Olitko laittanu haamun kulkemaan hiukan edeltä? Itsellä se menee sen 0.5 edellä.
Oletuksena offset näyttäisi olevan 0.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olitko laittanu haamun kulkemaan hiukan edeltä? Itsellä se menee sen 0.5 edellä.
Sisusta jos ajelen rennosti. Hood jos pitää yrittää tosissaan. Kolmannesta persoonasta en oikeen pidä kun tässä kamera on pultattu autoon oikeen kunnolla. Ehkä jos kamera ei ihan täydellisesti olisi kiinni autossa vaan luisut yms. näkyisivät auton sivuttaisena liikkeenä ehkä sitäkin voisi välillä käyttää kun haluaa ihastella autoa.
Joop. Kakarat on niin vitun hemmoiteltuja nykyään että pieni vaivannäkö on automaattisesti miinusta.Pahasti saa gt7 turpaan metacritic:ssa. Kammokasa 0/10 arvosteluja, kun jengi ei tykkää grindauksesta ja/tai mikrotansaktiot. Gran Turismo 7
En tajua tuosta mikrotransaktioista itkemistä tässä tapauksessa. Ainakin alussa autoja tulee koko ajan lisää enemmän kuin mitä kerkeää ajamaan. Ei ole mitään tarvetta rahalla ostaa krediittejä. Se aika alussa kisasta saatava minicooper on todella hauska auto ajaa. Grindaus taas sitten on aina ollut gran turismojen luonne. Pelattavaa riittää ns. pitkäksi aikaa ja hyvä niin.
Ennakkotilatessa tais alussa olla 1,6 miljoonaa crediittiä. Yhden auton olen ostanut ja hyvin selvinnyt eteenpäin, rahaakin taitaa olla jo lähemmäs 3 miljoonaa. Toisaalta noita todella kalliitakin autoja ruvennut ilmestymään joihin saakin sitten jossain vaiheessa tosissaan grindata. Tyytyväinen olen peliin ollut, hyvät vanhan ajan vibat olleet kokoajan päällä. Joka GT tullut julkkarina hankittuakin.
Näin. Tuo on omaan makuun pelin suola, että on kerättäviä autoja, licence testejä, ratoja ja avattavia asioita. Kun kaikki avattu niin peli itsellä aikalailla taputeltu. Moninpeliä voi huvikseen silloin tällöin.Pahasti saa gt7 turpaan metacritic:ssa. Kammokasa 0/10 arvosteluja, kun jengi ei tykkää grindauksesta ja/tai mikrotansaktiot. Gran Turismo 7
En tajua tuosta mikrotransaktioista itkemistä tässä tapauksessa. Ainakin alussa autoja tulee koko ajan lisää enemmän kuin mitä kerkeää ajamaan. Ei ole mitään tarvetta rahalla ostaa krediittejä. Se aika alussa kisasta saatava minicooper on todella hauska auto ajaa. Grindaus taas sitten on aina ollut gran turismojen luonne. Pelattavaa riittää ns. pitkäksi aikaa ja hyvä niin.
Yksi asia tälläistä gt-aloittelijaa ihmetyttää. Ainakin noissa cafe kisoissa mikään ei estä ostamasta / virittämästä huomattavasti kilpailijoita tehokkaampaa autoa, joka tekee kisojen voittamisesta todella helppoa. Mikä järki siinä on?
Voihan vittu tota typerää online paskaa.
Vedin tossa pari tuntia ja hyvät kisat ja menu bookin valmiiksi, sit ku siinä meinasin mennä sen lunastamaan niin peli jumitti kun yritti mennä siihen menuun missä on rakennukset, ei kaatunut vaan lataili siinä vaan 10min tekemättä mitään….
Suljin pelin ja vedin änäriä välissä ja nyt ku menin takas GT pariin niin tä on pyyhkinyt koko sen mun viime session pois, menu book 0 progressilla ja kaikki kisat muka vetämättä ja autot puuttuu.
Vittu mitä paskaa.
Kisoihin vaaditaan siis Tundra tai F-150 ja ekaa ei ole missään myynnissä, F-150 on mutta sen saa ekasta kilpailusta palkinnoksi joten tuntuu vähän hölmöltä ostaa se
Mua kiinnostas palstalaisten kesken kisailu. Tosin pad:lla ei viitsisi ja ratti on tulossa vasta kuukauden päästä. Voisi sopia radan, auton ja asetukset niin, että ollaan kaikki samalla viivalla? Jos ei saada porukkaa kasaan kisoja varten niin time trialia samalla ajatuksella? Olisi hauskaa, jos saataisiin vaikka joku viikottainen time trial ja ehkä kisa pystyyn?
tulee sieltä.Onko kukaan hieronut Cafe tehtäviä niin pitkälle että sieltä alkaa tulla noita oikeita kisa-autoja? Group 3 jne.
En kehtaisi ostaa noita jos Cafesta niitä saa myöhemmin ovat sen verran hinnakkaita.
Niin tätä edistyksellistä Sophy AI:tähän ei pelissä vielä ole, vaan se on Sonyllä työn alla ja tulossa joskus tulevaisuudessa päivityksenä.Edistyksellinen tekoäly - LoL.
Eilen illalla meinas rentouttaa peli ihan huolella. Cafe-tehtävissä piti ajaa ranskalaisiin hatchbackeihin liittyvät setit, niin yksi niistä bottikuskeista aiheutti kevyttä hajoamista. Aina kun sait itsesi hilattua sijalle 4, niin tämä hermanni ajoi toisena. Sitten heti seuraavan kahden mutkan sisällä se ohitti aina sen ykkösenä ajavan kuskin, ja repi n. 3-4 sekunnin kaulan toisena ajavaan. Yritä siinä ajaa se kiinni kun kahden kierroksen kisa ja viimeistä kierrosta 3/4 jäljellä ennen kuin sen kimppuun pääsee. Mahdollista oli ja onnistuikin, mutta oli kyllä nihkeä fiilis. Keljuttaa noin räikeä skriptaus boteissa. Edistyksellinen tekoäly - LoL.
Toki jos olisi virittänyt omaa raaseria maksimiin, mutta pitää vähän yrittää rahoja säästellä. Suositus PP oli 500, kun itsellä oli vajaa 450.
Itsekin pari vuotta GT Sportsia pelanneena, odotan että tulisi BoP-kisoja gt3 ja gt4 autoilla. Niitä jaksoi aina muutaman kisan ajella illalla, ja yllättävän siistejäkin kilpailuja yleensä kun sai sen sportmanshipin sinne S-luokkaan. Toivotaan että tulevina viikkoina tulisi enemmän noita daily raceja, toisaalta ihan kiva pitää yksi sellainen kisa per viikko, jossa voisi viritellä tiettyjen sääntöjen mukaan ja kokeilla kaikkea muita vastaan. Eli muutama kisa vain enemmän niin ois kaikille jotain tekemistäTässä on pilattu kyllä moninpeli ihan täysin verrattuna Sportsiin. Vapaa osien ostelu ja PP vain rajana on tehnyt moninpelistä käytännössä pelikelvottoman kisaamisen kannalta. Kisoissa on stock autoja jotka jäävät auttamatta jälkeen ja sitten autoja jotka joku on optimoinut ja ovat kymmeniä sekunteja muita edellä.
BoP takaisin! Jätetään nuo tuunailut niihin lobby peleihin ja dailyhin lukitaan autot tietylle skaalalle.
Miten se kakkosena (ja ykkösenä) ajavien tahti nyt liittyy Cafe-tehtävän suoritukseen? Sehän riittää että on kolmas?
Kulta on ainoa hyväksyttävä arvosana.
Kullasta puheennollen. Tajusin tänään että lisensseissä saa oman personal bestin lisäksi myös demon haamuksi. Tuota seuraamalla varmasti helpottuu kummasti lisenssien teko. Pitää testailla. Toistaiseksi on vaan yksi lisenssi ollut jonka suhteen luovutin. Olisiko ollut BI 3 jonka jätin hopealle. Nuo pitkät nopeat mutkat eivät selvästi ole mun juttu.
Aa, no se selittää. Olin jotenkin käsityksessä että se olisi jo pelissä mukana. Kiitos korjauksesta!Niin tätä edistyksellistä Sophy AI:tähän ei pelissä vielä ole, vaan se on Sonyllä työn alla ja tulossa joskus tulevaisuudessa päivityksenä.
Onnistuessaan voi olla aika iso juttu jos viimein saadaan ihmisvastustajan tasoinen AI radalle. Ennakkotietojen perusteella vaikuttaa todella hyvälle, tuohan päihitti jo testeissä maailman nopeimmat pelaajat.
Miten se kakkosena (ja ykkösenä) ajavien tahti nyt liittyy Cafe-tehtävän suoritukseen? Sehän riittää että on kolmas?
Juurikin tuo @ssg:n kommentti. Ei cafe-tehtäviä vastaan itsellä mitään ole, päinvastoin. Halusin vaan nostaa esille sen taskin, jossa ko. veemäinen skriptattu botti oli vastassa, ei varsinaisesti liity itse tehtävään mitenkään tuo minun jurnutus.Kulta on ainoa hyväksyttävä arvosana.
Onko antaa vinkkejä jarrutukseen kurveissa? Luulin lisenseissä oppineeni mutta ei. Pidetäänkö tuota aina pohjassa tiukassa kurvissa vai pumpataanko? Päästetäänkö aina kurveissa irti kaasusta. En saa mitenkään b luokan lisensseistä kultaista noissa jarrutusharjoituksissa eli jokin tyylissä menee vikaanAa, no se selittää. Olin jotenkin käsityksessä että se olisi jo pelissä mukana. Kiitos korjauksesta!
Juurikin tuo @ssg:n kommentti. Ei cafe-tehtäviä vastaan itsellä mitään ole, päinvastoin. Halusin vaan nostaa esille sen taskin, jossa ko. veemäinen skriptattu botti oli vastassa, ei varsinaisesti liity itse tehtävään mitenkään tuo minun jurnutus.
Toki helpommalla pääsisi kun tekisi vain minimin, mutta mitä Gran Turismoihin tulee niin kisahistoriassa pitää olla ykkössijoja ja lisensseissä kultaa. Muuten harmittaa vielä enemmän kuin se hetkellinen keljutus kisaa/lisenssiä ajettaessa - vikahan kun monesti on siinä padin pitäjässä.
Ensimmäinen kova jarrutus suoran päässä tehdään niin, että auto pysyy mahdollisimman suorassa, ei pumpata, ei heiluta. Sen jälkeen lähdetään löysäämään hitaasti jarrua samaan aikaan kun käännetään hellästi sisään mutkan keskipisteeseen (ns. trail braking). Mutkan keskipisteessä eli apexissa vaihdetaan jarrulta takaisin kaasulle. Kaasua ei runtata heti pohjaan, vaan painetaan se auton tehoista riippuen pohjaan varovasti että pito ja auton tasapaino säilyy. Kaikenlainen edestakainen hötkyily kaasun/jarrun/kääntämisen kanssa on pahasta, koska auton painopisteen on kokoajan tarkoitus pysyä balansissa. Jos auton painopiste heiluu, pito häviää. Pitoa on aina käytettävissä rajallisesti joko jarruttamiseen, kiihdyttämiseen tai kääntämiseen. Yhtäaikaa et voi tehdä montaa asiaa. Jos jarrutat kovaa, et voi kääntää kovaa, koska käytettävissä oleva pito menee siihen jarrutukseen eikä sivuttaispitoa enää jää jäljelle.Onko antaa vinkkejä jarrutukseen kurveissa? Luulin lisenseissä oppineeni mutta ei. Pidetäänkö tuota aina pohjassa tiukassa kurvissa vai pumpataanko? Päästetäänkö aina kurveissa irti kaasusta. En saa mitenkään b luokan lisensseistä kultaista noissa jarrutusharjoituksissa eli jokin tyylissä menee vikaan
Olikos muilla sellaista ps5lla ettei suostu lähteä lataamaan sitä päivitystiedostoa lainkaan pelin asennuksen jälkeen levyltä? Kolmisen tuntia odottelin, mutta ei natsannut.
Siellä on ilmeisesti servut jumissa ruuhkan vuoksi. Eilen latasi 3-4 tuntia itsellä sitä pakettia.
On se kallis peli, kun piti taas rattisetti hankkia.
Toki muutakin käyttöä, mutta viimeknen niitti oli tämä..
Autopeli tämä on, ei simulaattori. Ja asenteestahan se kiinni on, ei "ratista". Ei minua ainakaan latista padillä pelaminen.Ajosimulaattori pädillä.... vähän kun söisi keittoa haarukalla.
Rateista puheen ollen, mahtaako T500RS toimia tämän kanssa PS5:llä? Kyseinen ratti toimii ainakin PS4-peleissä (WRC), mutta mikäli PS5:llä ei toimi, niin pitänee rauhoittua ostohousujen kanssa.
Niin tätä edistyksellistä Sophy AI:tähän ei pelissä vielä ole, vaan se on Sonyllä työn alla ja tulossa joskus tulevaisuudessa päivityksenä.
Onnistuessaan voi olla aika iso juttu jos viimein saadaan ihmisvastustajan tasoinen AI radalle. Ennakkotietojen perusteella vaikuttaa todella hyvälle, tuohan päihitti jo testeissä maailman nopeimmat pelaajat.
Olen ajanut tuolla PC puolella melkein kaikkia tunnetuimpia simuja ja vertailuna tähän voi sanoa että tämä GT7 tuntuu kyllä ihan oikealta simulta. Ajotuntumasta löytyy ne samat hienot nyanssit mitä ns. "oikeissa" simulaattoreissakin on. Autoissa on kivasti massan tuntua ja pidon rajat löytyy hyvin. Fysiikkamoottori tuntuu erittäin hyvältä. Eikä mulla ole edes tuota hienoa DD rattia jolla tuntuma tiehen on varmasti vielä pykälää parempi kun hihnavetoisella ratilla.Autopeli tämä on, ei simulaattori. Ja asenteestahan se kiinni on, ei "ratista". Ei minua ainakaan latista padillä pelaminen.