Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo PS5 levyversiokin periaatteessa vain avain digitaaliseen lataukseen? Ainakin kovin hitaasti tuota peliä asentelee ja keskeytyikin kun katkaisin nettiyhteyden.
Mitään day one patchia ei tietääkseni pitäisi olla joka nyt latautuisi.
Periaatteessa joo. Vaikutti siltä, että sen ekan 10 gigaa tai jotain sellaista se asensi levyltä, se meni sen verran nopeasti. Sillä pääsee "pelaamaan" eli ajamaan niitä kolmea Music rallya.Onko tuo PS5 levyversiokin periaatteessa vain avain digitaaliseen lataukseen?
Se on aika iso miinus, jos ei voi käyttää kaasua ja jarrua samaan aikaan. Varsinkin nyt GT7 fysiikoilla alkaa olla jo aika tärkeätäkin. Etuvetoisia on hyvä vakauttaa autoa tietyissä jarrutuksissa pitämällä hieman kaasua päällä. Takavetoisissa taas hyvää pitää välillä kierroksia koneessa päällä jarrutuksissa.Kyllä todelliset legendat pitää kaasun ja jarrun oikeassa tatissa eikä nappuloissa tai liipasimissa. Tuli otettua tuo käyttöön Switchillä Gridissä kun Switchin triggerit eivät ole analogiset. Siihen tottui yllättävän nopeasti.
Tuo vaihtoehto on saatavilla myös tässäkin.
Olikohan aikaisemmissa GT:sä neliö/x vakiona kaasuna ja jarruna, vai mistä takaraivosta tuo halu tulee ?
Itse laitoin diginä kolme tuntia ennen pelin aukeamista, vähän meni into tuohon fyysiseen kopioon kun ovat unohtaneet joko kokonaan testata offline tilaa tai sitten tietoisesti jäänyt tuo vahva online pakko päälleTäytyy vielä vähän kritisoida tuota Gigantin keissiä. Peli ollut kaksi päivää tilassa "valmiina lähetettäväksi" ja postin seurantakoodikin löytyy jo, mutta ei ole lähetetty. Chatissa sanoi että voi hyvinkin tulla tänään postia johon sanoin, että eikö nämä tule kuitenkin Ruotsista niin kestää? Mahdotonta siis saada tänään perille, johon vastasi että jep.
Pitää vaan kärvistellä ensi viikkoon. Olisihan se ollut huikeaa jo tänään päästä pelaa. Ehkä kaljapäissään sitä ostaa sen digin vielä.
GT7 vaatii kaikkeen pelaamiseen online-tilan eli verkkoyhteyden.Itse laitoin diginä kolme tuntia ennen pelin aukeamista, vähän meni into tuohon fyysiseen kopioon kun ovat unohtaneet joko kokonaan testata offline tilaa tai sitten tietoisesti jäänyt tuo vahva online pakko päälle
GT7 vaatii kaikkeen pelaamiseen online-tilan eli verkkoyhteyden.
Hyvä pelihän sieltä arvioiden perusteella taisi tulla. Olisi kyllä kiva päästä kokeilemaan ja nimenomaan PS5-ohjaimella. Taisi muuten Jimmy Broadbent (jonka GT7-liveä nyt katson) kumota myytin siitä että ratti ylipäänsä olisi ohjainta nopeampi ajopeleissä. Toki ratti tarjoaa aivan oman maailmansa ja on parempi, mutta itse olen arcade-ohjain-ajaja.
Jotain isompaa odotin. Kenties vaan liian tuttua ja liian vähän muutoksia.
Minkälaisia muutoksia odotit?
Asetuksista löytyy valinta mikä mahdollistaa puhuvien päiden skippaamisen (ympyrällä jos oikein muistan). Vähän ihmeellisesti piilossa.Täytyy kyllä sanoa että pärjäisin vähän vähemmällä määrällä puhuvaa päätä. Ei nuo nyt pitkiä ole, mutta kun ihan joka hemmetin välissä on joku lätisemässä jotain täysin turhaa skeidaa.
Ja myös ekan pelikerran suorastaan koomisen pituinen introvideo olisi ehkä voinut olla skipattava.
Mutta muutenhan tää nyt näyttää ja tuntuu ihan taatulta Gran Turismolta. Toivottavasti kisat tuosta hieman monipuolistuu kun peli etenee...
Noi 3 preorder autoa, kai ne saa ihan normaalistikin ostettua kaupasta?
Kun eipä itselläkään oo ainakaan vielä toi 25th versio tullut noudettavaksi verkkiksestä niin jos nyt marssii kauppaan hakemaan niin eipä sit mitään ennakkotilauskoodia enää tule…
Onko kukaan saanut haltuunsa tota anniversary editionia ja kokeillut saako sitä ps4 versiota päivitettyä ps5 versioon?
Yksi asia mitä olisin toivonut, on vauriomallinnus. Tästä on puhuttu ikuisuus, ties kuinka monta GT:tä sitten. Edelleen voi kaiteita pitkin kolistella menemään ja pukkailla huolettomasti kanssakilpailijoita, ilman pelkoa siitä , että oma auto kärsii. Iso miinus.
Ainakin mulle kisa on pilalla, jos mällään auton. En tiedä miten oleellinen vauriomallinnus on, kun kuitenkin tarkoitus on ajaa täysiä kisoja ilman virheitä eikä simuloida romurallia/kolareita mihin kisa loppuu.
Tämähän tässä on ongelma. Auto ei vaurioidu vaikka sen mällää. Rajoittaisi vähän kolistelua jos auto kärsisi liiasta kolistelusta.
Oli muuten ihan hemmetinmoinen taistelu läpäistä tuo 16 heppaisten Fiat 500:sten kisä Missions - Magic mountain paikassa.(viimenen tehtävä). Epic !
Mulle riittää, että törmäilijät sais banaania online kisoissa + time trialeissa, jos ajaa radan ulkopuolelle niin no contest. Single playerissa melkein parempi, että saa törmäillä niin pääsee vähemmällä hiuksienrepimisellä grindauksesta läpi.
Videoiden perusteella kyllä. Ihan samanlainen kaiku kuin kutosessa ja osa autoista edelleen imurin kuuloisia, ei nämä vaan osaa tuota äänipuolta tehdä.Ovarko säilyttäneet kanootti-äänimaailman?
Ovarko säilyttäneet kanootti-äänimaailman?
Minkälaisia muutoksia odotit? Ei näissä rata-ajopeleissä ihan hirveästi voi tehdä. Itselleni tämä olisi ollut GOTY jos tässä olisi kisoissa aika-ajot.
Minkälaisia muutoksia odotit? Ei näissä rata-ajopeleissä ihan hirveästi voi tehdä. Itselleni tämä olisi ollut GOTY jos tässä olisi kisoissa aika-ajot.
yhtäkkiä sut heitetään sähkö Taycanin rattiin, niin meno on kuin ufolla ajaisi. Äänetöntä ja äärimmäisen nopeata. Todella outo tunne.
Lukeeko siinä boxissa jotain että sitä ei saisi päivitettyä?25th anniversary edition haettu verkkiksestä. Se ps4 digitaalinen koodi on sama, jolla saa preorder/anniversary bonukset. Eli jos ps4 version myy pois, missaa bonukset. Sitä en osaa sanoa, pystyykö sen ps4 koodin päivittämään ps5 versioon. Ps5 versio tulee kuitenkin erillisenä levyllä..
Nopealla selauksella ei osunut silmään onko minkälainen kokemus ps4(pro) versiosta. Huomaako puuttuvan tehon vai onko vain karkkeja vedetty alaspäin?
Heräsi kiinnostus verestää muistoja mutta ps5 taitaa olla turhan kiven alla.
Eilen hain ps4-version ja ajettavuus on kyllä todella hyvä ainakin t300rs-ratin kanssa. Ruudunpäivitys on sulavaa, vaikka ajaisi sateella ja ekassa mutkassa kunnon suma autoja niin ruudunpäivitys ei droppaa. Ulkoasu aikalailla sportin tasoa, ehkä vähän parempi. Äänet ainakin omaan korvaan ihan ok alun hybridi-pölynimureita lukuunottamatta. +100hv takavetoisissa saa jo keskittyä perän hallitsemiseen avut pois päältä otettuna ainakin omilla ajotaidoilla. Ainoat häiritsevät asiat tähän mennessä on se turismon vanha perisynti että aina lähdet viimeisenä ja tekoäly. Nyt kahdesti putkeen tsukuban pitkän suoran alussa on tekoäly kolannut perään viimeisellä kierroksella, auto ympäri ja ei muuta kuin alusta. Jos aiemmat turismot on maistunut niin lämmin suositus kyllä tämän hankinnalle.
Kikantin lähetys tuli tänään (lauantaina) pakettiautomaattiin. Verkkiksestä tilattu Horizon Forbidden West tuli julkaisuperjantain jälkeisenä maanantaina postiluukusta.Täytyy vielä vähän kritisoida tuota Gigantin keissiä. Peli ollut kaksi päivää tilassa "valmiina lähetettäväksi" ja postin seurantakoodikin löytyy jo, mutta ei ole lähetetty. Chatissa sanoi että voi hyvinkin tulla tänään postia johon sanoin, että eikö nämä tule kuitenkin Ruotsista niin kestää? Mahdotonta siis saada tänään perille, johon vastasi että jep.
Pitää vaan kärvistellä ensi viikkoon. Olisihan se ollut huikeaa jo tänään päästä pelaa. Ehkä kaljapäissään sitä ostaa sen digin vielä.
Olen mä sieltä voittanut vähän pakaria ja iskaria. Osat käyvät vain tietyyn automalliin, jos sellaisen voittaa. Pääasiassa sieltä voittaa kredittejä.Voittaako kukaan noista arpajaisista koskaan mitään muuta kuin krediittejä? Vai onko minulla kaikkia todennäköisyyksiä uhmaavan paska tuuri?
Onpas tuo A4 Civicillä nyt itselle vaikea. Vedän taitojen äärirajalla ja silti jää rakoa kultaan.
Onpas tuo A4 Civicillä nyt itselle vaikea. Vedän taitojen äärirajalla ja silti jää rakoa kultaan.