on jo tuottanut rahaa enempi kuin kaikkien autojen ostaminen maksaa. 4 autoa puuttuu vielä tallista + isosta osasta kärryjä on joko vahingossa tai tarkoituksella useampia kappaleita.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 871
Itseä kuvottaa ajatus rahan grindaamisesta niin paljon että jos grindaisin rahaa, niin antaisin kyllä koneen tehdä sen oli se sitten miten hidasta. Kunhan ei tarvitse itse kiertää sitä samaa rataa tuntitolkulla ympäri autolla joka ei ole edes todellinen. Koneen viettämä aika ei ole itseltä millään tasolla pois.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 677
Viimonen hetki grindata rahaa? Josko tuo päivitys korjaisi PP glitchit joiden avulla tietyistä kisoista on voinut takoa melko kovia krediittejä per tunti.
Toivottavasti eivät vielä korjaa, kun just vasta sain menut suoritettua ja Tomahawkin ostettua. Voi olla että loppuu kiinnostus koko peliin, jos pitää grindailla kredittejä ilman kikkailua.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 983
Toivottavasti eivät vielä korjaa, kun just vasta sain menut suoritettua ja Tomahawkin ostettua. Voi olla että loppuu kiinnostus koko peliin, jos pitää grindailla kredittejä ilman kikkailua.
Twitter viestissä ollut sivunootti, että pp rajat voi muuttua ja ajakaa keskeneräiset kisat loppuun ennen päivitystä ei enteile hyvää. Toki voi olla, että löytyy uusi glitchi. Se hitaammin rahaa grindaava automatisoitu ovaaliajo toiminee maailman loppuun asti. Toivottavasti eivät laske ovaalivoitosta tulevaa rahasummaa. Se olisi helpoin tapa kiusata skriptillä grindaajia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 080
Viestejä
4 190 958
Jäsenet
70 861
Uusin jäsen
pesä_

Hinta.fi

Ylös Bottom